Misschien een maand? Maar dan weet je wel zeker dat je genezen bent, van de pijn af bent en het niet iedere keer weer opnieuw openscheurt.quote:Op maandag 2 november 2009 12:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vraag me dus af hoe lang dat zou zijn
En een week lang niet masturberen én geen seksdat gaat echt lastig worden
Je zei zelf dat masturberen geen pijn deedquote:Op maandag 2 november 2009 @ 12:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vraag me dus af hoe lang dat zou zijn
En een week lang niet masturberen én geen seksdat gaat echt lastig worden
Ja de pijn schoot echt door m'n hele lichaam heen en kreeg meteen een slappequote:Op maandag 2 november 2009 12:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je zei zelf dat masturberen geen pijn deed![]()
Ik had het geluk dat we elkaar niet vaak zagen, en dat het daarom maar bij één keer bleefHij was bijna aan het janken.
Een fanatieke sporter moet bij een blessure ook écht rust houden, hoe moeilijk zoiets ook is. Wat was je anders van plan?quote:Op maandag 2 november 2009 12:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja de pijn schoot echt door m'n hele lichaam heen en kreeg meteen een slappe
Ik heb niet gehuild, maar voelde me vooral kutsoort van schaamte ofzo, ze stelde me gelukkig wel gerust
Een maand lang niet fappen of seks hebbendat gaat me dus echt nooit lukken heh
mja dan maar pijn!quote:Op maandag 2 november 2009 12:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja de pijn schoot echt door m'n hele lichaam heen en kreeg meteen een slappe
Ik heb niet gehuild, maar voelde me vooral kutsoort van schaamte ofzo, ze stelde me gelukkig wel gerust
Een maand lang niet fappen of seks hebbendat gaat me dus echt nooit lukken heh
Komt wel vaker voor dat mensen dat hebben, bijzonder hè?quote:
Tja jij neukt uitgewoonde oma's waardoor je hier geen last van hebtquote:Op maandag 2 november 2009 13:09 schreef Armageddon het volgende:
Wat een kneuzenpik heb je dan. Bazen hebben hier geen last van.
Nee, ik ben opa. M'n vriendin is 25.quote:Op maandag 2 november 2009 13:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tja jij neukt uitgewoonde oma's waardoor je hier geen last van hebt
De mijne is 18quote:Op maandag 2 november 2009 13:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, ik ben opa. M'n vriendin is 25.
quote:Op maandag 2 november 2009 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De mijne is 18
Maar het blijkt dus veel vaker voor te komen, en wordt ook wel de mannelijke ontmaagding genoemd: Toompje gescheurd
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
En wanneer was jouw grote dag?quote:Op maandag 2 november 2009 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]nee. Als je in je kont geneukt wordt, dan ben je ontmaagd
Ach, er zijn ook mensen die vrijwillig 40 dagen zonder seks gaan zitten en die overleven het ook.quote:Op maandag 2 november 2009 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vertel ik tegen m'n vriendin dat het 2 weken geen seks of masturberen wordt, zegt ze: "Ik zou het zwak van je vinden als je dat niet vol houdt"kom op, 2 weken
!
wanneer heb je tijd?quote:Op maandag 2 november 2009 14:41 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
En wanneer was jouw grote dag?
Haha daar was toch ook die film over, 40 days 40 nights geloof ikquote:Op maandag 2 november 2009 15:15 schreef Poem het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mensen die vrijwillig 40 dagen zonder seks gaan zitten en die overleven het ook.
Kan je nagaan hoe je zal genieten als je na die twee weken weer kan.
Dat wordt een Angry Pirate..quote:Op maandag 2 november 2009 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha daar was toch ook die film over, 40 days 40 nights geloof ik
En na die 2 weken zal het wel zo gaan:
[ afbeelding ]
quote:
18? Te oudquote:Op maandag 2 november 2009 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De mijne is 18
Maar het blijkt dus veel vaker voor te komen, en wordt ook wel de mannelijke ontmaagding genoemd: Toompje gescheurd
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Ik dacht bij het openen van het topic, SSB, wat the fuck??quote:Op maandag 2 november 2009 11:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Best een beschamend onderwerp, maar maak er toch maar geen kloontje voor aan
Zaterdag vorige week bleef mijn vriendin bij mij slapen, we hadden seks.
Tijdens het missionaris standje penetreerde ik haar zo diep als ik kon.
Toen ik hem er zo diep in stuwde voelde ik iets kraken, dit deed toen nog niet echt pijn dus ging ik door.
Een tijdje later besloot ik om haar voor haar orgasme te beffen, toen ik dit deed voelde ik iets plakkerig en was bang dat ze opeens ongesteld was geworden.
Ik vroeg aan haar of dat kon, maar dit kon niet het geval zijn.
Ik deed dus het licht aan en zag dat m'n halve bed onder het bloed zat
Op dat moment begon het te branden aan mijn eikel.
Ik deed het licht aan en trok mijn voorhuid naar achter, ik zag dat er tussen het plasgaatje en het toompje aan klein sneetje zat
We hebben dus maar alles schoongemaakt en zijn gaan slapen.
De volgende dag deed het ook een beetje pijn tijdens het plassen, maar dat ging na een aantal dagen weer weg.
Die zondag ochtend nadat het gebeurd was hebben we het nog een keer geprobeerd, maar deed het dus weer pijn en begon het te bloeden.
De afgelopen week heb ik haar doordeweeks niet gezien en heb ik 1x gemasturbeerd, dit deed geen pijn.
Gisteravond heb ik haar nog even gezien en hebben we het weer gedaan, toen ik hem er in steek kreeg ik weer een stoot van pijn en begon het te bloeden
Kan iemand mij vertellen of iemand dit wel eens meegemaakt heeft en wat ik er het beste aan kan doen ?
Deze week zie ik haar de hele week niet door haar toetsweek, ik heb maar ook voorgenomen de hele week niet te masturberen.
Moet ik naar de dokter voor dit probleem, of kan ik het gewoon na deze week zonder seks en masturbatie nog een keer proberen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |