abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8427825
dit noemen ze ook wel de ontmaagding van de man. is vrij onschuldig, het bloed als een rund, en doet nadertijd onwijs pijn. als je gaat pissen dan bijt het zout in je urine nog eens extra in de wond. maar je moet gewoon je jongeheer een week rust gunnen (en dat is het moeilijkste). en daarna weer voorzichtig beginnen. hoofdoorzaak is meestal een al te kleine toompje of droogneuken (gepaard met te wilde bewegingen).
heb zelf ook een keer gehad. was niet fijn
  woensdag 12 februari 2003 @ 15:20:52 #52
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_8436901
De volgende keer valt waarschijnlijk heel je LUL eraf dus uitkijken zou ik zeggen!
I don't care.....
pi_9454702
Dit is mij vandaag overkomen. Het is denk ik zo'n 2 a 3 millimeter ingescheurd, doet gelukkig niet meer veel pijn maar ziet er wel vreselijk pijnlijk uit.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het weer helemaal aangroeit, maar ik heb dit topic goed doorgelezen en het schijnt bij bijna iedereen toch weer goed te komen. Als ik echt kijk hoe 't eruit ziet, dan zie ik duidelijk dat als m'n voorhuid naar voren zit de twee gescheurde kanten niet aan elkaar zitten. Ik kan me ook voorstellen dat als het niet weer volledig dichtgroeit het snel blijft scheuren
Ik zal in ieder geval voorlopig maar rustig aan doen, en als iemand nog geruststellende woorden heeft uit een gelijke situatie hoor ik dat *heel* graag...
Ben dodelijk ongerust dat er iets permanents gebeurt met m'n pielemoos... hij moet nog langer mee
pi_9454726
Uuh.. wat is een toompje? Staat ook niet in het woordenboek..
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 29 maart 2003 @ 20:12:43 #55
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_9454749
Hier nog een slachtoffer. Niks aan gedaan, gewoon laten genezen. Alleen deed het nog een week pijn met zeiken, en een paar maanden heb ik met een trauma gelopen waardoor ik alleen maar heel zachtjes durfte te neuken...
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_9454763
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:12 schreef Kwark het volgende:
en een paar maanden heb ik met een trauma gelopen waardoor ik alleen maar heel zachtjes durfte te neuken...
Dat kan ik me heel goed voorstellen... brrrr het is geen pretje, hoewel het niet echt veel pijn doet, gewoon het id dat er iets met je pielemoos is
  maandag 31 maart 2003 @ 22:05:28 #57
32323 Likkepot
sex olé olé olé oléééé
pi_9495160
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 13:47 schreef koelele het volgende:
Pff als ik terugdenk aan wat ik vroeger me lul allemaal heb aangedaan (zonder blijvende gevolgen) dan dan... moet dat wel een retestrakke kut zijn geweest

Maar ik zou het idd laten rusten weekje en dan kijken hoe alles vaart.

Jij slaat de spijker op de kop
pi_9500140
Mja..was bij mij tijdens..jawel.. voetbal training gebeurd| ...(was toen ook nog nie sexueel actief)..Kreeg me er een schop tegen van mn teamgenoot...zere zak + buik...bloeden als een gek(toompje)...maarja, heb er nu geen last meer van dus dat scheelt weer
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
pi_9505677
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:12 schreef Kwark het volgende:
Hier nog een slachtoffer. Niks aan gedaan, gewoon laten genezen. Alleen deed het nog een week pijn met zeiken, en een paar maanden heb ik met een trauma gelopen waardoor ik alleen maar heel zachtjes durfte te neuken...
dat had ik ook. ik durfde eerste tijd ook niet meer lekkere harde diepe halen te maken. omf wat deed dat toen pijn als je moest zeiken.
pi_21882805
Aaarghhh, hier had ik dus gisteren ook last van Het bloedde inderdaad erg en het deed nogal pijn... Ik heb sowieso wel een strakke voorhuid maar mijn vriendin was zeg maar ook erg krap moet ik zeggen (gaf ze zelf gelukkig ook toe).

Dus misschien toch eens langs een huisarts
Es ist gelogen, daß Videogames Kinder beeinflussen. Hätte PacMan das getan, würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören.
  woensdag 15 september 2004 @ 01:06:01 #61
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_21960850
President: Ja even langs bij de huisarts. Het stelt allemaal niet zo heel veel voor hoor.
Even resumeren van 2002:
Ik ging naar de huisarts met de melding dat m'n toompje (dat velletje wat je voorhuid aan je eikel vasthoudt) was gescheurd.
Ndat ze had geconstateerd, dat het inderdaad niet helemaal was zoals het hoort, heeft ze een afspraak met de uroloog gemaakt. (Poliklinisch zoals al eerder gemeld) Daar weer even de broek naar beneden en besproken wat er zou worden gedaan.
De ingreep ging bij mij als volgt:
Eerst krijg je een verdoving in je pik. Het klinkt erger dan het is, voor mij voelde het als een soort wespeprik. Effe op de tanden bijten, maar dat was het dan ook wel.
Daarna werd mijn toompje op de plek waar het was uitgescheurd verder ingesneden en de 2 flapjes (als je al van flapjes kan spreken) zijn op een of andere manier weer op mijn pik gezet.
Helaas mocht ik niet kijken, maar via de spiegeling van een tv heb ik toch nog het een en ander kunnen volgen.
Nou goed, die hechtingen verterer na een week of anderhalf / twee en daarna is alles natuurlijk nog gevoelig. Tijdens die periode krijg je een zalfje mee, wat je in het begin 2 maal daags op je eikel moet smeren, om ontstekingen tegen te gaan.
Ik werd geadviseerd om minimaal 1 maand geen seks te hebben.
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
pi_21970462
Wat rommel verwijderd
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_22384909
Als ze Hanna heet dan ken ik haar
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_22433328
te ruig geweest
heb ook een aantal keer een meid geneukt met te strakke kut
gewoon op haar kut tuffen als extra glij middel en hem er rustig in stoppen
niet gelijk als als een chimpansee te keer gaan
gewoon rustig dan heb je deze problemen niet
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_23352628
nooit gehoord van glijmiddel??
"not by the One Above's grace, but by mine own, will I live, in pride"
pi_23419643
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:11 schreef StefanP het volgende:
[link]www.sexwoordenboek.nl/toompje.html [/link]
Heaven doesn't want me and Hell is afraid that I take over
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:16:15 #67
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_26892821
je toompje doorsnijden...wat doet de dokter dan precies en hoelang duurt het(als het wle bij de dokter moet)....???
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:42:21 #68
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_26893767
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:16 schreef satecl het volgende:
je toompje doorsnijden...wat doet de dokter dan precies en hoelang duurt het(als het wle bij de dokter moet)....???
De dokter doet precies wat er al gezegd wordt....je toompje doorsnijden (zon electrisch mes, brand gelijk de bloedvaatjes dicht. Duurt ongeveer 5 seconden.... en ja, huisarts doet dat meestal zelf. (wel een week of 2 niet neuken )
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
pi_26897597
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:42 schreef JMrules het volgende:

[..]

De dokter doet precies wat er al gezegd wordt....je toompje doorsnijden (zon electrisch mes, brand gelijk de bloedvaatjes dicht. Duurt ongeveer 5 seconden.... en ja, huisarts doet dat meestal zelf. (wel een week of 2 niet neuken )
auw auw auw auw
  dinsdag 10 mei 2005 @ 23:16:43 #70
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_26899069
Tja TSje; met 16 jaar kun je ook nog niet verwachten dat alles volgroeit is en tegen een stootje kan hè...
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_26906062
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 23:16 schreef Erick1985 het volgende:
Tja TSje; met 16 jaar kun je ook nog niet verwachten dat alles volgroeit is en tegen een stootje kan hè...
Hij bedankt je voor je advies, al is dat meisje is nu gelukkig al 19

oftewel...je bent een beetje laat
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26909466
ik maakte het ook eens mee, ik was niet ongesteld toch enorme plassen bloed in bed :S
was hij gescheurd.... :\
And the druids turn to stone...
  woensdag 11 mei 2005 @ 13:59:34 #73
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26912442
wachten tot ze meerderjarig is

en met een paar dagen niet aan je pik trekken gaat het meestal vanzelf over, zeker als het maar een klein stukje is ingescheurd. Heb ik zelf ook al een paar keer gehad.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26913333
Laten we voor het gemak eens een topic uit 2002 omhoog schoppen en de TS advies geven...
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:48:55 #75
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26913885
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 14:29 schreef Enil het volgende:
Laten we voor het gemak eens een topic uit 2002 omhoog schoppen en de TS advies geven...
Misschien is het nog steeds actueel

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')