quote:Dat kan ik me heel goed voorstellen... brrrr het is geen pretje, hoewel het niet echt veel pijn doet, gewoon het id dat er iets met je pielemoos is
Op zaterdag 29 maart 2003 20:12 schreef Kwark het volgende:
en een paar maanden heb ik met een trauma gelopen waardoor ik alleen maar heel zachtjes durfte te neuken...
quote:Jij slaat de spijker op de kop
Op maandag 14 oktober 2002 13:47 schreef koelele het volgende:
Pff als ik terugdenk aan wat ik vroeger me lul allemaal heb aangedaan (zonder blijvende gevolgen) dan dan... moet dat wel een retestrakke kut zijn geweest
Maar ik zou het idd laten rusten weekje en dan kijken hoe alles vaart.
quote:dat had ik ook. ik durfde eerste tijd ook niet meer lekkere harde diepe halen te maken. omf wat deed dat toen pijn als je moest zeiken.
Op zaterdag 29 maart 2003 20:12 schreef Kwark het volgende:
Hier nog een slachtoffer. Niks aan gedaan, gewoon laten genezen. Alleen deed het nog een week pijn met zeiken, en een paar maanden heb ik met een trauma gelopen waardoor ik alleen maar heel zachtjes durfte te neuken...
[link]www.sexwoordenboek.nl/toompje.html [/link]quote:Op zaterdag 29 maart 2003 20:11 schreef StefanP het volgende:
De dokter doet precies wat er al gezegd wordt....je toompje doorsnijden (zon electrisch mes, brand gelijk de bloedvaatjes dicht. Duurt ongeveer 5 seconden.... en ja, huisarts doet dat meestal zelf. (wel een week of 2 niet neukenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:16 schreef satecl het volgende:
je toompje doorsnijden...wat doet de dokter dan precies en hoelang duurt het(als het wle bij de dokter moet)....???
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:42 schreef JMrules het volgende:
[..]
De dokter doet precies wat er al gezegd wordt....je toompje doorsnijden (zon electrisch mes, brand gelijk de bloedvaatjes dicht. Duurt ongeveer 5 seconden.... en ja, huisarts doet dat meestal zelf. (wel een week of 2 niet neuken)
Hij bedankt je voor je advies, al is dat meisje is nu gelukkig al 19quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:16 schreef Erick1985 het volgende:
Tja TSje; met 16 jaar kun je ook nog niet verwachten dat alles volgroeit is en tegen een stootje kan hè...
Misschien is het nog steeds actueelquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:29 schreef Enil het volgende:
Laten we voor het gemak eens een topic uit 2002 omhoog schoppen en de TS advies geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |