Tja jij neukt uitgewoonde oma's waardoor je hier geen last van hebtquote:Op maandag 2 november 2009 13:09 schreef Armageddon het volgende:
Wat een kneuzenpik heb je dan. Bazen hebben hier geen last van.
Nee, ik ben opa. M'n vriendin is 25.quote:Op maandag 2 november 2009 13:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tja jij neukt uitgewoonde oma's waardoor je hier geen last van hebt
De mijne is 18quote:Op maandag 2 november 2009 13:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, ik ben opa. M'n vriendin is 25.
quote:Op maandag 2 november 2009 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De mijne is 18
Maar het blijkt dus veel vaker voor te komen, en wordt ook wel de mannelijke ontmaagding genoemd: Toompje gescheurd
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
En wanneer was jouw grote dag?quote:Op maandag 2 november 2009 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]nee. Als je in je kont geneukt wordt, dan ben je ontmaagd
Ach, er zijn ook mensen die vrijwillig 40 dagen zonder seks gaan zitten en die overleven het ook.quote:Op maandag 2 november 2009 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vertel ik tegen m'n vriendin dat het 2 weken geen seks of masturberen wordt, zegt ze: "Ik zou het zwak van je vinden als je dat niet vol houdt"kom op, 2 weken
!
wanneer heb je tijd?quote:Op maandag 2 november 2009 14:41 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
En wanneer was jouw grote dag?
Haha daar was toch ook die film over, 40 days 40 nights geloof ikquote:Op maandag 2 november 2009 15:15 schreef Poem het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mensen die vrijwillig 40 dagen zonder seks gaan zitten en die overleven het ook.
Kan je nagaan hoe je zal genieten als je na die twee weken weer kan.
Dat wordt een Angry Pirate..quote:Op maandag 2 november 2009 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha daar was toch ook die film over, 40 days 40 nights geloof ik
En na die 2 weken zal het wel zo gaan:
[ afbeelding ]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |