Waarom zou ik dit in jouw topic zetten dan? Het gaat niet alleen puur over jou, ik zie het vaker voorkomen. Reden genoeg tot discussie.quote:Op maandag 2 november 2009 10:39 schreef Airlocker het volgende:
Enige reden waarom dit niet in mijn topic gekund had?
Dit riekt eerlijk gezegd naar 'topic maken om het topic maken'.
Dat lijkt me eerlijk gezegd sterk. Heb je namen?quote:Op maandag 2 november 2009 10:37 schreef griekjeee het volgende:
er zijn er genoeg die mijn post gedrag waarderen
Mijn topic gaat toch ook niet alleen over jou? Had daar best gekund, ik ga in ieder geval daar weer verder.quote:Op maandag 2 november 2009 10:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom zou ik dit in jouw topic zetten dan? Het gaat niet alleen puur over jou, ik zie het vaker voorkomen. Reden genoeg tot discussie.
Die triggershot of zo?quote:Op maandag 2 november 2009 10:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerlijk gezegd sterk. Heb je namen?
Loop mijn topics maar na als je dat zo nodig wilt weten ik vind het totaal overbodig daar zelf mee te komen. Dit topic gaat dan ook niet puur over mij of airlocker, maar het feit dat dit zich voordoet.quote:Op maandag 2 november 2009 10:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerlijk gezegd sterk. Heb je namen?
Waar beweer ik dat dat zo is dan?quote:Op maandag 2 november 2009 10:41 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Mijn topic gaat toch ook niet alleen over jou? Had daar best gekund, ik ga in ieder geval daar weer verder.
Nogmaals, ik zie het vaker gebeuren. Dit is echt geen persoonlijke vete of zo.quote:Op maandag 2 november 2009 10:42 schreef BorusBulldog het volgende:
Dus jullie gaan nu discussie voeren in 2 topics? Oke goed bedacht stelletje zaadsletten.
Sorry, maar je begint er zelf over. Wie a zegt moet b zeggen enzo. Het is nogal een behoorlijke claim die je maakt he, dat mensen je leuk vinden en je dus door mag gaan om de manier zoals je dat doet. Als je zo'n claim maakt moet je ook met bewijzen op de proppen komen.quote:Op maandag 2 november 2009 10:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Loop mijn topics maar na als je dat zo nodig wilt weten ik vind het totaal overbodig daar zelf mee te komen.
Oh, dus het is totaal geen poging om een kleine persoonlijke vete op te blazen tot iets groters om lekker te dag door te komen?quote:Dit topic gaat dan ook niet puur over mij of airlocker, maar het feit dat dit zich voordoet.
Beste Ripley,quote:Op maandag 2 november 2009 10:46 schreef Ripley het volgende:
kusje kroel
Nee want ik meen dat ik mezelf niet hoef te bewijzen, dat ga ik dan ook niet doen. Je kunt hier nog tien reply's op geven en waarin je meent dat ik dat wel moet doen maar dan zal niets veranderen aan de stand van zaken. Ik krijg genoeg complimenten van vooraanstaande users over mijn post gedrag.quote:Op maandag 2 november 2009 10:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Sorry, maar je begint er zelf over. Wie a zegt moet b zeggen enzo. Het is nogal een behoorlijke claim die je maakt he, dat mensen je leuk vinden en je dus door mag gaan om de manier zoals je dat doet. Als je zo'n claim maakt moet je ook met bewijzen op de proppen komen.
[..]
Oh, dus het is totaal geen poging om een kleine persoonlijke vete op te blazen tot iets groters om lekker te dag door te komen?![]()
.
Vergis ik me even in je zeg..
Het gaat niet om de lengte maar om de inhoudquote:Op maandag 2 november 2009 10:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Me dunkt. Dit is wel erg typisch van griekje ja.
En haar OP is ook nog langer.
Ik vind het enorm triest als iemand echt met een user lijkt te zitten. Dat heeft niets met rellen te maken.quote:Op maandag 2 november 2009 10:46 schreef Ripley het volgende:
Stel je niet zo aan, rellen is wel grappig op zijn tijd en een forum is niet altijd kusje kroel. Tegenstellingen en de diversiteit maakt het juist een stuk interessanter
Oh ja, wie dan wel? Ik vind je postgedrag eerlijk gezegd niet bepaald indrukwekkend. Dit klinkt nogal alsof je je vriendjes zelf bombardeert tot vooraanstaande users om je gelijk te krijgenquote:Op maandag 2 november 2009 10:48 schreef griekjeee het volgende:
Ik krijg genoeg complimenten van vooraanstaande users over mijn post gedrag.
Dat mag je vinden, ik heb geen idee wie je bent overigens. Vraag me af in hoeverre je mij dan ook volgt.quote:Op maandag 2 november 2009 10:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oh ja, wie dan wel? Ik vind je postgedrag eerlijk gezegd niet bepaald indrukwekkend. Dit klinkt nogal alsof je je vriendjes zelf bombardeert tot vooraanstaande users om je gelijk te krijgen
Newbquote:Op maandag 2 november 2009 10:50 schreef griekjeee het volgende:
ik heb geen idee wie je bent overigens.
Net als of internet niet echt is ofzo? Er zitten gewoon echte mensen achter de knoppen hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 10:50 schreef Zapato het volgende:
Gasten, het is een INTERNETforum. Dat gaat sowieso nergens over, en je er aan ergeren getuigt meer van een probleem dat jullie hebben, dan aan een probleem wat et forum zou hebben.
Jézus.
Ken je klassiekers.quote:Op maandag 2 november 2009 10:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik heb geen idee wie je bent overigens. Vraag me af in hoeverre je mij dan ook volgt.
Ik zie je hier nooit posten in KLB, niet zo vreemd dus. Waar beweer ik overigens indrukwekkend te posten?quote:
Uiteraard, maar ik vind het wel discussie waardig. Alleen een beetje jammer dat niemand inhoudelijk op mijn OP ingaat. Al geven ze me daardoor natuurlijk wel bij voorbaat gelijk.quote:Op maandag 2 november 2009 10:49 schreef S.Seagal het volgende:
Agh Griekjee doe waar ja zin in hebt zou ik zo zeggen toch. Laat de haters haten.
Nee, je zegt dat vooraanstaande users je postgedrag waarderen en ik vroeg wie dan wel. Deels omdat ik denk dat je nogal een verwrongen beeld heb van vooraanstaande usersquote:Op maandag 2 november 2009 10:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zie je hier nooit posten in KLB, niet zo vreemd dus. Waar beweer ik overigens indrukwekkend te posten?Neem mijn OP nog eens goed door. Ik zeg dat mensen mijn post gedrag waarderen en ik zorg van enige vorm van entertainment naast dat mijn klachten gegrond zijn.
Vooraanstaande usersquote:Op maandag 2 november 2009 10:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat vooraanstaande users je postgedrag waarderen en ik vroeg wie dan wel. Deels omdat ik denk dat je nogal een verwrongen beeld heb van vooraanstaande users
Mag je vinden maar laatste keer dat ik dit aangeef: ik ga geen namen noemen. Daar is dit topic niet voor bedoeld.quote:Op maandag 2 november 2009 10:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat vooraanstaande users je postgedrag waarderen en ik vroeg wie dan wel. Deels omdat ik denk dat je nogal een verwrongen beeld heb van vooraanstaande users
Lastig he, vragen die niet in je straatje passenquote:Op maandag 2 november 2009 10:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mag je vinden maar laatste keer dat ik dit aangeef: ik ga geen namen noemen. Daar is dit topic niet voor bedoeld.
Waarom zou het in mijn straatje moeten passen, ik kies zelf voor wat ik wel en niet wens te beantwoorden niet waar? En ik heb al meerdere malen aangegeven dat het niet uitmaakt voor de discussie en daarom ook totaal irrelevant is.quote:Op maandag 2 november 2009 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lastig he, vragen die niet in je straatje passen
Het is bij sommige users een hype geworden om persoonlijk op jou te reageren ipv je topic.quote:Op maandag 2 november 2009 10:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vind het wel discussie waardig. Alleen een beetje jammer dat niemand inhoudelijk op mijn OP ingaat. Al geven ze me daardoor natuurlijk wel bij voorbaat gelijk.
Beweer dan geen dingen die je toch niet wil of kan onderbouwen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom zou het in mijn straatje moeten passen, ik kies zelf voor wat ik wel en niet wens te beantwoorden niet waar? En ik heb al meerdere malen aangegeven dat het niet uitmaakt voor de discussie en daarom ook totaal irrelevant is.
Lastig hè een post doorlezen?
True, zou ik een hype zijn of zal de trent zich voortzetten denk je?quote:Op maandag 2 november 2009 11:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het is bij sommige users een hype geworden om persoonlijk op jou te reageren ipv je topic.
Ik ben van mening dat dat genoeg naar voren komt, het is absoluut geen onwil.quote:Op maandag 2 november 2009 11:04 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Beweer dan geen dingen die je toch niet wil of kan onderbouwen.
Ik denk dat het nog wel een tijdje gaat duren. Totdat er een foto van je komt.quote:Op maandag 2 november 2009 11:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True, zou ik een hype zijn of zal de trent zich voortzetten denk je?
Klaarblijkelijk heb je wat gemist dan.quote:Op maandag 2 november 2009 11:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel een tijdje gaat duren. Totdat er een foto van je komt.![]()
Maar ik denk dat we daar lang op kunnen wachten niet.
Lalalaaa, one day fly, lalalala, one day fly. lalalalaaaa.quote:Op maandag 2 november 2009 11:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True, zou ik een hype zijn of zal de trent zich voortzetten denk je?
You'd wish.quote:Op maandag 2 november 2009 11:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Lalalaaa, one day fly, lalalala, one day fly. lalalalaaaa.
Ow, bummer.quote:Op maandag 2 november 2009 11:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk heb je wat gemist dan.
Een internetforum werkt niet zo dat jij de enige bent die uitmaakt wat relevant is of niet, het gaat om interactie. En ik vind het wel degelijk relevant. En jij kennelijk ook, want je droeg het zelf aan als argument.quote:Op maandag 2 november 2009 11:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom zou het in mijn straatje moeten passen, ik kies zelf voor wat ik wel en niet wens te beantwoorden niet waar? En ik heb al meerdere malen aangegeven dat het niet uitmaakt voor de discussie en daarom ook totaal irrelevant is.
Lastig hè een post doorlezen?
Helaas geef ik er geen fuck om wat jij wel en niet relevant acht, en voor mijn topic bepaal ik dat dit niet relevant is. Heeft geen zin erover door te janken dus. Bovendien props voor je onderbouwing hoor 'het is relevant omdat ik het wil weten'quote:Op maandag 2 november 2009 11:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een internetforum werkt niet zo dat jij de enige bent die uitmaakt wat relevant is of niet, het gaat om interactie. En ik vind het wel degelijk relevant. En jij kennelijk ook, want je droeg het zelf aan als argument.
Trent
Stiekem wel een klein beetje anders blijf je er niet mee bezig.quote:
bovendien is ook dit van toepassing Ripley.quote:Op maandag 2 november 2009 11:04 schreef griekjeee het volgende:
In feite kunnen zelfs mijn haters niet om me heen, vandaar al die aandacht omtrent mijn persoon. Dus iedereen kan zichzelf hier ook op dat namen lijstje zetten.
En voor: Het is relevant omdat je het zelf hebt aangedragen?quote:Op maandag 2 november 2009 11:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Helaas geef ik er geen fuck om wat jij wel en niet relevant acht, en voor mijn topic bepaal ik dat dit niet relevant is. Heeft geen zin erover door te janken dus. Bovendien props voor je onderbouwing hoor 'het is relevant omdat ik het wil weten'!!!
He, als jij een leuker/actiever KLB topic ziet mag je het wel even aanwijzen dan ben ik hier gelijk weer weg.quote:Op maandag 2 november 2009 11:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Stiekem wel een klein beetje anders blijf je er niet mee bezig.
Die aandacht voor je persoontje is omdat je schreeuwt om aandacht. Ook met dit topic weer. Een tietenfto is efficienter hoorquote:Op maandag 2 november 2009 11:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
bovendien is ook dit van toepassing Ripley.
Jij haalt het (onvolledige) argument aan in je OP. Als er dan gevraagd wordt om je argument volledig te maken ga je er niet op in en er omheen draaien.quote:Op maandag 2 november 2009 11:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Helaas geef ik er geen fuck om wat jij wel en niet relevant acht, en voor mijn topic bepaal ik dat dit niet relevant is. Heeft geen zin erover door te janken dus. Bovendien props voor je onderbouwing hoor 'het is relevant omdat ik het wil weten'!!!
mijn OP gaat daar misschien niet over?quote:Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
En voor: Het is relevant omdat je het zelf hebt aangedragen?
Ja, en straks zitten we dan opgeschoten met een combinatie van tietenfoto's en de neiging om veel te lange posts over 'haar haters' te maken, als een brugklasser met een vocabulaire.quote:Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die aandacht voor je persoontje is omdat je schreeuwt om aandacht. Ook met dit topic weer. Een tietenfto is efficienter hoor
Raadpleeg zelf mijn topics is mijn reply, dan heb je direct het bewijs. Dat is veel meer waard dan wat namen te roepen waar ik sowieso geen voorstander van ben.quote:Op maandag 2 november 2009 11:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij haalt het (onvolledige) argument aan in je OP. Als er dan gevraagd wordt om je argument volledig te maken ga je er niet op in en er omheen draaien.
Logische conclusie lijkt me dan dat je zelf ook ook wel weet dat je dit argument niet hard kunt maken. En dan heb je de discussie verloren.
Een topic gaat lang niet altijd alleen over de OP, newbjequote:Op maandag 2 november 2009 11:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
mijn OP gaat daar misschien niet over?Je wilt een heel klein detail belichten wat zichzelf belicht, meer woorden maak ik hier toch echt niet aan vuil want ik moet in herhaling vallen omdat dezelfde vragen over en over worden gesteld.
Ja, zo wordt ie helemaal mooi.quote:Op maandag 2 november 2009 11:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Raadpleeg zelf mijn topics is mijn reply, dan heb je direct het bewijs. Dat is veel meer waard dan wat namen te roepen waar ik sowieso geen voorstander van ben.
Ik schreeuw om aandacht dus, en dat haal je waar vandaan? Als ik een topic open in KLB is het omdat ik een klacht heb, ik vraag nergens om tegen topics of aandacht voor mij persoonlijk. Zelfs nu geef ik duidelijk aan dat het mij gaat om het feit dat dit voorkomt- ook bij andere users- en toch willen jullie het weer perse alleen op mij betrekken. Gefeliciteerd hoor jullie hebben je weer even met mij mogen bezig houdenquote:Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die aandacht voor je persoontje is omdat je schreeuwt om aandacht. Ook met dit topic weer. Een tietenfto is efficienter hoor
Dan heb je iig nog de tietenfoto's, ik zie een pluspunt vergeleken bij de huidige situatiequote:Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, en straks zitten we dan opgeschoten met een combinatie van tietenfoto's en de neiging om veel te lange posts over 'haar haters' te maken, als een brugklasser met een vocabulaire.
Beter van niet eigenlijk.
Mijn klacht gaat daar niet over, hoe moeilijk is lezen nu werkelijk zovty?quote:Op maandag 2 november 2009 11:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, zo wordt ie helemaal mooi.
Ik kan toch geen topic openen met de OP
"Ik heb een klacht en sommige mensen zijn het met me eens, zoek zelf maar uit wie het met me eens zijn, en waarom".
Je komt lang genoeg in KLB om te weten dat het zo niet werkt.
Ik zou graag verduidelijking van je OP zien anders ga ik een TR maken. :|.
Schelden is een vorm van onmacht, ben je je daar wel van bewust?quote:Op maandag 2 november 2009 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een topic gaat lang niet altijd alleen over de OP, newbje
Kortom, als honderd man je een domme aandachtsgeile kwalitatief inferieure poster vinden, ligt het aan hen en niet aan jou.quote:Op maandag 2 november 2009 11:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik schreeuw om aandacht dus, en dat haal je waar vandaan? Als ik een topic open in KLB is het omdat ik een klacht heb, ik vraag nergens om tegen topics of aandacht voor mij persoonlijk. Zelfs nu geef ik duidelijk aan dat het mij gaat om het feit dat dit voorkomt- ook bij andere users- en toch willen jullie het weer perse alleen op mij betrekken. Gefeliciteerd hoor jullie hebben je weer even met mij mogen bezig houden!!!
Verwijder het argument dan uit je OP!?!?quote:Op maandag 2 november 2009 11:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mijn klacht gaat daar niet over, hoe moeilijk is lezen nu werkelijk zovty?
Check de bovenste twee topics maar in mijn fobo.quote:
Nee, dat is een feit. Ik hoef me hier daar niet over te gaan verdedigen. Wel frapant dat je zo graag daarover valt en voor de rest totaal niet ingaat op mijn OP. Als jullie de moeite niet willen nemen om vooronderzoek te doen en zomaar wat in het wilde weg blaten zijn jullie de discussie niet waard. Ik heb al aangegeven dat ik het geen enkele waarde vind hebben zomaar namen te roepen, dat kun je zo terug vinden.quote:Op maandag 2 november 2009 11:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Verwijder het argument dan uit je OP!?!?
Is dat nou zo moeliijk te begrijpen.
Jij wil een discussie aangaan over een bepaald onderwerp, daarvoor gebruik je een aantal argumenten, een van de argumenten is onvolledig, daar wordt je een aantal keren op gewezen. Verduidelijk het argument of gebruik het niet.
Moet ik het in CAPS herhalen of snap je het zo wel?
quote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, dat is een feit. Ik hoef me hier daar niet over te gaan verdedigen. Wel frapant dat je zo graag daarover valt en voor de rest totaal niet ingaat op mijn OP. Als jullie de moeite niet willen nemen om vooronderzoek te doen en zomaar wat in het wilde weg blaten zijn jullie de discussie niet waard. Ik heb al aangegeven dat ik het geen enkele waarde vind hebben zomaar namen te roepen, dat kun je zo terug vinden.
quote:Bedankt voor je topicreport. Je kunt nu terug naar het topic.
Ik scheld niet, ik noem je gewoon wat je bent. Een newb die nog niet door heeft hoe fok werkt. Geeft niks verderquote:Op maandag 2 november 2009 11:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Schelden is een vorm van onmacht, ben je je daar wel van bewust?
Leuk voor je. Ik wil hier een serieuze discussie aangaan en zit niet te wachten op jouw reply's waarin duidelijk naar voren komt dat je totaal niet ingaat op mijn OP en vraagt naar iets wat je zelf terug kunt vinden en veel meer waarde heeft dan wanneer ik het je vertel. Of neem je alles klakkeloos van me aan?quote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef zovty het volgende:
[..]dan moet je het zelf maar weten.
[..]
Als ik tietenfoto's wil ga ik wel naar suicidegirls, die posten tenminste geen essays over zichzelf.quote:Op maandag 2 november 2009 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan heb je iig nog de tietenfoto's, ik zie een pluspunt vergeleken bij de huidige situatie
Ik denk dat ik genoeg ervaring heb, maar bedankt voor je bezorgdheid!!!quote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik scheld niet, ik noem je gewoon wat je bent. Een newb die nog niet door heeft hoe fok werkt. Geeft niks verder
Maar verder toch leuk geprobeerd
Ik denk dat je ons allemaal voor bentquote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef griekjeee het volgende:
Iemand die goed post heeft bovendien haters en fans, iemand die slecht post valt simpelweg in het niet.
Voor de laatste maal, denken jullie dat jullie het aankunnen ontopic te gaan en mijn persoon te laten rusten of zijn jullie daar nog niet aan toe?
Nope, sorry. Onmogelijk.quote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef griekjeee het volgende:
Iemand die goed post heeft bovendien haters en fans, iemand die slecht post valt simpelweg in het niet.
Voor de laatste maal, denken jullie dat jullie het aankunnen ontopic te gaan en mijn persoon te laten rusten of zijn jullie daar nog niet aan toe?
Je start het toch zelf met een verwijzing naar een topic dat over jou gaat?quote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef griekjeee het volgende:
Nee, daarna was ik de door jou genoemde users ging PMen om ze je bijdrage aan KLB te laten beoordelen met een cijfer tussen 1 en 10 en een korte omschrijven of leuke anakdote over je. Om diendoende een beeld van je te krijgen wat me nu ontbeert.quote:Op maandag 2 november 2009 11:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Leuk voor je. Ik wil hier een serieuze discussie aangaan en zit niet te wachten op jouw reply's waarin duidelijk naar voren komt dat je totaal niet ingaat op mijn OP en vraagt naar iets wat je zelf terug kunt vinden en veel meer waarde heeft dan wanneer ik het je vertel. Of neem je alles klakkeloos van me aan?
Discussies naar aan leiding van een klacht zijn niet mogelijk? Het heeft alleen maar waarde als je puur je gal komt spuien en verder niet open staat voor de mogelijkheid tot een discussie?quote:
Je draagt een argument aan en we mogen dat niet beamen of ontkennen?quote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef griekjeee het volgende:
Ik geef duidelijk in mijn OP aan dat het erom gaat dat dit vaker voorkomt, niet alleen bij mij. Daar wil ik het dus over hebben, niet over mijn persoon. Dat topic is slechts een voorbeeld ter onderbouwing.quote:Op maandag 2 november 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je start het toch zelf met een verwijzing naar een topic dat over jou gaat?
Uiteraard wel, maar het is niet echt discussie waardig op het moment dat je op iets door blijft gaan waar ik al lang antwoord op heb gegeven. Bovendien is het een zeer klein detail waar je op inzoemt en de rest van mijn OP of het algemene voorkomen van laat je totaal links liggen, waar juist dit topic voor bedoeld is.quote:Op maandag 2 november 2009 11:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Je draagt een argument aan en we mogen dat niet beamen of ontkennen?
Lekker open voor discussie sta je dan.![]()
.
Alweer: je draagt zelf argumenten aan en wordt dan bozig als we vragen stellen over die argumenten. Vind je dat zelf logisch?quote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik geef duidelijk in mijn OP aan dat het erom gaat dat dit vaker voorkomt, niet alleen bij mij. Daar wil ik het dus over hebben, niet over mijn persoon. Dat topic is slechts een voorbeeld ter onderbouwing.
Waar heb ik gezegd dat ik je post gedrag niet interessant zou vinden?quote:Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar het is niet echt discussie waardig op het moment dat je op iets door blijft gaan waar ik al lang antwoord op heb gegeven. Bovendien is het een zeer klein detail waar je op inzoemt en de rest van mijn OP of het algemene voorkomen van laat je totaal links liggen, waar juist dit topic voor bedoeld is.
Tevens geef je aan mij en mijn post gedrag niet interessant te vinden, waarom ontkracht je dat dan zelf door over mij door te blijven gaan?
Als je denkt dat ik boos ben heb je het absoluut mis, het gaat mij juist om de mensen die zich iets heel erg aantrekken op het net. Ik ben niet één van die mensen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alweer: je draagt zelf argumenten aan en wordt dan bozig als we vragen stellen over die argumenten. Vind je dat zelf logisch?
Ga je me nu vertellen dat je dat dat wel zo is danquote:Op maandag 2 november 2009 11:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik je post gedrag niet interessant zou vinden?
Oh, gaat het daar over joh. Ik haal het niet uit je OP.quote:Op maandag 2 november 2009 11:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik boos ben heb je het absoluut mis, het gaat mij juist om de mensen die zich iets heel erg aantrekken op het net.
quote:Ik ben niet één van die mensen.
Nee, niet echt. Je valt me pas sinds een paar dagen (in negatieve zin) op.quote:Op maandag 2 november 2009 11:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je dat dat wel zo is dan![]()
Tuurlijk, take your timequote:Ik meen het ergens voorbij te hebben zien komen, als je even geduld hebt kijk ik of de quote te vinden is.
ja, da's KLBquote:Op maandag 2 november 2009 11:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Discussies naar aan leiding van een klacht zijn niet mogelijk? Het heeft alleen maar waarde als je puur je gal komt spuien en verder niet open staat voor de mogelijkheid tot een discussie?
Omdat ik het discussie waardig vind?quote:Op maandag 2 november 2009 11:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, gaat het daar over joh. Ik haal het niet uit je OP.
[..]Waarom dit topic dan?
Maar zovty, heeft dat dan niet meer met jou te maken dan met mij? Als mijn OP's bagger waren, geen klacht bevatten en niet okè geschreven waren zouden ze simpelweg gesloten worden of snel doodbloeden. Bovendien hoef je echt niet te reageren als je niet wilt, dat weet je toch wel hè?quote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Je valt me pas sinds een paar dagen (in negatieve zin) op.
[..]
Tuurlijk, take your time.
Dus trek je het je wel aan dat mensen op internet zich iets aantrekken van mensen op internet. Toch?quote:Op maandag 2 november 2009 11:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat ik het discussie waardig vind?
Goed, ik heb nog een vraag. Jij concludeert dat het diep zit bij de TS van het topic dat je aanhaalt. Hoezo dat? Hij geeft volgens mij alleen aan dat jij en sommige andere mensen hem (en veel anderen) irriteren. Waarom zou dat niet terecht zijn?quote:Op maandag 2 november 2009 10:37 schreef griekjeee het volgende:
Users die steeds provoceren.
Naar aanleiding van onder andere dat topic. Ik het valt me steeds meer op hoe innig triest sommige een user niet lijken te mogen en in plaats van die user en diens topic te mijden zich er juíst heel erg bezig mee houden. De meeste topics in KLB worden enigszins aangedikt en opgeleukt, dat neemt niet weg dat ze niet verzonnen hoeven te zijn. Zie het als een vorm van entertainment waar klaarblijkelijk een hoop users geen problemen mee hebben en zelfs op zitten te wachten. Een klacht moet niet alleen klacht waardig zijn, maar ook amusant om door te nemen. We komen hier immers puur voor ons tijdverdrijf waarom zou het een formele kwestie moeten worden waarin ieder woordje serieus is afgewogen. Bovendien is het zo'n onzin om te gaan zeiken op users die zichzelf menen te verdedigen, is geen reply dan meer passend? Als ik tegenargumenten heb dan zal ik daar ook mee komen. En voor degenen op wie dit topic van toepassing is: irriteer je vooral mateloos aan mij er zijn er genoeg die mijn post gedrag waarderen. Ik zit er in ieder geval niet over in maar vind dit wel aanleiding voor een discussie.
Laat de discussie maar los barsten!
(Ik weet dat het erg moeilijk is, daarom geef ik even aan dat dit topic niet bedoeld is als persoonlijke vete tegen airlocker of puur over mij als persoon. Ik zie het bij meerdere users voorkomen en wens een serieuze discussie over hoe een topic zou moeten zijn, met daarin bovenstaande meegenomen.)
Klacht: Het zit bij sommige mensen erg diep. In hoeverre terecht/onterecht? Laat je horen!!!![]()
Ik zie het zo gauw niet direct terug komen, de suggestie wordt wel indirect gewekt. Dus dat is discutabel.quote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Je valt me pas sinds een paar dagen (in negatieve zin) op.
[..]
Tuurlijk, take your time.
Ook zonder er zelf op te reageren kun je me opvallen natuurlijk. En aangezien ik nogal veel op fok zit gedurende de dag kom ik nogal veel posts van je tegen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar zovty, heeft dat dan niet meer met jou te maken dan met mij? Als mijn OP's bagger waren, geen klacht bevatten en niet okè geschreven waren zouden ze simpelweg gesloten worden of snel doodbloeden. Bovendien hoef je echt niet te reageren als je niet wilt, dat weet je toch wel hè?
Wat een drogredenering. De grootste baggertopics stromen vol omdat men graag relt. Dat heeft niks te maken met de kwaliteit van de OP of de TS.quote:Op maandag 2 november 2009 11:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar zovty, heeft dat dan niet meer met jou te maken dan met mij? Als mijn OP's bagger waren, geen klacht bevatten en niet okè geschreven waren zouden ze simpelweg gesloten worden of snel doodbloeden. Bovendien hoef je echt niet te reageren als je niet wilt, dat weet je toch wel hè?
Om eerder genoemde redenen. Over de andere users kan ik niet zo direct oordelen omdat ik me daar geen topics van voor de geest kan halen, maar mijn topics zijn gewoon prima geschreven voor KLB als ik oordeel op- weer- eerder genoemde punten. Als ik meerdere topics terug kan vinden over mijn persoon ondanks dat ik iedere keer aangeef ontopic te gaan dan kan ik wel oordelen dat het diep zit, ja. Een topic waarin de user aangeeft zich daaraan te ergeren bevestigd dat. En in hoeverre zou dat terecht moeten zijn omdat iemand een topic opent? Ik kan het begrijpen als het zou gaan over een kutuser die alleen maar bagger opent waar de leugens zo uit de lezen zijn, maar dat is nogal een statement om zomaar te maken.quote:Op maandag 2 november 2009 11:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed, ik heb nog een vraag. Jij concludeert dat het diep zit bij de TS van het topic dat je aanhaalt. Hoezo dat? Hij geeft volgens mij alleen aan dat jij en sommige andere mensen hem (en veel anderen) irriteren. Waarom zou dat niet terecht zijn?
Laat ik het dan duidelijk stellen: ik vind je post gedrag niet interessant. Maar ook niet echt storend.quote:Op maandag 2 november 2009 11:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zie het zo gauw niet direct terug komen, de suggestie wordt wel indirect gewekt. Dus dat is discutabel.
Misschien moet je ze eens doorlezen danquote:Op maandag 2 november 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een drogredenering. De grootste baggertopics stromen vol omdat men graag relt. Dat heeft niks te maken met de kwaliteit van de OP of de TS.
Prima, wat je mening daarover ook geweest zou zijn eigenlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Laat ik het dan duidelijk stellen: ik vind je post gedrag niet interessant. Maar ook niet echt storend.
Geniet je wel een beetje van al die aandacht, griekjeee?quote:Op maandag 2 november 2009 11:49 schreef griekjeee het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2009 11:54 schreef griekjeee het volgende:
mijn topics zijn gewoon prima geschreven voor KLB als ik oordeel op- weer- eerder genoemde punten..
Ik moet toegeven dat het inderdaad vaak zo gaat, maar dat zijn dan ook niet echt kwalitatief goede topics te noemen niet waar?quote:
Een goede OP is meer dan een correcte spelling. O ja ik had gezegd dat ik die ene reply van mij zou quoten he? Uiteindelijk niet meer gedaan...Maar nogmaals: het komt veel te duidelijk altijd naar voren in mijn en andere topics dat ik waardering krijg. Dat- en zelfs de haatreacties- onderbouwen hoe zeer mensen zich graag bezig houden met mij en mijn postgedrag. En dank voor je mening, gezien je onderbouwing zal ik daar erg veel waarde aan hechten.quote:Op maandag 2 november 2009 11:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je maakt anders veel spelfouten en drogredeneringen en reageert niet als wordt gevraagd naar achtergronden van zelf aangedragen argumenten. Dus hiermee ben ik het oneens.
Dus ik vind het wel een terecht topic, persoonlijk. Dat beantwoordt dan gelijk de vraag uit je OP. Daar zul je wel blij mee zijn.
Mijn klacht gaat toch niet over de mensen die me weten te waarderen?quote:Op maandag 2 november 2009 11:59 schreef BorusBulldog het volgende:
Oke na een beetje gelezen te hebben krijg je mijn ongezoute mening.
Griekjeee je dient een klacht in jegens soorten personen naamloos als het is omdat het een specifieke groep betreft maar niet een persoon zul je dit toch moeten onderbouwen.
Tot op heden heb jeje mening gegeven maar echte argumenten komen er niet in voor, mensen stellen je vragen hierover en in plaats van je argumenten uiteen te zetten besluit je het te onderbouwen met het feit dat je jezelf niet hoeft te verdedigen. Met jou is volgens mij absoluut geen zinnig gesprek te voeren als je het niet met jou eens bent en ik denk dat dit JUIST de reden is dat mensen zo graag naar jou gericht posten.
Niet omdat je zo'n boeiend persoon bent maar omdat je alles weigert te onderbouwen en toch probeert mensen te overtuigen van je eigen kunnen.
Al met al goed leesvoer hoor, ga zo door giekjeee en airlocker
Gaaaaaaaaaaaaaan we weer.quote:Op maandag 2 november 2009 12:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mijn klacht gaat toch niet over de mensen die me weten te waarderen?
Nee gaan we niet weer zovty, ik heb daar op gereageerd en daar ben ik eerlijk gezegd wel klaar mee.quote:Op maandag 2 november 2009 12:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaaan we weer.
Haal het dan weg als argument!!!!
Stel nou dat ik een topic open over een mooi stukje buitenlands fruit tewete de sinaasappel.
Ik geef daarin aan dat ik sinaasappels onder andere zo mooi vind omdat ze zo mooi rood zijn.
En als vervolgens mensen gaan reageren dat sinaasappels oranje zijn kan ik toch niet zeggen dat het niet om de kleur gaat. Ik breng het argument zelf ter berde.
Oh, dus als je een discussie niet kan winnen ben je er ineens klaar mee.quote:Op maandag 2 november 2009 12:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee gaan we niet weer zovty, ik heb daar op gereageerd en daar ben ik eerlijk gezegd wel klaar mee.
Ik quote mezelf in plaats van mijn post aan te passen. Care. Of hier geil je natuurlijk wel op hè, griekjeee maakt een foutjequote:Op maandag 2 november 2009 12:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahahahaha, als edit een ninja nog zo snel, een echte fokker achterhaalt ze wel.
Inderdaad jij klaagt over mensen b.v op jou posts reageren omdat je griekjeee bent. En ik leg je uit waarom ze dit wellicht doen. Ik denk dat ik je OP voor de rest ook voldoende heb gelezen. In mijn post repte ik ook geen enkel woord over mensen die je wel wisten te waarderen ik ging enkel in op je klacht en heb mijn mening erover gegeven.quote:Op maandag 2 november 2009 12:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mijn klacht gaat toch niet over de mensen die me weten te waarderen?Hoe moeilijk is het om mijn OP goed te lezen, doe nog eens een poging en kom dan terug. Ik geef graag een reply.
Niet kunnen winnen?quote:Op maandag 2 november 2009 12:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, dus als je een discussie niet kan winnen ben je er ineens klaar mee.
Dit blijf je maar zeggen, terwijl je zelf blijft ingaan op de posts die niet op de OP ingaan.quote:Op maandag 2 november 2009 12:11 schreef griekjeee het volgende:
Ik ben hier klaar, totdat ik iemand zie die echt op de OP wilt ingaan.
En ook met lamon, omdat ie zo goed post?quote:Op maandag 2 november 2009 12:01 schreef griekjeee het volgende:
Dat- en zelfs de haatreacties- onderbouwen hoe zeer mensen zich graag bezig houden met mij en mijn postgedrag.
Daar ben ik nu dan ook klaar mee, het gaat werkelijk nergens over.quote:Op maandag 2 november 2009 12:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit blijf je maar zeggen, terwijl je zelf blijft ingaan op de posts die niet op de OP ingaan.
Ik ben inmiddels zo ver dat ik niet meer begrijp waar de hele OP over ging, trouwens. Samenvatting?
Iedereen in dit topic geeft aan dat je onduidelijk bent, slecht argumenteert en ook op reacties op de OP ga je niet in als het je niet bevalt.quote:Op maandag 2 november 2009 12:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar ben ik nu dan ook klaar mee, het gaat werkelijk nergens over.En lees de OP maar zo lang is die niet.
quote:Op maandag 2 november 2009 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
En ook met lamon, omdat ie zo goed post?
Ikdenk eerder dat het een kwestie is van reacties oproepen uit irritatie. Je irriteren is gewoon heerlijk - daarom genereren irritante mensen op tv ook vaak goeie kijkcijfers. Dat geeft ze nog geen kwaliteit.
Ik kreeg de indruk dat je me niet begreep en daarom probeerde ik het op andere manieren uit te leggen. Kennelijk heb je helemaal geen zin in een discussie. Dat verklaart ook waarom je niet op al m'n andere punten en vragen bent in gegaan.quote:Op maandag 2 november 2009 12:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet kunnen winnen?Zovty dit is nauwelijks een discussie te noemen, je belicht iets waar ik gewoon al zo vaak op gereageerd heb. Een discussie voor jou houdt dus in dat je eindeloos in herhaling moet vallen, ondanks dat het antwoord er staat?
Makkelijk zeg.quote:Ik ben hier klaar, totdat ik iemand zie die echt op de OP wilt ingaan.
Al je andere puntenquote:Op maandag 2 november 2009 12:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat je me niet begreep en daarom probeerde ik het op andere manieren uit te leggen. Kennelijk heb je helemaal geen zin in een discussie. Dat verklaart ook waarom je niet op al m'n andere punten en vragen bent in gegaan.
Als je dat nou in je OP had gezet had ik dat geljk geweten. (Niet dat me er van had weerhouden om te reageren, de verveling op m'n werk is er niet minder om.
[..]
Makkelijk zeg.. Er is echt vaak gevraagd op je je OP wilde verduidelijken, als je dan aangeeft dat het er niet om gaat snap ik niet waarom je uberhaupt een topic hebt geopend. Maar dat denk ik wel vaker bij topics in KLB en zeker bij topics in KLB van jouw hand.
Ok, in een poging van welwillendheid probeer ik te begrijpen wat de strekking van je OP is:quote:Op maandag 2 november 2009 12:17 schreef griekjeee het volgende:
En lees de OP maar zo lang is die niet.
Het komt er in het kort op neer dat ik het nogal zielig vind om met een bepaalde internet identiteit te zitten, want het is niet meer dan dat. Ik ga erop in omdat ik dat discussie waardig vind, niet zozeer omdat het bij mij gebeurd.quote:Op maandag 2 november 2009 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ok, in een poging van welwillendheid probeer ik te begrijpen wat de strekking van je OP is:
Er zijn users die meer tot de verbeelding spreken dan anderen op Fok (specifieker: KLB), vaak in negatieve zin. Deze users worden hier direct en persoonlijk op aangesproken, en worden dus niet genegeerd. Jij vraagt je af of dit terecht is. Zit ik zo in de richting?
Het wordt m.i. pas persoonlijk als jij je persoonlijk laat aanspreken. Vooral op een internetforum zou het zó makkelijk moeten zijn reacties en mensen te negeren, er boven te gaan staan. Toch doet men dit niet, en jij laat in dit topic wel zien dat je dat zelf ook absoluut niet doet.
Je leest dus niet eens alle posts in je eigen topic. Kom op man, wat is dit voor halfbakken mentaliteit.quote:Op maandag 2 november 2009 12:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Al je andere puntenHet enige wat ik heb gezien is je vraag om namen. Als je serieus zou ingaan op mijn OP zou ik de discussie met je aangaan.
Mja, ik ga ook maar eens wat doen.quote:Niet nu though, ik moet zo weg
Dat lijkt me sterk volgens mij heb ik bijna letterlijk iedere reactie gequote.quote:Op maandag 2 november 2009 12:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Je leest dus niet eens alle posts in je eigen topic. Kom op man, wat is dit voor halfbakken mentaliteit.
Ik heb echt andere punten aan gedragen en je directe vragen gesteld. En daar ben je allemaal niet op ingegaan.
[..]
Mja, ik ga ook maar eens wat doen.
Een bammetje eten ofzo..
Ja, en? Wat wil je daar nou over discusieren, jij vind het zielig. Dat is gewoon een mening, daar kun je niet eens over discussieren.quote:Op maandag 2 november 2009 12:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het komt er in het kort op neer dat ik het nogal zielig vind om met een bepaalde internet identiteit te zitten, want het is niet meer dan dat.
Don't bother. Vanavond ben ik niet online, en morgen heb ik echt geen zin meer in dit topic.quote:Op maandag 2 november 2009 12:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk volgens mij heb ik bijna letterlijk iedere reactie gequote.Maar ik zal het vanavond nog eens doornemen dan, mocht ik iets over het hoofd gezien hebben.
Tuurlijk wel. Misschien komt iemand wel met een oogverblindend goede argumentatie waarom het wel terecht zou zijn en moet ik mijn mening bijstellen. Dat kan zomaar gebeuren in een discussie namelijk, zovty.quote:Op maandag 2 november 2009 12:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, en? Wat wil je daar nou over discusieren, jij vind het zielig. Dat is gewoon een mening, daar kun je niet eens over discussieren.
Ook goed.quote:Op maandag 2 november 2009 12:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Don't bother. Vanavond ben ik niet online, en morgen heb ik echt geen zin meer in dit topic.
Fijne dag verder.
Als iemand ervoor kiest om een internet identiteit aan te nemen heb jij daar toch niks mee te maken, of ben jij er zo een die wat zoekt om over te zeuren? Inhoudelijk gaat dit echt nergens over, en het kan mij sowieso niks schelen als een kutuser aandacht probeert te trekken.quote:Op maandag 2 november 2009 12:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het komt er in het kort op neer dat ik het nogal zielig vind om met een bepaalde internet identiteit te zitten, want het is niet meer dan dat. Ik ga erop in omdat ik dat discussie waardig vind, niet zozeer omdat het bij mij gebeurd.
Hiermee bedoel je dat sommige users een persoonlijk probleem hebben met andere users, correct?quote:Op maandag 2 november 2009 12:29 schreef griekjeee het volgende:
Het komt er in het kort op neer dat ik het nogal zielig vind om met een bepaalde internet identiteit te zitten,
Dat bedoel ik ja. Als iemand het inhoudelijk niet eens is met een topic of het topic gewoonweg kut vind dan kan dat natuurlijk, maar users die echt problemen hebben met andere users zijn imo nogal zielig bezig.quote:Op maandag 2 november 2009 12:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hiermee bedoel je dat sommige users een persoonlijk probleem hebben met andere users, correct?
Zo ja, dan ben ik het met je eens. Het is maar internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |