Brrrrrrquote:Op woensdag 4 november 2009 16:27 schreef speknek het volgende:
Ik heb dit geprobeerd te eten
[ afbeelding ]
De opengesneden wormen aan de rechterkant probeerden van m'n bord af te kruipen.
Ik vond het niet lekker.
Iets niet durven te eten != iets niet lusten.quote:Op maandag 2 november 2009 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Oesters durfde ik nooit te eten, hou sowieso niet van rauwe vis.
Afgelopen vrijdag geprobeerd; gestoomd met een tausisaus en was na even wennen verslavend lekker![]()
echt trots op mezelfhaha
Koriander? Hoe kan je dat nou vies vinden?quote:Op maandag 2 november 2009 10:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik biljf het wel steeds proberen met dingen ja, ik geloof echt dat je dingen die je niet lekker vindt kunt 'leren' te eten en drinken. Het is me gelukt met koffie, wijn, maar ook met zuurkool en spruitjes en gekookte witlof.
Alleen verse koriander, dat blijf ik verschrikkelijk smerig vinden. Maar.. ik biljf stug volhouden, steeds weer een klein beetje, wie weet vind ik het ooit wel ineens enorm lekker!
Als goegel het niet weet, vergeet het dan maarquote:
het betekent "is niet hetzelfde als"quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:48 schreef RobinOok het volgende:
Wat betekent != ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Nou wat een vreemde opmerking! Koriander (verse) heeft zo'n uitgesproken smaak: mensen houden er van of mensen haten het. Er is vaak geen tussenweg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:46 schreef Fokski het volgende:
[..]
Koriander? Hoe kan je dat nou vies vinden?
dat dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 07:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou wat een vreemde opmerking! Koriander (verse) heeft zo'n uitgesproken smaak: mensen houden er van of mensen haten het. Er is vaak geen tussenweg.
Dus dat mensen verse koriander niet lekker vinden is helemaal niet vreemd.
Die uitgesproken smaak is zo lekker dat ik het gewoon vreemd vind. Maar goed ik verbaas me ook dat het nauwelijks in de supermarkt te vinden is dus het zal vast aan mij liggen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 07:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou wat een vreemde opmerking! Koriander (verse) heeft zo'n uitgesproken smaak: mensen houden er van of mensen haten het. Er is vaak geen tussenweg.
Dus dat mensen verse koriander niet lekker vinden is helemaal niet vreemd.
bepaalde boter is ook gewoon niet lekker al weet ik zelf niet welke. maar van dat grote blok magarine ga ik over mn nek maar smeer magarine maakt me niet uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:55 schreef Windigo het volgende:
Ik heb jarenlang mn brood niet besmeerd omdat ik een keer over mijn nek ging van een boterham met pindakaas en boter dat een moeder van een schoolvriendje van mij had gemaakt. Inmiddels vind ik échte boter (roomboter dus, geen margarine) bij sommige soorten beleg lekker, maar verder besmeer ik mijn brood nog steeds meestal niet. Van de geur van margarine word ik al niet goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |