abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 november 2009 @ 16:40:18 #101
8369 speknek
Another day another slay
pi_74389968
Japans eten is compleet anders dan wat je hier gewend bent.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_74390368
Dat vind ik dan wel weer erg heldhaftig, speknek Ik weet niet of ik zover zou gaan!
pi_74390400
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:27 schreef speknek het volgende:
Ik heb dit geprobeerd te eten

[ afbeelding ]

De opengesneden wormen aan de rechterkant probeerden van m'n bord af te kruipen.

Ik vond het niet lekker .
Brrrrrr
pi_74390635
al die kleine 'bijhapjes' lijkt wel Koreaans (doen het ook), maar dan ziet dit er nog viezer uit. In Korea zitten er bij alle bakjes toch nog wel stuk of 5 bij die je wel wilt proberen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 4 november 2009 @ 17:03:57 #105
8369 speknek
Another day another slay
pi_74390820
Het was ook Koreaans . De eerste dag dat ik er was, een mooie vuurdoop.

Ik heb alleen stiekem een beetje gelogen, die bewegende wormen gingen me te ver, m'n vriendin heeft er wel een paar van durven op te eten. Toen ik haar vertrokken gezicht smakelijk aan het uitlachen was kwam ik erachter dat de schelpdierachtige dingen in het midden en links, die ik daarvoor met veel moeite naar binnen had gewerkt, ook nog bewogen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 9 november 2009 @ 20:48:19 #106
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_74553447
Leuk om alles te lezen!
Het enige waar ik echt niet van hou is kaas. In elke vorm,soort of bereiding. (en geloof me, ik heb veel geprobeerd Na 39 jaar durf ik best te stellen dat ik het écht niet lust.)
Wijn is ook niet echt mijn ding. Verder ben ik niet zo moeilijk, en als ik iets niet ken zal ik het zeker proberen.
pi_74561159
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Oesters durfde ik nooit te eten, hou sowieso niet van rauwe vis.
Afgelopen vrijdag geprobeerd; gestoomd met een tausisaus en was na even wennen verslavend lekker

echt trots op mezelf haha
Iets niet durven te eten != iets niet lusten.
pi_74561232
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik biljf het wel steeds proberen met dingen ja, ik geloof echt dat je dingen die je niet lekker vindt kunt 'leren' te eten en drinken. Het is me gelukt met koffie, wijn, maar ook met zuurkool en spruitjes en gekookte witlof .

Alleen verse koriander, dat blijf ik verschrikkelijk smerig vinden . Maar.. ik biljf stug volhouden, steeds weer een klein beetje, wie weet vind ik het ooit wel ineens enorm lekker!
Koriander? Hoe kan je dat nou vies vinden?
  dinsdag 10 november 2009 @ 00:48:37 #109
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_74561255
Wat betekent != ?
  dinsdag 10 november 2009 @ 01:07:44 #110
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74561453
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:48 schreef RobinOok het volgende:
Wat betekent != ?
Als goegel het niet weet, vergeet het dan maar
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Manager PR/Moderator dinsdag 10 november 2009 @ 01:19:11 #111
269689 crew  Viv
pi_74561560
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:48 schreef RobinOok het volgende:
Wat betekent != ?
het betekent "is niet hetzelfde als"

eigenlijk hoort het zo: ≠
  dinsdag 10 november 2009 @ 01:41:57 #112
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_74561806
'!=' == '≠'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_74562888
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:46 schreef Fokski het volgende:

[..]

Koriander? Hoe kan je dat nou vies vinden?
Nou wat een vreemde opmerking! Koriander (verse) heeft zo'n uitgesproken smaak: mensen houden er van of mensen haten het. Er is vaak geen tussenweg.
Dus dat mensen verse koriander niet lekker vinden is helemaal niet vreemd.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_74563425
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 07:42 schreef Tezz het volgende:

[..]

Nou wat een vreemde opmerking! Koriander (verse) heeft zo'n uitgesproken smaak: mensen houden er van of mensen haten het. Er is vaak geen tussenweg.
dat dus het heeft bij mij ook even geduurd voor ik het kon waarderen
Ja doei.
pi_74565552
ik heb dat met nootmuskaat!
laatst bij iemand blijven eten, en daar zouden we bloemkool eten, dus ik dacht, "ha, lekker," bleek dat er nootmuskaat overheen was gedaan!!! daar word ik dus niet blij van
  dinsdag 10 november 2009 @ 10:25:56 #116
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74565669
Ik heb een keer buikgriep gehad nadat ik ook worstjes met veel kruidnagel gegeten had. Bij het projectielkotsen kwam de kruidnagelsmaak weer terug. Sindsdien heb ik het niet zo op kruidnagel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_74567539
Ik merk dat sinds ik ben gaan studeren en m'n eigen potje kook ik veel dingen een stuk meer ben gaan waarderen. Bij m'n ouders at ik niet zoveel groente of andere rare dingen, maar nu probeer ik het allemaal, het ene wat meer geslaagd dan het ander. Zo heb ik ontdekt dat uien best lekker zijn (m'n moeder gooide ze rauw in enorme stukken door de pasta, ik bak het eerst, dat is echt lekker!), dat bloemkool lekker is (iets met te lange kooktijden van mams) en meer van dat soort dingen. Dus ik denk dat door je instelling (proberen! ipv viessss), de bereidingswijze en wellicht je smaak je dingen toch wél kan waarderen. Of niet, maar dan is het gewoon niet lekker vinden, merk ik.
pi_74570866
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 07:42 schreef Tezz het volgende:

[..]

Die uitgesproken smaak is zo lekker dat ik het gewoon vreemd vind. Maar goed ik verbaas me ook dat het nauwelijks in de supermarkt te vinden is dus het zal vast aan mij liggen.
  dinsdag 10 november 2009 @ 14:55:27 #119
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_74573752
Ik heb jarenlang mn brood niet besmeerd omdat ik een keer over mijn nek ging van een boterham met pindakaas en boter dat een moeder van een schoolvriendje van mij had gemaakt. Inmiddels vind ik échte boter (roomboter dus, geen margarine) bij sommige soorten beleg lekker, maar verder besmeer ik mijn brood nog steeds meestal niet. Van de geur van margarine word ik al niet goed.
pi_74573856
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:55 schreef Windigo het volgende:
Ik heb jarenlang mn brood niet besmeerd omdat ik een keer over mijn nek ging van een boterham met pindakaas en boter dat een moeder van een schoolvriendje van mij had gemaakt. Inmiddels vind ik échte boter (roomboter dus, geen margarine) bij sommige soorten beleg lekker, maar verder besmeer ik mijn brood nog steeds meestal niet. Van de geur van margarine word ik al niet goed.
bepaalde boter is ook gewoon niet lekker al weet ik zelf niet welke. maar van dat grote blok magarine ga ik over mn nek maar smeer magarine maakt me niet uit
Redacted
  dinsdag 10 november 2009 @ 15:09:28 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_74574194
Ja duh, het ene is bakboter en het andere smeerboter.

Ik vind boter trouwens ook niks, maar dat is meer iets dat ik mezelf afgeleerd heb. Net zoals suiker in de koffie.
pi_74576423
Mossels/mosselen...

Godmiljaar, echt al tien keer geprobeerd, maar krijg het niet voor mekaar om het enigzins lekker te vinden.
Zo fatsig, en elke keer kokhalzen tot ik bijna alles uit kots.

Smerig...
  woensdag 11 november 2009 @ 08:45:54 #123
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_74594717
Grappig om te lezen wat jullie allemaal lekker en niet lekker vinden. En respect voor degenen die toch geprobeerd hebben om iets wat ze niet lusten toch te eten (met en zonder resultaat)
pi_74653680
Spruitjes heb ik leren eten.

Ik ben begonnen met een lepel appelmoes en 1 spruit en heb dat opgebouwd. Inmiddels eet ik ze kaal. Lekker.

Wat ik nog steeds haat is kaas. En dan vooral ongesmolten (plakken) kaas. Van tijd tot tijd krijg ik een voorgefabriceerd broodje ham-kaas en probeer ik weer een hapje. Maar die weeige smaak en structuur is gewoon zo vies. Binnen de kortste keren ben ik het broodje aan het ontleden en probeer ik bij elke volgende hap de kaaslucht te negeren die het broodje heeft doordrenkt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74655845
Ik lust bijna alles behalve spuitjes en gekookte wortelen. Tomaten hou ik niet zo van maar dat gaat er tenminste wel in zonder te kokhalsen. En als ik iets niet ken wil ik het eerst proeven voordat ik een oordeel geef.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')