Nee niet echt. Ik rijd ook regelmatig te hard maar snap iig wel dat daar tegenover kan staan dat je je rijbewijs kwijt bent. Zou natuurlijk zwaar klote zijn maar de niet de schuld van desbetreffende agent....quote:Op maandag 2 november 2009 14:28 schreef ClioSporT het volgende:
Ik reed een keer 120km/u te hard en kon het zelfs nog nalezen op teletekst..
In Turkije reed ik zelfs 165km/u te hard, maar de agent vond het wel cool(kon ook niet anders want hij was te laat met opmeten)
Stoer ben ik he![]()
![]()
Nou wat ben ik nou een Perz of Turkquote:Op maandag 2 november 2009 03:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De oorspronkelijke Azeri's zijn ook een Iraans volk. Maar de huidige Azeris stammen niet per definitie af van die Azeri's. Een deel van de Iraanse Azeri's waarschijnlijk wel. Azerbaycaanse Azeri's hebben weer heel anders DNA en liggen veel dichter bij de Kaukassus. Bijvoorbeeld, dat meisje dat half Azeri is, is ook een zoroastrist (weet niet precies hoe je het schrijft) en dus is de kans dat zij een van die oorspronkelijke Azeri's is, wel groot. Wel grappig, wat zij was juist degene die trots was op haar Turkse afkomst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2009 16:39:51 ]
Dat wordt zo mn avondeten en ik heb geen kauwgum/pepermunt bij mequote:Op maandag 2 november 2009 17:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Heb net een turkse pizza en doner kebab op![]()
Die geur is niet te harden
quote:Op maandag 2 november 2009 17:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat wordt zo mn avondeten en ik heb geen kauwgum/pepermunt bij me
I won't, ben al 2,5 uur aan het studeren hier en zit pas net op Fok! Heb me toch redelijk in kunnen houden..quote:Op maandag 2 november 2009 17:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doe anderen een plezier en praat niet meer met ze
Net of je de hoeveelheid zelf bepaalt?=pquote:Op maandag 2 november 2009 17:41 schreef Ayca het volgende:
gewoon niet te veel knoflooksaus op pleuren
Ik ga om 18:00 ook weer beginnenquote:Op maandag 2 november 2009 17:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
I won't, ben al 2,5 uur aan het studeren hier en zit pas net op Fok! Heb me toch redelijk in kunnen houden..
Tentamens
Ik heb een donkerbruin vermoeden van niet, maar goede voornemensquote:Op maandag 2 november 2009 17:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ga om 18:00 ook weer beginnen
bin kere tovbeni bozsan da yine gel, hoort toch ook daarbij?quote:Op maandag 2 november 2009 16:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Maakt het uit wat je bent?
Melvana ne demis? gel, gel, ne olursan ol yine gel
quote:Op maandag 2 november 2009 17:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden van niet, maar goede voornemens
En aan de slag!quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 18:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
En aan de slag!Of is de nood om te topics te openen/reageren/posten/pmen.. kortom Fokken, hoger?
Mevlana was een Pers.quote:Op maandag 2 november 2009 16:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Wonend in wat wij nu kennen als Konya. Feit is dat hij een van de toonaangevende islamitische mystici is.quote:
sarcasme? Wat is dat?quote:Op maandag 2 november 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:
I know, just joking.
Ben nog een beetje in die sarcastische mood van gisteren.
Leuk dat je hier weer post.
Vorig jaar had Emre Aydın het gewonnen. Ik had toen ook heel veel gestemd op hemquote:Geen MTV Award voor Esmee Denters
van onze redactie
AMSTERDAM - Esmée Denters ligt uit de race om een MTV Europe Music Award te winnen.
Op de website van MTV is de definitieve lijst van genomineerden bekend gemaakt, maar helaas zit Esmée daar niet bij.
Eerder riep Justin Timberlake zijn fans via Twitter op om op zijn 'protégee' te stemmen, maar dat heeft de zangeres niet meer geholpen.
Deep Insight (Finland), Dima Bilan (Rusland), Doda (Polen), Lost (Italië) en maNga (Turkije) maken op 5 november kans op de Award voor Beste Europese Act.
Bron: telegraaf.nl
Hihihiquote:Op maandag 2 november 2009 19:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Turken en internetverkiezingen.![]()
Ben het er helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 november 2009 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
Oh, ik zie het nu pas. Hij is super mooooiii, en dat Turkmen meisje er tussen![]()
Je doelt op mijn avatar? Komt uit film 'the birds".quote:Op maandag 2 november 2009 02:16 schreef Slayage het volgende:
hey mine check deze:
http://marcinho.glogster.com/-Desenhos/
Hij is terug. En hoe..quote:Op maandag 2 november 2009 16:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Doe eens lief tegen Zargons creatie.quote:Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is die oude lelijk vergeleken met de nieuwe, vinden jullie ook niet?
Scherp.quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat doet het gebouw van het Griekse-orthodoxe patriarchaat erin?![]()
[ afbeelding ]
Ach die vervulde zijn functie ook goed.quote:Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is die oude lelijk vergeleken met de nieuwe, vinden jullie ook niet?
ZAANSEE SCHANS!!!quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef IHVK het volgende:
Mooie op.![]()
Maar kan er ook iets typisch NederTurks bij zeg maar. Schotels ofzo? Of iets leukers dan dat?
Hoeft niet hoor, maar lijkt me ook wel tof.
Ik was van de veronderstelling dat het een universiteitsgebouw was, in Istanbulquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Fener Rum Erkek Lisesi, İstanbul Fener’de, İstanbul'da faaliyet gösteren çok az sayıda kalmış Rum eğitim kurumlarından biridir. İstanbul'un en güzel yerlerinden birinde yer alan okul, gerek mimari yapısı gerekse tarihsel değeri ile İstanbul’un en görkemli binalarından biridir.
Een kebabzaak vol dronken studentenquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef IHVK het volgende:
Mooie op.![]()
Maar kan er ook iets typisch NederTurks bij zeg maar. Schotels ofzo? Of iets leukers dan dat?
Hoeft niet hoor, maar lijkt me ook wel tof.
Het is ook een schoolgebouw.quote:Op maandag 2 november 2009 20:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik was van de veronderstelling dat het een universiteitsgebouw was, in Istanbul
Ja, het was nogal lastig als niet Turkse om aan foto's te komen met dingen waar Turken trots op zijn zeg maaren die voor iedereen in Turkije positief zijn
Want ik heb er niet veel kennis van
Er kwamen inderdaad nog meer tussenkopjes etc, dat was het wat ik bedoelde zG
Neuh, waarom zou ik het niet willen. Mij maakt het niets uit hoor, vind het wel een mooi gebouw. Ik vond het alleen opvallend dat ie er tussen stond.quote:Op maandag 2 november 2009 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
.
Nee, even serieus. Het gebouw staat wel in Istanbul. Maar je hebt hem liever niet? Zo ja, wat zie je er liever voor in de plaats terug?
Omgquote:Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
Anitkabir! En Ataturk! Omg waarom staat er geen foto van Ataturk tussen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |