Klinkt stom!?quote:Op maandag 2 november 2009 02:40 schreef zarGon het volgende:
Bedrijfskundige Informatica. Ik moet saaie slides doornemen.
Wat doe jij dan? Tentamens zijn nog makkelijker dan opdrachten. Die zijn gewoon kut. En waar gaat je tentamen over?
quote:Op maandag 2 november 2009 02:51 schreef Bortecinem het volgende:
Turken moeten gewoon oprotten naar Mongolië!
Geen Azeri? Ik ken 2 Iraniërs, en ze hebben beide een Azeri moeder.quote:Op maandag 2 november 2009 03:00 schreef AryaMehr het volgende:
Wij hebben een Qashqai in onze familie.
Metallic kleur ?quote:Op maandag 2 november 2009 03:00 schreef AryaMehr het volgende:
Wij hebben een Qashqai in onze familie.
Nee, geen Azeri volgens mij. Al heeft mijn oom wel een tijdje in Tabriz gewoond. Erg aardige mensen daar.quote:Op maandag 2 november 2009 03:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen Azeri? Ik ken 2 Iraniërs, en ze hebben beide een Azeri moeder.
De meeste Azeri's uit Iran hebben volgens mij niet zoveel met hun Turkse achtergrond. Tenminste, die half Azeri Iraniër die ik ken niet. Behalve een meisje, maar dat komt niet door haar familie. Stomme geassimileerde Turken.quote:Op maandag 2 november 2009 03:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, geen Azeri volgens mij. Al heeft mijn oom wel een tijdje in Tabriz gewoond. Erg aardige mensen daar.
Klopt, overigens heeft een DNA-test aangetoond dat de meeste Azeri's dichter bij de Perzen liggen dan bij de Turken. Azeri's zouden van oorsprong een Perzisch volk zijn die in de middeleeuwen qua taal geturkificeerd zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 03:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De meeste Azeri's uit Iran hebben volgens mij niet zoveel met hun Turkse achtergrond. Tenminste, die half Azeri Iraniër die ik ken niet. Behalve een meisje, maar dat komt niet door haar familie. Stomme geassimileerde Turken.
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 2 november 2009 03:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Trouwens Eyelar is een Turkse naam toch?
De oorspronkelijke Azeri's zijn ook een Iraans volk. Maar de huidige Azeris stammen niet per definitie af van die Azeri's. Een deel van de Iraanse Azeri's waarschijnlijk wel. Azerbaycaanse Azeri's hebben weer heel anders DNA en liggen veel dichter bij de Kaukassus. Bijvoorbeeld, dat meisje dat half Azeri is, is ook een zoroastrist (weet niet precies hoe je het schrijft) en dus is de kans dat zij een van die oorspronkelijke Azeri's is, wel groot. Wel grappig, wat zij was juist degene die trots was op haar Turkse afkomst.quote:Op maandag 2 november 2009 03:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, overigens heeft een DNA-test aangetoond dat de meeste Azeri's dichter bij de Perzen liggen dan bij de Turken. Azeri's zouden van oorsprong een Perzisch volk zijn die in de middeleeuwen qua taal geturkificeerd zijn.
Trouwens Eyelar is een Turkse naam toch?
Jij ging toch best vroeg slapen?quote:Op maandag 2 november 2009 09:03 schreef IHVK het volgende:
ja lekker college gemist door slaapgebrek. Nooit meer sc'en na 11ven!
Waarom werd er niet geloofd dat zij t was dan?quote:Op maandag 2 november 2009 09:42 schreef zarGon het volgende:
Volgen jullie dit?
Werd gestraft Krentebol? (Ik ben de oorspronkelijke).
Oh, god. Dat heb jij allemaal niet meegemaakt, hm?quote:Op maandag 2 november 2009 09:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom werd er niet geloofd dat zij t was dan?
quote:Op maandag 2 november 2009 09:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, god. Dat heb jij allemaal niet meegemaakt, hm?
Simpel uitgelegd:
- User Krentenbol. meldt zich aan op FOK!.
- Ze doet zich voor als iemand anders (gebruik de foto's van iemand anders).
- Ze wordt moderator.
- Ze wordt ontmaskerd (iemand komt erachter dat ze nep is). (Zie Krentenbol is een faker.)
- En nu, na een maandje of anderhalf meldt de echte persoon die op de foto's te zien was.
Waarom niemand haar geloofde? Dat zag je toch ook bij jou? Kans was groter' dat het een faker was, dan the real deal.
Ze heeft net plaatjes gepost met FOK! erop. ZIe: Werd gestraft Krentebol? (Ik ben de oorspronkelijke).quote:Op maandag 2 november 2009 10:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ah zo ! Maar oke het lijkt me wel duidelijk dat diegene die die foto plaatst wel echt de eigenaresse is?![]()
Of gaan we nu nog steeds argwanend doen haha?
quote:Op maandag 2 november 2009 10:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze heeft net plaatjes gepost met FOK! erop. ZIe: Werd gestraft Krentebol? (Ik ben de oorspronkelijke).
Maar er is altijd argwaan, zolang het niet 100% echt bewezen is.
Ze heeft haren tot haar kont.quote:Op maandag 2 november 2009 10:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zij heeft lagn haar![]()
Ik wil ook lang haar
Hm dat vind ik net niet meer mooi ook al ziet het eruit als mooi verzorgd haar.quote:Op maandag 2 november 2009 10:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze heeft haren tot haar kont..
Lang haar is.
Hoe ze in de eerste post ook even een stukje tekst in het Duits neerplemptequote:Op maandag 2 november 2009 09:42 schreef zarGon het volgende:
Volgen jullie dit?
Werd gestraft Krentebol? (Ik ben de oorspronkelijke).
heb dit ook zojuist gekeken, triest figuur, "je ziet turuk met s klasse"quote:Op maandag 2 november 2009 10:31 schreef G.Fawkes het volgende:
Wegmisbruikers: Turk slaat door:-Turk-slaat-door.html
Geweldig!Dat gescheld in het Turks ook
Haha geweldig.. Siktir git kari ehliyetimi aliyorlarquote:Op maandag 2 november 2009 10:31 schreef G.Fawkes het volgende:
Wegmisbruikers: Turk slaat door:-Turk-slaat-door.html
Geweldig!Dat gescheld in het Turks ook
relatief vaker ja dat is zo, maar neemt niet weg dat deze man niet zielig moet gaan doen, met zijn "ik "arme" turk wordt gepakt door een hollander" shit, hij reed gewoon meer dan 60 km/u harder dan toegestaan, dan moet je je bek houdenquote:Op maandag 2 november 2009 13:30 schreef ClioSporT het volgende:
maar.. Ik wil niet zielig gaan doen nu, het klopt dus wel een beetje dat vaak allochtonen eruit worden gepikt met een mooie bak.
Hij deed eigenlijk niet zielig maar gewoon z'n mening geven over iets waar jij en ik het over eens zijn, alleen hij deed het met wat extra emotiequote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
relatief vaker ja dat is zo, maar neemt niet weg dat deze man niet zielig moet gaan doen, met zijn "ik "arme" turk wordt gepakt door een hollander" shit, hij reed gewoon meer dan 60 km/u garder dan toegestaan, klaar dan moet je je bek houden
val ter plaatse dood neer, dacht ik bij mezelf
Zo heeej. Wel 160!!!!!!!!!!!!! km/hquote:hij reed gewoon meer dan 60 km/u garder dan toegestaan
Hmm nee, soms kom je er echt met een waarschuwing van af.. Daarnaast is soms 30km/h te hard ook genoeg (binnen bebouwde kom)quote:Op maandag 2 november 2009 13:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Feit is dat altijd je rijbewijs wordt ingenomen als je 50km/h te hard rijdt...
Of je schakelt op tijd, bespaar je benzine en je motor.quote:Op maandag 2 november 2009 13:47 schreef ClioSporT het volgende:
Bij de 160km/h zit ik trouwens als ik mij niet vergis pas net in m'n 2e versnelling als ik op de motor zit en dan heb ik er nog 4 te gaan.. Nederland is gewoon lomp met z'n snelheidslimiet.
Of je rijdt overal netjes 50.. Bespaar je ook veel.quote:Op maandag 2 november 2009 13:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Of je schakelt op tijd, bespaar je benzine en je motor..
quote:Op maandag 2 november 2009 13:47 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hij deed eigenlijk niet zielig maar gewoon z'n mening geven over iets waar jij en ik het over eens zijn, alleen hij deed het met wat extra emotie![]()
[..]
Zo heeej. Wel 160!!!!!!!!!!!!! km/hHij zou de doodstraf moeten krijgen.. Je bent wel gek om snachts wanneer het vrij rustig is op een 3/4 baans weg 160km/u te rijden
Man in zo'n s klasse voelt het aan alsof je 70 rijd op die snelheid.![]()
Bij de 160km/h zit ik trouwens als ik mij niet vergis pas net in m'n 2e versnelling als ik op de motor zit en dan heb ik er nog 4 te gaan.. Nederland is gewoon lomp met z'n snelheidslimiet.
Is dat zo?quote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hmm nee, soms kom je er echt met een waarschuwing van af.. Daarnaast is soms 30km/h te hard ook genoeg (binnen bebouwde kom)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |