Klinkt stom!?quote:Op maandag 2 november 2009 02:40 schreef zarGon het volgende:
Bedrijfskundige Informatica. Ik moet saaie slides doornemen.
Wat doe jij dan? Tentamens zijn nog makkelijker dan opdrachten. Die zijn gewoon kut. En waar gaat je tentamen over?
quote:Op maandag 2 november 2009 02:51 schreef Bortecinem het volgende:
Turken moeten gewoon oprotten naar Mongoliė!
Geen Azeri? Ik ken 2 Iraniėrs, en ze hebben beide een Azeri moeder.quote:Op maandag 2 november 2009 03:00 schreef AryaMehr het volgende:
Wij hebben een Qashqai in onze familie.
Metallic kleur ?quote:Op maandag 2 november 2009 03:00 schreef AryaMehr het volgende:
Wij hebben een Qashqai in onze familie.
Nee, geen Azeri volgens mij. Al heeft mijn oom wel een tijdje in Tabriz gewoond. Erg aardige mensen daar.quote:Op maandag 2 november 2009 03:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen Azeri? Ik ken 2 Iraniėrs, en ze hebben beide een Azeri moeder.
De meeste Azeri's uit Iran hebben volgens mij niet zoveel met hun Turkse achtergrond. Tenminste, die half Azeri Iraniėr die ik ken niet. Behalve een meisje, maar dat komt niet door haar familie. Stomme geassimileerde Turken.quote:Op maandag 2 november 2009 03:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, geen Azeri volgens mij. Al heeft mijn oom wel een tijdje in Tabriz gewoond. Erg aardige mensen daar.
Klopt, overigens heeft een DNA-test aangetoond dat de meeste Azeri's dichter bij de Perzen liggen dan bij de Turken. Azeri's zouden van oorsprong een Perzisch volk zijn die in de middeleeuwen qua taal geturkificeerd zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 03:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De meeste Azeri's uit Iran hebben volgens mij niet zoveel met hun Turkse achtergrond. Tenminste, die half Azeri Iraniėr die ik ken niet. Behalve een meisje, maar dat komt niet door haar familie. Stomme geassimileerde Turken.
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 2 november 2009 03:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Trouwens Eyelar is een Turkse naam toch?
De oorspronkelijke Azeri's zijn ook een Iraans volk. Maar de huidige Azeris stammen niet per definitie af van die Azeri's. Een deel van de Iraanse Azeri's waarschijnlijk wel. Azerbaycaanse Azeri's hebben weer heel anders DNA en liggen veel dichter bij de Kaukassus. Bijvoorbeeld, dat meisje dat half Azeri is, is ook een zoroastrist (weet niet precies hoe je het schrijft) en dus is de kans dat zij een van die oorspronkelijke Azeri's is, wel groot. Wel grappig, wat zij was juist degene die trots was op haar Turkse afkomst.quote:Op maandag 2 november 2009 03:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, overigens heeft een DNA-test aangetoond dat de meeste Azeri's dichter bij de Perzen liggen dan bij de Turken. Azeri's zouden van oorsprong een Perzisch volk zijn die in de middeleeuwen qua taal geturkificeerd zijn.
Trouwens Eyelar is een Turkse naam toch?
Jij ging toch best vroeg slapen?quote:Op maandag 2 november 2009 09:03 schreef IHVK het volgende:
ja lekker college gemist door slaapgebrek. Nooit meer sc'en na 11ven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |