Hihihiquote:Op maandag 2 november 2009 19:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Turken en internetverkiezingen.![]()
Ben het er helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 november 2009 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
Oh, ik zie het nu pas. Hij is super mooooiii, en dat Turkmen meisje er tussen![]()
Je doelt op mijn avatar? Komt uit film 'the birds".quote:Op maandag 2 november 2009 02:16 schreef Slayage het volgende:
hey mine check deze:
http://marcinho.glogster.com/-Desenhos/
Hij is terug. En hoe..quote:Op maandag 2 november 2009 16:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Maakt het uit wat je bent?
Melvana ne demis? gel, gel, ne olursan ol yine gel
Doe eens lief tegen Zargons creatie.quote:Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is die oude lelijk vergeleken met de nieuwe, vinden jullie ook niet?
Scherp.quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat doet het gebouw van het Griekse-orthodoxe patriarchaat erin?![]()
[ afbeelding ]
Ach die vervulde zijn functie ook goed.quote:Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is die oude lelijk vergeleken met de nieuwe, vinden jullie ook niet?
ZAANSEE SCHANS!!!quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef IHVK het volgende:
Mooie op.![]()
Maar kan er ook iets typisch NederTurks bij zeg maar. Schotels ofzo? Of iets leukers dan dat?
Hoeft niet hoor, maar lijkt me ook wel tof.
Ik was van de veronderstelling dat het een universiteitsgebouw was, in Istanbulquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Fener Rum Erkek Lisesi, İstanbul Fener’de, İstanbul'da faaliyet gösteren çok az sayıda kalmış Rum eğitim kurumlarından biridir. İstanbul'un en güzel yerlerinden birinde yer alan okul, gerek mimari yapısı gerekse tarihsel değeri ile İstanbul’un en görkemli binalarından biridir.
Een kebabzaak vol dronken studentenquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef IHVK het volgende:
Mooie op.![]()
Maar kan er ook iets typisch NederTurks bij zeg maar. Schotels ofzo? Of iets leukers dan dat?
Hoeft niet hoor, maar lijkt me ook wel tof.
Het is ook een schoolgebouw.quote:Op maandag 2 november 2009 20:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik was van de veronderstelling dat het een universiteitsgebouw was, in Istanbul
Ja, het was nogal lastig als niet Turkse om aan foto's te komen met dingen waar Turken trots op zijn zeg maaren die voor iedereen in Turkije positief zijn
Want ik heb er niet veel kennis van
Er kwamen inderdaad nog meer tussenkopjes etc, dat was het wat ik bedoelde zG
Neuh, waarom zou ik het niet willen. Mij maakt het niets uit hoor, vind het wel een mooi gebouw. Ik vond het alleen opvallend dat ie er tussen stond.quote:Op maandag 2 november 2009 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
.
Nee, even serieus. Het gebouw staat wel in Istanbul. Maar je hebt hem liever niet? Zo ja, wat zie je er liever voor in de plaats terug?
Omgquote:Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
Anitkabir! En Ataturk! Omg waarom staat er geen foto van Ataturk tussen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |