Geef jullie namen op en ik beoordeel ze.quote:
succesquote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga aan mn opdrachten beginnen
quote:
Zegt niets, als kleuter zat ik al op een ander niveau.quote:Op maandag 2 november 2009 00:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze is ook veel en veel ouders dan ons allemaal.
Whehe, wat een studentenmentalitietquote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
online namen beoordelen, kun je geld mee verdienen, Nederlandse meisjes met een Turkse vriend, die een Turkse naam zoekenquote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Geef jullie namen op en ik beoordeel ze.
Veel succes.quote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Heb je al gedaan.quote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Geef jullie namen op en ik beoordeel ze.
quote:Op maandag 2 november 2009 00:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, wat een studentenmentalitiet.
ik zat nog serieus na te denken hoe ik "succes" moest posten, voor het weer verkeerd zou overkomenquote:
ik spreek me eigen naam niet eens goed uitquote:Op maandag 2 november 2009 00:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Word jullie naam goed uitgesproken?
Minimaal inzet, maximaal resultaat.quote:Op maandag 2 november 2009 00:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, wat een studentenmentalitiet.
Iedereen spreekt mijn naam verkeerd uit. Ik heb het overgenomen, m'n huisarts lachte me gewoon uit, echtquote:Op maandag 2 november 2009 00:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik spreek me eigen naam niet eens goed uit
quote:
Vette naam. Maar in combo zou het nog veel vetter zijn:quote:Op maandag 2 november 2009 00:58 schreef IHVK het volgende:
ik heet sinan en dat weet iedereen toch al.
Hoe vaak word je 'Sinas' genoemd?quote:Op maandag 2 november 2009 00:58 schreef IHVK het volgende:
ik heet sinan en dat weet iedereen toch al.
Doe eens opnemen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik spreek me eigen naam niet eens goed uit
Hoe kom je erop?quote:Op maandag 2 november 2009 01:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe vaak word je 'Sinas' genoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |