Alleen maar vanwege de betekenis die je eraan geeft.quote:Op maandag 2 november 2009 00:52 schreef Burakius het volgende:
Echte mooie Turkse namen:
-Alp Arslan
-Gündüz
-Oguzhan
-Orhan
-Baybars
-Kaykubat
Met giga kont ?quote:Op maandag 2 november 2009 00:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''o'' Haha dan zal het wel met een i zijn![]()
En jij heet?
Hoe heten jullie allemaal eigenlijk? Ja ben een nieuwsgierig aapje
Het blijkt lelijkquote:Op maandag 2 november 2009 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die eerste O lees je als de u van bus. En die nur als noer. Simpele uitspraak.
klopt en toen noemde hij namen die hij niet mooi vond, dus mijn naam vond hij prachtig. Zoals dat hoort natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 00:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Het was niet burak die jouw naam opnoemde hoor
aagje heet datquote:Op maandag 2 november 2009 00:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En jij heet?
Burak, komt van het Arabisch --> Barq = Bliksem. En natuurlijk is het de naam van het wezen die de profeet(vzmh) heeft vervoerd tijdens de mirac.quote:Op maandag 2 november 2009 00:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En jij heet?
Je zit gewoon een niveau hoger.quote:Op maandag 2 november 2009 00:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
klopt en toen noemde hij namen die hij niet mooi vond, dus mijn naam vond hij prachtig. Zoals dat hoort natuurlijk.
Kürsat vind ik zo een, bleghhquote:Op maandag 2 november 2009 00:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alleen maar vanwege de betekenis die je eraan geeft.
Ze klinken voor geen meter verder.
Kaykubat.
Oh.. Ok..quote:Op maandag 2 november 2009 00:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
klopt en toen noemde hij namen die hij niet mooi vond, dus mijn naam vond hij prachtig. Zoals dat hoort natuurlijk.
Ja dan ben je vernoemd naar een serie.quote:Op maandag 2 november 2009 00:54 schreef zarGon het volgende:
Zou wel tof zijn. Als je voornaam Gündüz is en Gece je achternaam.
Meestal wordt het zo gegeven: Gündüz Alp.quote:Op maandag 2 november 2009 00:54 schreef zarGon het volgende:
quote:
Ooit opgenomen, voor dit topic: Yavuz Selim.quote:Op maandag 2 november 2009 00:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En jij heet?
Ze is ook veel en veel ouders dan ons allemaal.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 00:52 schreef Burakius het volgende:
Echte mooie Turkse namen:
-Alp Arslan
-Gündüz
-Oguzhan
-Orhan
-Baybars
-Kaykubat
Is dat de turkse variant op K. Anker, of P. Ooepjes, of W. Ortel, of H. omo?quote:Op maandag 2 november 2009 00:54 schreef zarGon het volgende:
Nee das nog onduidelijk.quote:Op maandag 2 november 2009 00:54 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Oh.. Ok..
Dus mijn naam is ook ok volgens hem
Dan heet je 'Dag Nacht'.quote:Op maandag 2 november 2009 00:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat de turkse variant op K. Anker, of P. Ooepjes, of W. Ortel, of H. omo?
quote:Op maandag 2 november 2009 00:53 schreef IHVK het volgende:
Alleen maar vanwege de betekenis die je eraan geeft.
Ze klinken voor geen meter verder.
Kaykubat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |