Geef jullie namen op en ik beoordeel ze.quote:
succesquote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga aan mn opdrachten beginnen
quote:
Zegt niets, als kleuter zat ik al op een ander niveau.quote:Op maandag 2 november 2009 00:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze is ook veel en veel ouders dan ons allemaal.
Whehe, wat een studentenmentalitietquote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
online namen beoordelen, kun je geld mee verdienen, Nederlandse meisjes met een Turkse vriend, die een Turkse naam zoekenquote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Geef jullie namen op en ik beoordeel ze.
Veel succes.quote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Heb je al gedaan.quote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Geef jullie namen op en ik beoordeel ze.
quote:Op maandag 2 november 2009 00:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, wat een studentenmentalitiet.
ik zat nog serieus na te denken hoe ik "succes" moest posten, voor het weer verkeerd zou overkomenquote:
ik spreek me eigen naam niet eens goed uitquote:Op maandag 2 november 2009 00:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Word jullie naam goed uitgesproken?
Minimaal inzet, maximaal resultaat.quote:Op maandag 2 november 2009 00:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, wat een studentenmentalitiet.
Iedereen spreekt mijn naam verkeerd uit. Ik heb het overgenomen, m'n huisarts lachte me gewoon uit, echtquote:Op maandag 2 november 2009 00:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik spreek me eigen naam niet eens goed uit
quote:
Vette naam. Maar in combo zou het nog veel vetter zijn:quote:Op maandag 2 november 2009 00:58 schreef IHVK het volgende:
ik heet sinan en dat weet iedereen toch al.
Hoe vaak word je 'Sinas' genoemd?quote:Op maandag 2 november 2009 00:58 schreef IHVK het volgende:
ik heet sinan en dat weet iedereen toch al.
Doe eens opnemen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik spreek me eigen naam niet eens goed uit
Hoe kom je erop?quote:Op maandag 2 november 2009 01:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe vaak word je 'Sinas' genoemd?
quote:Op maandag 2 november 2009 00:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Iedereen spreekt mijn naam verkeerd uit. Ik heb het overgenomen, m'n huisarts lachte me gewoon uit, echt
Wat voor een rare naam heb je dan? (Volgens de mensen die het dus niet kunnen uitspreken.)quote:Op maandag 2 november 2009 00:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Iedereen spreekt mijn naam verkeerd uit. Ik heb het overgenomen, m'n huisarts lachte me gewoon uit, echt
ze zeggen eemel, emol, emul en als ik zeg dat ze die e's kort moeten houden, gaat het nog niet goedquote:
Valt wel mee.quote:Op maandag 2 november 2009 01:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe vaak word je 'Sinas' genoemd?
Arabische namen zijn sowieso mooier!quote:Op maandag 2 november 2009 01:01 schreef IHVK het volgende:
Ik vind Arabisch/Perzische namen over het algemeen mooier trouwens.
Maar er zijn ook mooie Turkse namen.
Emol? Emul?quote:Op maandag 2 november 2009 01:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze zeggen eemel, emol, emul en als ik zeg dat ze die e's kort moeten houden, gaat het nog niet goed
Heet je emel?quote:Op maandag 2 november 2009 01:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze zeggen eemel, emol, emul en als ik zeg dat ze die e's kort moeten houden, gaat het nog niet goed
Niet zo raar, maar ik heb die uitspraak wel overgenomen. Als een Nederlander vraagt "hoe heet je", spreek ik het op z'n Hollands uit en dan word ik uitgelachen.quote:Op maandag 2 november 2009 01:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor een rare naam heb je dan? (Volgens de mensen die het dus niet kunnen uitspreken.)
Het gebeurt dus wel.quote:Op maandag 2 november 2009 01:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Het is net iets te makkelijk zeg maar.
![]()
Basisschool best vaak, middelbare school nooit, uni 1 keer.
En dan te bedenken dat je voor het eerst je naam niet wou zeggen tegen Zargonquote:Op maandag 2 november 2009 01:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik slik de h in kan je wel inschatten hoe het klinktquote:
Ach, niet getreurd, mijn naam rijmt op 'pik', 'stik', 'dik', 'lik', etc. etc.quote:Op maandag 2 november 2009 01:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Het is net iets te makkelijk zeg maar.
![]()
Basisschool best vaak, middelbare school nooit, uni 1 keer.
Sema, Ömer, Ali, Ziya enzo.quote:Op maandag 2 november 2009 01:02 schreef Burakius het volgende:
[..]
Arabische namen zijn sowieso mooier!
Muhammed Ali
Enes Abdelmalik
Abdullah
Muhammed Isa
Maar in combo ook vet:
Isa Celebi
Cem Sultan
...quote:Op maandag 2 november 2009 01:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je voor het eerst je naam niet wou zeggen tegen Zargon
Ranaquote:Op maandag 2 november 2009 01:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sema, Ömer, Ali, Ziya enzo.
dat soort namen bedoel ik eigenlijk meer.
Oran?quote:Op maandag 2 november 2009 01:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik slik de h in kan je wel inschatten hoe het klinkt
Heet je Rik of Nik of Dik?quote:Op maandag 2 november 2009 01:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, niet getreurd, mijn naam rijmt op 'pik', 'stik', 'dik', 'lik', etc. etc.!!
Ja je "kent" zequote:Op maandag 2 november 2009 01:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
...
het was niet speciaal voor zarGon, ik wilde m'n naam helemaal niet op het forum hebben staan, maar ik ken nu toch al mensen die hier zitten, dus het maakt niet meer uit
Sadik?quote:Op maandag 2 november 2009 01:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, niet getreurd, mijn naam rijmt op 'pik', 'stik', 'dik', 'lik', etc. etc.!!
allah rahmet eylesinquote:Op maandag 2 november 2009 01:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heet je emel?
Emel.![]()
Ik kende een Emel.
ik bedoel niet de mensen in dit topic he..quote:Op maandag 2 november 2009 01:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja je "kent" zeDiep triest natuurlijk. Ik ga slapen.
jipquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |