Verhuist in een instant.quote:Op maandag 2 november 2009 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en wat jij ervan zou moeten vinden als het echt je vader was geweest
Muts, ik heb het tegen die andere.quote:Op maandag 2 november 2009 00:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij bent het mongooltje hier![]()
ik wil niet "schelden"
Ja ok dat zij echte turkse namen. Zonder arabische of perziche invloed.quote:Op maandag 2 november 2009 00:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
TURKSE NAMEN DIEZIJN:
-Savas
-Damla
-Deniz
-Yaprak
Why do Turks put so much garlic sauce on their food?quote:
op wat voor manier..quote:Op maandag 2 november 2009 00:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
vaders kijken ook naar konten. Kunnen er niks aan doen.
Weet ze, maar ze bedoelt ook gewoon jou josti.quote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Muts, ik heb het tegen die andere.
TURKEN ZIJN GEZELLIGquote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef zarGon het volgende:
Marokkaanse18, heb je je mening over Turken al bijgesteld?
quote:Op maandag 2 november 2009 00:23 schreef zarGon het volgende:
We zijn geen Turken en we zijn ook geen Nederlanders. Hebben jullie dat ook?
Yavuz Turks en Selim Arabisch denk ik.quote:Op maandag 2 november 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
Is Yavuz Selim Turks of invloeden van buitenaf?
gewoon kijken. alle mannen doen dat.quote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
op wat voor manier..![]()
als ik zo'n man had voor mijn kinderen, dan ben ik snel weg
Ga carbid schieten, drolletje.quote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Weet ze, maar ze bedoelt ook gewoon jou josti.
iemand die me begrijptquote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Weet ze, maar ze bedoelt ook gewoon jou josti.
quote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Why do Turks put so much garlic sauce on their food?
So blind people can hate them too.
Ok, genoeg gedold.
zo ga ik mijn zoon noemen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat zit je die naam te pushen, swa?
Eh nee? Best wel erg dat jij denkt dat het normaal gedrag is.quote:
Jij moet je snotneus eens dichthouden met je hypocriete gedrag.quote:Op maandag 2 november 2009 00:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
iemand die me begrijpt![]()
alsof "schelden" alleen gebeurt als er iets tegen jezelf wordt gezegd, ik geef m'n mening over deze situatie
Sinan?quote:
Nopeequote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef zarGon het volgende:
Marokkaanse18, heb je je mening over Turken al bijgesteld?
ja vreselijkquote:Op maandag 2 november 2009 00:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Eh nee? Best wel erg dat jij denkt dat het normaal gedrag is.
hypocriete gedrag?quote:Op maandag 2 november 2009 00:41 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij moet je snotneus eens dichthouden met je hypocriete gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |