Verhuist in een instant.quote:Op maandag 2 november 2009 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en wat jij ervan zou moeten vinden als het echt je vader was geweest
Muts, ik heb het tegen die andere.quote:Op maandag 2 november 2009 00:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij bent het mongooltje hier![]()
ik wil niet "schelden"
Ja ok dat zij echte turkse namen. Zonder arabische of perziche invloed.quote:Op maandag 2 november 2009 00:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
TURKSE NAMEN DIEZIJN:
-Savas
-Damla
-Deniz
-Yaprak
Why do Turks put so much garlic sauce on their food?quote:
op wat voor manier..quote:Op maandag 2 november 2009 00:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
vaders kijken ook naar konten. Kunnen er niks aan doen.
Weet ze, maar ze bedoelt ook gewoon jou josti.quote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Muts, ik heb het tegen die andere.
TURKEN ZIJN GEZELLIGquote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef zarGon het volgende:
Marokkaanse18, heb je je mening over Turken al bijgesteld?
quote:Op maandag 2 november 2009 00:23 schreef zarGon het volgende:
We zijn geen Turken en we zijn ook geen Nederlanders. Hebben jullie dat ook?
Yavuz Turks en Selim Arabisch denk ik.quote:Op maandag 2 november 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
Is Yavuz Selim Turks of invloeden van buitenaf?
gewoon kijken. alle mannen doen dat.quote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
op wat voor manier..![]()
als ik zo'n man had voor mijn kinderen, dan ben ik snel weg
Ga carbid schieten, drolletje.quote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Weet ze, maar ze bedoelt ook gewoon jou josti.
iemand die me begrijptquote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Weet ze, maar ze bedoelt ook gewoon jou josti.
quote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Why do Turks put so much garlic sauce on their food?
So blind people can hate them too.
Ok, genoeg gedold.
zo ga ik mijn zoon noemen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat zit je die naam te pushen, swa?
Eh nee? Best wel erg dat jij denkt dat het normaal gedrag is.quote:
Jij moet je snotneus eens dichthouden met je hypocriete gedrag.quote:Op maandag 2 november 2009 00:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
iemand die me begrijpt![]()
alsof "schelden" alleen gebeurt als er iets tegen jezelf wordt gezegd, ik geef m'n mening over deze situatie
Sinan?quote:
Nopeequote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef zarGon het volgende:
Marokkaanse18, heb je je mening over Turken al bijgesteld?
ja vreselijkquote:Op maandag 2 november 2009 00:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Eh nee? Best wel erg dat jij denkt dat het normaal gedrag is.
hypocriete gedrag?quote:Op maandag 2 november 2009 00:41 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij moet je snotneus eens dichthouden met je hypocriete gedrag.
Jij moet je mond houden. Ze snapt gewoon hoe dieptriest je bent.quote:Op maandag 2 november 2009 00:41 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij moet je snotneus eens dichthouden met je hypocriete gedrag.
Zeker weten? http://www.isimarsivi.com/isim/5717-Sinan.html: Köken : Arapça.quote:
Klopt, zie ik net. Wel tof dat je er verschil in kan zien.quote:Op maandag 2 november 2009 00:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Yavuz Turks en Selim Arabisch denk ik.
Niet op straat.quote:Op maandag 2 november 2009 00:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kijkt jouw pa naar de konten van meisjes/vrouwen?![]()
wow
Sana kemik atan mi oldu, afkurup geliyorsun baskasinin adina konusuyorsun ?quote:Op maandag 2 november 2009 00:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden. Ze snapt gewoon hoe dieptriest je bent.
Yavuz .. klinkt ook te Turks(die Z). En Selim moest ik denken aan Salem etc.quote:Op maandag 2 november 2009 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeker weten? http://www.isimarsivi.com/isim/5717-Sinan.html: Köken : Arapça.
[..]
Klopt, zie ik net. Wel tof dat je er verschil in kan zien.
quote:Op maandag 2 november 2009 00:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet op straat.![]()
Maar hij wacht wel altijd net iets te lang met zappen bij bepaalde dingen op tv.
awwhh dude! beschamend!quote:Op maandag 2 november 2009 00:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet op straat.![]()
Maar hij wacht wel altijd net iets te lang met zappen bij bepaalde dingen op tv.
als het bij kijken uit ooghoeken blijft tja, van kijken is nog nooit iemand doodgegaan.quote:Op maandag 2 november 2009 00:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK, ff serieus, als jij weet dat jouw pa naar konten van meisjes/vrouwen kijkt, vind je dat normaal?
je hoeft ook niet dood te gaan iets, om het "erg" te noemenquote:Op maandag 2 november 2009 00:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
als het bij kijken uit ooghoeken blijft tja, van kijken is nog nooit iemand doodgegaan.
Best wel. Het heet Zina. Zoek maar op.quote:Op maandag 2 november 2009 00:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
als het bij kijken uit ooghoeken blijft tja, van kijken is nog nooit iemand doodgegaan.
Elke man, maar dan ook elke man kijkt. Niet iedereen heeft dezelfde gedachtes bij het aanschouwen ervan, maar er zal gekeken worden. Het trekt de aandacht.quote:Op maandag 2 november 2009 00:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK, ff serieus, als jij weet dat jouw pa naar konten van meisjes/vrouwen kijkt, vind je dat normaal?
Dus als jij Turkse tv kijkt doe je aan zina. okey knap.quote:Op maandag 2 november 2009 00:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Best wel. Het heet Zina. Zoek maar op.
Zeg dat tegen deze mensen:quote:Op maandag 2 november 2009 00:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
DIe van burak niet.. Die vader is zo heilig dat burak zelfs door een ooievaar thuis is gedropt.quote:Op maandag 2 november 2009 00:45 schreef IHVK het volgende:
Jongen, ik wed dat al jullie vaders ook wel eens naar vrouwen kijken als ze hetero zijn.![]()
Tenzij je in een naïeve sprookjeswereld leeft.
Jij leeft in een sprookjeswereld dat iedereen MOET kijken, omdat jij zo opgevoed bent klaarblijkelijk. Je bent blijkbaar zo vervuild met de gedachte dat het normaal is om aan je nefs (je ego) te voldoen. Nee IKVH er zijn genoeg mensen die na de eerste blik wegkijken.quote:Op maandag 2 november 2009 00:45 schreef IHVK het volgende:
Jongen, ik wed dat al jullie vaders ook wel eens naar vrouwen kijken als ze hetero zijn.![]()
Tenzij je in een naïeve sprookjeswereld leeft.
Als jij Turkse Tv kijkt en naar meiden zit te kijken dan is dat zina lijkt mij.quote:Op maandag 2 november 2009 00:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dus als jij Turkse tv kijkt doe je aan zina. okey knap.
Jij kijkt nooit naar konten? Al is het ongewild. Als het in je ooghoeken verschijnt (voorbeeld) kijk je er al dan niet onopzettelijk naar, toch? Het hoeft natuurlijk niet meteen het ergste te betekenen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Best wel. Het heet Zina. Zoek maar op.
Mongooltje.quote:Op maandag 2 november 2009 00:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen die na de eerste blik wegkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |