quote:Op zondag 1 november 2009 22:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat fucking irritant zeg... dan wordt de demo het voor mij ook niet meer dusAangezien ik nu niet thuis ben.
Ogh als ik morgen thuis kom vraag ik het gewoon nog een keer daar of er nog een account is/komt
Hehehquote:
BOEIUUIUUUquote:Op zondag 1 november 2009 23:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
HehehMaarja ik was nou eenmaal niet thuusjes.
Werkte het maar zoals op de xbox, dat je via de website downloads kon starten (niet dat dat uberhaupt zou werken als het met een extra account moet maargoed BOIEUUHHEHEHE)
Weet je hoe focking lang dat nog duurt!!!quote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef koei het volgende:
Lennie, ik krijg half november een demo code, die kun je zo van me krijgen als je 'm dan nog niet hebt!
quote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef koei het volgende:
Lennie, ik krijg half november een demo code, die kun je zo van me krijgen als je 'm dan nog niet hebt!
Ach, het spel komt toch pas in maart ergensquote:Op zondag 1 november 2009 23:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet je hoe focking lang dat nog duurt!!!
Net gewoon weer de demo gespeeld.. Echt heerlijkquote:Op zondag 1 november 2009 23:14 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, het spel komt toch pas in maart ergensIk moet sowieso eerst nog aan deel 1 en 2 gaan beginnen, die met de code arriveren.
Bedenk me net dat ik eerder mijn tweeling zie dan dat Edje weer mag postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:25 schreef Reintji het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik eerder mijn tweeling zie dan dat Edje weer mag posten![]()
Als ze op 1feb worden geboren noem je ze dan Edwin en Nuss?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja! Dat zijn leuke namen voor als het meisjes zijn!quote:Op zondag 1 november 2009 23:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als ze op 1feb worden geboren noem je ze dan Edwin en Nuss?
quote:Op zondag 1 november 2009 23:36 schreef koei het volgende:
[..]
Ja! Dat zijn leuke namen voor als het meisjes zijn!
quote:Op maandag 2 november 2009 00:05 schreef Poit het volgende:
"ik vertelde de grap aan George maar hij snapte de clou nie"
Geniaal![]()
Ik ookquote:
Een mario en een princess peachquote:Op maandag 2 november 2009 00:24 schreef lkb9000 het volgende:
Weet je al wat voor tweeling je krijgt R-tji?
Zeker, met bijpassende rompertjes.quote:Op maandag 2 november 2009 00:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tof
Dat zijn ook de definitieve namen?
Ik heb zo'n hekel aan het woord rompertjequote:Op maandag 2 november 2009 00:40 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zeker, met bijpassende rompertjes.
Dank Koei!
Diddo! Had net opweg naar huis een visioen. 1Up shirts, 50%Kaas+50%Anti=100%Lief enzo, Poep!, genoeg ideeën.quote:Op maandag 2 november 2009 00:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan het woord rompertje
Gewoon complete outfits laten maken!
jawel hoor. Bijna alle dieren hebben een maandelijkse cyclus, behalve natuurlijk de weekdieren.quote:Op maandag 2 november 2009 00:22 schreef Reintji het volgende:
Is er nog iets anders dan grappen vertellen wat Wim Kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je deze niet goed vind laat dan ff weten wat dan wel grappig is
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Die van mij zijn de beste ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |