Alsof de iPad zo inventief isquote:Op maandag 15 maart 2010 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
xNou, wat een 'inventiviteit', die iPad-kloon.
Ik vind 8 minuten al langquote:Op maandag 29 maart 2010 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat doe je in godsnaam 8 uur per dag op LinkedIn? En wat met 11k connecties??
Je zakelijke netwerk onderhouden en uitbreiden. En er zijn groups waar je over vanalles en nog wat kunt discussiëren.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef PjotrXII het volgende:
Hmm... Wist niet dat LinkedIn zo speciaal was. Wat kan je er allemaal mee?
Het is dus (als ik het zo kan verwoorden) een zakelijke versie van Hyves? Dat wil zeggen; 11000 vrienden, waarvan je er daadwerkelijk 10975 nooit spreekt en dergelijke.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zakelijke netwerk onderhouden en uitbreiden. En er zijn groups waar je over vanalles en nog wat kunt discussiëren.
Ligt eraan hoe je ermee omgaat. Voor sommigen is het idd de uitdaging om zoveel mogelijk 'vrienden' te hebben..quote:Op maandag 29 maart 2010 22:37 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Het is dus (als ik het zo kan verwoorden) een zakelijke versie van Hyves? Dat wil zeggen; 11000 vrienden, waarvan je er daadwerkelijk 10975 nooit spreekt en dergelijke.
Dat zal Jort-kloon Alexander Klöpping wel zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel leuk dat 't progeamma zelf meetwittert tijdens de uitzending @ http://www.twitter.com/krobijonsindebv
De zogenaamde LIONs. 30.000+ zakelijke contacten is natuurlijk niet echt heel realistisch.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je ermee omgaat. Voor sommigen is het idd de uitdaging om zoveel mogelijk 'vrienden' te hebben..
Vind ik niet. Zit zelf nu in die situatie. Wil roer helemaal omgooien en iets anders gaan doen.. Al heb ik daar geen dure coach voor nodig, denk ikquote:Op maandag 5 april 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Wat een geneuzel over die droombaan.
Wat jij je "droombaan" vindt hoeft niet iets te zijn wat je ook werkelijk kunt. Daarom vind ik het geneuzel. Je moet er wel het talent/opleiding voor hebben.quote:Op maandag 5 april 2010 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vind ik niet. Zit zelf nu in die situatie. Wil roer helemaal omgooien en iets anders gaan doen.. Al heb ik daar geen dure coach voor nodig, denk ik. Maar zit wel wat in z'n verhaal.
Om zo'n soort droombaan ging het ook helemaal niet. Heel veel mensen denken zoals jij, terwijl je door kleine aanpassingen in je werk het al een stuk leuker kan makenquote:Op maandag 5 april 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat jij je "droombaan" vindt hoeft niet iets te zijn wat je ook werkelijk kunt. Daarom vind ik het geneuzel. Je moet er wel het talent/opleiding voor hebben.
Stel je droombaan is een groot schrijver worden, ja dat moet je wel kunnen natuurlijk.
Al wordt mijn baan een stuk leuker, dan is het helaas nog steeds geen droombaan... Noem het dan geen droombaan maar baan verbeteraar (maar dat klinkt natuurlijk een stuk minder interessant).quote:Op maandag 5 april 2010 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Om zo'n soort droombaan ging het ook helemaal niet. Heel veel mensen denken zoals jij, terwijl je door kleine aanpassingen in je werk het al een stuk leuker kan maken
Nee, je moet reëel blijven, maar een switch is zeker mogelijk. Moet je zelf voor open staan en de kansen grijpen. Je bent nooit te oud om iets anders te gaan doen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat jij je "droombaan" vindt hoeft niet iets te zijn wat je ook werkelijk kunt. Daarom vind ik het geneuzel. Je moet er wel het talent/opleiding voor hebben.
Stel je droombaan is een groot schrijver worden, ja dat moet je wel kunnen natuurlijk.
Geen problemen hier.quote:Op maandag 12 april 2010 21:45 schreef PjotrXII het volgende:
Wat een baggerkwaliteit.. is het beeld bij iedereen zo onscherp? NL 1 en 2 zijn wel gewoon scherp.
Iddquote:Op maandag 19 april 2010 22:02 schreef Knallert het volgende:
Pitcher die niet weet wat gepatenteerd is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |