Ik vind 8 minuten al langquote:Op maandag 29 maart 2010 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat doe je in godsnaam 8 uur per dag op LinkedIn? En wat met 11k connecties??
Je zakelijke netwerk onderhouden en uitbreiden. En er zijn groups waar je over vanalles en nog wat kunt discussiëren.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef PjotrXII het volgende:
Hmm... Wist niet dat LinkedIn zo speciaal was. Wat kan je er allemaal mee?
Het is dus (als ik het zo kan verwoorden) een zakelijke versie van Hyves? Dat wil zeggen; 11000 vrienden, waarvan je er daadwerkelijk 10975 nooit spreekt en dergelijke.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zakelijke netwerk onderhouden en uitbreiden. En er zijn groups waar je over vanalles en nog wat kunt discussiëren.
Ligt eraan hoe je ermee omgaat. Voor sommigen is het idd de uitdaging om zoveel mogelijk 'vrienden' te hebben..quote:Op maandag 29 maart 2010 22:37 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Het is dus (als ik het zo kan verwoorden) een zakelijke versie van Hyves? Dat wil zeggen; 11000 vrienden, waarvan je er daadwerkelijk 10975 nooit spreekt en dergelijke.
Dat zal Jort-kloon Alexander Klöpping wel zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel leuk dat 't progeamma zelf meetwittert tijdens de uitzending @ http://www.twitter.com/krobijonsindebv
De zogenaamde LIONs. 30.000+ zakelijke contacten is natuurlijk niet echt heel realistisch.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je ermee omgaat. Voor sommigen is het idd de uitdaging om zoveel mogelijk 'vrienden' te hebben..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |