quote:
Vuurwerk!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 1 november 2009 22:14 schreef Stephan1237 het volgende:
SBS 6 in november met ingelaste Undercover in Nederland
Geplaatst op vrijdag 30 oktober 2009 om 12:15
SBS6 Nederland met Alberto Stegeman. Hierdoor zal het programma ‘Peter R. de Vries, misdaadverslaggever’ eenmalig komen te vervallen. Welke ont- hulling Stegeman dit keer zal doen in zijn veelbesproken televisieprogramma, wil een woordvoerster van SBS 6 nog niet verklappen. “In de week voorafgaand aan de uitzending zal er meer bekend worden gemaakt over de inhoud“, laat de persvoorlichtster van SBS weten
Ja maar ik lust geen bierquote:Op zondag 1 november 2009 22:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Eerst gezellig een uur WMB en dan daarna aan het bier met op de achtergrond Peter
Heb je daar een bron van?quote:Op zondag 1 november 2009 22:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vuurwerk!!!!!!!!!!!!!
Hij had zich met alberto@naamvanzijnbedrijf.nl aangemeld op 1 of andere vuurwerk forum en via daar probeerde hij aan verkoopadresjes te komen.
quote:
en dan een kratje in de woonkamer neerzettenquote:Op zondag 1 november 2009 22:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Alberto, Koos en Andre moeten bij de meet komen
Eentje ging 51 te hardquote:Op zondag 1 november 2009 22:15 schreef Karina het volgende:
Dit is volgens mij de eerste die echt heel hard gaat. het zijn net mensen he?
Bron graagquote:Op zondag 1 november 2009 22:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vuurwerk!!!!!!!!!!!!!
Hij had zich met alberto@naamvanzijnbedrijf.nl aangemeld op 1 of andere vuurwerk forum en via daar probeerde hij aan verkoopadresjes te komen.
quote:
Nee die kerel in de wagenquote:Op zondag 1 november 2009 22:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je hebt het niet over arend hoop ik?
quote:
105 waar je 80 mag vind jij dus normaal? Dan rij je dus 110, op de teller misschien wel 115. Dat vind jij normaal?quote:Op zondag 1 november 2009 22:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt iedereen gewoon 100 waar je 80 mag op de snelweg, als je wegwerkzaamheden voorbij bent. Ja en dan iemand pakken voor 25 km te hard (105), vind ik gewoon zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |