'quote:Op zondag 1 november 2009 22:20 schreef Loedertje het volgende:
Ze ziet een motor, een leuke oldtimer, een mooie auto een kalig huis en nog wat luxe en geilt op het geld wat op de bank staat, overduidelijk
En Wietse?quote:Op zondag 1 november 2009 22:35 schreef June. het volgende:
Mijn voorspelling voor volgende week:
Jos - Dycke (inkopper)
Hans - Audrey (eigenlijk ook overduidelijk)
Wim - Astrid
Peter - Hanneke
Eigenlijk is het bij iedereen wel duidelijk, behalve bij Peter.. Saskia vind ik leuker, maar denk toch dat hij voor Hanneke gaat (woont toch dichterbij..)
Lijkt me wel jaquote:Op zondag 1 november 2009 22:39 schreef June. het volgende:
Ohja, Wietse vergetenNeeltje inderdaad.. Met z'n ''ik ben verliefd
![]()
'' Schattig, wel.
er sprong iets tegen haar op waardoor ze vielquote:Op zondag 1 november 2009 22:47 schreef bloodymary het volgende:
Hoe kwam het nou dat die ........ (ben haar naam vergeten) gewond was?
goeie vraag, geen ideequote:Op zondag 1 november 2009 22:47 schreef bloodymary het volgende:
Een van die kleine pony's die ze steeds aan het verwennen was met snoepjes, ging steigeren en raakte haar.quote:Op zondag 1 november 2009 22:47 schreef bloodymary het volgende:
Dat vrees ik ook..quote:Op zondag 1 november 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neeltje komt op mij ook niet over als een serieus iemand qua relaties, iig niet bij Wietse. Dat zal tijdelijk leuk zijn en na een half jaar heeft zij het wel gezien op de 'boerderie'.
laten we dat hopen, die passen zo ontzettend niet bij elkaarquote:Op zondag 1 november 2009 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wietse-Neeltje..maar dan van korte duur
Dat viel mij van Jos tegen (hapje van Jos tegen Dyckequote:Op zondag 1 november 2009 22:11 schreef Mip1988 het volgende:
Wietse kan duidelijk niet wachten tot hij Neeltje eenmalig vol kan blaffen, die vervolgens snel haar biezen zal pakken omdat ze Wietse-land toch niet zo leuk vond.
ik moest bijna overgeven zeg bij die Hans. geen enkel woord wattie zei klonk echt gemeend. Jo knuppelt em neer bij het keuze momentdie blik!
Wim op de motor was cool! alleen niet met zo'n wijf achteropals ik niet beter wist had ik gedacht dat het een pot was. Cynthia
was een figuur is dat. aan de ene kant vind ik het knap dat ze het probeert maar aan de andere kant..
welke man wil zoiets nou?
niemand opgemerkt by the way dat Wim lekker een bord voor enkel zichzelf opschepte?
het Hemd z'n opmerking over Hannekedenk dattie voor Saskia gaat
Jos is een gladde viespeuk, ik dacht het al die tijd al maar nu komt duidelijk z'n ware aard naar boven. 'Hapje van Jos'
Zij is 35. Maar hoe oud is Neeltje?quote:Op zondag 1 november 2009 23:42 schreef Zana het volgende:
Hoe oud zou die Iris zijn, omdat ze het zo over kinderen krijgen en haar biologische klok had?
30 dacht ik.quote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zij is 35. Maar hoe oud is Neeltje?
Volgens mij is Neeltje 27/28. Ook wel bijzonder. Ze woont nu weer bij haar ouders in een Fries dorpje. Daarvoor studeerde ze in Amsterdam. Nu zit ze op een knooppunt in haar levenquote:
Die boeren zijn niks voor niks opgegeven voor Boer zoekt Vrouw,quote:Op zondag 1 november 2009 23:42 schreef Zana het volgende:
Hoe oud zou die Iris zijn, omdat ze het zo over kinderen krijgen en haar biologische klok had?
Ik vond het vrij bot van Astrid dat ze tegenover Cynthia zo opschepte over haar "relatie" met Wim en hoe gelukkig ze was...Het profiel van Cynthia op de Boer zoekt vrouw site is eigenlijk vrij gewoon...als ik het zo lees, dan heb ik in elk geval niet de Cynthia van de televisie voor mijn ogen. Ze ziet er vrij saai uit en gedraagt zich ook een beetje raar, maar misschien heeft ze wel een goed karakter. Ik denk hoe ouder je wordt, hoe hoger de drempel wordt om een relatie te beginnen, ze weet gewoon niet hoe het "moet", maar dat zegt niets over hoe ze als mens is.
Die Dyke keek ook niet echt blij toen Jos haar vertelde dat hij voor haar ging...volgens mij weet ze best goed dat het een mooie man, maar ook een player is...
Ik denk dat Wietse wel bij je past.quote:Op zondag 1 november 2009 22:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik zou dan Jos kiezen.
Dat lijkt mij namelijk wel een geile beer
sprekendquote:[b]Op zondag 1 november 2009 22:31 schreef Apotheose h
Ow en Cynthia... Ze lijkt op Paul Groot als een van zn typetjes![]()
(of ben ik niet de eerste die dat is opgevallen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |