Wat jij zegt! Ik zweer het ik zie het ze nog doen ook! "En waarom moet hij dan vrij?" .. "Euh nou omdat hij zo leuk antwoord gaf op zijn blog"quote:Op maandag 2 november 2009 12:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Grote kans dat ze dan het aftreden van Hirsch Ballin gaan eisen in combinatie met een gratieverzoek aan de Koningin
welnee dit wordt helemaal geen veroordeling geloof mij maar.quote:Op maandag 2 november 2009 11:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
En een officieel huiselijk geweld onderzoek van het OM.. pakkans 95%
Dus.............. valt het misschien wel mee .quote:Op maandag 2 november 2009 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik had een vriendinnetje en als die op haar hoogtepunt met die zachte G .......
sorry, ik draaf door...
Ik snap die Bram niet trouwens, als de één of andere dwergpekinees mijn zusje zou mishandelen, nou dan hoefde er echt geen rechter aan te pas te komen hoor
Ik had een ander einde in gedachten... Die hele goudenkooi bende nog 1 keer voor de pers dat huis in behalve Claire want die kan ff geen oppas vinden en dan ineens vanaf rechts je scherm in een tulband die hard ALLAH AKBAR roept en zijn Iphone tot ontploffing brengt! einde!quote:Op maandag 2 november 2009 13:01 schreef Eucalyptasia het volgende:
Zo, ik heb het geheel een tijdje gevolgd en mijn mening klaar.
Waarom zou Claire geen beelden van fysiek geweld uit DGK kunnen/ mogen gebruiken. Denkt DGK boven de wet te staan? Ookal was het in het kader van het spel Huub ging daar ver over de schreef.
Verder denk ik dat Claire heel veel kans heeft de voogdij te krijgen want er worden niet voor niks kinderen uit huis geplaatst bij verslaving van ouder(s). Dat Huub een alcoholist is, is een feit. Een tijdje niet drinken zegt niks over die ziekte want een alcoholist ben je levenslang ookal drink je jaren niet.' Dat Huub een slechte dronk heeft is ook een feit. Dat hebben we met zijn allen mogen zien. En zeg nu eerlijk, welke vrouw laat haar kind achter bij iemand die mogelijk gaat drinken terwijl hij de verantwoording heeft voor het kleintje. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Een kind van die leeftijd bv uit je handen laten vallen brengt grote schade mee voor het kindje. Zo'n kleintje heeft nl nog geen reflexen zichzelf op te vangen na een val en is geheel afhankelijk van de verzorger op dat moment.. Ieder weldenkend mens gaat niet zo'n risico lopen met een kind..Ergens zou Huub het zelf ook niet moeten willen om die verantwoording te dragen. Wat mij betreft mag hij zoals hij nu is zijn dochter op zien groeien via foto's. Als ik claire was geweest had ik zitten waken bij de wieg toen ze daar nog woonde.
Wel vind ik eigenlijk dat de rechter moet beslissen dat alles openbaar moet worden uitgevochten. Ik heb verdorie niet voor niks naar die kooi zitten kijken om het eind te moeten missen!!!
Omdat de Gouden Kooi een spel was..quote:Op maandag 2 november 2009 13:01 schreef Eucalyptasia het volgende:
Waarom zou Claire geen beelden van fysiek geweld uit DGK kunnen/ mogen gebruiken. Denkt DGK boven de wet te staan? Ookal was het in het kader van het spel Huub ging daar ver over de schreef.
Gebasserd op de kooi dus.quote:Op maandag 2 november 2009 13:01 schreef Eucalyptasia het volgende:
Verder denk ik dat Claire heel veel kans heeft de voogdij te krijgen want er worden niet voor niks kinderen uit huis geplaatst bij verslaving van ouder(s). Dat Huub een alcoholist is, is een feit. Een tijdje niet drinken zegt niks over die ziekte want een alcoholist ben je levenslang ookal drink je jaren niet.' Dat Huub een slechte dronk heeft is ook een feit. Dat hebben we met zijn allen mogen zien. En zeg nu eerlijk, welke vrouw laat haar kind achter bij iemand die mogelijk gaat drinken terwijl hij de verantwoording heeft voor het kleintje. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Een kind van die leeftijd bv uit je handen laten vallen brengt grote schade mee voor het kindje. Zo'n kleintje heeft nl nog geen reflexen zichzelf op te vangen na een val en is geheel afhankelijk van de verzorger op dat moment.. Ieder weldenkend mens gaat niet zo'n risico lopen met een kind..Ergens zou Huub het zelf ook niet moeten willen om die verantwoording te dragen. Wat mij betreft mag hij zoals hij nu is zijn dochter op zien groeien via foto's. Als ik claire was geweest had ik zitten waken bij de wieg toen ze daar nog woonde.
Wel vind ik eigenlijk dat de rechter moet beslissen dat alles openbaar moet worden uitgevochten. Ik heb verdorie niet voor niks naar die kooi zitten kijken om het eind te moeten missen!!!
Ja, maar 't is Claire hè,die is ook een beetje dom, je kunt haar niet aanrekenen dat ze nooit eerder iets heeft gezegd, ze was doodsbang voor die vent. Ik ken zat verhalen van vrouwen die niet dom zijn en mishandeling van hun partner ook jarenlang verzwegen hebben.Claire heeft het nu gewoon goed gedaan, ben trots op haar!quote:Dat wil niet zeggen dat ze liegt. Wel dat ze toen boos is geworden.
En als haar verhaal waar is, vind ik het dom dat ze het niet eerder heeft gemeld.
Nastazia liet ook niet echt haar kinderen in de steek, was ook maar spelquote:
Dat was de bedoeling van het spel ja.quote:Op maandag 2 november 2009 13:37 schreef Eucalyptasia het volgende:
Voor het spel???? Er stoof niet voor niks steeds bewaking naar binnen. Als het spel was geweest hadden ze rustig achterover kunnen leunen en denken, ach het is maar spel
Dat was van voor de kooi.quote:Op maandag 2 november 2009 13:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nastazia liet ook niet echt haar kinderen in de steek, was ook maar spel
Precies.quote:Op maandag 2 november 2009 13:43 schreef Eucalyptasia het volgende:
Ja, natuurlijk. streamlocks waren ook in scene gezet. In het echt zaten ze met elkaar een kopje thee te drinken met wat geluiden eronder waarop het leek dat het uit de hand liep.
Wat heeft deze blinde veronderstelling voor toegevegde waarde aan deze discussie?quote:Op maandag 2 november 2009 14:04 schreef sunny16947 het volgende:
Ik stel voor om een paar van die liefhebbende Huub fokkers een weekje samen in de bunker van Johan te zetten. Eens kijken hoe lang het duurt voor de beveiliging binnen moet komen om Huub te ontzetten.
Zou je dit geneuzel in de FB kunen doen, het gaat niet over Huub en zijn vermeende schofterige beestachtige mishandeling van Caire en niet over wat jij wel of niet onder een discussie verstaat of wat je van mij al dan niet sarcastisch vind. Volledig offtopic!quote:Op maandag 2 november 2009 14:23 schreef sunny16947 het volgende:
Discussie? Waar? Welke? Zie alleen maar beweringen en veronderstellingen. Of lees ik het niet goed? Maar ik zal het niet meer doen want ik luister naar opperopperbom
quote:Op maandag 2 november 2009 13:36 schreef margje49 het volgende:
[..]
Ja, maar 't is Claire hè,die is ook een beetje dom, je kunt haar niet aanrekenen dat ze nooit eerder iets heeft gezegd, ze was doodsbang voor die vent. Ik ken zat verhalen van vrouwen die niet dom zijn en mishandeling van hun partner ook jarenlang verzwegen hebben.Claire heeft het nu gewoon goed gedaan, ben trots op haar!
Goed dat ze is weggegaan en aangifte heeft gedaan. Maar met de baby op schoot in de Party........ te zielig voor woorden.quote:Op maandag 2 november 2009 15:23 schreef Suikeroom het volgende:
hoezo gapen![]()
respect voor Claire dat ze aangifte doet tegen die wifebeater, heb nu al medelijden met Huub zn volgende slachtoffers
psttt, was de prive.quote:Op maandag 2 november 2009 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Goed dat ze is weggegaan en aangifte heeft gedaan. Maar met de baby op schoot in de Party........ te zielig voor woorden.
"Alleen maar beweringen en veronderstellingen" ?quote:Op maandag 2 november 2009 14:23 schreef sunny16947 het volgende:
Discussie? Waar? Welke? Zie alleen maar beweringen en veronderstellingen. Of lees ik het niet goed? Maar ik zal het niet meer doen want ik luister naar opperopperbom
Ja hoe gekker wij reageerde op de beelden hoe liever de febo het had , die lazen op elke forum's mee .quote:Op maandag 2 november 2009 13:43 schreef Eucalyptasia het volgende:
Ja, natuurlijk. streamlocks waren ook in scene gezet. In het echt zaten ze met elkaar een kopje thee te drinken met wat geluiden eronder waarop het leek dat het uit de hand liep.
Hij kan gewoon meelezen zonder in te loggenquote:Op maandag 2 november 2009 16:10 schreef Elisa1958 het volgende:
Huub zou toch af en toe hier nog wel meelezen he. Die is vast aan het turven hoevaak we zijn naam hier noemen.
Kan je dat eigenlijk zien of hij nog ingelogd is geweest hier de laatste tijd?
Oke stom dat wist ik niet eens. Oh om te reageren moet je natuurlijk ingelogd zijn en dat doet hij dus niet meer.quote:Op maandag 2 november 2009 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kan gewoon meelezen zonder in te loggen
quote:Op zondag 1 november 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet niet anders.
En onschuldig ben je bij een rechter als er geen wettig en overtuigend bewijs gevonden kan worden. Dat wil dan echt niet zeggen dat je dan ook onschuldig bent. In dit soort gevallen is er heel lastig bewijs te vinden, daar worden dan ook veel mensen de dupe van.
ik doe een gok..............Claire of Bramquote:Op maandag 2 november 2009 16:24 schreef Elisa1958 het volgende:
zit ik die chat net te lezen bij dat vlemmix tv dat is echt te dom voor woorden. En ja de naam Huub is daar ook al weer gevallen, jullie raden nooit door wie?
Nee fout Mooiiiiiiquote:Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik doe een gok..............Claire of Bram
Door jou inmiddels hier een paar keerquote:Op maandag 2 november 2009 16:24 schreef Elisa1958 het volgende:
zit ik die chat net te lezen bij dat vlemmix tv dat is echt te dom voor woorden. En ja de naam Huub is daar ook al weer gevallen, jullie raden nooit door wie?
Totaal niet relevant, zou je conform de richtlijnen van de mods ontopic willen blijven?quote:Op maandag 2 november 2009 17:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Door jou inmiddels hier een paar keer
Good for businessquote:Brian uit de Gouden Kooi Boeken?Brian En De Andere Gouden Kooi Bewoners. Boekt u bij ons!
www.Twilight-Entertainment.nl
Ads door Google
Je bedoelt Smeric?quote:Op maandag 2 november 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
For the record, ik vind Eric een leuke jongen. True story. Kom maar..
Mensen! Kunnen we misschien wat respect voor andere mensen opbrengen?quote:
Hoezoquote:Op maandag 2 november 2009 18:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mensen! Kunnen we misschien wat respect voor andere mensen opbrengen?
Omdat we hoe dan ook tot elkander veroordeeld zijn! Wij allemaal!quote:
Had ze dan de hond van de buren op schoot moeten nemen?quote:Op maandag 2 november 2009 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Goed dat ze is weggegaan en aangifte heeft gedaan. Maar met de baby op schoot in de Party........ te zielig voor woorden.
Voor lieden als Gluub en Smeric??quote:Op maandag 2 november 2009 18:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mensen! Kunnen we misschien wat respect voor andere mensen opbrengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |