abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 november 2009 @ 12:31:41 #251
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74311978
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:25 schreef Jian het volgende:

[..]

Grote kans dat ze dan het aftreden van Hirsch Ballin gaan eisen in combinatie met een gratieverzoek aan de Koningin
Wat jij zegt! Ik zweer het ik zie het ze nog doen ook! "En waarom moet hij dan vrij?" .. "Euh nou omdat hij zo leuk antwoord gaf op zijn blog"
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_74312797
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:39 schreef versabommie het volgende:

[..]

En een officieel huiselijk geweld onderzoek van het OM.. pakkans 95%
welnee dit wordt helemaal geen veroordeling geloof mij maar.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_74312860
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:02 schreef Jian het volgende:

[..]

Nou, ik had een vriendinnetje en als die op haar hoogtepunt met die zachte G ....... sorry, ik draaf door...

Ik snap die Bram niet trouwens, als de één of andere dwergpekinees mijn zusje zou mishandelen, nou dan hoefde er echt geen rechter aan te pas te komen hoor
Dus.............. valt het misschien wel mee .
pi_74312863
Zo, ik heb het geheel een tijdje gevolgd en mijn mening klaar.

Waarom zou Claire geen beelden van fysiek geweld uit DGK kunnen/ mogen gebruiken. Denkt DGK boven de wet te staan? Ookal was het in het kader van het spel Huub ging daar ver over de schreef.

Verder denk ik dat Claire heel veel kans heeft de voogdij te krijgen want er worden niet voor niks kinderen uit huis geplaatst bij verslaving van ouder(s). Dat Huub een alcoholist is, is een feit. Een tijdje niet drinken zegt niks over die ziekte want een alcoholist ben je levenslang ookal drink je jaren niet.' Dat Huub een slechte dronk heeft is ook een feit. Dat hebben we met zijn allen mogen zien. En zeg nu eerlijk, welke vrouw laat haar kind achter bij iemand die mogelijk gaat drinken terwijl hij de verantwoording heeft voor het kleintje. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Een kind van die leeftijd bv uit je handen laten vallen brengt grote schade mee voor het kindje. Zo'n kleintje heeft nl nog geen reflexen zichzelf op te vangen na een val en is geheel afhankelijk van de verzorger op dat moment.. Ieder weldenkend mens gaat niet zo'n risico lopen met een kind..Ergens zou Huub het zelf ook niet moeten willen om die verantwoording te dragen. Wat mij betreft mag hij zoals hij nu is zijn dochter op zien groeien via foto's. Als ik claire was geweest had ik zitten waken bij de wieg toen ze daar nog woonde.

Wel vind ik eigenlijk dat de rechter moet beslissen dat alles openbaar moet worden uitgevochten. Ik heb verdorie niet voor niks naar die kooi zitten kijken om het eind te moeten missen!!!
  maandag 2 november 2009 @ 13:05:58 #255
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74312991
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:01 schreef Eucalyptasia het volgende:

Waarom zou Claire geen beelden van fysiek geweld uit DGK kunnen/ mogen gebruiken. Denkt DGK boven de wet te staan? Ookal was het in het kader van het spel Huub ging daar ver over de schreef.

Verder denk ik dat Claire heel veel kans heeft de voogdij te krijgen want er worden niet voor niks kinderen uit huis geplaatst bij verslaving van ouder(s). Dat Huub een alcoholist is, is een feit. Een tijdje niet drinken zegt niks over die ziekte want een alcoholist ben je levenslang ookal drink je jaren niet.' Dat Huub een slechte dronk heeft is ook een feit. Dat hebben we met zijn allen mogen zien. En zeg nu eerlijk, welke vrouw laat haar kind achter bij iemand die mogelijk gaat drinken terwijl hij de verantwoording heeft voor het kleintje. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Een kind van die leeftijd bv uit je handen laten vallen brengt grote schade mee voor het kindje. Zo'n kleintje heeft nl nog geen reflexen zichzelf op te vangen na een val en is geheel afhankelijk van de verzorger op dat moment.. Ieder weldenkend mens gaat niet zo'n risico lopen met een kind..Ergens zou Huub het zelf ook niet moeten willen om die verantwoording te dragen. Wat mij betreft mag hij zoals hij nu is zijn dochter op zien groeien via foto's. Als ik claire was geweest had ik zitten waken bij de wieg toen ze daar nog woonde.

Wel vind ik eigenlijk dat de rechter moet beslissen dat alles openbaar moet worden uitgevochten. Ik heb verdorie niet voor niks naar die kooi zitten kijken om het eind te moeten missen!!!
Ik had een ander einde in gedachten... Die hele goudenkooi bende nog 1 keer voor de pers dat huis in behalve Claire want die kan ff geen oppas vinden en dan ineens vanaf rechts je scherm in een tulband die hard ALLAH AKBAR roept en zijn Iphone tot ontploffing brengt! einde!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_74313447
quote:

Omdat de Gouden Kooi een spel was..
Veel dingen die daar zijn gebeurt was allemaal spel.
Daar veroordeelt geen 1 rechter iemand op,
Of men had in die tijd een aanklacht moeten indienen.

Niet dat ik Huub wil verdedigen. Ik was eerder anti Huub in die tijd.
En ik vind het ook nog eens een betweterig mannetje.

Maar Ik blijf het wel raar vinden dat Claire er pas mee kwam,
nadat Huub in het nieuws kwam met een andere vrouw.

Dat wil niet zeggen dat ze liegt. Wel dat ze toen boos is geworden.
En als haar verhaal waar is, vind ik het dom dat ze het niet eerder heeft gemeld.
pi_74313634
quote:

Gebasserd op de kooi dus.
pi_74313703
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:28 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Jaap is in het echt ook niet dik. Dat was allemaal spel.
  maandag 2 november 2009 @ 13:31:47 #259
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_74313742
zijn er nog nieuwtjes?

[ Bericht 60% gewijzigd door PietjePuk007 op 02-11-2009 14:00:24 ]
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_74313886
quote:
Dat wil niet zeggen dat ze liegt. Wel dat ze toen boos is geworden.
En als haar verhaal waar is, vind ik het dom dat ze het niet eerder heeft gemeld.
Ja, maar 't is Claire hè,die is ook een beetje dom, je kunt haar niet aanrekenen dat ze nooit eerder iets heeft gezegd, ze was doodsbang voor die vent. Ik ken zat verhalen van vrouwen die niet dom zijn en mishandeling van hun partner ook jarenlang verzwegen hebben.Claire heeft het nu gewoon goed gedaan, ben trots op haar!
  maandag 2 november 2009 @ 13:37:36 #261
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74313929
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:28 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Nastazia liet ook niet echt haar kinderen in de steek, was ook maar spel
pi_74313943
Voor het spel???? Er stoof niet voor niks steeds bewaking naar binnen. Als het spel was geweest hadden ze rustig achterover kunnen leunen en denken, ach het is maar spel Dat geeft al aan dat de regie het regelmatig uit de hand vond lopen. Heel veel van dat zg spel was niet in de uitzendingen te zien en dat zal zijn reden wel hebben, he? Dat er geen aangifte is gedaan destijds zegt ook niks Kwestie van flink op ze in praten. ,Dat kunnen ze alsnog doen als er geen boete aan kleeft van J de Mol.

Ik las hier ook ergens, je kan geen aangifte meer doen van iets wat 2 jaar geleden gebeurd is, nou dat kan wel degelijk. Het steegjes verhaal kan dus gewoon gebruikt worden. Zeker in dit soort zaken waar mensen sowieso (dikwijls uit schaamte) het zoveel mogelijk doodzwijgen. Mogelijk is dat ook de reden voor Claire geweest waarom ze nu naar buiten komt met het verhaal. Er is geen enkel excuus voor huiselijk geweld, spugen in het gezicht niet of terug slaan niet. Dit geldt voor zowel mannen als vrouwen, trouwens.
pi_74314047
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:37 schreef Eucalyptasia het volgende:
Voor het spel???? Er stoof niet voor niks steeds bewaking naar binnen. Als het spel was geweest hadden ze rustig achterover kunnen leunen en denken, ach het is maar spel
Dat was de bedoeling van het spel ja.
En de bewaking. Dat waren ook acteurs.

pi_74314088
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:37 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nastazia liet ook niet echt haar kinderen in de steek, was ook maar spel
Dat was van voor de kooi.
Dat heeft er niets mee te maken.

En dan nog denk ik dat de kinderen haar stiekum wel zagen.
pi_74314120

[ Bericht 100% gewijzigd door PietjePuk007 op 02-11-2009 14:01:02 ]
pi_74314124
Ja, natuurlijk. streamlocks waren ook in scene gezet. In het echt zaten ze met elkaar een kopje thee te drinken met wat geluiden eronder waarop het leek dat het uit de hand liep.
pi_74314177

[ Bericht 100% gewijzigd door PietjePuk007 op 02-11-2009 14:00:41 ]
pi_74314191
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:43 schreef Eucalyptasia het volgende:
Ja, natuurlijk. streamlocks waren ook in scene gezet. In het echt zaten ze met elkaar een kopje thee te drinken met wat geluiden eronder waarop het leek dat het uit de hand liep.
Precies.
Vandaar dat je ze ook vaak niet allemaal tegelijk in beeld zag.
  maandag 2 november 2009 @ 14:04:54 #269
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74314803
Ik stel voor om een paar van die liefhebbende Huub fokkers een weekje samen in de bunker van Johan te zetten. Eens kijken hoe lang het duurt voor de beveiliging binnen moet komen om Huub te ontzetten.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 2 november 2009 @ 14:11:39 #270
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_74315019
typ
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  maandag 2 november 2009 @ 14:18:05 #271
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74315236
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:04 schreef sunny16947 het volgende:
Ik stel voor om een paar van die liefhebbende Huub fokkers een weekje samen in de bunker van Johan te zetten. Eens kijken hoe lang het duurt voor de beveiliging binnen moet komen om Huub te ontzetten.
Wat heeft deze blinde veronderstelling voor toegevegde waarde aan deze discussie?
Doe eens niet!
  maandag 2 november 2009 @ 14:19:13 #272
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74315274
Ik moet nu echt een beetje huilen hoor. Het wordt me een beetje te veel
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 2 november 2009 @ 14:23:50 #273
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74315435
Discussie? Waar? Welke? Zie alleen maar beweringen en veronderstellingen. Of lees ik het niet goed? Maar ik zal het niet meer doen want ik luister naar opperopperbom
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 2 november 2009 @ 14:30:37 #274
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74315648
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:23 schreef sunny16947 het volgende:
Discussie? Waar? Welke? Zie alleen maar beweringen en veronderstellingen. Of lees ik het niet goed? Maar ik zal het niet meer doen want ik luister naar opperopperbom
Zou je dit geneuzel in de FB kunen doen, het gaat niet over Huub en zijn vermeende schofterige beestachtige mishandeling van Caire en niet over wat jij wel of niet onder een discussie verstaat of wat je van mij al dan niet sarcastisch vind. Volledig offtopic!
pi_74316757
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:36 schreef margje49 het volgende:

[..]

Ja, maar 't is Claire hè,die is ook een beetje dom, je kunt haar niet aanrekenen dat ze nooit eerder iets heeft gezegd, ze was doodsbang voor die vent. Ik ken zat verhalen van vrouwen die niet dom zijn en mishandeling van hun partner ook jarenlang verzwegen hebben.Claire heeft het nu gewoon goed gedaan, ben trots op haar!
  maandag 2 november 2009 @ 15:23:01 #276
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_74317386
hoezo gapen

respect voor Claire dat ze aangifte doet tegen die wifebeater, heb nu al medelijden met Huub zn volgende slachtoffers
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_74317520
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:23 schreef Suikeroom het volgende:
hoezo gapen

respect voor Claire dat ze aangifte doet tegen die wifebeater, heb nu al medelijden met Huub zn volgende slachtoffers
Goed dat ze is weggegaan en aangifte heeft gedaan. Maar met de baby op schoot in de Party........ te zielig voor woorden.
pi_74318332
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Goed dat ze is weggegaan en aangifte heeft gedaan. Maar met de baby op schoot in de Party........ te zielig voor woorden.
psttt, was de prive.
  maandag 2 november 2009 @ 15:55:59 #279
241662 Jian
Well, well, well
pi_74318415
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:23 schreef sunny16947 het volgende:
"Alleen maar beweringen en veronderstellingen" ? Tis potdomme jaren geleden dat ik zo'n sterk onderbouwd dossier als dit heb gezien ! Het OM hoeft alleen nog de commentaren van een aantal soppers te schrappen en ze kunnen zo de rechtszaal in, peace fo cake zeg ik. Ik verwacht hier eerdaags wel een grote taart van het OM voor bewezen diensten
pi_74318853
Huub zou toch af en toe hier nog wel meelezen he. Die is vast aan het turven hoevaak we zijn naam hier noemen.
Kan je dat eigenlijk zien of hij nog ingelogd is geweest hier de laatste tijd?
pi_74318945
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:43 schreef Eucalyptasia het volgende:
Ja hoe gekker wij reageerde op de beelden hoe liever de febo het had , die lazen op elke forum's mee .
pi_74319045
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:10 schreef Elisa1958 het volgende:
Huub zou toch af en toe hier nog wel meelezen he. Die is vast aan het turven hoevaak we zijn naam hier noemen.
Kan je dat eigenlijk zien of hij nog ingelogd is geweest hier de laatste tijd?
Hij kan gewoon meelezen zonder in te loggen
pi_74319156
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Hij kan gewoon meelezen zonder in te loggen
Oke stom dat wist ik niet eens. Oh om te reageren moet je natuurlijk ingelogd zijn en dat doet hij dus niet meer.
pi_74319355
zit ik die chat net te lezen bij dat vlemmix tv dat is echt te dom voor woorden. En ja de naam Huub is daar ook al weer gevallen, jullie raden nooit door wie?
pi_74319424
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je doet niet anders.
En onschuldig ben je bij een rechter als er geen wettig en overtuigend bewijs gevonden kan worden. Dat wil dan echt niet zeggen dat je dan ook onschuldig bent. In dit soort gevallen is er heel lastig bewijs te vinden, daar worden dan ook veel mensen de dupe van.
pi_74319582
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:24 schreef Elisa1958 het volgende:
zit ik die chat net te lezen bij dat vlemmix tv dat is echt te dom voor woorden. En ja de naam Huub is daar ook al weer gevallen, jullie raden nooit door wie?
ik doe een gok..............Claire of Bram
pi_74319671
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:30 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

ik doe een gok..............Claire of Bram
Nee fout Mooiiiiii
pi_74319684

[ Bericht 100% gewijzigd door PietjePuk007 op 02-11-2009 16:43:36 (troll) ]
pi_74320686
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:32 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Nee fout Mooiiiiii
Lekker belangrijk om dat hier te melden.
pi_74321114
terugvindpietje
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_74321418
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:24 schreef Elisa1958 het volgende:
Door jou inmiddels hier een paar keer
Love music!
  maandag 2 november 2009 @ 17:43:56 #292
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74321759
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Door jou inmiddels hier een paar keer
Totaal niet relevant, zou je conform de richtlijnen van de mods ontopic willen blijven?
  maandag 2 november 2009 @ 17:56:57 #293
241662 Jian
Well, well, well
pi_74322129
Goed, ik denk dat het tribunaal hierbij een duidelijke uitspraak heeft gedaan;

Na correctie, zijde de aftrek van de ongeldig uitgebrachte kloonstemmen van mooiiii komen we dus op 65 % om 35 %
pi_74322317
Ik wil namens brian even melden dat hij het erg leuk vindt dat jullie hem nog niet vergeten zijn
quote:
Brian uit de Gouden Kooi Boeken?Brian En De Andere Gouden Kooi Bewoners. Boekt u bij ons!
www.Twilight-Entertainment.nl

Ads door Google
Good for business
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 2 november 2009 @ 18:37:29 #295
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74323171
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
For the record, ik vind Eric een leuke jongen. True story. Kom maar..
Je bedoelt Smeric?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 2 november 2009 @ 18:49:51 #296
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74323492
quote:
Op maandag 2 november 2009 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Je bedoelt Smeric?
Mensen! Kunnen we misschien wat respect voor andere mensen opbrengen?
  maandag 2 november 2009 @ 18:50:43 #297
241662 Jian
Well, well, well
pi_74323519
quote:
Op maandag 2 november 2009 18:49 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hoezo
  maandag 2 november 2009 @ 18:52:18 #298
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74323560
quote:
Op maandag 2 november 2009 18:50 schreef Jian het volgende:

[..]

Hoezo
Omdat we hoe dan ook tot elkander veroordeeld zijn! Wij allemaal!

On topic: Ben benieuwd hoe de beste Claire door haar post-mishendelde shock toestand heenkomt!
  maandag 2 november 2009 @ 18:52:56 #299
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74323580
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Had ze dan de hond van de buren op schoot moeten nemen?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 2 november 2009 @ 18:56:05 #300
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74323675
quote:
Op maandag 2 november 2009 18:49 schreef versabommie het volgende:

[..]

Voor lieden als Gluub en Smeric??
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')