Is het dan officieel bekend dat het waar is?quote:Op maandag 2 november 2009 11:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het ook steeds ongepast om al die anderen erbij te halen. Net of 1 van die gasten Huubs arm heeft gepakt en uitgehaald heeft naar die arme voor het leven getekende Claire!
Daar houdt Willem-Alexander zich al mee bezig.quote:Op maandag 2 november 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
[..]
In al die tijd hadden we al een dorp van Play Doh kunnen kleien voor Afrika man.
De officiele bron is Clairequote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Is het dan officieel beend dat het waar is?
en dan graag de officiele bron.
Als die wist waar zijn prioriteiten echt zouden liggen, zou hij hier mee posten, ik zal 'm eens een brief schrijvenquote:Op maandag 2 november 2009 11:30 schreef margje49 het volgende:
[..]
Daar houdt Willem-Alexander zich al mee bezig.
ja zeker, een officiele aangifte op het politieburo. Het is een beginnetje. Huub geilde er toch zo op dat er kamervragen werden gesteld over de kooi, allemaal dankzij hem hè.Ik gun hem nog wel zo'n rondjequote:
Je hebt; Claire, die getuige uit dat steegje, Sophie ..... en Bommie niet te vergeten, die heeft een onfeilbaar gevoel in dit soort zaken, staat ie om bekendquote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Is het dan officieel bekend dat het waar is?
en dan graag de officiele bron.
En een officieel huiselijk geweld onderzoek van het OM.. pakkans 95%quote:Op maandag 2 november 2009 11:37 schreef margje49 het volgende:
[..]
ja zeker, een officiele aangifte op het politieburo. Het is een beginnetje
Bommie heeft Huub al virtueel gecastreerd en driedubbel veroordeeld. Ik denk dat Bommie bewijs heeft gezien/gehoord van Claire. Ik zie daar een relatie tussenquote:Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja man, het is gewoon te erg!![]()
Echt elke iphone die ze nu hoort overgaan zal haar in een katatonische shoksituatie brengen![]()
Huub heeft niet alleen haar lichaam blauw geslagen, hij heeft haar ziel uit elkaar gerukt!
Just a big cigar.quote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt; Claire, die getuige uit dat steegje, Sophie ..... en Bommie niet te vergeten, die heeft een onfeilbaar gevoel in dit soort zaken, staat ie om bekendVoeg daarbij de blinde paniek bij Mooiii en Sunny , et Voila, what more do you need ?!
Als ik niet getrouwd was zou ik Claire uit medelijden geven!quote:Op maandag 2 november 2009 11:39 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Bommie heeft Huub al virtueel gecastreerd en driedubbel veroordeeld. Ik denk dat Bommie bewijs heeft gezien/gehoord van Claire. Ik zie daar een relatie tussen. Zou zo maar kunnen, gezien wat er hier aangenomen wordt.
daar waar Bommie staat, lees :meerdere personen
Anders ik wel, ... uh, bij wijze van spreken dan hèquote:Op maandag 2 november 2009 11:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik niet getrouwd was zou ik Claire uit medelijden geven!
quote:Op maandag 2 november 2009 11:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik niet getrouwd was zou ik Claire uit medelijden geven!
quote:Op maandag 2 november 2009 11:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Anders ik wel, ... uh, bij wijze van spreken dan hè
Psies! Die zachte g man alleen daar doe ik het al voorquote:Op maandag 2 november 2009 11:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Anders ik wel, ... uh, bij wijze van spreken dan hè
Bram zou dan best eens Huub op zijn brede muil kunnen tikken niet?quote:Op maandag 2 november 2009 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Leave Claire alone!
Bram is echt een reus hoor!
Zo banaal en barbaars allemaal. Misschien praat hij er liever over.quote:Op maandag 2 november 2009 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bram zou dan best eens Huub op zijn brede muil kunnen tikken niet?
quote:Op maandag 2 november 2009 11:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo banaal en barbaars allemaal. Misschien praat hij er liever over.
Het is toch fijn dat dit topic de rechter niet is.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Die zachte g man alleen daar doe ik het al voor
Nee, hier ook niet en Bram is niet het type dat op zijn handen gaat zitten, gok ik zo. Maar ja, we weten jack shit.quote:Op maandag 2 november 2009 12:02 schreef Jian het volgende:
Ik snap die Bram niet trouwens, als de één of andere dwergpekinees mijn zusje zou mishandelen, nou dan hoefde er echt geen rechter aan te pas te komen hoor
Psies... Huub had instant 3 nieuwe anussen gehadquote:Op maandag 2 november 2009 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik had een vriendinnetje en als die op haar hoogtepunt met die zachte G .......
sorry, ik draaf door...
Ik snap die Bram niet trouwens, als de één of andere dwergpekinees mijn zusje zou mishandelen, nou dan hoefde er echt geen rechter aan te pas te komen hoor
Zo dacht het wel, je gram halen en bovendien eeuwige dankbaarheid van Bubba, wat wil je nog meerquote:Op maandag 2 november 2009 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies... Huub had instant 3 nieuwe anussen gehad
Ben trouwens benieuwd hoe men reageert als hij het gedaan heeft en vast komt te zitten? Wat moeten ze dan nog zeggen? Free Huub?quote:Op maandag 2 november 2009 12:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo dacht het wel, je gram halen en bovendien eeuwige dankbaarheid van Bubba, wat wil je nog meer
Grote kans dat ze dan het aftreden van Hirsch Ballin gaan eisen in combinatie met een gratieverzoek aan de Koninginquote:Op maandag 2 november 2009 12:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd hoe men reageert als hij het gedaan heeft en vast komt te zitten? Wat moeten ze dan nog zeggen? Free Huub?
Als ie ut gedaan heeft, heeft ie pech ! Dan zeg ik : Free Bubba !quote:Op maandag 2 november 2009 12:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd hoe men reageert als hij het gedaan heeft en vast komt te zitten? Wat moeten ze dan nog zeggen? Free Huub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |