abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74297084
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou nee.... ik vind slaan toch echt van een andere orde dan spugen.
En als ik geslagen zou worden dan is het einde verhaal, en zeker als ik geslagen zou worden omdat ik gespuugd heb, ik ben dan wel geen lama, maar ik vind het wel van een andere orde.
Kweenie, ik vind spugen gewoon zo vies, zo'n teken van minachting.
  zondag 1 november 2009 @ 22:22:32 #82
241662 Jian
Well, well, well
pi_74297141
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach weet je, ik kan me best voorstellen dat als je een formaat Annemarie Jorritsma tegenover je hebt die je een hoek verkoopt, dat het dan even duurt voor je denkt "kut.... ik mag geen vrouwen slaan" maar Claire is geen Annemarie, en als er een huiselijk geweld situatie is geweest terwijl ze twee weken daarvoor bevallen was, dan, waarbij zij dat getriggerd heeft, dan lijkt me dat hormonaal.

Maar goed, het gaat goed en wel nog nergens over slaan, het gaat over huiselijk geweld, en als er een telefoon of asbak langs je hoofd vliegt dan maakt het niet zoveel uit of je er toevallig niet door geraakt wordt, het blijft bedreigend en valt onder huiselijk geweld.

En nee.... nou niet aankomen met "Huub is honkballer, dus als die gemist heeft dan was dat niet per ongeluk, want als hij raak had willen gooien dan had hij dat wel gedaan.... "
O, vergis je niet ik denk dat Huub wel heeft geslagen om al de verkeerde redenen

Maar ik zeg alleen dat er situaties zijn waarbij ik het me kan voorstellen dat er een moment komt waarop een man zich fysiek verdedigt. De essentie zit 'm hier in het woord verdedigen !
  zondag 1 november 2009 @ 22:23:28 #83
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74297191
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar mocht het me gebeuren, dan weet ik ook niet of ik me wel zou kunnen inhouden. En ik sla normaal gesproken nog geen vlieg dood. Die vang ik met een glaasje en laat ze dan buiten vliegen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 1 november 2009 @ 22:24:12 #84
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74297239
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:06 schreef omaduck het volgende:
Vraag me trouwens ook af waarom iedereen die Huub niet zonder bewijs wil veroordelen meteen een Huubfan genoemd wordt. Ik ben nog nooit fan van iemand geweest, en ik ga d'r niet aan beginnen ook. Zou fijn zijn als er af en toe wat nuances werden aangebracht en niet telkens iedereen op één hoop gesmakt werd. Er zijn meer soorten mensen dan Clairefans/haters en Huubfans/haters. Mag dat alsjeblieft?
Er zijn tegenwoordig veel "underkofferfans" van die likmevestjefans.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 1 november 2009 @ 22:26:26 #85
241662 Jian
Well, well, well
pi_74297378
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:23 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit meegemaakt. Maar mocht het me gebeuren, dan weet ik ook niet of ik me wel zou kunnen inhouden. En ik sla normaal gesproken nog geen vlieg dood. Die vang ik met een glaasje en laat ze dan buiten vliegen.
Dat gaat me te ver, alleen de vrouwelijke hoor, de mannelijke mep ik gewoon in elkaar
  zondag 1 november 2009 @ 22:27:11 #86
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74297432
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef sunny16947 het volgende:
Was even wat gezelligers aan het doen. "De zomer voorbij"

Oke even antwoord op de vraag. Nee hij heeft niks uitgelokt. Hij sliep nl. en zij met wijntje, wijntje maakte hem wakker omdat ze iets wilde weten/vragen. Ga ik verder niet op in. Toen hij zei ja hoor, maak je me daarvoor wakker, dat komt morgen wel, ging ze uit haar plaat.
Drank maakt meer kapot dan je lief is, dat zie je maar weer. Bedankt voor je reactie in ieder geval.
  zondag 1 november 2009 @ 22:27:12 #87
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_74297433
Ach hoe je het ook wend of keert, geweld (geestelijk of fysiek) hoort niet in een relatie thuis
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zondag 1 november 2009 @ 22:27:37 #88
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74297457
Spugen, terugslaan ligt geheel aan de omstandigheden. Als je een verhitte discussie hebt en je wordt in je gezicht gespuugd kun je in een reflex een klap uitdelen. En naar ik begrepen heb was dat het geval tussen Hedda en Huub.

Verder denken vele Huub te kennen als dat agressieve mannetje uit dgk. Maar ook al zat dat ontploffen in zijn karakter wil dat nog niet zeggen dat hij IRL zo is, en juist daarom het zo goed kon spelen.

Als je naar het filmpje kijkt van de ruzie in de keuken die ik eerder plaatste, blijft een zin mij bij waar ik vraagtekens bij zet. Huub vraagt aan Jaap "denk je dat ik even moet vragen of ik genoeg uit mijn dak ben gegaan?" en loopt daarna richting het, hoe heette dat?, waar de telefoon stond.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zondag 1 november 2009 @ 22:27:55 #89
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74297471
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef versabommie het volgende:

[..]

Terugslaan is al ver over scheef... Kortom, of hij claire nu wel of niet geslagen heeft is hij toch al een wifebeater!
Whehehehehe.....
  zondag 1 november 2009 @ 22:29:03 #90
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74297548
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:10 schreef omaduck het volgende:

[..]

Nou, ik wel tegenwoordig...
gru-we-lijkkkk!
pi_74297604
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef sunny16947 het volgende:
Was even wat gezelligers aan het doen. "De zomer voorbij"

Oke even antwoord op de vraag. Nee hij heeft niks uitgelokt. Hij sliep nl. en zij met wijntje, wijntje maakte hem wakker omdat ze iets wilde weten/vragen. Ga ik verder niet op in. Toen hij zei ja hoor, maak je me daarvoor wakker, dat komt morgen wel, ging ze uit haar plaat.
Kijk en dat is misschien ook wel claire overkomen.Hetzelfde als jou zoon. Dit is ook een kant van het verhaal toch. De kant van jou zoon. (ik zeg niet dat het je zoon zijn schuld was hoor zeker niet en het is erg genoeg dat dit hem is overkomen).
Waarom geloof je je zoon wel gelijk en verwacht je dat wij dit ook doen en waarom trek je de aanklacht van claire richting huub in twijfel.
Dit snap ik nu echt niet.
Volgens mij is dit wat ze noemen meten met 2 maten.
  zondag 1 november 2009 @ 22:31:17 #92
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74297676
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:13 schreef Jian het volgende:

[..]

Zeer edel, maar dat hangt maar af van de mate van fysiek geweld die een vrouw richting een man gebruikt, een man die zich uiteindelijk verdedigt is geen wifebeater in de zin van dat woord ! Misbruik maken van je "vrouw-zijn" bestaat wel degelijk !
Stel je voor dat je vrouw kampioen kick-boksen is, en je bent net als Huub 1.50, tsja dan heeft hij een mager excuusje.
pi_74297987
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:27 schreef sunny16947 het volgende:
Spugen, terugslaan ligt geheel aan de omstandigheden. Als je een verhitte discussie hebt en je wordt in je gezicht gespuugd kun je in een reflex een klap uitdelen. En naar ik begrepen heb was dat het geval tussen Hedda en Huub.

Ik noem dat gewoon een fikse ruzie hoor wat ze hadden. Een discussie is iets heel anders.
  zondag 1 november 2009 @ 22:36:36 #94
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74297996
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:27 schreef sunny16947 het volgende:

Verder denken vele Huub te kennen als dat agressieve mannetje uit dgk. Maar ook al zat dat ontploffen in zijn karakter wil dat nog niet zeggen dat hij IRL zo is, en juist daarom het zo goed kon spelen.

Als je naar het filmpje kijkt van de ruzie in de keuken die ik eerder plaatste, blijft een zin mij bij waar ik vraagtekens bij zet. Huub vraagt aan Jaap "denk je dat ik even moet vragen of ik genoeg uit mijn dak ben gegaan?" en loopt daarna richting het, hoe heette dat?, waar de telefoon stond.
Aanstellerij. Gewoon aanstellerij. Zichzelf een alibi verschaffen voor zijn gedrag, waarvan die wist dat de beelden niet mooi zouden zijn. Ik snap sowieso niet dat hij zoiets zegt.
pi_74298036
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat met Hedda........ zij spuugde in zijn gezicht, hij gaf een klap terug. Zou mijn vriend ook mogen doen, als ik zo laag zou zinken..... spugen in het gezicht.

Dat kun je toch niet echt menen hè
  zondag 1 november 2009 @ 22:39:26 #96
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74298155
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:30 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Kijk en dat is misschien ook wel claire overkomen.Hetzelfde als jou zoon. Dit is ook een kant van het verhaal toch. De kant van jou zoon. (ik zeg niet dat het je zoon zijn schuld was hoor zeker niet en het is erg genoeg dat dit hem is overkomen).
Waarom geloof je je zoon wel gelijk en verwacht je dat wij dit ook doen en waarom trek je de aanklacht van claire richting huub in twijfel.
Dit snap ik nu echt niet.
Volgens mij is dit wat ze noemen meten met 2 maten.
Ten 1e Omdat ik mijn zoon en haar KEN. En niet van een tvspel maar IRL.
Ten 2e Als je mijn verhaal goed hebt gelezen. Zij beschuldigde glashard mijn zoon. Dus nee, ik KEN Claire niet en geloof zelfs beschuldigingen niet zomaar.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_74298205
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat meen ik wel, als ik zoooooo laag zink dat ik hem in zijn gezicht spuug? Dan neem ik het hem niet kwalijk als hij mij een tets in mijn gezicht geeft.
  zondag 1 november 2009 @ 22:40:25 #98
241662 Jian
Well, well, well
pi_74298217
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:31 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Stel je voor dat je vrouw kampioen kick-boksen is, en je bent net als Huub 1.50, tsja dan heeft hij een mager excuusje.
Hij doet het niet, maar zeg maar of ie uiteindelijk had mogen uithalen ?

O ja, ze waren bezopen en zijn uiteindelijk ook vastgezet de Dames
pi_74298306
[quote]Op zondag 1 november 2009 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

[/quoteE]
Er zijn mensen die het vies vinden als ze in hun gezicht gespuugd worden.Geloof me die bestaan echt! Gelukkig wel
Love music!
  zondag 1 november 2009 @ 22:42:52 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74298382
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Soms is dat net wat je nodig hebt.... even je enorme minachting tonen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')