Ik vroeg me juist af WAT haar zo getriggerd heeft dat ze als een wilde kat tekeer is gegaan. Dat klopt.quote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het leek er verdomd veel op dat je er vanuit ging dat de zoon iets had gedaan wat de schoondochter triggerde.
Dat hij er spijt van heeft?quote:Op zondag 1 november 2009 22:02 schreef omaduck het volgende:
Het feit dat Huub Hedda zou hebben geslagen wordt ook steeds vermeld. Maar Huub heeft Hedda niet geslagen: hij heeft haar TERUGgeslagen en dat heeft ze ook beaamd. Hij heeft vaak gezegd daar ontzettende spijt van te hebben en zich daarvoor te schamen. Maar ik voel hem al aankomen: dat heeft weer niemand gehoord/onthouden...
Is dat niet het standaard zinnetje van mannen die mishandelen, het spijt mequote:Op zondag 1 november 2009 22:02 schreef omaduck het volgende:
Het feit dat Huub Hedda zou hebben geslagen wordt ook steeds vermeld. Maar Huub heeft Hedda niet geslagen: hij heeft haar TERUGgeslagen en dat heeft ze ook beaamd. Hij heeft vaak gezegd daar ontzettende spijt van te hebben en zich daarvoor te schamen. Maar ik voel hem al aankomen: dat heeft weer niemand gehoord/onthouden...
Ook terugslaan doe je simpelweg nietquote:Op zondag 1 november 2009 22:02 schreef omaduck het volgende:
Dat met Hedda........ zij spuugde in zijn gezicht, hij gaf een klap terug. Zou mijn vriend ook mogen doen, als ik zo laag zou zinken..... spugen in het gezicht.quote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat niet het standaard zinnetje van mannen die mishandelen, het spijt me
Ook dat nog eensquote:Op zondag 1 november 2009 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook terugslaan doe je simpelweg niet.
Dat maakt allemaal niet uit Desii.... Claire is toch een leugenaar, als je sommige mensen moet geloven.quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef Desii het volgende:
Dat hij losse handjes heeft is zelfs gezien, vorig jaar ergens, toen ze gingen stappen in Hilversum.
Zelfs Hedda had hij geslagen, heeft hij onstream gezegd, dus ik snap de verontwaardiging niet.
Terugslaan is al ver over scheef... Kortom, of hij claire nu wel of niet geslagen heeft is hij toch al een wifebeater!quote:Op zondag 1 november 2009 22:02 schreef omaduck het volgende:
Nee spugen doe je niet okee maar waarom meteen slaan dan? Sorry slaan is gewoon not done, en strot dichtknijpen, haren uit je kop trekken, schoppen, spugen of wat ook gewoon ook niet, geweld hoort niet in een relatie, zowel van de man als vrouw niet.quote:Op zondag 1 november 2009 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat met Hedda........ zij spuugde in zijn gezicht, hij gaf een klap terug. Zou mijn vriend ook mogen doen, als ik zo laag zou zinken..... spugen in het gezicht.
Nou, ik wel tegenwoordig...quote:Op zondag 1 november 2009 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou nee.... ik vind slaan toch echt van een andere orde dan spugen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat met Hedda........ zij spuugde in zijn gezicht, hij gaf een klap terug. Zou mijn vriend ook mogen doen, als ik zo laag zou zinken..... spugen in het gezicht.
Jammer genoeg maar al te waarquote:Op zondag 1 november 2009 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt allemaal niet uit Desii.... Claire is toch een leugenaar, als je sommige mensen moet geloven.
En waarschijnlijk leidt die aangifte wegens huiselijk geweld idd nergens toe, dat is zo ongeveer standaard in NL, want zelfs met foto's van je kapotgeslagen gezicht volgt er niet automatisch een veroordeling, en als het volgens de rechter niet bewezen kan worden, dan staat diezelfde meute te jubelen dat het dus idd niet waar was.
Ik gok dat de nuance tussen "niet bewezen" en "niet gebeurd" dan gemakshalve weer even vergeten wordt.
Zeer edel, maar dat hangt maar af van de mate van fysiek geweld die een vrouw richting een man gebruikt, een man die zich uiteindelijk verdedigt is geen wifebeater in de zin van dat woord ! Misbruik maken van je "vrouw-zijn" bestaat wel degelijk !quote:Op zondag 1 november 2009 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook helemaal waar, hulde voor de mannen die zich dan weten in te houdenquote:Op zondag 1 november 2009 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeer edel, maar dat hangt maar af van de mate van fysiek geweld die een vrouw richting een man gebruikt, een man die zich uiteindelijk verdedigt is geen wifebeater in de zin van dat woord ! Misbruik maken van je "vrouw-zijn" bestaat wel degelijk !
Als ik puur voor mezelf spreek, iemand spuugt mij in mijn gezicht, ik zou zomaar puur uit reactie een tets kunnen geven.quote:Op zondag 1 november 2009 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee spugen doe je niet okee maar waarom meteen slaan dan? Sorry slaan is gewoon not done, en strot dichtknijpen, haren uit je kop trekken, schoppen, spugen of wat ook gewoon ook niet, geweld hoort niet in een relatie, zowel van de man als vrouw niet.
Ach weet je, ik kan me best voorstellen dat als je een formaat Annemarie Jorritsma tegenover je hebt die je een hoek verkoopt, dat het dan even duurt voor je denkt "kut.... ik mag geen vrouwen slaan" maar Claire is geen Annemarie, en als er een huiselijk geweld situatie is geweest terwijl ze twee weken daarvoor bevallen was, dan, waarbij zij dat getriggerd heeft, dan lijkt me dat hormonaal.quote:Op zondag 1 november 2009 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeer edel, maar dat hangt maar af van de mate van fysiek geweld die een vrouw richting een man gebruikt, een man die zich uiteindelijk verdedigt is geen wifebeater in de zin van dat woord ! Misbruik maken van je "vrouw-zijn" bestaat wel degelijk !
Ik vind in een dreigende situatie het spugen in het gezicht een minder vervelende oplossing dan slaan.... zeker als je jezelf in woede al in moet houden.quote:Op zondag 1 november 2009 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik puur voor mezelf spreek, iemand spuugt mij in mijn gezicht, ik zou zomaar puur uit reactie een tets kunnen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |