Ja graag, dat soort types, gewoon een mep geven.quote:Op zondag 1 november 2009 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij doet het niet, maar zeg maar of ie uiteindelijk had mogen uithalen ?![]()
ga jij nu eerst maar eens leren quotenquote:Op zondag 1 november 2009 22:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[quote]Op zondag 1 november 2009 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat kun je toch niet echt menen hè
[/quoteE]
Er zijn mensen die het vies vinden als ze in hun gezicht gespuugd worden.Geloof me die bestaan echt! Gelukkig wel
Ja klopt, die had ik laatst ook gepost, nou die had ik gedunkt, echt wel, want vooral die eerste, die is als een vent en gedraagt zich als een vent.quote:Op zondag 1 november 2009 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij doet het niet, maar zeg maar of ie uiteindelijk had mogen uithalen ?![]()
O ja, ze waren bezopen en zijn uiteindelijk ook vastgezet de Dames![]()
Ga je weer, het kan omdat ze zich als een VENT gedraagtquote:Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja klopt, die had ik laatst ook gepost, nou die had ik gedunkt, echt wel, want vooral die eerste, die is als een vent en gedraagt zich als een vent.
Ze gaat zelf op hem af als een worstelaar annex freefighter....... en het zijn er meerdere, maar troost je maar die gast heeft zich laten aftuigen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga je weer, het kan omdat ze zich als een VENT gedraagt
Dat bedoel ik, dat is nou misbruik maken van je vrouw-zijn ! En in mijn geval zou dat ook een gevalletje zijn van jammer, misgegoktquote:Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja klopt, die had ik laatst ook gepost, nou die had ik gedunkt, echt wel, want vooral die eerste, die is als een vent en gedraagt zich als een vent.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat niet het standaard zinnetje van mannen die mishandelen, het spijt me
Vind ik ook hoor. Heeft dan niets met wifebeater te maken. Heeft te maken met, vrouw hou je bij je leest en val me niet lastig, of zoietsquote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat is nou misbruik maken van je vrouw-zijn ! En in mijn geval zou dat ook een gevalletje zijn van jammer, misgegoktEn dat heeft in mijn optiek nul komma nul met "wifebeater" te maken !
Tuurlijk, als je haar geslagen hebt kun je haar daarna ook nog onder de douche zetten, kan allemaalquote:Op zondag 1 november 2009 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als een vrouw je slaat, dan kun je haar toch ook gewoon onder de douche zetten![]()
Nonsens. Desnoods spuug je terug, maar slaan is uit den boze!quote:Op zondag 1 november 2009 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat met Hedda........ zij spuugde in zijn gezicht, hij gaf een klap terug. Zou mijn vriend ook mogen doen, als ik zo laag zou zinken..... spugen in het gezicht.
Het punt is dat mannen "meestal" directer zijn. Vrouwen daarentegen zijn vaak geniepiger. Die slaan niet zo snel maar krabben, spugen, knijpen of zetten ff een pump in je voet.quote:Op zondag 1 november 2009 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als een vrouw je slaat, dan kun je haar toch ook gewoon onder de douche zetten![]()
De meest logische aanpakquote:Op zondag 1 november 2009 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat maak ik dan weer lekker zelf uitquote:Op zondag 1 november 2009 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nonsens. Desnoods spuug je terug, maar slaan is uit den boze!
ja,heh heh,ik was ff met van alles en nog wat bezig.quote:Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef Desii het volgende:
[..]
ga jij nu eerst maar eens leren quoten
Even off-topic: ik heb net stiekem even op je profielpagina gekeken, maar hebben ze jou wel 'ns verteld dat je heel veel op Brooke uit The Bold lijkt?quote:
Foei toch!quote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meest logische aanpak![]()
Doucheslang om de nek en het gaat weer een paar dagen goed
O, nu wordt natuurlijk weer gedacht omdat ik een anti-Braai-postje doe ik pro-Huub ben![]()
Not!
En daar kom je nu pas meequote:Op zondag 1 november 2009 22:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Even off-topic: ik heb net stiekem even op je profielpagina gekeken, maar hebben ze jou wel 'ns verteld dat je heel veel op Brooke uit The Bold lijkt?
Vertel mij wat.. ik ben er al vaak van beschuldigd....quote:Op zondag 1 november 2009 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Misbruik maken van je "vrouw-zijn" bestaat wel degelijk !
Ja meestal lukt dat goed. Alleen bij die kickbokschamp zal het niet lukken.quote:Op zondag 1 november 2009 22:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er zijn best situaties denkbaar dat ik een vrouw een hoek verkoop (vrouw met mes of met kokend water bv). Maar normaal gesproken pak je haar handen vast of je gaat weg.
En bij Agnes Jongerius?quote:Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach weet je, ik kan me best voorstellen dat als je een formaat Annemarie Jorritsma tegenover je hebt die je een hoek verkoopt, dat het dan even duurt voor je denkt "kut.... ik mag geen vrouwen slaan"
Ja, maar van dat soort misbruik hou ik welquote:Op zondag 1 november 2009 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vertel mij wat.. ik ben er al vaak van beschuldigd....![]()
Zou kunnen als je een emotieloos persoon bent. Maar iedereen reageert anders in situaties. En je kunt pas zeggen hoe jij reageert als het je overkomt.quote:Op zondag 1 november 2009 22:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er zijn best situaties denkbaar dat ik een vrouw een hoek verkoop (vrouw met mes of met kokend water bv). Maar normaal gesproken pak je haar handen vast of je gaat weg.
Ik vind het ook niet nodig om kinderen te slaan....quote:Op zondag 1 november 2009 23:04 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zou kunnen als je een emotieloos persoon bent. Maar iedereen reageert anders in situaties. En je kunt pas zeggen hoe jij reageert als het je overkomt.
En als je zoals mootie zegt een klap terug kan krijgen, noem ik dat verantwoording nemen voor je eigen aandeel.
Actie reactiequote:Op zondag 1 november 2009 23:04 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zou kunnen als je een emotieloos persoon bent. Maar iedereen reageert anders in situaties. En je kunt pas zeggen hoe jij reageert als het je overkomt.
En als je zoals mootie zegt een klap terug kan krijgen, noem ik dat verantwoording nemen voor je eigen aandeel.
Gelukkig.. Ik wou dit keer weer niet degene zijn die erover begon..quote:Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef Desii het volgende:
[..]
ga jij nu eerst maar eens leren quoten
Dat vinden er meer nadat onlangs de wet het heeft verboden..Maar ondertussenquote:Op zondag 1 november 2009 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet nodig om kinderen te slaan....
Er zijn er anders genoeg die een pak voor hun reet goed zouden kunnen gebruiken. Maar dat is weer een ander hoofdstuk.quote:Op zondag 1 november 2009 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet nodig om kinderen te slaan....
Of me dat dagelijks gebeurt,quote:Op zondag 1 november 2009 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig.. Ik wou dit keer weer niet degene zijn die erover begon..
En juist dat was toneel,de rest was echtquote:Op zondag 1 november 2009 22:27 schreef sunny16947 het volgende:
Spugen, terugslaan ligt geheel aan de omstandigheden. Als je een verhitte discussie hebt en je wordt in je gezicht gespuugd kun je in een reflex een klap uitdelen. En naar ik begrepen heb was dat het geval tussen Hedda en Huub.
Verder denken vele Huub te kennen als dat agressieve mannetje uit dgk. Maar ook al zat dat ontploffen in zijn karakter wil dat nog niet zeggen dat hij IRL zo is, en juist daarom het zo goed kon spelen.
Als je naar het filmpje kijkt van de ruzie in de keuken die ik eerder plaatste, blijft een zin mij bij waar ik vraagtekens bij zet. Huub vraagt aan Jaap "denk je dat ik even moet vragen of ik genoeg uit mijn dak ben gegaan?" en loopt daarna richting het, hoe heette dat?, waar de telefoon stond.
Nah, al ze nog klein zijn en niet goed begrijpen wanneer ze iets fout doen, dan kan een tikje op de handjes of de billetjes bij iets groteren wel.quote:Op zondag 1 november 2009 23:10 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Er zijn er anders genoeg die een pak voor hun reet goed zouden kunnen gebruiken. Maar dat is weer een ander hoofdstuk.
En ik maak duidelijk verschil tussen een klap en mishandeling.
Hoe ik reageer staat hierboven. Trouwens, de allerlaatste keer dat het mij overkwam moest ik lachen en had ik pret omdat 't ontstond vanuit jaloers gedrag.quote:Op zondag 1 november 2009 23:04 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2009 23:11 schreef margje49 het volgende:
[..]
En juist dat was toneel,de rest was echt
Dat zijn de leukste momenten.....quote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe ik reageer staat hierboven. Trouwens, de allerlaatste keer dat het mij overkwam moest ik lachen en had ik pret omdat 't ontstond vanuit jaloers gedrag.
Ja dat kan ook natuurlijk. Maar zou de ander nog bozer kunnen maken. Maar oke dat is dan jouw reactie.quote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe ik reageer staat hierboven. Trouwens, de allerlaatste keer dat het mij overkwam moest ik lachen en had ik pret omdat 't ontstond vanuit jaloers gedrag.
Ik had wel een seconde zoiets als "WTF" maar 't was gelijk duidelijkquote:Op zondag 1 november 2009 23:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste momenten.....
Je mag wel boos worden, daar is niets mis mee. Maar je hebt toch zoiets als verantwoordelijkheidsgevoel en zelfcontrole? Ook als je boos bent bepaal je je eigen grenzen en als je dat niet kunt, dan ben een gevaar voor de samenleving.quote:Op zondag 1 november 2009 23:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook natuurlijk. Maar zou de ander nog bozer kunnen maken. Maar oke dat is dan jouw reactie.
Nee dan kun je beter aan goedmaaksex doen en er samen hartelijk om lachen.quote:Op zondag 1 november 2009 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had wel een seconde zoiets als "WTF" maar 't was gelijk duidelijk![]()
Kom op, normaal gesproken kun je als man een vrouw alle hoeken van een zeskamerappartement laten zien, dat wil je toch echt niet als vent
O,dus jonge kinderen die nog niet kunnen praten kun je een tik geven? Afleiding doet wonderenquote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nah, al ze nog klein zijn en niet goed begrijpen wanneer ze iets fout doen, dan kan een tikje op de handjes of de billetjes bij iets groteren wel.
Als je met kinderen kunt praten, is er geen noodzaak om te slaan. Pubers slaan is helemaal uit den boze.
Ik kan het fout hebben, maar zo denk ik erover. Straffen op een andere manier is lastiger maaf eerlijker.
Precies.quote:Op zondag 1 november 2009 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had wel een seconde zoiets als "WTF" maar 't was gelijk duidelijk![]()
Kom op, normaal gesproken kun je als man een vrouw alle hoeken van een zeskamerappartement laten zien, dat wil je toch echt niet als vent
Zullen we die discussie voor de volgende keer bewaren?quote:Op zondag 1 november 2009 23:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
O,dus jonge kinderen die nog niet kunnen praten kun je een tik geven? Afleiding doet wonderen![]()
Met deze post"eerste zin" ben ik het niet eens,maar dat ken zei de henquote:Op zondag 1 november 2009 23:10 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Er zijn er anders genoeg die een pak voor hun reet goed zouden kunnen gebruiken. Maar dat is weer een ander hoofdstuk.
En ik maak duidelijk verschil tussen een klap en mishandeling.
Mee eens, die tik is ook alleen als dat ook niet helpt. Ik ga voor helemaal niet slaan, ook geen tikje, maar ik kan me voorstellen dat het wel een keer gebeurt. Mijn neefje had zo'n fase van bijten, en het bleef maar duren, totdat ik hem een keer terug beet in zijn hand. Het was wel meteen over. Ik weet niet of het het juiste was, maar goed, er kwam geen bloed bij kijken.quote:Op zondag 1 november 2009 23:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
O,dus jonge kinderen die nog niet kunnen praten kun je een tik geven? Afleiding doet wonderen![]()
Ohhh terugbijten vind ik juist heel erg,Dan doe je wat je juist wilt dat het kind niet mag doen..quote:Op zondag 1 november 2009 23:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mee eens, die tik is ook alleen als dat ook niet helpt. Ik ga voor helemaal niet slaan, ook geen tikje, maar ik kan me voorstellen dat het wel een keer gebeurt. Mijn neefje had zo'n fase van bijten, en het bleef maar duren, totdat ik hem een keer terug beet in zijn hand. Het was wel meteen over. Ik weet niet of het het juiste was, maar goed, er kwam geen bloed bij kijken.![]()
Ik heb er niet bij gelachen, Ik zei, dat mag niet, en nu is het klaar, zo, en vind je het leuk als ik jou bijt? Nee he? Moet je mij ook niet bijten. Nouja, het heeft gewerkt.quote:Op zondag 1 november 2009 23:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ohhh terugbijten vind ik juist heel erg,Dan doe je wat je juist wilt dat het kind niet mag doen..
Ok Maar je bent wel de tante die hem beet,en dat vergeet ie nooit ever meerquote:Op zondag 1 november 2009 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb er niet bij gelachen, Ik zei, dat mag niet, en nu is het klaar, zo, en vind je het leuk als ik jou bijt? Nee he? Moet je mij ook niet bijten. Nouja, het heeft gewerkt.
Ow nee hoor, ben zijn lievelingstante, ik heb meer gedaan dan hem bijten namelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 23:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ok Maar je bent wel de tante die hem beet,en dat vergeet ie nooit ever meer
Geloof ik!quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow nee hoor, ben zijn lievelingstante, ik heb meer gedaan dan hem bijten namelijk.![]()
gebaseerd op wat?quote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef margje49 het volgende:
Ik hoop dat huub heel snel in de bak beland, met een tbs erbij
Hmmz, kun je mij ook eens doen?quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow nee hoor, ben zijn lievelingstante, ik heb meer gedaan dan hem bijten namelijk.![]()
Niet alleen maar... , gvd, nuanceer toch eens keer, barbaarquote:Op maandag 2 november 2009 00:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Héél VOL? Hmm.. raar ik zie hier alleen maar ex-Huubblogjankerts...
Doet ie toch door middel van dezequote:Op maandag 2 november 2009 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet alleen maar... , gvd, nuanceer toch eens keer, barbaar
zou echt de eerste keer zijn danquote:Op maandag 2 november 2009 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doet ie toch door middel van dezeachteraan z'n opmerking
Collateral damage...shit happens in the line of fire en at the wrong place at the wrong time en nog meer van dattem....quote:Op maandag 2 november 2009 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet alleen maar... , gvd, nuanceer toch eens keer, barbaar
't lijkt wel of die bijl van jou steeds botter wordtquote:Op maandag 2 november 2009 00:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Collateral damage...shit happens in the line of fire en at the wrong place at the wrong time en nog meer van dattem....
Thanks, ik werk er nog steeds aan, het ging al wat soft lately...quote:Op maandag 2 november 2009 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
't lijkt wel of die bijl van jou steeds botter wordt
Ik heb ook de verkeerdequote:Op maandag 2 november 2009 00:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Thanks, ik werk er nog steeds aan, het ging al wat soft lately...
Tsss... en wie heeft er over bot....quote:Op maandag 2 november 2009 00:36 schreef Jian het volgende:
Het doet mij overigens deugd u te kunnen melden dat na 50 stemmen het merendeel van ons toch enige realiteitszin schijnt te bevatten;
[ afbeelding ]
Hoezo ? ik paai de meerderheid tochquote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsss... en wie heeft er over bot....
Je denkt toch werkelijk niet dat mensen met enig gevoel van rechtvaardigheid op die "in iemands hol kruipen" poll reagerenquote:Op maandag 2 november 2009 00:36 schreef Jian het volgende:
Het doet mij overigens deugd u te kunnen melden dat na 50 stemmen het merendeel van ons toch enige realiteitszin schijnt te bevatten;
[ afbeelding ]
Schei toch uit mooiiii, ik weet zeker dat je minimaal 5 klonen hebt gebruikt om in elk geval nog een beetje richting die 40% te komenquote:Op maandag 2 november 2009 00:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je denkt toch werkelijk niet dat mensen met enig gevoel van rechtvaardigheid op die "in iemands hol kruipen" poll reagerenDus niet rechtsgeldig
neequote:Op maandag 2 november 2009 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei toch uit mooiiii, ik weet zeker dat je minimaal 5 klonen hebt gebruikt om in elk geval nog een beetje richting die 40% te komen
Waarneming en waarheidsvinding en mooi is het niet. Ik had Claire niet zo hoog zitten maar dit heeft ze toch goed aangepakt.quote:
Zeker.. één Kind van een alom bekende druiloor en één X alimentatie, all for nothing...quote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef margje49 het volgende:
[..]
Waarneming en waarheidsvinding en mooi is het niet. Ik had Claire niet zo hoog zitten maar dit heeft ze toch goed aangepakt.
Bewijzen.anders lekker papen net als ik ..Trusteh iedersquote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef margje49 het volgende:
[..]
Waarneming en waarheidsvinding en mooi is het niet. Ik had Claire niet zo hoog zitten maar dit heeft ze toch goed aangepakt.
Waarneming en waarheidsvinding, hebben we het hier over de Party en Prive? Ik hoop van niet.quote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef margje49 het volgende:
[..]
als Claire alles zonder alle bladen had utigevochten had ik haar voor 100% geloofdquote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef margje49 het volgende:
[..]
Gingen die bladen niet van "Slecht behandelt" over op "Vol in mijn gezicht geslagen" zonder wederhoor?quote:Op maandag 2 november 2009 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarneming en waarheidsvinding, hebben we het hier over de Party en Prive? Ik hoop van niet.
En goed aanpakken..... met je kleine hummel in die shitbladen gaan staan.... met je vuile was...... tsja.
Het is de ongeschondenequote:Op maandag 2 november 2009 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gingen die bladen niet van "Slecht behandelt" over op "Vol in mijn gezicht geslagen" zonder wederhoor?
Want? We zijn allemaal notoire wifebeaters??? "Spijt me zeer" maar ik heb nooit en zal nooit vrouwen, kinderen, bejaarden slaan. Dus dan maar een balk in mijn ogen als dat het resultaat is.quote:Op maandag 2 november 2009 06:42 schreef Hobby het volgende:
speculaasjes, speculaasjes.
wanneer houd dit op, als wij allen eens naar ons zelve kijken en
de balk uit onze eigen ogen halen ,
Ik vind het een hele goede zaak als vrouwen openbaar maken dat mannen vrouwen mishandelen. Graag met naam en toenaam op alle voorpagina's zodat andere vrouwen niet hetzelfde lot wacht!quote:ik hoop dat Huub en claire nu de Media eens mijden
en niets meer in de wereld gooien.
Dus Huub slaat 3 keer zijn vrouw, waarvan 1 keer zelfs vlak na de bevalling en al wat hij moet doen om ermee weg te komen is schamen? Deze "hetze" mag dan zomaar ophouden? Op de brandstapel met hem, je slaat gewoonweg geen vrouwen en al helemaal niet als ze in een post natale periode zitten. Dan ben je gewoon een gewetensloos beest!quote:
houd deze hetze vanzelf op
Huub schaam je als je zoiets hebt gedaan , dat doe je niet
Lijkt me een beetje wrang dat Claire na alles wat ze al heeft moeten doormaken nu volgens jou ook nog om tafel moet met dat beest. Heb jij helemaal geen gevoel en moraal besef?quote:jij moet dat weten .
en Claire lost dat samen op please,
Denk niet dat Claire veel genoten heeft!quote:doe het voor jullie kind.
geniet van het leven het duurt maar even
Dat laatste maakt je hele post alleen maar 10x erger.quote:een goede raad van iemand die het kan weten ........
door schade en schande wordt je wijs .quote:Op maandag 2 november 2009 08:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Want? We zijn allemaal notoire wifebeaters??? "Spijt me zeer" maar ik heb nooit en zal nooit vrouwen, kinderen, bejaarden slaan. Dus dan maar een balk in mijn ogen als dat het resultaat is.
[..]
Ik vind het een hele goede zaak als vrouwen openbaar maken dat mannen vrouwen mishandelen. Graag met naam en toenaam op alle voorpagina's zodat andere vrouwen niet hetzelfde lot wacht!
[..]
Dus Huub slaat 3 keer zijn vrouw, waarvan 1 keer zelfs vlak na de bevalling en al wat hij moet doen om ermee weg te komen is schamen? Deze "hetze" mag dan zomaar ophouden? Op de brandstapel met hem, je slaat gewoonweg geen vrouwen en al helemaal niet als ze in een post natale periode zitten. Dan ben je gewoon een gewetensloos beest!
[..]
Lijkt me een beetje wrang dat Claire na alles wat ze al heeft moeten doormaken nu volgens jou ook nog om tafel moet met dat beest. Heb jij helemaal geen gevoel en moraal besef?
[..]
Denk niet dat Claire veel genoten heeft!
[..]
Dat laatste maakt je hele post alleen maar 10x erger.
Huub heeft na DGK duidelijk ten overstaan van kijkend nederland én public op tv gezegd dat hij in real life exact is zoals in dgk en dat hij geen toneel speelde. Elke reactie op basis van zijn DGK optreden is dus legitiem.quote:Op maandag 2 november 2009 08:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
Claire en consorten weet heel goed wat er speelt op de fora's en hoe men over Huub denkt.
Ook weet ze dat alles spel was in de kooi, maar iedereen meent Huub te kennen en zo slaat Claire er een aardig slaatje uit om Huub neer te zetten zoals hij SPEELDE in DGK.
Het merendeel van de reacties hier zijn op basis van dgk,en dat was een spel .![]()
Wat mij betreft is het allemaal zo klaar als een klontje hoor, ik zou niet weten waar het verder nog over moeten hebben !?quote:Op maandag 2 november 2009 09:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huub heeft na DGK duidelijk ten overstaan van kijkend nederland én public op tv gezegd dat hij in real life exact is zoals in dgk en dat hij geen toneel speelde. Elke reactie op basis van zijn DGK optreden is dus legitiem.
Verder blijf ik erbij dat er een enorm grondige procedure ten grondslag ligt van een zaak met huiselijk geweld alvorens het OM een onderzoek in gaat stellen. Ik heb nog navraag gedaan en dit staat buiten het feit of er wel of niet door de "dader" geweldsmisdrijven in het verleden zijn vastgesteld.
dus dat, zou Huub zeggen
Ja en nu verwacht jij zeker dat ik ga roepen "standrechterlijk executeren"? Maar dat ga ik dus niet doen, al ben ik een groot voorstander van vierendelen, aangezien ik geen zin in een ban heb wegens een verkapte doodsverwensing van een mede fok usert. ( al zien we hem niet zo heel gek vaak hier meer.. raar!)quote:Op maandag 2 november 2009 09:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het allemaal zo klaar als een klontje hoor, ik zou niet weten waar het verder nog over moeten hebben !?
We hebben 'm en hij is Schuldig !![]()
Ik stel voor om de strafmaat maar te gaan bepalen
Of zou die boven je een kloon van hem zijn?quote:Op maandag 2 november 2009 09:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja en nu verwacht jij zeker dat ik ga roepen "standrechterlijk executeren"? Maar dat ga ik dus niet doen, al ben ik een groot voorstander van vierendelen, aangezien ik geen zin in een ban heb wegens een verkapte doodsverwensing van een mede fok usert. ( al zien we hem niet zo heel gek vaak hier meer.. raar!)
Tja zo kunnen we alle acties en daden van Huub gewoon simpel proportioneren tot een contractueel item van de Molquote:Op maandag 2 november 2009 09:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
Op maandag 2 november 2009 09:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huub heeft na DGK duidelijk ten overstaan van kijkend nederland én public op tv gezegd dat hij in real life exact is zoals in dgk en dat hij geen toneel speelde
Elke reactie op basis van zijn DGK optreden is dus legitiem.
Verder blijf ik erbij dat er een enorm grondige procedure ten grondslag ligt van een zaak met huiselijk geweld alvorens het OM een onderzoek in gaat stellen. Ik heb nog navraag gedaan en dit staat buiten het feit of er wel of niet door de "dader" geweldsmisdrijven in het verleden zijn vastgesteld.
dus dat, zou Huub zeggen
zou het niet kunnen dat hij dat moest zeggen van JdM , er was toh een contract waarin stond niets naar buiten te mogen brengen, daarom mocht Ilana toch ook haar boek niet publiceren.
Dan kregen ze toch een boete??
ps hoe quote ik een stukje uit een heel verhaal?
Erg hoog had en heb ik Claire niet zitten wat verstandelijke vermogens betreft. Wat haar rest is spijt hebben dat ze ooit met die looser getrouwd is. Waar ze nooit spijt van krijgt is eindelijk eens voor haar zelf te kiezen en dat stuk ongeluk de bak in zien te krijgen omdat hij zijn handen niet thuis kan houden. De strafmaat is tegenwoordig verplichte behandeling van een psychiater en een jaartje of 2 de bak in. Opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 2 november 2009 00:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. één Kind van een alom bekende druiloor en één X alimentatie, all for nothing...
Zal wel niet. Dat zag je bij Brian ook. Ik denk niet dat de bak vol zit met monnetjes die thuis hun handen niet thuis kunnen kouden eigenlijk. Misschien heb ik het mis hoor want ik zit niet erg in die materie maar iets zegt me dat het wel mee zal vallen met het aantal wifebeaters in de bak.quote:Op maandag 2 november 2009 10:01 schreef margje49 het volgende:
[..]
Erg hoog had en heb ik Claire niet zitten wat verstandelijke vermogens betreft. Wat haar rest is spijt hebben dat ze ooit met die looser getrouwd is. Waar ze nooit spijt van krijgt is eindelijk eens voor haar zelf te kiezen en dat stuk ongeluk de bak in zien te krijgen omdat hij zijn handen niet thuis kan houden. De strafmaat is tegenwoordig verplichte behandeling van een psychiater en een jaartje of 2 de bak in. Opgeruimd staat netjes.
Wie is er verkracht en/of vermoord dan? 2 jaar plus TBS ???quote:Op maandag 2 november 2009 10:01 schreef margje49 het volgende:
[..]
Erg hoog had en heb ik Claire niet zitten wat verstandelijke vermogens betreft. Wat haar rest is spijt hebben dat ze ooit met die looser getrouwd is. Waar ze nooit spijt van krijgt is eindelijk eens voor haar zelf te kiezen en dat stuk ongeluk de bak in zien te krijgen omdat hij zijn handen niet thuis kan houden. De strafmaat is tegenwoordig verplichte behandeling van een psychiater en een jaartje of 2 de bak in. Opgeruimd staat netjes.
De strafmaat voor laffe wifebeaters is idd ver onder de maat.quote:Op maandag 2 november 2009 10:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Zal wel niet. Dat zag je bij Brian ook. Ik denk niet dat de bak vol zit met monnetjes die thuis hun handen niet thuis kunnen kouden eigenlijk. Misschien heb ik het mis hoor want ik zit niet erg in die materie maar iets zegt me dat het wel mee zal vallen met het aantal wifebeaters in de bak.
volgens mij als wijvenmeppert draai je niet eens zo lang de bak in zeker niet als het pas de eerste aangifte betreft. Maar ik gun het kabouter Huub van harte een jaartje of 2 tussen het uitschot van de maatschappij te bivakkeren, gajes dat al te graag een overhetpaardgetilt mannetje zoals hij gaan aanpakken.. zeker als hij veroordeelt wordt voor mishandeling van vrouwen. Wie weet loopt hij binnenkort de verkeerde tegen het lijf zodra hij zijn smoel weer eens laat zien. Of zou hij de straat inmiddels al niet meer opdurven?quote:Op maandag 2 november 2009 10:01 schreef margje49 het volgende:
[..]
Ben jij de Margje, die ik denk dat je bent ?quote:Op maandag 2 november 2009 10:01 schreef margje49 het volgende:
[..]
Dat heeft ie al gehad in DGK hoor, daar lukte het bijna niemand, hij leek wel een rebound-guy.quote:Op maandag 2 november 2009 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar ik gun het kabouter Huub van harte een jaartje of 2 tussen het uitschot van de maatschappij te bivakkeren, gajes dat al te graag een overhetpaardgetilt mannetje zoals hij gaan aanpakken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |