Ja graag, dat soort types, gewoon een mep geven.quote:Op zondag 1 november 2009 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij doet het niet, maar zeg maar of ie uiteindelijk had mogen uithalen ?![]()
ga jij nu eerst maar eens leren quotenquote:Op zondag 1 november 2009 22:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[quote]Op zondag 1 november 2009 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat kun je toch niet echt menen hè
[/quoteE]
Er zijn mensen die het vies vinden als ze in hun gezicht gespuugd worden.Geloof me die bestaan echt! Gelukkig wel
Ja klopt, die had ik laatst ook gepost, nou die had ik gedunkt, echt wel, want vooral die eerste, die is als een vent en gedraagt zich als een vent.quote:Op zondag 1 november 2009 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij doet het niet, maar zeg maar of ie uiteindelijk had mogen uithalen ?![]()
O ja, ze waren bezopen en zijn uiteindelijk ook vastgezet de Dames![]()
Ga je weer, het kan omdat ze zich als een VENT gedraagtquote:Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja klopt, die had ik laatst ook gepost, nou die had ik gedunkt, echt wel, want vooral die eerste, die is als een vent en gedraagt zich als een vent.
Ze gaat zelf op hem af als een worstelaar annex freefighter....... en het zijn er meerdere, maar troost je maar die gast heeft zich laten aftuigen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga je weer, het kan omdat ze zich als een VENT gedraagt
Dat bedoel ik, dat is nou misbruik maken van je vrouw-zijn ! En in mijn geval zou dat ook een gevalletje zijn van jammer, misgegoktquote:Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja klopt, die had ik laatst ook gepost, nou die had ik gedunkt, echt wel, want vooral die eerste, die is als een vent en gedraagt zich als een vent.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat niet het standaard zinnetje van mannen die mishandelen, het spijt me
Vind ik ook hoor. Heeft dan niets met wifebeater te maken. Heeft te maken met, vrouw hou je bij je leest en val me niet lastig, of zoietsquote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat is nou misbruik maken van je vrouw-zijn ! En in mijn geval zou dat ook een gevalletje zijn van jammer, misgegoktEn dat heeft in mijn optiek nul komma nul met "wifebeater" te maken !
Tuurlijk, als je haar geslagen hebt kun je haar daarna ook nog onder de douche zetten, kan allemaalquote:Op zondag 1 november 2009 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als een vrouw je slaat, dan kun je haar toch ook gewoon onder de douche zetten![]()
Nonsens. Desnoods spuug je terug, maar slaan is uit den boze!quote:Op zondag 1 november 2009 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat met Hedda........ zij spuugde in zijn gezicht, hij gaf een klap terug. Zou mijn vriend ook mogen doen, als ik zo laag zou zinken..... spugen in het gezicht.
Het punt is dat mannen "meestal" directer zijn. Vrouwen daarentegen zijn vaak geniepiger. Die slaan niet zo snel maar krabben, spugen, knijpen of zetten ff een pump in je voet.quote:Op zondag 1 november 2009 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als een vrouw je slaat, dan kun je haar toch ook gewoon onder de douche zetten![]()
De meest logische aanpakquote:Op zondag 1 november 2009 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat maak ik dan weer lekker zelf uitquote:Op zondag 1 november 2009 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nonsens. Desnoods spuug je terug, maar slaan is uit den boze!
ja,heh heh,ik was ff met van alles en nog wat bezig.quote:Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef Desii het volgende:
[..]
ga jij nu eerst maar eens leren quoten
Even off-topic: ik heb net stiekem even op je profielpagina gekeken, maar hebben ze jou wel 'ns verteld dat je heel veel op Brooke uit The Bold lijkt?quote:
Foei toch!quote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meest logische aanpak![]()
Doucheslang om de nek en het gaat weer een paar dagen goed
O, nu wordt natuurlijk weer gedacht omdat ik een anti-Braai-postje doe ik pro-Huub ben![]()
Not!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |