Niet alleen maar... , gvd, nuanceer toch eens keer, barbaarquote:Op maandag 2 november 2009 00:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Héél VOL? Hmm.. raar ik zie hier alleen maar ex-Huubblogjankerts...
Doet ie toch door middel van dezequote:Op maandag 2 november 2009 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet alleen maar... , gvd, nuanceer toch eens keer, barbaar
zou echt de eerste keer zijn danquote:Op maandag 2 november 2009 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doet ie toch door middel van dezeachteraan z'n opmerking
Collateral damage...shit happens in the line of fire en at the wrong place at the wrong time en nog meer van dattem....quote:Op maandag 2 november 2009 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet alleen maar... , gvd, nuanceer toch eens keer, barbaar
't lijkt wel of die bijl van jou steeds botter wordtquote:Op maandag 2 november 2009 00:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Collateral damage...shit happens in the line of fire en at the wrong place at the wrong time en nog meer van dattem....
Thanks, ik werk er nog steeds aan, het ging al wat soft lately...quote:Op maandag 2 november 2009 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
't lijkt wel of die bijl van jou steeds botter wordt
Ik heb ook de verkeerdequote:Op maandag 2 november 2009 00:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Thanks, ik werk er nog steeds aan, het ging al wat soft lately...
Tsss... en wie heeft er over bot....quote:Op maandag 2 november 2009 00:36 schreef Jian het volgende:
Het doet mij overigens deugd u te kunnen melden dat na 50 stemmen het merendeel van ons toch enige realiteitszin schijnt te bevatten;
[ afbeelding ]
Hoezo ? ik paai de meerderheid tochquote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsss... en wie heeft er over bot....
Je denkt toch werkelijk niet dat mensen met enig gevoel van rechtvaardigheid op die "in iemands hol kruipen" poll reagerenquote:Op maandag 2 november 2009 00:36 schreef Jian het volgende:
Het doet mij overigens deugd u te kunnen melden dat na 50 stemmen het merendeel van ons toch enige realiteitszin schijnt te bevatten;
[ afbeelding ]
Schei toch uit mooiiii, ik weet zeker dat je minimaal 5 klonen hebt gebruikt om in elk geval nog een beetje richting die 40% te komenquote:Op maandag 2 november 2009 00:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je denkt toch werkelijk niet dat mensen met enig gevoel van rechtvaardigheid op die "in iemands hol kruipen" poll reagerenDus niet rechtsgeldig
neequote:Op maandag 2 november 2009 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei toch uit mooiiii, ik weet zeker dat je minimaal 5 klonen hebt gebruikt om in elk geval nog een beetje richting die 40% te komen
Waarneming en waarheidsvinding en mooi is het niet. Ik had Claire niet zo hoog zitten maar dit heeft ze toch goed aangepakt.quote:
Zeker.. één Kind van een alom bekende druiloor en één X alimentatie, all for nothing...quote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef margje49 het volgende:
[..]
Waarneming en waarheidsvinding en mooi is het niet. Ik had Claire niet zo hoog zitten maar dit heeft ze toch goed aangepakt.
Bewijzen.anders lekker papen net als ik ..Trusteh iedersquote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef margje49 het volgende:
[..]
Waarneming en waarheidsvinding en mooi is het niet. Ik had Claire niet zo hoog zitten maar dit heeft ze toch goed aangepakt.
Waarneming en waarheidsvinding, hebben we het hier over de Party en Prive? Ik hoop van niet.quote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef margje49 het volgende:
[..]
als Claire alles zonder alle bladen had utigevochten had ik haar voor 100% geloofdquote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef margje49 het volgende:
[..]
Gingen die bladen niet van "Slecht behandelt" over op "Vol in mijn gezicht geslagen" zonder wederhoor?quote:Op maandag 2 november 2009 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarneming en waarheidsvinding, hebben we het hier over de Party en Prive? Ik hoop van niet.
En goed aanpakken..... met je kleine hummel in die shitbladen gaan staan.... met je vuile was...... tsja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |