ik sleep elin gewoon mee en knoop haar op mijn rug of neem veel speelgoed mee zodat ze zich ondertussen vermaakt (of ze speelt in haar bedje)quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:39 schreef Jore het volgende:
Wij hebben ook geen badring Jula.
Hoe doen jullie eigenlijk het huishouden met een baby in de buurt? Als L. slaapt wil ik zelf graag ook even zitten, die slechte nachten beginnen inmiddels echt wel hun tol te eisen. Ik wil eigenlijk niet (bijvoorbeeld) de badkamer soppen als L. alleen beneden in de box ligt (waar hij überhaupt niet meer in wil eigenlijk) dus het enige wat hier echt schoon is is de woonkamer, de rest blijft er een beetje bij. Had ik maar weer een kraamverzorgster...
juhp zolang ze alles maar kan zien en af en toe aan mijn haar mag trekkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:52 schreef Grasjes het volgende:
En daar gaat Elin mee akkoord zonder mopperen KD?
Das best handig!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp zolang ze alles maar kan zien en af en toe aan mijn haar mag trekken
Idd! En dat de rest dan wat achterblijft... boeiuh!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:02 schreef Jore het volgende:
Jaa dat rugdragen moet ik ook eens gaan ontwikkelen, maar het lukt me niet zo goed om het mezelf aan te leren. Ik ben er eigenlijk gewoon te moe voor. Ik had laatst al bijna een draagconsult geregeld maar dat kon alleen in het weekend en de komende weekenden zit ik vol. Blablabla.
In bed leggen staat garant voor het verrottrappen van de spijlen van z'n ledikantje en zittend durf ik nog niet goed omdat hij nog wel eens omvalt. Maar met een hoop kussens gaat het misschien toch lukken. Nouja, ik vind het eigenlijk al een hele prestatie van mijzelf dat de woonkamer toonbaar is en blijft.
Nope je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 07:44 schreef Kleurdoos het volgende:
of zit ik nou in het verkeerde topic?
ja precies, nog maar 16 dagen te gaan ,dus misschien ga ik stiekem alvast meepostenquote:
Daar klimt die van ons net zo snel uitquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:03 schreef Jula het volgende:
Dat badsteuntje gaat dus de deur uit! Hebben jullie ervaringen met zo'n badring waarin ze kunnen zitten?
Hoe wat waar huishouden?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:39 schreef Jore het volgende:
Wij hebben ook geen badring Jula.
Hoe doen jullie eigenlijk het huishouden met een baby in de buurt? Als L. slaapt wil ik zelf graag ook even zitten, die slechte nachten beginnen inmiddels echt wel hun tol te eisen. Ik wil eigenlijk niet (bijvoorbeeld) de badkamer soppen als L. alleen beneden in de box ligt (waar hij überhaupt niet meer in wil eigenlijk) dus het enige wat hier echt schoon is is de woonkamer, de rest blijft er een beetje bij. Had ik maar weer een kraamverzorgster...
Hier ook zo'n fijne moeder! pff zou neit weten wat ik op het moment zonder haar zou moeten.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoe wat waar huishouden?![]()
Mijn moeder komt af en toe eens een middag als ik aan het werk ben. Zo was gistermiddag op miraculeuze wijze Seb zijn bed verschoont. Laatst was samen met mijn vader geweest en had mijn vader de ramen gelapt en mijn moeder de badkamer gedaan. Vanmiddag komt ze strijken.Wat er nog over blijft aan schoonmaken doe ik zelf in het weekend, kan Seb met zijn vader spelen en ik lekker poetsen (ja dat vind ik lekker)
ik ookquote:
DJMO dat is zeker een voordeel. Vooral als je bijna voltijd werkt (4 dagen) blijft er alleen het weekend. En je wilt natuurlijk ook genieten van de vrije tijd met je kind en zelf ook leuke dingen doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ook
hier een vanuit het niets snotverkouden jongetje, stroomt er gewon weer uit. Nu heb ik wel een klein vermoeden hoe het komt, ik heb altijd het slaapkamerraam op een flinke kier staan voor frisse lucht. Johan had dus eergisteren en de de nacht ervoor het raam dicht gedaan, want er komen muggen op af en jantje zit dan helemaal onder (één muggebeet is helemaal onder zitten natuurlijk) en prompt is dat kind snotverkouden, terwijl hij met het raam open zeker een maand of vier (uit mijn hoofd) verkoudheid vrij is geweest.
Wat huishouden betreft; ik doe het gewoon als jan slaapt, of in de box speelt. hij vermaakt zich daar prima, dus ik heb alle tijd om het huishouden te doen, nou werk ik gelukkig niet, dus dat is mijn voordeel denk ik dan....
wortel !quote:Op woensdag 4 november 2009 10:16 schreef Tinuviel het volgende:
Ik wil ook zo'n opruimende, poetsende moeder die ook nog eens dichtbij woont. De mijne zit 600 km ver weg en ik betwijfel of zij het zou gaan doen. Huishouden is hier ook lastig bij te houden. Strijken hoeft gelukkig niet veel en manlief strijkt zijn shirts zelf. Maar omdat hij niet te veel met water en zeep in contact mag komen met zijn handen ligt al het poets, afwas en dergelijk werk wel bij mij. Hij mag in ruil daarvoor vuilniszakken wegbrengen, stofzuigen, wassen en was samenvouwen.
Ik moet ook de rugknoop weer eens leren. He ik was al wel van plan misschien in december een weekendje een draagmeet te organiseren in Amstelveen.
Heeft iemand een goede tip wat ik lekker zou kunnen combineren met zoete aardappel kwa groenten? Hij lust die zoete aardappel echt graag.
En kijk mijn baby eens nieuwsgierig zijn naar seb's lachjequote:Op woensdag 4 november 2009 12:39 schreef Estrys het volgende:
Ik werk drie dagen in de week, ik weet soms eigenlijk niet waarvoorJa hypotheek, 2 auto´s en 2 a 3 keer per jaar op vakantie. Maar we kunnen ook best met wat minder, maar ik denk niet dat ik van thuis blijven blij ga worden. Ik wil wel schooltijden gaan werken uiteindelijk, zodat ik thuis ben zodra ze uit school komen. hoor mij nou ze
En mijn mama isvanavond gaan we weer naar een tweedehands beurs, veel kleertjes scoren voor weinig
![]()
Maar goed babietjes topic, kijk mijn baby eens niet tegen kietelen kunnen![]()
Dat roept om een grote babytjesmeet lijkt me. Misschien worden Elin en Seb wel vriendenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
En kijk mijn baby eens nieuwsgierig zijn naar seb's lachje
[ afbeelding ]
Dat heb ik de afgelopen twee dagen gemaakt. Vond hij idd heerlijk. Maar ik dacht een beetje groenten variatie kan geen kwaad maar wist niet wat er verder nog goed bij zoete aardappel zou passen? Bloemkool, witte vis?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wortel !vindt elin iig heerlijk bij zoete aardappel
Ja, hier ook mamafuus vannacht. Heb ik haar na twee uur eindelijk zover dat ze slaapt, is het maar een uurtje. Heb ik haar na een half uur in slaap, wordt mijn lieftallige echtgenoot wakker en is in paniek omdat ie denkt dat ik Annicka per ongeluk plet. Is iedereen weer wakker. *kreeg spontaan wurgneigingenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Jelief het volgende:
Ik wil een huishoudster.
Ruben lag aan het mamafuus vanachtIk heb maar niet geteld hoe vaak ik wakker was, het was wel vaak merkte ik bij het opstaan.
Het huishouden, ja dat moet ook nog, ik doe het meestal snel ff tussendoor. Als Ruben aangekleed is zet ik hem even in Emma haar kamer met een bak duplo, dan kan ik de wasmachine aanzetten en of een bed afhalen. Opmaken doe ik dan weer als hij naar bed gaat![]()
Maar grotere dingen blijven wel liggen ja.
het huwelijk is zelfs al gearrangeerdquote:Op woensdag 4 november 2009 12:58 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dat roept om een grote babytjesmeet lijkt me. Misschien worden Elin en Seb wel vriendenWas ze echt nieuwsgierig naar Seb of naar het geluid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |