Heb echt veels te lang niet gepost of mee kunnen lezen echt schandalig, de kinderen zijn bijna een half jaar en de laatste weken heb ik het pas echt druk met ze.
Heb nog niet terug kunnen lezen maar begreep wel dat het topic nu gesplitst is, dus moet alweer bijna gaan verhuizen naar het volgende topic.
Lekker KD dat je zoveel kan doen met E. op je rug, hier schieten de huishoudelijke dingen er nog wel eens bij in met de 3 jongens

Gelukkig heb ik een hele lieve mama die me elke week even komt helpen, en maandag toen ik aan het werk was en thuis kwam had ze heel mijn strijk gedaan

Wat zou ik zonder haar moeten hahaha.
Afgelopen maandag naar CB geweest, ze zijn weer volledig goed gekeurd.
Ze wogen allebei ruim 7,5 kilo en waren 67 cm lang. Niks meer terug te zien zij de arts van het feit dat ze prematuur waren. Schrok me rot dat ze al zo lang waren had het natuurlijk wel al aan de kleding gemerkt maar ze zijn gewoon 20cm gegroeid in 5 1/2 mnd

. Had vergeleken met M. en die was met 5 1/2 maand net zo zwaar als R en V nu ook zijn alleen begon hij 1 1/2 kilo zwaarder. :S
Gaan nu groente en fruit geven. Fruit vinden ze heerlijk, maar groenten moeten ze nog niet veel van hebben. Wel grappig om die vertrokken bekkies weer te zien als ze iets nieuws proeven.
De nachten zijn alleen echt kl*te op het moment, pffff wat wen je snel aan doorslapen.
Slokslag 4 uur zijn ze wakker, en vallen dan alleen nog bij ons in bed in slaap en dan tot half 6 en dan is het playtime.
En we hebben ook weer iets raars, V. heeft een blaar op zijn billen precies waar het randje van zijn luier zit, hij is zo bewegelijk met zijn benen dat het gewoon nu helemaal kapot is gegaan, zoooo zielig als die dan moet plassen of poepen,

krijsen van de pijn. Hoop dat het snel over is.
Alleen vrijdag nog werken, en dan gaan we het hoge noorden van ons landje is opzoeken voor 2 weekjes. HEERLIJK, echt zin in, elke dag lekker zwemmen met de kids en alleen maar leuke dingen doen. De opa's en oma's gaan ook elk een klein weekje mee, dus ik en

lief kunnen ook eens lekker bijslapen en een keertje samen eten.