abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74351967
Leuk is dat hè, een kind dat lekker eet. Ik kan daar ook enorm van genieten. Lieuwe begint al te smakken als ik met iets eetbaars langs loop en z'n mondje gaat echt wagenwijd open als er een hap aankomt, net een vogeltje . En hij lust tot nu toe echt alles wat we hem hebben gegeven, zelfs citroen

Beterschap voor Annicka! Wel lekker dat ze wil knuffelen
pi_74352984
Ik geef Elin ook wel etenswaren van 12+ hoor, ze heeft nooit krampjes gehad, ook toen ze piepklein was niet dus ik denk dat het wel goed zit met r darmpjes. Zuivel matig ik trouwens wel. Ze eet ook bijna met de pot mee nu, vanavond vis, spinazie, stukje ei en aardappel voor haar

Fijn is dat he Diaan, als ze alles eten ! Elin lust ook echt alles veel meer dan ik, hoop dat dat ook zo blijft
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:11:50 #128
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74353306
Ik was vanmorgen bij de tandarts en die zei dat ik Isis de volgende keer wel mee kan nemen. kan ze vast even rondkijken

Hier gebruiken we ook volle yoghurt, maar wel gewoon becel op haar broodje. Kiwi doen we nog maar even niet. Mandarijntjes gingen ook nog niet goed... Misschien moet ik maar starten met een klein beetje sinaasappelsap door de yoghurt heen om te wennen?

Oja, Diaan.. volgens mij waren wij tegelijk uitgerekend (was nog in lurkstand toen )en toch scheelt het ook meer dan een maand nu.
pi_74353459
ik doe hier ook een scheutje diksap door de yoghurt hoor, anders vindt ze het wat te zuur. qua drinken krijgt ze alleen nog maar BV en water

en je kan sap verder gewoon aanlengen met water om wat te wennen
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:19:04 #130
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74353555
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik geef Elin ook wel etenswaren van 12+ hoor, ze heeft nooit krampjes gehad, ook toen ze piepklein was niet dus ik denk dat het wel goed zit met r darmpjes. Zuivel matig ik trouwens wel. Ze eet ook bijna met de pot mee nu, vanavond vis, spinazie, stukje ei en aardappel voor haar

Fijn is dat he Diaan, als ze alles eten ! Elin lust ook echt alles veel meer dan ik, hoop dat dat ook zo blijft
Heerlijk, helemaal omdat ik zelf ook heel veel niet lust en Twan nog minder... die is echt een ramp met eten, nog steeds. We genieten ook zo van zijn goede eetlust. Vanavond eet Lennon ook met ons mee... sperzieboontjes, aardappels en wat gehakt. De eerste keer dat hij echt met ons mee eet. Ik hoop dat meneer het tot die tijd kan uithouden, normaal krijgt hij al tussen half 5 en 5, maar hij ligt nu nog te slapen.
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:11 schreef Grasjes het volgende:
Ik was vanmorgen bij de tandarts en die zei dat ik Isis de volgende keer wel mee kan nemen. kan ze vast even rondkijken

Hier gebruiken we ook volle yoghurt, maar wel gewoon becel op haar broodje. Kiwi doen we nog maar even niet. Mandarijntjes gingen ook nog niet goed... Misschien moet ik maar starten met een klein beetje sinaasappelsap door de yoghurt heen om te wennen?

Oja, Diaan.. volgens mij waren wij tegelijk uitgerekend (was nog in lurkstand toen )en toch scheelt het ook meer dan een maand nu.
Manderijntjes heb ik ook gekocht, wil ik donderdag proberen. Ik denk dat je soms ook gewoon moet proberen.. gaat het niet, weet je gewoon dat je even moet wachten. Gaat het wel, nou dan is er weer iets bij wat hij/zij lust...

Wanneer was je uitegerekend?

Ow wat yoghurt betreft, Lennon vindt de halfvolle vanille yoghurt erg lekker, niet zo zuur en bijna geen suiker.
Make love, not war ☮
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:26:47 #131
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74353861
Ze vind het allemaal wel lekker, alleen had ze vreselijke diarree na het mandarijntje. Drinken krijgt ze hier 1x per dag sterk verdunde diksap (vind het zo vies zoet ruiken vandaar zo verdund) en de rest gewoon water. En 2 flessen.

Sinaasappelsap met water aanlengen is misschien wel een goede om te wennen!

Oh en je hebt van de vomar/deen/deka tsjakka kwarkjes (soort danoontje) waar geen toegevoegde suiker in zit. Die vindt ze ook heerlijk!

Diaan, ik was 13 jan uitgerekend.
pi_74353983
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Even snel voor het slapen gaan. Ben moe! Tyler is goedgekeurd bij de kinderarts. Weegt nu 8385gr en is 73,6 cm lang.
Fysio moet nog wel helaas. Fysio had brief gestuurd naar ka. Daardoor wist ka ook veel over Kim. Vond ik wel wat vreemd. Hoefde niks meer te zeggen.
Het eten met stukjes gaat steeds beter! Glad 6 maanden potje met gekookte aardappel erdoorheen geprakt nu. Vers wil nog niet, maar we gaan nu vers mengen met potje.
Kijk Diaan.
En brood kan hij wel eten! Jatten of stiekem toegestopt door grote zus.
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:42:20 #133
114177 Diaan73
pi_74354460
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:26 schreef Grasjes het volgende:
Ze vind het allemaal wel lekker, alleen had ze vreselijke diarree na het mandarijntje. Drinken krijgt ze hier 1x per dag sterk verdunde diksap (vind het zo vies zoet ruiken vandaar zo verdund) en de rest gewoon water. En 2 flessen.

Sinaasappelsap met water aanlengen is misschien wel een goede om te wennen!

Oh en je hebt van de vomar/deen/deka tsjakka kwarkjes (soort danoontje) waar geen toegevoegde suiker in zit. Die vindt ze ook heerlijk!

Diaan, ik was 13 jan uitgerekend.
2 dagen na mij dus... ze zijn dus eigenlijk ongeveeer even oud als je rekent vanaf de conceptiedatum.

Ow Ingrid, dat had ik wel gelezen, maar ik dacht dat je nog ergens naar toe moest vandaag.. maar dat heb ik dan verkeerd gelezen/begrepen, denk ik. Fijn dat het zo goed gaat en hij nu ook brood eet
Make love, not war ☮
pi_74354804
ik weet ook nog dat ik toen dacht , ja hallo straks bevalt Diaan ook nog eerder dan ik

de 6 januari moeders kwamen al eng dicht in de buurt, terwijl ik eigenlijk in 2008 moest bevallen (volgens mn uitgerekende datum dan he )
maar net op t nippertje als eerste in 2009
pi_74354885
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weet ook nog dat ik toen dacht , ja hallo straks bevalt Diaan ook nog eerder dan ik

de 6 januari moeders kwamen al eng dicht in de buurt, terwijl ik eigenlijk in 2008 moest bevallen (volgens mn uitgerekende datum dan he )
haha ja ik weet nog dat het vanaf DJMO ineens heel lang wachten was en ineens was het 3-4-5-6 (x2)januari Seb was een dag te vroeg
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74355048
juh iedereen kroop voor bij mij maar dat van die 3,4,5,6 was wel erg grappig.. ik had namelijk zo ontzettend het idee dat ik veel langer zwanger was dan jullie

( maar t wachten leek juist zo lang omdat ik dus vanaf 34 wk bedrust moest omdat ik vast en zeker zou bevallen als ik dat niet deed ) en daar loop je dan met 41 en een halve week Dan is t lang wachten hoor, al kreeg ik mijn rust terug in de laatste 2 weken..ik ging er vanuit dat ze me wel in zouden leiden
pi_74355249
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:34 schreef Jore het volgende:
Leuk is dat hè, een kind dat lekker eet. Ik kan daar ook enorm van genieten. Lieuwe begint al te smakken als ik met iets eetbaars langs loop en z'n mondje gaat echt wagenwijd open als er een hap aankomt, net een vogeltje . En hij lust tot nu toe echt alles wat we hem hebben gegeven, zelfs citroen

Beterschap voor Annicka! Wel lekker dat ze wil knuffelen
Bij ons wil hij ook vaak alles hebben wat wij in handen hebben. Dat geldt niet alleen voor eten maar bij eten duikt hij er gewoon op af. Maar dus ook op stukjes taart, koekjes, gebak en noem maar op. Dat geef ik hem dan niet. Toch is het dan zo, dat wij dus alleen rustig kunnen eten als hij niet op schoot zit of op de arm is. Als baby had hij vaak kramp, dan is het dus verstandiger om de etens adviezen van borstvoeding.com aan te houden heb ik net geleerd. Ik dacht dat de leeftijdsaanduiding misschien deels ook was vanwege de allergiegevoeligheid van het fruit/groente. Jair heeft van sperzieboontjes en bloemkool wel last van veel scheten gehad.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74355429
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:59 schreef Kleurdoos het volgende:
juh iedereen kroop voor bij mij maar dat van die 3,4,5,6 was wel erg grappig.. ik had namelijk zo ontzettend het idee dat ik veel langer zwanger was dan jullie

( maar t wachten leek juist zo lang omdat ik dus vanaf 34 wk bedrust moest omdat ik vast en zeker zou bevallen als ik dat niet deed ) en daar loop je dan met 41 en een halve week Dan is t lang wachten hoor, al kreeg ik mijn rust terug in de laatste 2 weken..ik ging er vanuit dat ze me wel in zouden leiden
Ik kan me dat ook nog herinneren. Ik postte toen niet zo heel veel in het zwangerschap en geboorte topic. Mijn man las daar wel veel mee. Maar bij jou was het echt van het afwachten en kijken wanneer het gebeurt. Misschien omdat het bij mezelf voor mijn gevoel dan al erg dichtbij kwam.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:12:04 #139
114177 Diaan73
pi_74355523
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:51 schreef Kleurdoos het volgende:

Die kans was wel erg klein... bij mij is het van het ene uiterste naar het andere .... veel tijd nodig om zwanger te worden, ben ik zwanger duurt het weer erg lang voordat ik ga bevallen. Uiteindelijk ook nog 12 dagen overtijd bevallen en nog niet eens spontaan.

En op 23 januari werden er gewoon 3 baby´s geboren... Lennon was de eerste.
Make love, not war ☮
pi_74355696
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:12 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Die kans was wel erg klein... bij mij is het van het ene uiterste naar het andere .... veel tijd nodig om zwanger te worden, ben ik zwanger duurt het weer erg lang voordat ik ga bevallen. Uiteindelijk ook nog 12 dagen overtijd bevallen en nog niet eens spontaan.

En op 23 januari werden er gewoon 3 baby´s geboren... Lennon was de eerste.
ik zou 12 jan ingeleid worden anders
pi_74356279
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:17 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik zou 12 jan ingeleid worden anders
Dat was dan gelukkig niet nodig.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74358277
Bij mij zei de vk met 34 weken ook dat ze zich afvroeg of ik de 35 weken zou gaan halen. Hij was volledig ingedaald en hij zat heel erg laag. Uiteindeijk ingeleid met 42 weken en met 42/2 geboren, 16 dagen na de uitgerekende datum. Pfft, ik vond het over tijd lopen erg zwaar hoor, regelmatig waterlanders als ik werd 'ingehaald'.
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:44:25 #143
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74358430
Lijkt me ook echt niet fijn hoor overtijd lopen... Mijn dochter kwam wel weer erg op tijd al dacht ik dat ik minstens 42 weken zou lopen. en ook belangrijke dingen gepland voor 40 weken.. rare periode was het
pi_74359663
mijn vk zei dat het eerder richting 12 jan zou gaan als 7 jan. Mijn vader riep al vanaf het begin dat het op Driekoningen zou komen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74360549
ik werd gestript op 31 dec en 1 jan... ik ben zo blij dat ze toen niet geboren is
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:45:42 #146
114177 Diaan73
pi_74360603
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:44 schreef Grasjes het volgende:
Lijkt me ook echt niet fijn hoor overtijd lopen... Mijn dochter kwam wel weer erg op tijd al dacht ik dat ik minstens 42 weken zou lopen. en ook belangrijke dingen gepland voor 40 weken.. rare periode was het
Is ook echt niet fijn... bij Twan 2 weken overtijd en bij Lennon 12 dagen... en bij allebei ingeleid.. . Je bent maar zo aan het wachten.

31 dec en 1 jan leek mij ook niets, en ook 2 januari niet omdat toen ons nichtje 1 jaar werd. Daar ben ik nog naartoe geweest, hoogzwanger en ruim 1,5 uur rijden en weer 1,5 uur terug. De mensen op de verjaardag waren verbaasd dat ik nog was gekomen. Had voor de zekerheid wel mn ziekenhuistas meegenomen. Was dus niet nodig..

Ik mis nu af en toe nog best het zwanger zijn ondanks dat ik er toen echt wel klaar mee was.

* denkt met weemoed terug, ook omdat het hoogstwaarschijnlijk de laatste keer was
Make love, not war ☮
pi_74363238
Ik zag er ook wel tegenop mocht ik overtijd gaan lopen. Uiteindelijk was de kleine man er echt heel vroeg. Hij kwam tien dagen te vroeg en ik had maar 4 weken verlof van tevoren genomen, dus ik heb net twee weken verlof gehad. Een goede vriendin die bijna net een oma voor me is kreeg een dag voor de geboorte van ons kind een echte kleinkind. Toen zei ze nu jij nog en een dag later kwam die dan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74363671
Hier ook overtijd, een weekje maar dus nog te overzien. Ik verveelde me nog niet heel erg in ieder geval Ik zat er wel echt op te wachten, de eerste was een dag te vroeg, ik was er dan ook van overtuigd dat ik voor de uitgerekende datum zou bevallen. Meteen vanaf het begin een heel ander kind dus

Vandaag trouwens enorm geschrokken, de mannen zaten samen in bad, Mees in zo'n badsteuntje waarin hij kan liggen. Opeens floept ie eruit en glijdt zo onder water, ik stond er vlak bij en plukte hem er meteen eruit, hij moest een beetje hoesten en proesten maar begon gelukkig ook gelijk weer te lachen. Op dat soort momenten besef je opeens hoe gemakkelijk het mis kan gaan als je even je aandacht er niet bij hebt
pi_74363729
Dat badsteuntje gaat dus de deur uit! Hebben jullie ervaringen met zo'n badring waarin ze kunnen zitten?
  dinsdag 3 november 2009 @ 21:27:04 #150
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74364666
Ow... zwangerschapmemories, vorig jaar had ik ook bedrust, lag ik al 3 weken plat en moest ik nog 2 weken wachten tot ik ingeleid werd... Wat een eitje eigenlijk, dat ze dat met 39 weken al deden (ok, wel ivm de hoge bloeddruk maar toch?)...
Over 2 weken ga ik jullie verlaten, dan heb ik een dreumesje in huis rondlopen (uhm... tijgeren dus)

Nee sorry Jula, geen ervaring met een badring...

En Lennon heeft zijn eerste tand!
18-11-2008 Maarten Alexander
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')