Ja dat laatste!quote:Op maandag 2 november 2009 11:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Seb staat steeds zonder dat hij het beseft los. Maar het is wel platvoet en zijn vriendjesNiet op zijn tenen maar gewoon plat op zijn voetjes. Seb gaat ook steeds op zijn handen en strekt dan zijn benen met zijn kontje in de lucht, ik denk dat hij dan wil gaan staan ofzo
Ahwgosquote:Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef Bass-Miss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was van 1 augustus, dan was hij net negen maanden en een half. Moest ik Elodietje nu loslaten zou ze zo omver vallen.
Idem hier. Dikke pret als je je hoofd dan tussen zijn benen steekt en kiekeboe roept.quote:Op maandag 2 november 2009 11:11 schreef Estrys het volgende:
[..] Seb gaat ook steeds op zijn handen en strekt dan zijn benen met zijn kontje in de lucht, ik denk dat hij dan wil gaan staan ofzo
Ja, vanaf een maand of negen vallen mijn kinderen weer netjes in de groeicurves.quote:Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ahwgoswel veel spek verloren sinds de babybabytijd daar of niet?
Herkenbaar! D. zit vaak met het voedingskussen achter haar in de box!quote:Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Ziehier, de oplossing voor omkukelende kinders in de box:
[ afbeelding ]
Ze vind het niet goed dat tyler nog niet kruipt en probeert te staan.quote:Op maandag 2 november 2009 12:04 schreef Jore het volgende:
Lieuwe is negen maanden en trekt zich nog niet op tot staan. Hij gaat ook nog niet uit zichzelf gaan zitten. Even voor de stats.
Ingrid, waarom kraakt de fysio je af? En waarom laat je dat toe?
Hier staat ons mannetje ook nog niet. Eerst maar even kunnen zitten en kruipen denk ik.quote:Op maandag 2 november 2009 19:25 schreef Grasjes het volgende:
Isis staat ook nog niet hoor (om de statistieken wat omlaag te brengen) Ze kruipt wel en zit zelf vanaf precies 9 maanden. Op zelf gaan staan is ze wel hard aan het oefenen (en gefrustreerd raken als het niet lukt
) Ieder kindje doet het op zijn/haar manier. Ik maak me er echt niet druk over. Ze doet alles keurig volgens de boekjes volgens mij.
![]()
Rapley, aardappels etc in brokken doe ik niet, maar ik geef haar wel regelmatig een stronkje broccoli, wortel, sperziebonen etc en natuurlijk gewoon brood zelf eten. Dat ging eigenlijk al gelijk goed.
Stapjes zetten heeft hij nog niet door. Ook nog niet dat als hij op zn handen en knietjes zit, dat hij kan kruipen. Hij gaat soms plat op de buik naar voren dan. Komt nog wel.... het is wel schattig om te zien hoe hij zich voortbeweegt, hij komt overal waar hij naartoe wil.quote:Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef Grasjes het volgende:
DiaanIk vind haar naam zelf ook nog steeds mooi
In de laatste weken van mijn zwangerschap heb ik echt getwijfeld of dit DE naam was, maar het is nog steeds. Zet Lennon ook al stapjes aan tafel? Ik merk dat Isis dat ook gaat proberen nu als ze ergens naar toe wil.
Annicka ook al zelf staanwat worden ze snel groot he onze kindjes!
Dat bedje naar beneden vond ik ook zo erg! "nu kan ik haar geen kusje meer geven als ik naar bed ga" Gelukkig vond zij het geen probleem.quote:Op maandag 2 november 2009 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Stapjes zetten heeft hij nog niet door. Ook nog niet dat als hij op zn handen en knietjes zit, dat hij kan kruipen. Hij gaat soms plat op de buik naar voren dan. Komt nog wel.... het is wel schattig om te zien hoe hij zich voortbeweegt, hij komt overal waar hij naartoe wil.
Vanavond hebben we het bed maar omlaag gedaan, maar ik vind het toch wel weer een stap hoor.. niet meer zo lief bovenin in het bedje.Ik ben echter volgens mij de enige die er moeite mee heeft.
Zelf eten, is met Lennon geen succes... hij knijpt al het eten fijn in zn handen en gaat er mee spelen, dus hij wordt nog gewoon gevoerd. Boterham krijgt hij soms aan een vork en stopt die dan zelf in zn mond. Vanavond heeft hij trouwens een groot bord pap opgegetenterwijl hij dat eerst niet wilde. Ik heb elke dag ietsjes meer gedaan en nu gewoon al met 150 cc water/5 schepjes.. en helemaal op.
Veel snelle kindjes hier trouwens!!
Stiekem weet ik dat ook wel maar toch word ik soms een beetje onzeker van die snelle kids, dat heeft ook te maken met de achtergrond van Danique.quote:Op maandag 2 november 2009 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
Fruppel, als de kinderen 4 jaar zijn, kunnen ze bijna allemaal hetzelfde hoorZe ontwikkelen allemaal op hun eigen tempo en manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |