Ik ging als nette jongenquote:Op zondag 1 november 2009 16:09 schreef Yurithemaster het volgende:
iemand nog verkleed uitgeweest gister?
preciesquote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar je normaal als badboy gaat
hoeft niet kan welquote:Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
preciesmaar daar hoef je je niet naar te kleden dat ben je of ben je niet
jij nog ergens gegaan gister?quote:
ben weer eens uitgegaan gisterquote:Op zondag 1 november 2009 16:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jij nog ergens gegaan gister?
vc sabiasquote:
koud water eroverheenquote:
hier geen regenquote:Op zondag 1 november 2009 17:01 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet eigenlijk eten gaan halen, maar het is echt het meest helse herfstweer mogelijk, dus ik wil niet naar buiten
Laat er nou ook een bezorgtoko hier zitten
ik bestelde vaak via een websitequote:Op zondag 1 november 2009 17:01 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet eigenlijk eten gaan halen, maar het is echt het meest helse herfstweer mogelijk, dus ik wil niet naar buiten
Laat er nou ook een bezorgtoko hier zitten
Je hebt nu just-eat.nlquote:Op zondag 1 november 2009 17:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ik bestelde vaak via een website
maar weet niet meer hoe het heet
thuisbezorg of bezorgd.nl
en wat eten we vandaag?quote:
wat moet je met het coc?quote:Op zondag 1 november 2009 18:15 schreef Burner82 het volgende:
Zo, ff mailtje sturen naar het COC. Heb ik toch nog wat nuttigs gedaan vandaag
Ik ben benaderd voor een bestuursfunctie binnen COC Limburg. Dus ik heb ze een mailtje gestuurd, dat ik het wel interessant vind.quote:
hoe komen ze dan opeens bij jou? want zo te lezen ben je niet actief nu bij het cocquote:Op zondag 1 november 2009 18:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben benaderd voor een bestuursfunctie binnen COC Limburg. Dus ik heb ze een mailtje gestuurd, dat ik het wel interessant vind.
Ik heb af en toe wel mee geholpen bij het COC, vandaar dat ze me kennen. Maar ik ben idd nooit lid/ actief vrijwilliger geweest. Dat komt omdat ik het op een aantal punten oneens ben met hoe het COC Limburg met dingen omgaat. En dat weten ze ook daarquote:Op zondag 1 november 2009 19:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe komen ze dan opeens bij jou? want zo te lezen ben je niet actief nu bij het coc
*mompelt iets over leeftijd*quote:
wou zeggen dat je dan moet gaan slapen maar zo makkelijk gaat het bij jou meestal niet tochquote:Op zondag 1 november 2009 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Moe.
ik ben pas moe!quote:Op zondag 1 november 2009 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Moe.
snel vertelquote:Op zondag 1 november 2009 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
er is genoeg materiaal voor een pann gate hoor![]()
maar zelfs de grootste sufferds leren van hun fouten
dat zou wel HEEL makkelijk zijn he, nee ik ga nu slapen, heb ik nodig verdientquote:
Nee. Misschien dat ik straks nog een filmpje aanzet om bij in slaap te vallen.quote:Op zondag 1 november 2009 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wou zeggen dat je dan moet gaan slapen maar zo makkelijk gaat het bij jou meestal niet toch
Al enig idee welke?quote:Op maandag 2 november 2009 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Misschien dat ik straks nog een filmpje aanzet om bij in slaap te vallen.
dus?quote:Op zondag 1 november 2009 23:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zou wel HEEL makkelijk zijn he, nee ik ga nu slapen, heb ik nodig verdient
goede keusquote:Op maandag 2 november 2009 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zou wel eens V for Vendetta kunnen worden.
Blijkbaar maar er word niet veel los gelaten. er is sowieso nog helemaal niks gemeld over hoe het wasquote:Op maandag 2 november 2009 00:32 schreef Stroekie het volgende:
toch nog een gate ?
Graphic Novel is vele malen beterquote:Op maandag 2 november 2009 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zou wel eens V for Vendetta kunnen worden.
Ja, maar die kan niet in mijn dvdspeler. En die heb ik niet. De graphic novel dan, de dvdspeler wel.quote:Op maandag 2 november 2009 00:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Graphic Novel is vele malen beter
Komt omdat er bij/met mij nooit iets gebeurd dus moet ik het hebben van het drama van anderenquote:Op maandag 2 november 2009 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Stelletje dramageilerds hier allemaal.
Een dramaparasiet?quote:Op maandag 2 november 2009 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Komt omdat er bij/met mij nooit iets gebeurd dus moet ik het hebben van het drama van anderen![]()
En een beetje cairon/phalanx/Ang3l-esque.quote:Op maandag 2 november 2009 00:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dramavampire klinkt romantischer en minder beestjesachtig
we worden flink geteasdquote:Op maandag 2 november 2009 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Blijkbaar maar er word niet veel los gelaten. er is sowieso nog helemaal niks gemeld over hoe het was
klinkt mij een beetje te faggyquote:Op maandag 2 november 2009 00:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dramavampire klinkt romantischer en minder beestjesachtig
Stripboekquote:Op maandag 2 november 2009 00:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Graphic Novel is vele malen beter
doofpootquote:Op maandag 2 november 2009 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij word het in de doofpot gestopt
friso kersteditie nieuwe kansenquote:Op maandag 2 november 2009 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je had er misschien bij moeten zijn.
oh kom nou, je bent toch ook gewoon een keiharde fagootquote:Op maandag 2 november 2009 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
klinkt mij een beetje te faggy
Ga toch niet helemaal naar Tilburg toequote:Op maandag 2 november 2009 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je had er misschien bij moeten zijn.
neequote:Op maandag 2 november 2009 00:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
oh kom nou, je bent toch ook gewoon een keiharde fagoot
je had zo met misterO mee gekundquote:Op maandag 2 november 2009 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ga toch niet helemaal naar Tilburg toe
Alleen spaans zaad he. Het is een lastig stukje potgrond.quote:Op maandag 2 november 2009 01:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
jawel
een zaadvragend klein fagootje
Pootgrond, more likequote:Op maandag 2 november 2009 01:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen spaans zaad he. Het is een lastig stukje potgrond.
dat moet toch te regelen zijn ?quote:Op maandag 2 november 2009 01:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen spaans zaad he. Het is een lastig stukje potgrond.
quote:Op maandag 2 november 2009 01:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
jawel
een zaadvragend klein fagootje
Welles.quote:Op maandag 2 november 2009 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[...] er is sowieso nog helemaal niks gemeld over hoe het was
quote:Op zondag 1 november 2009 03:44 schreef MisterO het volgende:
pann was hilarisch:D
Heb jij niet een ontzettene slaapachterstand opgelopen als jij zondagochtend om 6.00 uur pas terug wasquote:
Hoi! Er is trouwens een nieuwe 2 uur durende special uit van Battlestar Galactica: The Plan, moet je echt kijken!quote:
Heyquote:Op maandag 2 november 2009 08:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi! Er is trouwens een nieuwe 2 uur durende special uit van Battlestar Galactica: The Plan, moet je echt kijken!
Zo veel drank heb ik ook weer niet over me heen gehadquote:Op maandag 2 november 2009 08:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hey![]()
Ja, hoor er veel over. Ga deze binnenkort even bestellen. Wacht nog heel even tot ie iets goedkoper wordt![]()
Weer een beetje opgedroogd van Pann?
Vrijdagavond met m'n moeder naar een concert van m'n broer geweest (speelt in harmonie) met een optreden van Paul de Leeuw erbij, was leuk.quote:Op maandag 2 november 2009 08:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo veel drank heb ik ook weer niet over me heen gehad. Nou ja, ik ben nog steeds behoorlijk moe, maar goed, shit happens, gaat wel weer over.
Wat heb jij nog gedaan dit weekend?
quote:Op maandag 2 november 2009 09:54 schreef Vlarp het volgende:
Klinkt goed
We hebben een nieuwe telefooncentrale hier, en onze klanten worden nu doorgeschakeld naat een reisbureau
En terecht... moet je me maar niet over m'n leeftijd pestenquote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef Bartjebart het volgende:
Vakantie voorbijDus weer aan het werk
Pesten?quote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En terecht... moet je me maar niet over m'n leeftijd pesten
Ja, ik lees alles wel hoor
Hoe was Pann?quote:Op maandag 2 november 2009 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, beetje hoofdpijn maar verder wel ok.
Wat een slap excuusquote:Op maandag 2 november 2009 11:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Pesten?Ik zorg dat iedereen het weet zodat ze er rekening mee kunnen houden!
En dat is anders dan normaalquote:
Zo gaat dat toch altijd met dat soort voornemens? Tenminste bij mij meestal welquote:Op maandag 2 november 2009 13:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat beteknt dat ik erg vroeg ga slapen
Al zal het toch wel weer 11 uur worden
Ik ben een avondmensquote:Op maandag 2 november 2009 13:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zo gaat dat toch altijd met dat soort voornemens? Tenminste bij mij meestal wel
Ik ben altijd moequote:Op maandag 2 november 2009 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt niet vlarp. JIj gaat altijd slapen.
Niks gehoord, dus ik ga zo weer bellenquote:Op maandag 2 november 2009 14:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hoe is het met de hypotheek en het appartement?
Zal voor je duimenquote:Op maandag 2 november 2009 14:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niks gehoord, dus ik ga zo weer bellen
Je afwezigheid begon op te vallen!quote:Op maandag 2 november 2009 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en het is hier belachelijk dus, dus kom ik ook niet aan jullie toe![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 14:31 schreef Vlarp het volgende:
Hey, ik ben ook keihard aan het werk ja!
vanavond doe ik wel een verslagje, ik kan al wel een tipje van de sluier op lichten door te zeggen dat ik na afloop buiten nog heb gevochten!!!quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vanavond doe ik wel een verslagje, ik kan al wel een tipje van de sluier op lichten door te zeggen dat ik na afloop buiten nog heb gevochten!!!
Spierpijn van het zagen aan stoelpoten?quote:Op maandag 2 november 2009 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in het zweet des aanschijns ja
zeker nu Bloehoeze zich weer ziekgemeld heeft
een leverworst, die was nog over van de bingoquote:Op maandag 2 november 2009 13:11 schreef Baltar het volgende:
En 4 op een rij.
Wat heb ik nu gewonnen?
't is toch wel Kips leverworst, hé? Anders blief ik nietquote:Op maandag 2 november 2009 14:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een leverworst, die was nog over van de bingo
[ afbeelding ]
dit is echte ambachtelijke zeeuwsequote:Op maandag 2 november 2009 14:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
't is toch wel Kips leverworst, hé? Anders blief ik niet
Nou vooruit dan maar, omdat ie ambachtelijk isquote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit is echte ambachtelijke zeeuwse
Je hebt er toch wel blauwe plekken aan overgehouden, zoals dat hoort bij een ordinaire kroeggevechtquote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vanavond doe ik wel een verslagje, ik kan al wel een tipje van de sluier op lichten door te zeggen dat ik na afloop buiten nog heb gevochten!!!
verslag komt vanavond moet nu naar een chique presentatie met walking dinner en afrer borrel, reuze saaiquote:Op maandag 2 november 2009 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd naar het verslag. Ik was er het grootste deel van de avond bij, maar het gevecht was zeker toen ik al weg was.
u is bekend met de uitdrukking PAAZ ?quote:Op maandag 2 november 2009 14:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
Spierpijn van het zagen aan stoelpoten?
maar met jouw aanwezigheid alleen al fleurt elke saaie gelegenheid toch opquote:Op maandag 2 november 2009 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
verslag komt vanavond moet nu naar een chique presentatie met walking dinner en afrer borrel, reuze saai
en vast een paar gescheurde nagelsquote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel blauwe plekken aan overgehouden, zoals dat hoort bij een ordinaire kroeggevecht
quote:Op maandag 2 november 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u is bekend met de uitdrukking PAAZ ?
de eindhoven delegatie is niet gezamelijk met de trein huiswaards gereisd ?quote:Op maandag 2 november 2009 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd naar het verslag. Ik was er het grootste deel van de avond bij, maar het gevecht was zeker toen ik al weg was.
ik kan wel een valse nicht zijn als ik voldoende wordt uitgedaagdquote:Op maandag 2 november 2009 15:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
wat heb je gedaan? Of was een zuchtje wind al voldoende om bloehoese daar te krijgen?
Gewoon erop gooien "ik krijg de financiering niet rond"quote:Op maandag 2 november 2009 15:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb net m'n hypotheekadviseur gesproken, hij raadt me aan om helemaal te stoppen met dit appartement
De makelaar neemt alleen niet op
mopelt iets over blaadjes die van de bomen vallen in de herfstquote:Op maandag 2 november 2009 15:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
wat heb je gedaan? Of was een zuchtje wind al voldoende om bloehoese daar te krijgen?
Ik heb nog niks getekend heh.. dus ik weet niet of een brief sturen nodig is. Is wel veiligerquote:Op maandag 2 november 2009 15:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Gewoon erop gooien "ik krijg de financiering niet rond"
Even een briefje sturen, heb je het in ieder geval laten weten.
oja, die mogelijkheid is er ook nogquote:Op maandag 2 november 2009 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mopelt iets over blaadjes die van de bomen vallen in de herfst![]()
en zie ook je pm
Pee emmetjes wandelen niet wegquote:Op maandag 2 november 2009 15:31 schreef Baltar het volgende:
[..]
oja, die mogelijkheid is er ook nog![]()
Kan nu niet bekijken, collega tegenover me zitten
Neu, daarom, moet maar even wachten, al ben ik reuze benieuwdquote:
Nee, TMM en Ang3l hadden een chauffeur volgens mij. Steve en ik hadden een machinist.quote:Op maandag 2 november 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de eindhoven delegatie is niet gezamelijk met de trein huiswaards gereisd ?
Ook dat is een chauffeurquote:Op maandag 2 november 2009 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, TMM en Ang3l hadden een chauffeur volgens mij. Steve en ik hadden een machinist.
Nee, daarom is OV ook vreselijk.quote:Op maandag 2 november 2009 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar deze brengt je niet tot de deur.
Wilde ze nog de reden weten, en was ze ietwat verbaasd over dat taxatie verhaal, waardoor het niet doorgaat ?quote:Op maandag 2 november 2009 16:20 schreef Vlarp het volgende:
Oh yeah... ik heb de makelaar gebeld dat ze het appartement mag houden
Even een mailtje sturen en ik ben er vanaf
Ik heb het gewoon uitgelegd... en dat ze mag branden in de hel!quote:Op maandag 2 november 2009 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wilde ze nog de reden weten, en was ze ietwat verbaasd over dat taxatie verhaal, waardoor het niet doorgaat ?
maar er was eventueel sprake van een ander, beter appartement in hetzelfde complex, maar dat heeft een andere makelaar in de portefeuille ?quote:Op maandag 2 november 2009 16:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon uitgelegd... en dat ze mag branden in de hel!
quote:Op maandag 2 november 2009 16:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon uitgelegd... en dat ze mag branden in de hel!
Ja, anders zou ik daar ook nooit iets mee gedaan hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 16:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar er was eventueel sprake van een ander, beter appartement in hetzelfde complex, maar dat heeft een andere makelaar in de portefeuille ?
dan vingers kruisen dat het met deze wel gaat lukkenquote:Op maandag 2 november 2009 16:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik daar ook nooit iets mee gedaan hebben
Ik ga woensdagochtend kijken
quote:Op maandag 2 november 2009 07:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij niet een ontzettene slaapachterstand opgelopen als jij zondagochtend om 6.00 uur pas terug was
Je komt vast iets tegen dat nóg toffer is.quote:Op maandag 2 november 2009 16:20 schreef Vlarp het volgende:
Oh yeah... ik heb de makelaar gebeld dat ze het appartement mag houden
Even een mailtje sturen en ik ben er vanaf
Woensdagquote:Op maandag 2 november 2009 17:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Je komt vast iets tegen die nóg toffer is.
dat verandert natuurlijk subiet nu jij er weer bentquote:Op maandag 2 november 2009 17:35 schreef mike_hunt het volgende:
het wil hier ook niet echt opschieten, he?![]()
haha grapjas... beetje moeilijk he eenzijdige interactie, maar de avondpleog is er nog niet, zie ik.quote:Op maandag 2 november 2009 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat verandert natuurlijk subiet nu jij er weer bent
zaterdagochtend was ik naar een memorial van een van de hotshots van mijn bedrijf en zat ik tussen de bobo's in het Frits Philips muziekcentrumquote:Op maandag 2 november 2009 17:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha grapjas... beetje moeilijk he eenzijdige interactie, maar de avondpleog is er nog niet, zie ik.![]()
sup? hoe was je weekend?
gruss gotti aus berlin ?quote:Op maandag 2 november 2009 18:26 schreef MrBrightside het volgende:
Lo.
zeer swingendd veluwe was het toch ?quote:Op maandag 2 november 2009 18:44 schreef MrBrightside het volgende:
Maar inmiddels zit ik dus een beetje bij mijn ouders en ik verveel me dood.
beterschap !quote:Op maandag 2 november 2009 18:44 schreef MrBrightside het volgende:
nein ich bin zuruck. Oma ist in krankenhaus.
tot zover mijn kutte duits.
maar ik ben dus terug sinds donderdagavond, oma in het ziekenhuis, inmiddels op intensive care maar stabiel en er is verbetering en zo dus dat gaat wel oké op zich.
Jup.quote:Op maandag 2 november 2009 18:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeer swingendd veluwe was het toch ?
Een Necropolis is meestal erg mooi.quote:
Homofielenquote:Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Een Necropolis is meestal erg mooi.
ik zal ff wat meer foto's uploaden.
Nice pics iddquote:Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Een Necropolis is meestal erg mooi.
ik zal ff wat meer foto's uploaden.
En dat er dan met enige regelmaat mensen over je graf lopen omdat ze het padje erlangs te dicht bij de steen hebben geplaatst... of omdat het weggetje is weggevroten door de jaren heen, en niemand weet over wiens graf ze lopen.quote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook begraven worden op een heuvel met een obelisk en dat mensen dan foto's nemen van mijn graf en het trappetje er naar toe.
20 zakken chips en snoep gekocht?quote:Op maandag 2 november 2009 20:19 schreef mike_hunt het volgende:
erg fout om boodschappen te doen op een lege maag.![]()
btw
o, heten ze zo?quote:Op maandag 2 november 2009 20:10 schreef samjustme het volgende:
clip is helaas cheapo, nummer is wel lekker
en lekkere hapjes etc.. Maar ik ging kijken voor avondeten, maar ben dat vergeten. Dus na het trainen ga ik wel nog een keer.quote:
Dat hebben we onderling al gedaanquote:Op maandag 2 november 2009 20:20 schreef MisterO het volgende:
Zo teruggelezen![]()
Het valt me nog mee dat mijn ex niet compleet is afgekraakt hiero
je begrijpt natuurlijk wel dat je zoiets niet kan zeggen zonder namen te noemen....quote:Op maandag 2 november 2009 20:09 schreef samjustme het volgende:
Blijkbaar hebben bepaalde fokkers lopen zoenen tijdens pannheb vernomen van een betrouwbaar bron
quote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en lekkere hapjes etc.. Maar ik ging kijken voor avondeten, maar ben dat vergeten. Dus na het trainen ga ik wel nog een keer.
sup? woon je al op de love boat?quote:Op maandag 2 november 2009 20:20 schreef MisterO het volgende:
Zo teruggelezen![]()
Jij was er helaas niet, waarom dacht je anders dat ik jou smstequote:Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef PhalanX het volgende:
Pann is geweest... moet er nu geen drama zijn?
nah, ik kwam er eigenlijk al achter bij de kassa, maar dacht: fuck it..quote:
De ex van MrO is drama... valt met weinig woorden te beschrijvenquote:Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef PhalanX het volgende:
tssss, durf je het niet tegen mij te roepen?quote:
nice picsquote:Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef PhalanX het volgende:
Niet op FOK! nee.quote:Op maandag 2 november 2009 20:20 schreef MisterO het volgende:
Zo teruggelezen![]()
Zoals al is gebleken ben ik niet de enige die voor drama kan zorgen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef MisterO het volgende:
Jij was er helaas niet, waarom dacht je anders dat ik jou smste
Sinds gisterenquote:Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sup? woon je al op de love boat?
lijkt me toch juist als er helemaal niet gesproken wordt.quote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef PhalanX het volgende:
Ik was afgelopen week echt zo op iemand afgeknapt!
Sommige mensen weten echt niet dat ze tijdens een stevig potje tong-twister bepaalde dingen gewoon niet moeten vragen.
True, ik heb de drama vermeden op Pann. Ik kon zo voor drama zorgen, maar zo ben ik gewoon nietquote:Op maandag 2 november 2009 20:29 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Zoals al is gebleken ben ik niet de enige die voor drama kan zorgen.
ik moest in top 40 kijkenquote:Op maandag 2 november 2009 20:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, heten ze zo?Kep dat nummer al tig keer voorbij horen komen, maar wist niet wie dat was.
drolletjequote:Op maandag 2 november 2009 20:19 schreef mike_hunt het volgende:
erg fout om boodschappen te doen op een lege maag.![]()
btw
wtf? onbekenden? ik was onder de impressie dat je een woonboot voor jezelf had...quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sinds gisteren![]()
Wel ergg wennen, wakker worden en allemaal onbekenden te zien in de keuken/woonkamer enzo!
Maar ik ben ergg blij met mijn kamer, al staat het nog vrijwel leeg behalve mijn grote 2 persoonsbed, een kledingkast en een paar koffersDe rest komt nog haha
Omdat het een walgelijk vervelend opdringerige nicht was. Onder andere.quote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik moet in top 40 kijkenKende het nummer maar niet wie het zong zelf ook.
En Mis0waarom zouden ze je ex dan afkraken?
quote:
Precies... maar mensen moeten echt niet denken dat "geile" praat ook echt sexy of opwindend is als je gewoon onschuldig en leuk aan het zoenen bent.quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef mike_hunt het volgende:
lijkt me toch juist als er helemaal niet gesproken wordt.
Hopelijk geen Chinees?quote:Op maandag 2 november 2009 20:34 schreef MisterO het volgende:
The HORROR!
Mijn stalker op Pann heeft me nu ook gevondeen op gay.nl![]()
Hoi naam.
Leuk je gisteren gezien en gesproken te hebben.
Ben jij nog een beetje heel thuis gekomen?
groeten,
naam
ughhij was zoooo vervelend!
goed hoor, ben maar weer eens uit geweestquote:Op maandag 2 november 2009 20:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe is het jongen? Hoe was het weekend?
eetsequote:Op maandag 2 november 2009 20:37 schreef MisterO het volgende:
Ik = eten met mijn huisgenoten, tot zo:)
had je weer jeuk?quote:Op maandag 2 november 2009 20:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
goed hoor, ben maar weer eens uit geweest
o ja de veel gehypte clipquote:Op maandag 2 november 2009 20:40 schreef samjustme het volgende:
Heb je hem al gezien O?
ze loopt een beetje sexy maar clip valt helaas tegen.
Het is gewoon te eenvoudig en goedkoop geworden helaas. Trouwens mikey hoe staat het met een baan zoeken, is de arbeidsmarkt in VS aan het verbeteren?quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 20:34 schreef MisterO het volgende:
The HORROR!
Mijn stalker op Pann heeft me nu ook gevondeen op gay.nl![]()
Hoi naam.
Leuk je gisteren gezien en gesproken te hebben.
Ben jij nog een beetje heel thuis gekomen?
groeten,
naam
ughhij was zoooo vervelend!
Hoe kun je uberhaupt iets vragen als je aan het "tong-twisteren" bent? Met ondertitels?quote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef PhalanX het volgende:
Ik was afgelopen week echt zo op iemand afgeknapt!
Sommige mensen weten echt niet dat ze tijdens een stevig potje tong-twister bepaalde dingen gewoon niet moeten vragen.
ik ben niet echt actief bezig, ja heb wel wat lopen, maar ik zou elke dag hieraan moeten zitten.quote:Op maandag 2 november 2009 20:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is gewoon te eenvoudig en goedkoop geworden helaas. Trouwens mikey hoe staat het met een baan zoeken, is de arbeidsmarkt in VS aan het verbeteren?
Op een gegeven moment moet je wel ademhalen... maar in Frankrijk denken ze dat ze dan vreemde vragen kunnen stellen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef Vlarp het volgende:
Hoe kun je uberhaupt iets vragen als je aan het "tong-twisteren" bent? Met ondertitels?
nee geen oranje shirt meneer gezienquote:Op maandag 2 november 2009 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had je weer jeuk?![]()
nog t-shirt meneer gesignaleerd?
Wat is vreemd?quote:Op maandag 2 november 2009 20:49 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je wel ademhalen... maar in Frankrijk denken ze dat ze dan vreemde vragen kunnen stellen.
Nederlanders zijn dan direct genoeg dat ze gewoon "nee" als antwoord geven.
En ik ben dan vriendelijk genoeg om vervolgens weg te lopen en even op te merken "hey je hebt een feestje in je broek, succes ermee"
Nee, het was meer een: You're a great kisser... can I see your penis?quote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef Vlarp het volgende:
Wat is vreemd?
Voulez vous neukûh avec moi?
Ach.. wat is er mis mee? Of was het puur om het zoenen, en geen behoefte aan seks?quote:Op maandag 2 november 2009 20:59 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Nee, het was meer een: You're a great kisser... can I see your penis?
en de eerste keer kun je dan nog denken... dat heb ik verkeerd verstaan, hoppa, verder bekken... maar de tweede keer dan is het toch echt wel heel erg... "awkward".
Ik heb nog iets van grenzen, en ook al was hij een erg goede zoener, en was hij helemaal mijn type qua uiterlijk... als mensen denken dat ik fris en fruitig mijn klokkenspel laat zien op de plee van een of andere club, dan hebben ze het bij het verkeerde eind.quote:Op maandag 2 november 2009 21:03 schreef Vlarp het volgende:
Ach.. wat is er mis mee? Of was het puur om het zoenen, en geen behoefte aan seks?
quote:Op maandag 2 november 2009 21:07 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ik heb nog iets van grenzen, en ook al was hij een erg goede zoener, en was hij helemaal mijn type qua uiterlijk... als mensen denken dat ik fris en fruitig mijn klokkenspel laat zien op de plee van een of andere club, dan hebben ze het bij het verkeerde eind.
Sinds wanneer ben jij zo'n slet Mike Hunt?quote:
Nah ah! Ik ben heul geen slet...quote:Op maandag 2 november 2009 21:17 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n slet geworden?
Leuk detail trouwens dat het eerst een zooitje planken, een los matras, wat metaal, een kledingkast en een paar koffers waren.quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sinds gisteren![]()
Wel ergg wennen, wakker worden en allemaal onbekenden te zien in de keuken/woonkamer enzo!
Maar ik ben ergg blij met mijn kamer, al staat het nog vrijwel leeg behalve mijn grote 2 persoonsbed, een kledingkast en een paar koffersDe rest komt nog haha
Heeft O dat zelf allemaal in elkaar gezet!?!quote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Leuk detail trouwens dat het eerst een zooitje planken, een los matras, wat metaal, een kledingkast en een paar koffers waren.
Ach huiliequote:
O is een verrekte handig menneke hoorquote:Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heeft O dat zelf allemaal in elkaar gezet!?!
Onder begeleiding?quote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
O is een verrekte handig menneke hoor
quote:Op maandag 2 november 2009 21:17 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n slet Mike Hunt?
Ow das fijnquote:Op maandag 2 november 2009 21:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik het niet
Ik ben weer in een lieve bui nu
Neuh.. heb al iets anders op het oogquote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow das fijn
het was echt goed bedoeld hoor!
Balen van je huiske trouwens!
jij doet dat voor de cameraquote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ik zoen nooit met mensen in een toilethokje ready to fuck...
who's the skank now?![]()
toch maar een baantje zoeken danquote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef mike_hunt het volgende:
Net te horen gekregen dat er een vergadering komt met elke eigenaar in het gebouw. Er moet flink betaald gaan worden voor onderhoud.
Maar sommigen zijn het hier niet mee eens. Word weer leuk!![]()
Nope, wel een nerd dat mij al achtervolgde sinds we naast elkaar stonden op het station in Den Bosch. En dan de hele avond bij Pann de hele tijd bij ons staan alsof hij erbij hoordequote:
Hij was irritant op zn beste. Onbekenden zoenen op de mond, huwelijksaanzoeken doen aan iedereen...quote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
En Mis0waarom zouden ze je ex dan afkraken?
das heul niet waar! ik ben camera shy...quote:
Nope, grote woonboot met 3 grote, aparte kamers... Ze zijn wel gezellig. Ik heb al zelfs een bijnaam gekregen vanavond. Bambiquote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf? onbekenden? ik was onder de impressie dat je een woonboot voor jezelf had...![]()
Heb je vrij genomen om te klussen of ga je dat tussen de bedrijven door doen?
Nee hoor, renovaties zijn nodig. Alleen heb ik het zogenaamde meerjarenplan gezien en ze willen teveel in korte tijd.. Ja dan moet iedereen rond de 50% meer gaan betalen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
toch maar een baantje zoeken dan
surequote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das heul niet waar! ik ben camera shy...
wtf zijn dat voor rare mensen?quote:Op maandag 2 november 2009 22:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, wel een nerd dat mij al achtervolgde sinds we naast elkaar stonden op het station in Den Bosch. En dan de hele avond bij Pann de hele tijd bij ons staan alsof hij erbij hoordeHet was echt bizar!
Clip is niet geweldig, maar ze ziet er wel lekker geil uitquote:Op maandag 2 november 2009 20:40 schreef samjustme het volgende:
Heb je hem al gezien O?
ze loopt een beetje sexy maar clip valt helaas tegen.
'heb'quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
btw mijn moeder heb nu ook de emoticons gevonden.![]()
Moet er wel om lachen, Zij ligt helemaal in een deuk!
Dat is toch het voornaamste? Of je de anderen wel leuk vindt en dat het klikt... Meteen inschrijven in Amsterdam.... dat wel.... Ik sta nog steeds ingeschreven in Amsterdam. 11 jaar o.i.d. .... dus als ik wil huren daar ooit...dan heb ik meteen een kans, hopelijk...quote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, grote woonboot met 3 grote, aparte kamers... Ze zijn wel gezellig. Ik heb al zelfs een bijnaam gekregen vanavond. BambiNee, ik ben er niet blij mee!
Morgen ben ik vrij en ga ik wat spullen kopen
Dan stuur ik hem toch op jou af? Deed ik ook bij mn ex zaterdagquote:
o god ja, een typ-O...quote:
zwaar geretoucheerd beweren boze tongen....quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Clip is niet geweldig, maar ze ziet er wel lekker geil uit
Tja, hij gaat meteen naast je zitten in de trein, alsof het mijn beste vriend is, om vervolgens met ons mee te lopen naar de 013. Okok, dat kan nog wel. Maar toen we daar waren aangekomen, bleef hij gewoon bij ons staan de hele tijd! Echt heel vervelend. Aan de andere kant ook wel zielig, maar ik ga niet naar zo'n feest om zielige mensjes te vermaken.quote:
Ik ben een blije tong dusquote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zwaar geretoucheerd beweren boze tongen....
weer aan de wijn bonnie?quote:Op maandag 2 november 2009 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, een typ-O...at least vervoeg ik mijn werkwoorden wél goed.
Dat is hoe zal ik het zeggen idd een beetje ongewoonquote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij was irritant op zn beste. Onbekenden zoenen op de mond, huwelijksaanzoeken doen aan iedereen...
Tot hij een lesbo boos kreeg, toen kreeg hij bier over zich heen (echter kwam het meeste op mij terecht) kut lk lag wel een half uur lang in een deuk om hem, dus hij kan me nog wel aan het lachen krijgen. 'Neeeheeee ik ga niet bij jou logerennn'
that's crazy..quote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tja, hij gaat meteen naast je zitten in de trein, alsof het mijn beste vriend is, om vervolgens met ons mee te lopen naar de 013. Okok, dat kan nog wel. Maar toen we daar waren aangekomen, bleef hij gewoon bij ons staan de hele tijd! Echt heel vervelend. Aan de andere kant ook wel zielig, maar ik ga niet naar zo'n feest om zielige mensjes te vermaken.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:21 schreef MisterO het volgende:
Dan stuur ik hem toch op jou af? Deed ik ook bij mn ex zaterdag![]()
haha maar dat is ook het leuke aan hem, het boeit hem totaal niet wat de rest van hem vindt. Hij doet lekker gek en kon mij vroeger eergg aan het lachen krijgen. Maargoed, im so over himquote:Op maandag 2 november 2009 22:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat is hoe zal ik het zeggen idd een beetje ongewoon
quote:
Daarom, jij kon hem ook nog wel waarderen gelukkigquote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef Steve het volgende:
[..].
Met je ex was nog mee te lachen. Vond ik tenminste.
Jammer dat ik er niet bij was, was je anders zo van hem afquote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tja, hij gaat meteen naast je zitten in de trein, alsof het mijn beste vriend is, om vervolgens met ons mee te lopen naar de 013. Okok, dat kan nog wel. Maar toen we daar waren aangekomen, bleef hij gewoon bij ons staan de hele tijd! Echt heel vervelend. Aan de andere kant ook wel zielig, maar ik ga niet naar zo'n feest om zielige mensjes te vermaken.
Heb je nou wel of niet nu met O officieelquote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
O is een verrekte handig menneke hoor
wtf, met een ballon? Dat weet ik niet meerquote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet bij was, was je anders zo van hem af![]()
Ik moet nog denken aan old daysm toen ik iemand op zijn kop sloeg met een balon in Exit, dat was lachen.
Maar waarom verteld niemand dan de dirt? Het wordt altijd hier breed uitgemeten?quote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef Steve het volgende:
[..].
Met je ex was nog mee te lachen. Vond ik tenminste.
Neuh, alleen beetje moe. Maar was wel blij dat ik niet had beloofd te gaan tennissen 's morgens.quote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef MisterO het volgende:
Daarom, jij kon hem ook nog wel waarderen gelukkig![]()
Jij had de volgende dag zeker een zware kater of niet
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja heb net mijn tweede glas ingeschonken.Had al dagen niet gedronken hoor. Ik had een sportief weekendje in New Jersey...
Haha, nee, ik moest zelfs verhuizen johquote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Neuh, alleen beetje moe. Maar was wel blij dat ik niet had beloofd te gaan tennissen.
TMM komt als het goed is met een verslag over de laatste drama tijdens pannquote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar waarom verteld niemand dan de dirt? Het wordt altijd hier breed uitgemeten?![]()
![]()
dus te beginnen met who french kissed who?![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
wtf, met een ballon? Dat weet ik niet meer
Ow ja, er staat me indd iets vaags bij hieroverquote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij had zoiets en deed speels en toen onze richting op kwam, en probeerde zogenaamd te versieren, gaf ik hem een mep ermee, hoe kon je dat vergeten.
Het was in Exit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |