Ik ging als nette jongenquote:Op zondag 1 november 2009 16:09 schreef Yurithemaster het volgende:
iemand nog verkleed uitgeweest gister?
preciesquote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar je normaal als badboy gaat
hoeft niet kan welquote:Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
preciesmaar daar hoef je je niet naar te kleden dat ben je of ben je niet
jij nog ergens gegaan gister?quote:
ben weer eens uitgegaan gisterquote:Op zondag 1 november 2009 16:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jij nog ergens gegaan gister?
vc sabiasquote:
koud water eroverheenquote:
hier geen regenquote:Op zondag 1 november 2009 17:01 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet eigenlijk eten gaan halen, maar het is echt het meest helse herfstweer mogelijk, dus ik wil niet naar buiten
Laat er nou ook een bezorgtoko hier zitten
ik bestelde vaak via een websitequote:Op zondag 1 november 2009 17:01 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet eigenlijk eten gaan halen, maar het is echt het meest helse herfstweer mogelijk, dus ik wil niet naar buiten
Laat er nou ook een bezorgtoko hier zitten
Je hebt nu just-eat.nlquote:Op zondag 1 november 2009 17:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ik bestelde vaak via een website
maar weet niet meer hoe het heet
thuisbezorg of bezorgd.nl
en wat eten we vandaag?quote:
wat moet je met het coc?quote:Op zondag 1 november 2009 18:15 schreef Burner82 het volgende:
Zo, ff mailtje sturen naar het COC. Heb ik toch nog wat nuttigs gedaan vandaag
Ik ben benaderd voor een bestuursfunctie binnen COC Limburg. Dus ik heb ze een mailtje gestuurd, dat ik het wel interessant vind.quote:
hoe komen ze dan opeens bij jou? want zo te lezen ben je niet actief nu bij het cocquote:Op zondag 1 november 2009 18:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben benaderd voor een bestuursfunctie binnen COC Limburg. Dus ik heb ze een mailtje gestuurd, dat ik het wel interessant vind.
Ik heb af en toe wel mee geholpen bij het COC, vandaar dat ze me kennen. Maar ik ben idd nooit lid/ actief vrijwilliger geweest. Dat komt omdat ik het op een aantal punten oneens ben met hoe het COC Limburg met dingen omgaat. En dat weten ze ook daarquote:Op zondag 1 november 2009 19:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe komen ze dan opeens bij jou? want zo te lezen ben je niet actief nu bij het coc
*mompelt iets over leeftijd*quote:
wou zeggen dat je dan moet gaan slapen maar zo makkelijk gaat het bij jou meestal niet tochquote:Op zondag 1 november 2009 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Moe.
ik ben pas moe!quote:Op zondag 1 november 2009 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Moe.
snel vertelquote:Op zondag 1 november 2009 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
er is genoeg materiaal voor een pann gate hoor![]()
maar zelfs de grootste sufferds leren van hun fouten
dat zou wel HEEL makkelijk zijn he, nee ik ga nu slapen, heb ik nodig verdientquote:
Nee. Misschien dat ik straks nog een filmpje aanzet om bij in slaap te vallen.quote:Op zondag 1 november 2009 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wou zeggen dat je dan moet gaan slapen maar zo makkelijk gaat het bij jou meestal niet toch
Al enig idee welke?quote:Op maandag 2 november 2009 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Misschien dat ik straks nog een filmpje aanzet om bij in slaap te vallen.
dus?quote:Op zondag 1 november 2009 23:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zou wel HEEL makkelijk zijn he, nee ik ga nu slapen, heb ik nodig verdient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |