Ik heb nog iets van grenzen, en ook al was hij een erg goede zoener, en was hij helemaal mijn type qua uiterlijk... als mensen denken dat ik fris en fruitig mijn klokkenspel laat zien op de plee van een of andere club, dan hebben ze het bij het verkeerde eind.quote:Op maandag 2 november 2009 21:03 schreef Vlarp het volgende:
Ach.. wat is er mis mee? Of was het puur om het zoenen, en geen behoefte aan seks?
quote:Op maandag 2 november 2009 21:07 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ik heb nog iets van grenzen, en ook al was hij een erg goede zoener, en was hij helemaal mijn type qua uiterlijk... als mensen denken dat ik fris en fruitig mijn klokkenspel laat zien op de plee van een of andere club, dan hebben ze het bij het verkeerde eind.
Sinds wanneer ben jij zo'n slet Mike Hunt?quote:
Nah ah! Ik ben heul geen slet...quote:Op maandag 2 november 2009 21:17 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n slet geworden?
Leuk detail trouwens dat het eerst een zooitje planken, een los matras, wat metaal, een kledingkast en een paar koffers waren.quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sinds gisteren![]()
Wel ergg wennen, wakker worden en allemaal onbekenden te zien in de keuken/woonkamer enzo!
Maar ik ben ergg blij met mijn kamer, al staat het nog vrijwel leeg behalve mijn grote 2 persoonsbed, een kledingkast en een paar koffersDe rest komt nog haha
Heeft O dat zelf allemaal in elkaar gezet!?!quote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Leuk detail trouwens dat het eerst een zooitje planken, een los matras, wat metaal, een kledingkast en een paar koffers waren.
Ach huiliequote:
O is een verrekte handig menneke hoorquote:Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heeft O dat zelf allemaal in elkaar gezet!?!
Onder begeleiding?quote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
O is een verrekte handig menneke hoor
quote:Op maandag 2 november 2009 21:17 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n slet Mike Hunt?
Ow das fijnquote:Op maandag 2 november 2009 21:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik het niet
Ik ben weer in een lieve bui nu
Neuh.. heb al iets anders op het oogquote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow das fijn
het was echt goed bedoeld hoor!
Balen van je huiske trouwens!
jij doet dat voor de cameraquote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ik zoen nooit met mensen in een toilethokje ready to fuck...
who's the skank now?![]()
toch maar een baantje zoeken danquote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef mike_hunt het volgende:
Net te horen gekregen dat er een vergadering komt met elke eigenaar in het gebouw. Er moet flink betaald gaan worden voor onderhoud.
Maar sommigen zijn het hier niet mee eens. Word weer leuk!![]()
Nope, wel een nerd dat mij al achtervolgde sinds we naast elkaar stonden op het station in Den Bosch. En dan de hele avond bij Pann de hele tijd bij ons staan alsof hij erbij hoordequote:
Hij was irritant op zn beste. Onbekenden zoenen op de mond, huwelijksaanzoeken doen aan iedereen...quote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
En Mis0waarom zouden ze je ex dan afkraken?
das heul niet waar! ik ben camera shy...quote:
Nope, grote woonboot met 3 grote, aparte kamers... Ze zijn wel gezellig. Ik heb al zelfs een bijnaam gekregen vanavond. Bambiquote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf? onbekenden? ik was onder de impressie dat je een woonboot voor jezelf had...![]()
Heb je vrij genomen om te klussen of ga je dat tussen de bedrijven door doen?
Nee hoor, renovaties zijn nodig. Alleen heb ik het zogenaamde meerjarenplan gezien en ze willen teveel in korte tijd.. Ja dan moet iedereen rond de 50% meer gaan betalen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
toch maar een baantje zoeken dan
surequote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das heul niet waar! ik ben camera shy...
wtf zijn dat voor rare mensen?quote:Op maandag 2 november 2009 22:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, wel een nerd dat mij al achtervolgde sinds we naast elkaar stonden op het station in Den Bosch. En dan de hele avond bij Pann de hele tijd bij ons staan alsof hij erbij hoordeHet was echt bizar!
Clip is niet geweldig, maar ze ziet er wel lekker geil uitquote:Op maandag 2 november 2009 20:40 schreef samjustme het volgende:
Heb je hem al gezien O?
ze loopt een beetje sexy maar clip valt helaas tegen.
'heb'quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
btw mijn moeder heb nu ook de emoticons gevonden.![]()
Moet er wel om lachen, Zij ligt helemaal in een deuk!
Dat is toch het voornaamste? Of je de anderen wel leuk vindt en dat het klikt... Meteen inschrijven in Amsterdam.... dat wel.... Ik sta nog steeds ingeschreven in Amsterdam. 11 jaar o.i.d. .... dus als ik wil huren daar ooit...dan heb ik meteen een kans, hopelijk...quote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, grote woonboot met 3 grote, aparte kamers... Ze zijn wel gezellig. Ik heb al zelfs een bijnaam gekregen vanavond. BambiNee, ik ben er niet blij mee!
Morgen ben ik vrij en ga ik wat spullen kopen
Dan stuur ik hem toch op jou af? Deed ik ook bij mn ex zaterdagquote:
o god ja, een typ-O...quote:
zwaar geretoucheerd beweren boze tongen....quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Clip is niet geweldig, maar ze ziet er wel lekker geil uit
Tja, hij gaat meteen naast je zitten in de trein, alsof het mijn beste vriend is, om vervolgens met ons mee te lopen naar de 013. Okok, dat kan nog wel. Maar toen we daar waren aangekomen, bleef hij gewoon bij ons staan de hele tijd! Echt heel vervelend. Aan de andere kant ook wel zielig, maar ik ga niet naar zo'n feest om zielige mensjes te vermaken.quote:
Ik ben een blije tong dusquote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zwaar geretoucheerd beweren boze tongen....
weer aan de wijn bonnie?quote:Op maandag 2 november 2009 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, een typ-O...at least vervoeg ik mijn werkwoorden wél goed.
Dat is hoe zal ik het zeggen idd een beetje ongewoonquote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij was irritant op zn beste. Onbekenden zoenen op de mond, huwelijksaanzoeken doen aan iedereen...
Tot hij een lesbo boos kreeg, toen kreeg hij bier over zich heen (echter kwam het meeste op mij terecht) kut lk lag wel een half uur lang in een deuk om hem, dus hij kan me nog wel aan het lachen krijgen. 'Neeeheeee ik ga niet bij jou logerennn'
that's crazy..quote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tja, hij gaat meteen naast je zitten in de trein, alsof het mijn beste vriend is, om vervolgens met ons mee te lopen naar de 013. Okok, dat kan nog wel. Maar toen we daar waren aangekomen, bleef hij gewoon bij ons staan de hele tijd! Echt heel vervelend. Aan de andere kant ook wel zielig, maar ik ga niet naar zo'n feest om zielige mensjes te vermaken.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:21 schreef MisterO het volgende:
Dan stuur ik hem toch op jou af? Deed ik ook bij mn ex zaterdag![]()
haha maar dat is ook het leuke aan hem, het boeit hem totaal niet wat de rest van hem vindt. Hij doet lekker gek en kon mij vroeger eergg aan het lachen krijgen. Maargoed, im so over himquote:Op maandag 2 november 2009 22:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat is hoe zal ik het zeggen idd een beetje ongewoon
quote:
Daarom, jij kon hem ook nog wel waarderen gelukkigquote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef Steve het volgende:
[..].
Met je ex was nog mee te lachen. Vond ik tenminste.
Jammer dat ik er niet bij was, was je anders zo van hem afquote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tja, hij gaat meteen naast je zitten in de trein, alsof het mijn beste vriend is, om vervolgens met ons mee te lopen naar de 013. Okok, dat kan nog wel. Maar toen we daar waren aangekomen, bleef hij gewoon bij ons staan de hele tijd! Echt heel vervelend. Aan de andere kant ook wel zielig, maar ik ga niet naar zo'n feest om zielige mensjes te vermaken.
Heb je nou wel of niet nu met O officieelquote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
O is een verrekte handig menneke hoor
wtf, met een ballon? Dat weet ik niet meerquote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet bij was, was je anders zo van hem af![]()
Ik moet nog denken aan old daysm toen ik iemand op zijn kop sloeg met een balon in Exit, dat was lachen.
Maar waarom verteld niemand dan de dirt? Het wordt altijd hier breed uitgemeten?quote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef Steve het volgende:
[..].
Met je ex was nog mee te lachen. Vond ik tenminste.
Neuh, alleen beetje moe. Maar was wel blij dat ik niet had beloofd te gaan tennissen 's morgens.quote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef MisterO het volgende:
Daarom, jij kon hem ook nog wel waarderen gelukkig![]()
Jij had de volgende dag zeker een zware kater of niet
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja heb net mijn tweede glas ingeschonken.Had al dagen niet gedronken hoor. Ik had een sportief weekendje in New Jersey...
Haha, nee, ik moest zelfs verhuizen johquote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Neuh, alleen beetje moe. Maar was wel blij dat ik niet had beloofd te gaan tennissen.
TMM komt als het goed is met een verslag over de laatste drama tijdens pannquote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar waarom verteld niemand dan de dirt? Het wordt altijd hier breed uitgemeten?![]()
![]()
dus te beginnen met who french kissed who?![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
wtf, met een ballon? Dat weet ik niet meer
Ow ja, er staat me indd iets vaags bij hieroverquote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij had zoiets en deed speels en toen onze richting op kwam, en probeerde zogenaamd te versieren, gaf ik hem een mep ermee, hoe kon je dat vergeten.
Het was in Exit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |