goede keusquote:Op maandag 2 november 2009 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zou wel eens V for Vendetta kunnen worden.
Blijkbaar maar er word niet veel los gelaten. er is sowieso nog helemaal niks gemeld over hoe het wasquote:Op maandag 2 november 2009 00:32 schreef Stroekie het volgende:
toch nog een gate ?
Graphic Novel is vele malen beterquote:Op maandag 2 november 2009 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zou wel eens V for Vendetta kunnen worden.
Ja, maar die kan niet in mijn dvdspeler. En die heb ik niet. De graphic novel dan, de dvdspeler wel.quote:Op maandag 2 november 2009 00:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Graphic Novel is vele malen beter
Komt omdat er bij/met mij nooit iets gebeurd dus moet ik het hebben van het drama van anderenquote:Op maandag 2 november 2009 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Stelletje dramageilerds hier allemaal.
Een dramaparasiet?quote:Op maandag 2 november 2009 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Komt omdat er bij/met mij nooit iets gebeurd dus moet ik het hebben van het drama van anderen![]()
En een beetje cairon/phalanx/Ang3l-esque.quote:Op maandag 2 november 2009 00:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dramavampire klinkt romantischer en minder beestjesachtig
we worden flink geteasdquote:Op maandag 2 november 2009 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Blijkbaar maar er word niet veel los gelaten. er is sowieso nog helemaal niks gemeld over hoe het was
klinkt mij een beetje te faggyquote:Op maandag 2 november 2009 00:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dramavampire klinkt romantischer en minder beestjesachtig
Stripboekquote:Op maandag 2 november 2009 00:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Graphic Novel is vele malen beter
doofpootquote:Op maandag 2 november 2009 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij word het in de doofpot gestopt
friso kersteditie nieuwe kansenquote:Op maandag 2 november 2009 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je had er misschien bij moeten zijn.
oh kom nou, je bent toch ook gewoon een keiharde fagootquote:Op maandag 2 november 2009 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
klinkt mij een beetje te faggy
Ga toch niet helemaal naar Tilburg toequote:Op maandag 2 november 2009 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je had er misschien bij moeten zijn.
neequote:Op maandag 2 november 2009 00:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
oh kom nou, je bent toch ook gewoon een keiharde fagoot
je had zo met misterO mee gekundquote:Op maandag 2 november 2009 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ga toch niet helemaal naar Tilburg toe
Alleen spaans zaad he. Het is een lastig stukje potgrond.quote:Op maandag 2 november 2009 01:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
jawel
een zaadvragend klein fagootje
Pootgrond, more likequote:Op maandag 2 november 2009 01:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen spaans zaad he. Het is een lastig stukje potgrond.
dat moet toch te regelen zijn ?quote:Op maandag 2 november 2009 01:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen spaans zaad he. Het is een lastig stukje potgrond.
quote:Op maandag 2 november 2009 01:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
jawel
een zaadvragend klein fagootje
Welles.quote:Op maandag 2 november 2009 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[...] er is sowieso nog helemaal niks gemeld over hoe het was
quote:Op zondag 1 november 2009 03:44 schreef MisterO het volgende:
pann was hilarisch:D
Heb jij niet een ontzettene slaapachterstand opgelopen als jij zondagochtend om 6.00 uur pas terug wasquote:
Hoi! Er is trouwens een nieuwe 2 uur durende special uit van Battlestar Galactica: The Plan, moet je echt kijken!quote:
Heyquote:Op maandag 2 november 2009 08:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi! Er is trouwens een nieuwe 2 uur durende special uit van Battlestar Galactica: The Plan, moet je echt kijken!
Zo veel drank heb ik ook weer niet over me heen gehadquote:Op maandag 2 november 2009 08:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hey![]()
Ja, hoor er veel over. Ga deze binnenkort even bestellen. Wacht nog heel even tot ie iets goedkoper wordt![]()
Weer een beetje opgedroogd van Pann?
Vrijdagavond met m'n moeder naar een concert van m'n broer geweest (speelt in harmonie) met een optreden van Paul de Leeuw erbij, was leuk.quote:Op maandag 2 november 2009 08:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo veel drank heb ik ook weer niet over me heen gehad. Nou ja, ik ben nog steeds behoorlijk moe, maar goed, shit happens, gaat wel weer over.
Wat heb jij nog gedaan dit weekend?
quote:Op maandag 2 november 2009 09:54 schreef Vlarp het volgende:
Klinkt goed
We hebben een nieuwe telefooncentrale hier, en onze klanten worden nu doorgeschakeld naat een reisbureau
En terecht... moet je me maar niet over m'n leeftijd pestenquote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef Bartjebart het volgende:
Vakantie voorbijDus weer aan het werk
Pesten?quote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En terecht... moet je me maar niet over m'n leeftijd pesten
Ja, ik lees alles wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |