Dat was mooiquote:Op zondag 1 november 2009 17:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik niet weer met een ajax-avatar moet lopen
Ik heb niksquote:Op zondag 1 november 2009 17:54 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb een aantal PM's verstuurd met een link naar dit topic
Haha ja wat is dat nou? Alsof ik dit zou missenquote:Op zondag 1 november 2009 17:54 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb een aantal PM's verstuurd met een link naar dit topic
je weet het neitquote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha ja wat is dat nou? Alsof ik dit zou missen
U bent een toppert.quote:Op zondag 1 november 2009 18:01 schreef PiRANiA het volgende:
ik had trouwens mensen ge pm'd die in het 6e topic hadden gereageerd dacht ik
Voor mij wordt het de 1e keer dat ik expres kijkquote:Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Het wordt vanavond denk ik een van de eerste keren dat ik Peter R. de Vries ga kijken
Vroeger had Peter een snor, nu niet meer.quote:Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Het wordt vanavond denk ik een van de eerste keren dat ik Peter R. de Vries ga kijken
Ja, dat sowieso. Anders zette mijn moeder het nog wel eens aan en keek ik een minuutje of 5quote:Op zondag 1 november 2009 18:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Voor mij wordt het de 1e keer dat ik expres kijk
Dat dusquote:Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |