Dat was mooiquote:Op zondag 1 november 2009 17:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik niet weer met een ajax-avatar moet lopen
Ik heb niksquote:Op zondag 1 november 2009 17:54 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb een aantal PM's verstuurd met een link naar dit topic
Haha ja wat is dat nou? Alsof ik dit zou missenquote:Op zondag 1 november 2009 17:54 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb een aantal PM's verstuurd met een link naar dit topic
je weet het neitquote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha ja wat is dat nou? Alsof ik dit zou missen
U bent een toppert.quote:Op zondag 1 november 2009 18:01 schreef PiRANiA het volgende:
ik had trouwens mensen ge pm'd die in het 6e topic hadden gereageerd dacht ik
Voor mij wordt het de 1e keer dat ik expres kijkquote:Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Het wordt vanavond denk ik een van de eerste keren dat ik Peter R. de Vries ga kijken
Vroeger had Peter een snor, nu niet meer.quote:Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Het wordt vanavond denk ik een van de eerste keren dat ik Peter R. de Vries ga kijken
Ja, dat sowieso. Anders zette mijn moeder het nog wel eens aan en keek ik een minuutje of 5quote:Op zondag 1 november 2009 18:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Voor mij wordt het de 1e keer dat ik expres kijk
Dat dusquote:Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Zal ik het vandaag proberen dan?quote:Op zondag 1 november 2009 18:20 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ga denk ik alleen niet meer zoveel posten als vorige weekGewoon erg, 319 posts in twee uur ofzo
Ja maar PiRANiA post sowieso veel dus daar kom ik nu al niet meer bovenuitquote:Op zondag 1 november 2009 18:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Doe een poging boven PiRANiA's aantal posts uit te komen
Dat is wel heel erg. Moet dit een recordpoging worden ofzo?quote:Op zondag 1 november 2009 18:40 schreef Goofisch het volgende:
Ik krijg gewoon een PM om mee te kletsen.
Nou ik zal er zijn
Voor mij ook.quote:Op zondag 1 november 2009 18:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Voor mij wordt het de 1e keer dat ik expres kijk
Yeahquote:Op zondag 1 november 2009 18:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
20 minuten langer trouwens. Dit moet een record worden.
Thanks, dat ga ik vaker doenquote:Op zondag 1 november 2009 18:08 schreef Salatrel het volgende:
nu ook al PM spam als herinnering![]()
goed initiatief
En terechtquote:Op zondag 1 november 2009 18:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat mooi, ik word door jullie gewoon verplicht te kijken
Goed bezigquote:Op zondag 1 november 2009 18:18 schreef omg-rmc het volgende:
Door dit topic heb ik besloten te gaan kijken, echter, de tv doet het hier niet meer, iets met een kabel ofzo.
Dus net 20 minuten met kabels in de weer en OMFG YES DE TV DOET HET WEER DUS MEEKIJKEN VANVOND MET EEN BORD SHOARMA OMFG BAAS DANK U
quote:Op zondag 1 november 2009 18:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Vroeger had Peter een snor, nu niet meer.
Dat ga ik ook proberenquote:Op zondag 1 november 2009 18:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Doe een poging boven PiRANiA's aantal posts uit te komen
Coolquote:Op zondag 1 november 2009 18:53 schreef Melochan het volgende:
Ben er ook bijBen benieuwd naar Peter
Jij bent ook wel erg bezig. Tig posts van jezelf achter elkaar. Ik quote tenminste een paar mensen tegelijk in een post.quote:
Want inderdaad, zonder dikke postcount ben je een nulquote:Op zondag 1 november 2009 18:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jij bent ook wel erg bezig. Tig posts van jezelf achter elkaar. Ik quote tenminste een paar mensen tegelijk in een post.
Dat is misschien ook wel wat ik fout doe![]()
Ik weet hetquote:Op zondag 1 november 2009 18:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jij bent ook wel erg bezig. Tig posts van jezelf achter elkaar. Ik quote tenminste een paar mensen tegelijk in een post.
Dat is misschien ook wel wat ik fout doe![]()
Op zondagavond ligt dat anders.quote:Op zondag 1 november 2009 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want inderdaad, zonder dikke postcount ben je een nul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |