Dat wil moeilijk lukkenquote:Op maandag 2 november 2009 16:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar wat the deal met dronken rukken?
quote:Op zondag 1 november 2009 15:00 schreef Equites het volgende:
Ik heb me hier ook een kater waar je bang van wordt
quote:Op zondag 1 november 2009 15:27 schreef szalony het volgende:
![]()
moge het een les voor de volgende keer zijn
quote:
Bedankt, Laffer.quote:Op maandag 2 november 2009 18:58 schreef laffer het volgende:
dit topic verdient een gratis kick, voor degene die nog even willen lachen
In welke stad was jij op stap, en wat voor merk jas heb je ontvangen?quote:Op maandag 2 november 2009 19:44 schreef Alices het volgende:
AaahhhSchattig hoor!
Ik herinner me ook een avond dat een jongen zijn jas aan mij aanbood en zei dat ik hem mocht houden! Was jij dat?
Nee.. heb hem ook netjes terug gegevenquote:Op maandag 2 november 2009 21:17 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
In welke stad was jij op stap, en wat voor merk jas heb je ontvangen?De kans schat ik op < 1% dat jij diegene bent aan wie ik mijn jas gegeven heb, gezien het aantal 'herkenbaar' reacties in dit topic.
Verdere uitleg?quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:40 schreef Hoerenkots het volgende:
Ik heb mijn jas terug!
Mevrouw heeft via het bedrijf waar ik werk contact opgenomen. Ik had mijn bedrijfspas nog in mijn jaszak zitten. Afgelopen donderdag met haar afgesproken in de kroeg en jas terug gegeven. De avond begon mooi maar eindigde helaas wat minder. Nu zit ik met gemengde gevoelens.
waarom eindigde hij minder? en beschrijving van dame in kwestie?quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:40 schreef Hoerenkots het volgende:
Ik heb mijn jas terug!
Mevrouw heeft via het bedrijf waar ik werk contact opgenomen. Ik had mijn bedrijfspas nog in mijn jaszak zitten. Afgelopen donderdag met haar afgesproken in de kroeg en jas terug gegeven. De avond begon mooi maar eindigde helaas wat minder. Nu zit ik met gemengde gevoelens.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:48 schreef morningstorm het volgende:
[..]
waarom eindigde hij minder? en beschrijving pics van dame in kwestie?
Jas aan het eind van de avond weer aan een andere dame meegeven?quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:40 schreef Hoerenkots het volgende:
Ik heb mijn jas terug!
"Hier heb je m'n auto, doeiquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:40 schreef Hoerenkots het volgende:
Ik heb mijn jas terug!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
"Hier heb je m'n auto, doei"
TS is een baas
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:40 schreef Hoerenkots het volgende:
Ik durfde natuurlijk niet alleen naar de kroeg te gaan. Dus ben ik samen met mijn maten naar die tent geweest.
Heb leuk gesproken met het meisje en we kregen ook gratis bier van haar. Mijn kroegstrijders en ik hadden de smaak weer flink te pakken en op een gegeven moment zijn we naar een andere tent gegaan.
We waren vergeten die meid ook mee te vragen, die in haar eentje naar de kroeg was gekomen.
Eenmaal in de andere kroeg voelde ik mijzelf wat klote. Ik dacht waarom ben ik zo'n mietje die niet alleen met een meid kan praten. Na een paar glazen moed gedronken te hebben werd TS ineens stoer en ging alleen op pad om haar te vinden.
De meid traceren was niet zo moeilijk, echter had ik meer moeite met het vinden van de kroeg. Als een wandelend lijk ben ik de kroeg naarbinnen gelopen en tot mijn verbazing was de mooie dame ook nog aanwezig.
Ik kan mijzelf niet herinneren wat ik gezegd heb maar dat kan nooit veel geweest zijn. Het enige wat ik nog kon was continu oogcontact maken met haar en lief lachen (met een dronken hoofd). Zij deed dit ook terug. Dit ging eigenlijk wel een uur zo door. Dat was heel erg gezellig en toch had ik het idee dat we veel hebben 'besproken'. Wel vreemd eigenlijk.
Na dat uur kwamen de andere kroegstrijders mij weer ophalen. Ze hadden het ontbreken van mijn gezelschap opgemerkt en hadden het vermoeden dat ik die chick aan het opzoeken was. Omdat wij als groep nooit iemand alleen naar huis laten gaan werd ik dus opgehaald.
Mijn maten waren in de kroeg en wilden eigenlijk gelijk verder naar een andere. Ik moest dus afscheid nemen van mevrouw. Ik heb haar bedankt voor de biertjes en haar gezelschap vervolgens ben ik naar buiten gegaan. Eenmaal buiten besloot ik weer naar binnen te gaan. En zij vroeg toen aan mij of ik volgende week samen met haar naar een studieborrel te gaan. Ik zei natuurlijk "JA"!
Ik liep weer naar buiten en omdat ik de informatie niet goed had opgeslagen moest ik later weer terug naar binnen. Ik vroeg haar nogmaals om uitleg en ze zei tegen mij dat ze het ook wel even zou smsén of doorbellen. Ik heb tot op de dag van vandaag nog niets gehoord.
Mijn vrienden omschrijven de dame als volgt: dat wijf is veel te lekker voor jou.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:48 schreef morningstorm het volgende:
[..]
en beschrijving van dame in kwestie?
Burnquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:17 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
Mijn vrienden omschrijven de dame als volgt: dat wijf is veel te lekker voor jou.
Hmm, go for it zou ik zeggenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:17 schreef Hoerenkots het volgende:
[..]
Mijn vrienden omschrijven de dame als volgt: dat wijf is veel te lekker voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |