Ja, maar ik prefereer toch een 'originele' dvd + cd in mijn collectie dan een gebrande dvd/cd.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:40 schreef Aisumasen het volgende:
De DVD-DL voldoet. Of de DVD van één van de andere optredens in de afgelopen 10 jaar.
Hoesje? Bedrukte CD? Boekjes? Boekjes op fotopapier?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:55 schreef Aisumasen het volgende:
Sja, maar of een Japanner het nu op een zilveren schijfje voor je brandt of dat je dat nu zelf doet...
Iemand had het voor 30 dollar kunnen kopen, dat is 20 euro. Dat vind ik het wel waard. En als ik de hoesjes afprint heb ik ook nog een case nodig voor zowel de CD als de DVD.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:08 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, who cares? Wil je daar 40/50 euro voor uitgeven? Heb je een printer voor.
Video van "Only Mama Knows" op Amazon.com.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:17 schreef Aisumasen het volgende:
Uit een review van de nieuwe McCartney-DVD:
[..]
Wat een verrassing...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:05 schreef Aisumasen het volgende:
Op dit moment in de Royal Albert Hall: Take That-reunie tijdens "Hey Jude". Dat Paul daar deel van uit mag maken!
Wat een eer voor Paulquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:05 schreef Aisumasen het volgende:
Op dit moment in de Royal Albert Hall: Take That-reunie tijdens "Hey Jude". Dat Paul daar deel van uit mag maken!
Wat een moreel verwerpelijke post.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:40 schreef Aisumasen het volgende:
De DVD-DL voldoet. Of de DVD van één van de andere optredens in de afgelopen 10 jaar.
Fansquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:15 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Video van "Only Mama Knows" op Amazon.com.
Gelukkig geen celebrities aan het woord. Nee, dit keer zijn het Amerikaanse fans die de muziek onderbreken. Het kan ook nooit eens goed gaan, hè?
Nee je wacht maar tot het legaal te krijgen is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:26 schreef Aisumasen het volgende:
Want je moet een bootleg-DVD laten branden door iemand anders en het van een piraat aanschaffen?
Heeft natuurlijk verder geen reet met Amerika te maken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:34 schreef webfreak het volgende:
[..]
FansHun mening is nog minder relevant dan die van celebrities
Zeker als ze uit Amerika komen, want dan gaat het niet verder dan "Paul is like.. this amazing guy who like... changed the world and everything, and like... the whole music history. And we're like... SOOOO grateful, it's like totally unbelievable".
Want ik laat blijken dat ik geen "DVD van één van de andere optredens in de afgelopen 10 jaar" in de kast heb staanquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:50 schreef Writersright het volgende:
[..]
Nee je wacht maar tot het legaal te krijgen is.
Een bootleg die legaal te verkrijgen is?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:50 schreef Writersright het volgende:
[..]
Nee je wacht maar tot het legaal te krijgen is.
Oh my gód!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:34 schreef webfreak het volgende:
"Paul is like.. this amazing guy who like... changed the world and everything, and like... the whole music history. And we're like... SOOOO grateful, it's like totally unbelievable".
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:22 schreef Aisumasen het volgende:
Ringo komt in januari met een nieuw studio-album genaamd "Y Not". Las een tijd terug dat Dave Stewart weer achter de knoppen zit, en dat McCartney op een nummer meespeelt.
Ik vind de USA te gek (quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:53 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk verder geen reet met Amerika te maken.
Toon eens een beetje respect gast, je zou eens een dvd van McCartney moeten bekijken, dan weet je tenminste wat het doorsnee publiek van hem vindtquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:44 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik vind de USA te gek () maar het lijkt me toch redelijk evident dat Amerikanen sneller met superlatieven gooien dan de relatief 'nuchtere' Europeanen. En dat ze elke zin beginnen met 'like'.
Nee, niet iedereen natuurlijk. Maar wel nét al die mongolen die voor de camera verschijnen.
Jankende koekenbakkers. Dát zijn ze!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Toon eens een beetje respect gast, je zou eens een dvd van McCartney moeten bekijken, dan weet je tenminste wat het doorsnee publiek van hem vindt
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Toon eens een beetje respect gast, je zou eens een dvd van McCartney moeten bekijken, dan weet je tenminste wat het doorsnee publiek van hem vindt
bij de shop van paulramon hier op Fok! 11 euro per cdquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:51 schreef Arn0 het volgende:
Voor de mensen die de remastered albums apart aanschaffen;
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002UQ9UC6
Rubber Soul, Revolver, Sgt. Pepper en Abbey Road voor 35 euro.
4 x 11 is nog altijd duurder dan 35 euro toch?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
bij de shop van paulramon hier op Fok! 11 euro per cd
Krijg zo nu en dan een nieuwsbriefmailtje van zijn site.
Oh I see.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:07 schreef nomar83 het volgende:
[..]
4 x 11 is nog altijd duurder dan 35 euro toch?
Geheel eens. Zie vorige PI.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:55 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er Macca-DVD's bestaan die ik niet minstens 10x heb gezien. Ik heb ze hier allemaal op een rijtje staan. En nee, niet omdat het zo'n fantatische concertdvd's zijn, want dat zijn ze over het algemeen niet.
Uiteraard is de muziek fantastisch, de performance subliem, maar de montage is belabberd en de citaten van het publiek/celebrities/oud-presidenten ronduit beschamend.
Dat is een mening. En die mag je, ZEKER als je een kapitaal hebt gestoken in de disco-en-filmografie van de beste man, naar hartenlust ventileren. Voor kritiekloze verheerlijking kun je beter hierheen.
Damn, gastquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:58 schreef TNA het volgende:
[..]
PI's en sarcasme blijven lastig?quote:
Je hebt Band On The Run eindelijk beluisterd?quote:Op zondag 15 november 2009 01:11 schreef Blinker het volgende:
Ik heb eindelijk Nineteen Hundred and Eighty Five gehoord, man man man wat een fenominaal nummer.
Ik ben gelijk hooked
Er is nog zoveel dat ik nog niet weet!
Ram al beluisterd? Eerst vond ik dat album ook niet veel, maar nu vind ik het echt geweldigquote:
Oké, have funquote:Op zondag 15 november 2009 01:28 schreef Blinker het volgende:
Nee, nog niet! Ik ga het nu wel even luisteren
De avond is nog jong
Ik ben trouwens aangenaam verrast, eerlijk gezegd had ik niet zo'n album verwachtquote:"Dear Boy" is een nummer dat bestaat uit een pallet van klanken en zang, ondersteund door een piano. De tekst van "Dear Boy" is niet gericht op John Lennon, maar op de ex-man van Linda McCartney.
Paul McCartney zingt dat hij (de ex van Linda) niet wist hoe goed hij het had met Linda.
Doordat in de laatste maten van het liedje in één speaker "Dear boy" wordt gezongen en in de andere "what you really miss is all" lijkt het alsof er wordt gezongen "Now what You really miss is Paul" (of:"Balls").
Lennon dacht dat hij voor gek werd gezet omdat The Beatles jarenlang allerlei gekke woordgrappen en dubbelzinnigheden in hun teksten hadden verwerkt.
Ja, erg tof. Dit nummer (monkberry moon delight) is misschien wel mijn topfavoriet van het album. Alhoewel ik weer twijfelquote:Op zondag 15 november 2009 02:23 schreef Blinker het volgende:
Boh, weer een lekker nummer zeg! (Heart of the Country)
Jammer dat je hem niet hebt gekocht inderdaadquote:Op zondag 15 november 2009 02:26 schreef Blinker het volgende:
Ik vind het echt een geweldig album.
En dan te bedenken dat ik niet zo lang geleden nog de LP in m'n handen had bij de platenboer
Heb je dat al eens beluisterd dan? Want daar zit ik nog nietquote:Op zondag 15 november 2009 02:29 schreef Blinker het volgende:
Las ook dat Another Day uit dezelfde sessie is voortgekomen, dat vind ik persoonlijk ook een geweldig nummer!
Ja, The Simpsons hebben vaak Beatles gerelateerde afleveringen. Op Lennon na heeft iedere Beatle een stem ingesproken. En de rooftop aflevering is ook geweldigquote:Op zondag 15 november 2009 02:31 schreef Blinker het volgende:
Ja, daar ben ik nu ook nog hoorMaar ik had dat nummer laatst bij The Simpsons gehoord (
)
Daardoor kende ik dat nummer al, sinds kort.
Klopt ja! Zijn duidelijk fans aanwezig.quote:Op zondag 15 november 2009 02:33 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, The Simpsons hebben vaak Beatles gerelateerde afleveringen. Op Lennon na heeft iedere Beatle een stem ingesproken. En de rooftop aflevering is ook geweldig
Long Haried Lady is ook wel tof
quote:The psychodelic song over the credits has references to 'Tomorrow Never Knows' (drumming) and 'Strawberry Fields Forever' (Homer says 'I buried Flanders').
Hahaquote:Op zondag 15 november 2009 02:52 schreef Aisumasen het volgende:
Bonus-tracks horen niet bij een album! Dit album hoort af te sluiten met McCartney's hoogtepunt: "The Back Seat Of My Car".
Engelse wikipedia is sowieso veel beter. Jammer dat je nu pas joint trouwensquote:Op zondag 15 november 2009 02:53 schreef Aisumasen het volgende:
En de Nederlandse Wikipedia is een beetje in de war bij "Dear Boy" met "Dear Friend" van "Wild Life" uit datzelfde jaar.
Grapjasquote:Op zondag 15 november 2009 02:54 schreef Aisumasen het volgende:
Én "Oh Woman, Oh Why" is z'n beste rocker ever.
Idd herkenbaarquote:Laat maar, het is te moeilijk om ze te categoriseren, ik som bijna het hele album op
Waarvan de laatste twee alleen in de tour rondom de albums uit die tijd, en die eerste één tour met de huidige bandquote:Op zondag 15 november 2009 02:39 schreef Arn0 het volgende:
Kan je geloven dat er van dit album maar drie nummers(Too Many People, Smile Away en Eat At Home) live zijn gespeeld?
Schande eigenlijk, het zijn echt goede nummers!quote:Op zondag 15 november 2009 02:58 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Waarvan de laatste twee alleen in de tour rondom de albums uit die tijd, en die eerste één tour met de huidige band.
Maar dan nog is het niet slecht, de nummers die hij doet in zijn show worden wel goed live gespeeld en tussen de nummers door zorgt hij ook wel voor wat entertainment. Geen Madonna touren, maar dat hoeft zeker nietquote:Op zondag 15 november 2009 03:02 schreef Aisumasen het volgende:
Jep, Paul McCartney de muzikant staat mijlenver van Paul McCartney de entertainer vandaan.
Absoluut geen idee, nog nooit beluisterdquote:Op zondag 15 november 2009 03:07 schreef Aisumasen het volgende:
Niet zo'n fan van dat album. Ik kan jullie vast niet blijmaken met "Back To The Egg"?
Sjonge toch, ook niets meer gewoon hequote:Op zondag 15 november 2009 03:12 schreef Blinker het volgende:
Ik ben bang dat ik toch moet afhaken!
Ik begin toch een beetje in te dutten, niet helemaal fit ook.
Ik vond het geslaagd in ieder gevalMoeten we vaker doen!
Maken jullie het niet te laat?
Geen idee waar je het over hebt, maar primaquote:Op zondag 15 november 2009 03:13 schreef Aisumasen het volgende:
Ik taai ook af. Binnenkort gaan we ritueel alle "Spies Like Us" remixes stuk voor stuk beluisteren en analyseren. Afgesproken? Mooi!
All Things Must Pass heb je zeker al beluisterd?quote:Op zondag 15 november 2009 03:18 schreef Blinker het volgende:
Lijkt mij een uitstekend idee, ik laat mij in ieder geval graag verrassen (zoals vandaag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |