Ja, erg tof. Dit nummer (monkberry moon delight) is misschien wel mijn topfavoriet van het album. Alhoewel ik weer twijfelquote:Op zondag 15 november 2009 02:23 schreef Blinker het volgende:
Boh, weer een lekker nummer zeg! (Heart of the Country)
Jammer dat je hem niet hebt gekocht inderdaadquote:Op zondag 15 november 2009 02:26 schreef Blinker het volgende:
Ik vind het echt een geweldig album.
En dan te bedenken dat ik niet zo lang geleden nog de LP in m'n handen had bij de platenboer
Heb je dat al eens beluisterd dan? Want daar zit ik nog nietquote:Op zondag 15 november 2009 02:29 schreef Blinker het volgende:
Las ook dat Another Day uit dezelfde sessie is voortgekomen, dat vind ik persoonlijk ook een geweldig nummer!
Ja, The Simpsons hebben vaak Beatles gerelateerde afleveringen. Op Lennon na heeft iedere Beatle een stem ingesproken. En de rooftop aflevering is ook geweldigquote:Op zondag 15 november 2009 02:31 schreef Blinker het volgende:
Ja, daar ben ik nu ook nog hoorMaar ik had dat nummer laatst bij The Simpsons gehoord (
)
Daardoor kende ik dat nummer al, sinds kort.
Klopt ja! Zijn duidelijk fans aanwezig.quote:Op zondag 15 november 2009 02:33 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, The Simpsons hebben vaak Beatles gerelateerde afleveringen. Op Lennon na heeft iedere Beatle een stem ingesproken. En de rooftop aflevering is ook geweldig
Long Haried Lady is ook wel tof
quote:The psychodelic song over the credits has references to 'Tomorrow Never Knows' (drumming) and 'Strawberry Fields Forever' (Homer says 'I buried Flanders').
Hahaquote:Op zondag 15 november 2009 02:52 schreef Aisumasen het volgende:
Bonus-tracks horen niet bij een album! Dit album hoort af te sluiten met McCartney's hoogtepunt: "The Back Seat Of My Car".
Engelse wikipedia is sowieso veel beter. Jammer dat je nu pas joint trouwensquote:Op zondag 15 november 2009 02:53 schreef Aisumasen het volgende:
En de Nederlandse Wikipedia is een beetje in de war bij "Dear Boy" met "Dear Friend" van "Wild Life" uit datzelfde jaar.
Grapjasquote:Op zondag 15 november 2009 02:54 schreef Aisumasen het volgende:
Én "Oh Woman, Oh Why" is z'n beste rocker ever.
Idd herkenbaarquote:Laat maar, het is te moeilijk om ze te categoriseren, ik som bijna het hele album op
Waarvan de laatste twee alleen in de tour rondom de albums uit die tijd, en die eerste één tour met de huidige bandquote:Op zondag 15 november 2009 02:39 schreef Arn0 het volgende:
Kan je geloven dat er van dit album maar drie nummers(Too Many People, Smile Away en Eat At Home) live zijn gespeeld?
Schande eigenlijk, het zijn echt goede nummers!quote:Op zondag 15 november 2009 02:58 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Waarvan de laatste twee alleen in de tour rondom de albums uit die tijd, en die eerste één tour met de huidige band.
Maar dan nog is het niet slecht, de nummers die hij doet in zijn show worden wel goed live gespeeld en tussen de nummers door zorgt hij ook wel voor wat entertainment. Geen Madonna touren, maar dat hoeft zeker nietquote:Op zondag 15 november 2009 03:02 schreef Aisumasen het volgende:
Jep, Paul McCartney de muzikant staat mijlenver van Paul McCartney de entertainer vandaan.
Absoluut geen idee, nog nooit beluisterdquote:Op zondag 15 november 2009 03:07 schreef Aisumasen het volgende:
Niet zo'n fan van dat album. Ik kan jullie vast niet blijmaken met "Back To The Egg"?
Sjonge toch, ook niets meer gewoon hequote:Op zondag 15 november 2009 03:12 schreef Blinker het volgende:
Ik ben bang dat ik toch moet afhaken!
Ik begin toch een beetje in te dutten, niet helemaal fit ook.
Ik vond het geslaagd in ieder gevalMoeten we vaker doen!
Maken jullie het niet te laat?
Geen idee waar je het over hebt, maar primaquote:Op zondag 15 november 2009 03:13 schreef Aisumasen het volgende:
Ik taai ook af. Binnenkort gaan we ritueel alle "Spies Like Us" remixes stuk voor stuk beluisteren en analyseren. Afgesproken? Mooi!
All Things Must Pass heb je zeker al beluisterd?quote:Op zondag 15 november 2009 03:18 schreef Blinker het volgende:
Lijkt mij een uitstekend idee, ik laat mij in ieder geval graag verrassen (zoals vandaag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |