abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 november 2009 @ 13:41:43 #51
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74314072
Ik werk niet voor jou, ik ben ook een studentje die zelf hard werkt om zijn auto hobbies te betalen, maar ik betaal dat allemaal aan 1 project en 1 dagelijkse auto. Niet aan 16 projecten
En ik claim niet dat geld jeukt in mijn broekzak. Want helaas doet het dat niet
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_74314184
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:31 schreef Turquaz52 het volgende:

Gewoon eventjes wachten en geduld hebben Googol.
Dat doe ik al een tijdje Maar daar gaat het juist om (lees verder)
quote:
hoe denk je dat ik me voel? Geld zit te jeuken in mijn zak
Da's zo'n beetje waar elk goedwillende PTA-er je juist voor probeert te waarschuwen
quote:
, en ja ik ben bereid om nu eventjes een automaatbak te halen van een 6 cilinder, dat is het punt niet.
En da's juist wel het hele punt. Je koopt brakke bakken voor weinig waar je dan geld en tijd in steekt om vervolgens weer zonder winst weg te doen. Als je je tijd niet rekent (voor jezelf) maak je gewoon verlies want -zoals je vast wel eens hebt gehoord- zijn project-auto's vooral uit te drukken in werk-uren die erin zitten.
quote:
Het punt is dat ik nu eventjes de Golf rijklaar moet maken (iets kleins). Zodat ik een dagelijks autotje heb, en als ik de beemer daarna klaar heb dat ik de auto gewoon zonder winst door verkoop aan een bekende zonder oog op winst.. (Iedereen weet zowiezo dat ik hem voor een meijertje heb gekocht.. )..
En da's dus waar het fout gaat. Had je die Golf links laten liggen dan had je wel meer dan een snip meer kunnen steken in jouw project. Wat was er mis met die Uno als dagelijks autootje?
quote:
Mijn project heeft een deadline van een maand nog. Maar binnen 2 weken moet ie al draaien