quote:Op zondag 1 november 2009 14:22 schreef EdAtTheBar het volgende:
Wederom volkomen terechte rode kaart!
Dit had je makkelijk met geel + penalty kunnen bestraffen, zo'n zware overtreding was het echt niet.quote:Op zondag 1 november 2009 14:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Was is dat nu weer voor onzin uitspraakAls hij een overtreding maakt moet ie er gewoon uit.
Feyenoorders schijnen de regels van voetbal niet helemaal te begrijpen. Dit was volkomen terecht rood. Misschien moet jullie bestuur eens 50.000 van die boekjes bestellen.quote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit had je makkelijk met geel + penalty kunnen bestraffen, zo'n zware overtreding was het echt niet.
quote:Op zondag 1 november 2009 14:24 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Hahaha met 5-1 op je kloten krijgen en daar dan de scheids de schuld van geven
Het is gewoon een doorgebroken speler, als je dan geen rood geeft ben je ook niet meer geloofwaardig.quote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit had je makkelijk met geel + penalty kunnen bestraffen, zo'n zware overtreding was het echt niet.
Hij heeft zo'n babyface hequote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef Adelante het volgende:
Wat is De Zeeuw voor halve Marokkaan met dat taaltje van 'm![]()
Ah gossiequote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Zonder die onterechte rode kaart van Babovic had ik het nog wel eens willen zien, ik vond dat we het goed bij konden benen in de eerste helft en die goal was gewoon een foutje van de keeper. Ik had echt het idee dat we hier wat weg konden halen. Maar ja, Blom
En suarez, weer een schwalbe en rode kaart aangenaaid
suarez deed exact hetzelfde als Babovic hoor, dus of beiden rood of beiden niks. En je kan niet ontkennen dat het de eerste helft gelijk op ging.quote:
Schei toch uit.quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Zonder die onterechte rode kaart van Babovic had ik het nog wel eens willen zien, ik vond dat we het goed bij konden benen in de eerste helft en die goal was gewoon een foutje van de keeper. Ik had echt het idee dat we hier wat weg konden halen. Maar ja, Blom
Onterecht? Wees blij dat er eindelijk eens een scheidsrechter is die dat soort ondoordachte acties bestraft. Gekke Serviër die Babovic. Blom was in vorm en had misschien nog wel een betere wedstrijd dan Ajax.quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Gast, suarez deed precies hetzelfde op Babovic en maakte een schwalbe, kijk eens zonder ajax-bril naar de herhalingenquote:Op zondag 1 november 2009 14:29 schreef Criticus. het volgende:
[..]
Onterecht? Wees blij dat er eindelijk eens een scheidsrechter is die dat soort ondoordachte acties bestraft. Gekke Serviër die Babovic. Blom was in vorm en had misschien nog wel een betere wedstrijd dan Ajax.
En dat over Suarez...
Welke wedstrijd heb jij gezien dan?quote:Op zondag 1 november 2009 14:31 schreef Basilicumman het volgende:
En die van der Wiel werd soms mooi zoek getikt door Wijnaldum. Dat van Marwijk die van der Wiel niet meer terug laat komen.
Misschien niet, maar kampioen wordt je tegen de kleintjes.quote:Op zondag 1 november 2009 14:31 schreef Basilicumman het volgende:
Ze mogen wel gewonnen hebben tegen 10 man van Feyenoord, van Twente of PSV zie ik ze zo niet winnen.
Suarez deed exact hetzelfde tegen Bahia. Dan had hij ook rood moeten krijgen.quote:Op zondag 1 november 2009 14:29 schreef Criticus. het volgende:
[..]
Onterecht? Wees blij dat er eindelijk eens een scheidsrechter is die dat soort ondoordachte acties bestraft. Gekke Serviër die Babovic. Blom was in vorm en had misschien nog wel een betere wedstrijd dan Ajax.
En dat over Suarez...
Je doelt op Suarez-Bahia bij de achterlijn?quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gast, suarez deed precies hetzelfde op Babovic en maakte een schwalbe, kijk eens zonder ajax-bril naar de herhalingen
Dat was toch tegen Babovic?quote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef Criticus. het volgende:
[..]
Je doelt op Suarez-Bahia bij de achterlijn?
Wijnaldum was waardeloos.quote:Op zondag 1 november 2009 14:31 schreef Basilicumman het volgende:
Ze mogen wel gewonnen hebben tegen 10 man van Feyenoord, van Twente of PSV zie ik ze zo niet winnen. En die van der Wiel werd soms mooi zoek getikt door Wijnaldum. Dat van Marwijk van der Wiel niet meer terug laat komen.
Ik heb in ieder geval niet met een Ajax-bril op gekeken. Ik vind van der Wiel een matige voetballer en dat werd bevestigd door de overtredingen die van der Wiel maakte.quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef Criticus. het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gezien dan?
quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Suarez deed exact hetzelfde tegen Bahia. Dan had hij ook rood moeten krijgen.
quote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen uurtje of 10 lekker richting Amsterdam met een biertje en heerlijke voetbalmiddag hebben met je vrienden en de kakkerlakke uitlachen na de 5-1.
Heb er nu al zin in
Ohja, toen had ik al zoiets van; Die Babovic gaat z'n kop verliezenquote:
Maar suarez maakte daar exact dezelfde beweging als Babovic bij z'n kaart, zelfs Hiddink zei dat het hetzelfde wasquote:Op zondag 1 november 2009 14:35 schreef Criticus. het volgende:
[..]
Ohja, toen had ik al zoiets van; Die Babovic gaat z'n kop verliezenEn het gebeurde ook nog.
Iemand een gifje van de desbetreffende actie?
Babovic of hoe die smeerlap ook mag heten, ramt Verthongen express in het gezicht met een bloedneus als gevolg. Hij deed dit om zelf door te kunnen aanvallen. Suarez, gaf Bahia een laf tikje op zijn wang een totaal andere plek welke zonder gevolgen voor Bahia of de wedstrijd was, de bal was al uit. Als je die tweede rode kaart onterecht vindt houd het op.quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Suarez deed exact hetzelfde tegen Bahia. Dan had hij ook rood moeten krijgen.
Idd, m'n geduld met die jongen is ook wel op onderhand. Hij speelt al 3 jaar bij het eerste en je kan als 20-jarige best een dipje hebben maar dit duurt te lang. Misschien hebben we hem toch overschat?quote:Op zondag 1 november 2009 14:36 schreef Hamilcar het volgende:
Ik weet niet welke Wijnaldum jij hebt zitten bekijken, maar G. Wijnaldum speelde vandaag een zeer bedroevende pot hoor
quote:Op zondag 1 november 2009 14:37 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Babovic of hoe die smeerlap ook mag heten, ramt Verthongen express in het gezicht met een bloedneus als gevolg. Hij deed dit om zelf door te kunnen aanvallen. Suarez, gaf Bahia een laf tikje op zijn wang een totaal andere plek welke zonder gevolgen voor Bahia of de wedstrijd was, de bal was al uit. Als je die tweede rode kaart onterecht vindt houd het op.
Wees eens een man, Feyenoord heeft schandalig slecht gespeeld. Als je één mannetje minder hebt, hoef je nog niet met 5 - 1 te verliezen. Ajax heeft gehakt gemaakt van Feyenoord.
Tja, denk dat het ook gaat om op wat voor een moment zoiets gebeurd. In het heetst van de strijd in een duel om de bal op de achterlijn of midden op het veld waar de scheids bovenop staat.quote:Op zondag 1 november 2009 14:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar suarez maakte daar exact dezelfde beweging als Babovic bij z'n kaart, zelfs Hiddink zei dat het hetzelfde was
quote:Op zondag 1 november 2009 14:37 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Haha, hij was niet al te succesvol nee maar hij voetbalt wel.
Hij is toch nog geen 20 man? Gast is nog niet eens 19.quote:Op zondag 1 november 2009 14:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, m'n geduld met die jongen is ook wel op onderhand. Hij speelt al 3 jaar bij het eerste en je kan als 20-jarige best een dipje hebben maar dit duurt te lang. Misschien hebben we hem toch overschat?
quote:Op zondag 1 november 2009 14:38 schreef Criticus. het volgende:
[..]
Tja, denk dat het ook gaat om op wat voor een moment zoiets gebeurd. In het heetst van de strijd in een duel om de bal op de achterlijn of midden op het veld waar de scheids bovenop staat.
Beetje dom van Babovic.
quote:
De anderen waren aan het klaverjassen?quote:Op zondag 1 november 2009 14:37 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Haha, hij was niet al te succesvol nee maar hij voetbalt wel.
Het is gewoon allebei hetzelfde, sterker nog, de bal was bij dat van suarez al uit dus dan zou ik eerder daar rood geven.quote:Op zondag 1 november 2009 14:41 schreef Criticus. het volgende:
[..]
Uit het perspectief van de scheids schrijf ik dit he. Ik heb mijn "Ajax-bril" afgezet, zoals gevraagd werd.
Ja daar leek het wel op ja. Maar ik ga een echte topper kijken: Heracles Almelo - FC Utrecht. En Wijnaldum isquote:Op zondag 1 november 2009 14:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
De anderen waren aan het klaverjassen?
Je hebt gelijk, hij wordt over 2 weekjes 20.quote:Op zondag 1 november 2009 14:39 schreef Criticus. het volgende:
[..]
Hij is toch nog geen 20 man? Gast is nog niet eens 19.
Wat een grap, haha.quote:Op zondag 1 november 2009 14:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij wordt over 2 weekjes 20.
Wat maakt iemand nou weer pauper om dat uit te spreken.quote:Op zondag 1 november 2009 14:48 schreef Pieter-utd het volgende:
Trouwens ontzettend pauper die gasten die Blom de schuld geven, kan me niet herinneren dat ze kritiek hadden toen Mols 2 jaar op rij een schwalbe maakte en een penaltie kreeg
Dat was gewoon wraak voor machlas dus geoorloofd.quote:Op zondag 1 november 2009 14:48 schreef Pieter-utd het volgende:
Trouwens ontzettend pauper die gasten die Blom de schuld geven, kan me niet herinneren dat ze kritiek hadden toen Mols 2 jaar op rij een schwalbe maakte en een penaltie kreeg
Dat is altijd hetzelfde met die feyenoorders. Winnen kunnen ze niet en verlies om gaan zijn ze ook al dramatisch slecht.quote:Op zondag 1 november 2009 14:48 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat was gewoon onterecht ook. Maar minder ingrijpend, met 10 tegen 10 en Ajax zonder Suarez was het nooit maar dan ook nooit 5-1 geworden. Eerder een 2-2.quote:Op zondag 1 november 2009 14:48 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat? Vind je dat Suarez rood moest hebben? Waarom in Godsnaam?quote:Op zondag 1 november 2009 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat was gewoon onterecht ook. Maar minder ingrijpend, met 10 tegen 10 en Ajax zonder Suarez was het nooit maar dan ook nooit 5-1 geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |