Hij heeft zo'n babyface hequote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef Adelante het volgende:
Wat is De Zeeuw voor halve Marokkaan met dat taaltje van 'm![]()
Ah gossiequote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Zonder die onterechte rode kaart van Babovic had ik het nog wel eens willen zien, ik vond dat we het goed bij konden benen in de eerste helft en die goal was gewoon een foutje van de keeper. Ik had echt het idee dat we hier wat weg konden halen. Maar ja, Blom
En suarez, weer een schwalbe en rode kaart aangenaaid
suarez deed exact hetzelfde als Babovic hoor, dus of beiden rood of beiden niks. En je kan niet ontkennen dat het de eerste helft gelijk op ging.quote:
Schei toch uit.quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Zonder die onterechte rode kaart van Babovic had ik het nog wel eens willen zien, ik vond dat we het goed bij konden benen in de eerste helft en die goal was gewoon een foutje van de keeper. Ik had echt het idee dat we hier wat weg konden halen. Maar ja, Blom
Onterecht? Wees blij dat er eindelijk eens een scheidsrechter is die dat soort ondoordachte acties bestraft. Gekke Serviėr die Babovic. Blom was in vorm en had misschien nog wel een betere wedstrijd dan Ajax.quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Gast, suarez deed precies hetzelfde op Babovic en maakte een schwalbe, kijk eens zonder ajax-bril naar de herhalingenquote:Op zondag 1 november 2009 14:29 schreef Criticus. het volgende:
[..]
Onterecht? Wees blij dat er eindelijk eens een scheidsrechter is die dat soort ondoordachte acties bestraft. Gekke Serviėr die Babovic. Blom was in vorm en had misschien nog wel een betere wedstrijd dan Ajax.
En dat over Suarez...
Welke wedstrijd heb jij gezien dan?quote:Op zondag 1 november 2009 14:31 schreef Basilicumman het volgende:
En die van der Wiel werd soms mooi zoek getikt door Wijnaldum. Dat van Marwijk die van der Wiel niet meer terug laat komen.
Misschien niet, maar kampioen wordt je tegen de kleintjes.quote:Op zondag 1 november 2009 14:31 schreef Basilicumman het volgende:
Ze mogen wel gewonnen hebben tegen 10 man van Feyenoord, van Twente of PSV zie ik ze zo niet winnen.
Suarez deed exact hetzelfde tegen Bahia. Dan had hij ook rood moeten krijgen.quote:Op zondag 1 november 2009 14:29 schreef Criticus. het volgende:
[..]
Onterecht? Wees blij dat er eindelijk eens een scheidsrechter is die dat soort ondoordachte acties bestraft. Gekke Serviėr die Babovic. Blom was in vorm en had misschien nog wel een betere wedstrijd dan Ajax.
En dat over Suarez...
Je doelt op Suarez-Bahia bij de achterlijn?quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gast, suarez deed precies hetzelfde op Babovic en maakte een schwalbe, kijk eens zonder ajax-bril naar de herhalingen
Dat was toch tegen Babovic?quote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef Criticus. het volgende:
[..]
Je doelt op Suarez-Bahia bij de achterlijn?
Wijnaldum was waardeloos.quote:Op zondag 1 november 2009 14:31 schreef Basilicumman het volgende:
Ze mogen wel gewonnen hebben tegen 10 man van Feyenoord, van Twente of PSV zie ik ze zo niet winnen. En die van der Wiel werd soms mooi zoek getikt door Wijnaldum. Dat van Marwijk van der Wiel niet meer terug laat komen.
Ik heb in ieder geval niet met een Ajax-bril op gekeken. Ik vind van der Wiel een matige voetballer en dat werd bevestigd door de overtredingen die van der Wiel maakte.quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef Criticus. het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gezien dan?
quote:Op zondag 1 november 2009 14:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Suarez deed exact hetzelfde tegen Bahia. Dan had hij ook rood moeten krijgen.
quote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen uurtje of 10 lekker richting Amsterdam met een biertje en heerlijke voetbalmiddag hebben met je vrienden en de kakkerlakke uitlachen na de 5-1.
Heb er nu al zin in
Ohja, toen had ik al zoiets van; Die Babovic gaat z'n kop verliezenquote:
Maar suarez maakte daar exact dezelfde beweging als Babovic bij z'n kaart, zelfs Hiddink zei dat het hetzelfde wasquote:Op zondag 1 november 2009 14:35 schreef Criticus. het volgende:
[..]
Ohja, toen had ik al zoiets van; Die Babovic gaat z'n kop verliezenEn het gebeurde ook nog.
Iemand een gifje van de desbetreffende actie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |