We houden het gewoon lekker gezellig.quote:Op zondag 1 november 2009 02:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Understooddol gewoon lekker mee.
Kreeg tijdens t stappen ook te horen dat ik iets te gezellig wsKlets veul te veul
Wat mooi dat je het prikkelgedoe over je heen kan zetten, en gaan met die banaan. Zo herkenbaar!, dat je pas laat over prikkels ging spreken. Ik deed het ook pas toen ik ‘tot geloof was gekomen’ (lees: meer over autisme leerde). Prikkels is een woord dat alleen in het autistische woordenboek voorkomtquote:Op zondag 1 november 2009 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren ben ik naar een helloweenparty geweest opzich best leuk.Alleen al die verkleden mensen geven best veel prikkels. Daar heb ik altijd al last van gehad alleen toen noemde ik dat nog niet zo.
Ik snap nu andere autisten goed die helemaal niet uit gaan omdat zij te veel prikkels krijgen. Want er zijn best veel prikkels. Licht, geluid en veel mensen. Gelukkig kan ik mijzelf er over heen zetten en gewoon genieten.
Ik laat mijn beperking niet mijn leven leiden. Ik leid mijn leven met een beperking.quote:Op zondag 1 november 2009 13:52 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Wat mooi dat je het prikkelgedoe over je heen kan zetten, en gaan met die banaan. Zo herkenbaar!, dat je pas laat over prikkels ging spreken. Ik deed het ook pas toen ik ‘tot geloof was gekomen’ (lees: meer over autisme leerde). Prikkels is een woord dat alleen in het autistische woordenboek voorkomt
op zich had ik jarenlang dit probleem niet met uitgaan, avonden/nachten per week uit en nergens last van, blijkbaar was (waarschijnlijk door de ADHD-kant in mij) de batterij erg vol (iets met een ketel toverdrank waar ik misschien ooit in ben gevallen), maar nu moet ik er echt niet aan denken!quote:Op zondag 1 november 2009 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren ben ik naar een helloweenparty geweest opzich best leuk.Alleen al die verkleden mensen geven best veel prikkels. Daar heb ik altijd al last van gehad alleen toen noemde ik dat nog niet zo.
Ik snap nu andere autisten goed die helemaal niet uit gaan omdat zij te veel prikkels krijgen. Want er zijn best veel prikkels. Licht, geluid en veel mensen. Gelukkig kan ik mijzelf er over heen zetten en gewoon genieten.
Er is nog geregeld voor die meet. Have patiencequote:Op zondag 1 november 2009 14:50 schreef robuust89 het volgende:
vrolijk! vrolijk ben ik!
*dat wou ik even kwijt![]()
zeg tijn, je krijgt dan wel vroljjk een pm van cassandra over de meet, maar hoe zit het daarmee eigenlijk?
*wilt niet opdringerig overkomen, maar doet het wel
28 november komt mij niet zo goed uit.quote:Op zondag 1 november 2009 22:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Over de meeting, zal omgeving arnhem worden, lekker centraal. Utrecht is niet te doen vanuit Enschede, maar mocht het merendeel toch liever naar utrecht willen zal ik daar wel in mee gaan.
Ik ken geen leuke cafés maar een high tea is wellicht wel gezellighebben er mensen ideeen?
Kan iedereen trouwens 12 december?
Of 21 november, 28 november kan ik persoonlijk niet, en 5 december is misschien niet even handig omdat het dan sinterklaas is, alhoewel ik wel een heel leuk idee heb voor een spelletje dan
Nee want familie(ouders en broertje en zusjes) komen zondag op de thee. En daarna ga ik bij mijn ouders eten of uit eten ofzo. Ik denk dat ik zaterdag gewoon wat vrienden uitnodig. Dus dat zal wel meevallen als ik gewoon niet te veel mensen uitnodig en duidelijke afspraken maak.quote:Op maandag 2 november 2009 13:32 schreef Logician het volgende:
Zou dat niet veel te veel drukte worden met je verjaardag (neem aan dat je dan ook nog al die standaard familie dingen moet doen enzo?)
Nee, die laat ik op een ander tijdstip komen. Bijvoorbeeld 's avonds ofzo. Ik weet nog niet ik zie wel. Of er überhaupt mensen willen komen.quote:Op maandag 2 november 2009 13:58 schreef Logician het volgende:
okay, maar het zou dus niet zo zijn dat die vrienden óók er bij zullen zijn dan?
Ik vind Arnhem trouwens echt een supermooie stad
(vaak in die regio geweest ivm het leo kanner huis als kind)
Weeeet je... Geen terug vind post'je, maar Te Veel Praat'jes, die mis ik bij jou een beetje.. zwijgzame jongen, of niet somsquote:Op maandag 2 november 2009 16:37 schreef DeepChord het volgende:
*plaatst TVP'tje
Oke 12 december is goedquote:Op maandag 2 november 2009 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Weeeet je... Geen terug vind post'je, maar Te Veel Praat'jes, die mis ik bij jou een beetje.. zwijgzame jongen, of niet soms
28 november viel voor mij al af omdat ik dan ein-de-lijk weer naar bo en band ga! Dus daar laat ik mij door niemand tegen houden. 5 december ben ik aan t regelen om gezellig met een groepje vrienden het grote sinterklaas spel te houden (onder het mom van.. Ik krijg weer een beetje een sociaal leventje..) maar het rotte van sinterklaas is dat veel mensen al verplichtingen hebben bij familie dus het zou zo maar kunnen dat ik eind december een sinterklaas spel houd
Ok, om even knopen door te hakken,
http://www.uitjesinarnhem(...)sweet-delight-01.php op 12 december?
Is maar een uurtje maar we kunnen altijd nog blijven zitten en nog een drankje doen.
En logician maak je maar geen zorgen of je wel of niet veilig thuis komt, ik pik je gewoon op as promised, komt helemaal goed!
Ik woon in apeldoorn.quote:Op maandag 2 november 2009 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Oorspronkelijke plan was utrecht maar bij nader inzien apeldoorn. Arnhem ligt ook een stukje meer naar t zuiden voor bijv. de limburgers
Maar het is nog geen 200 km toch wat je aangaf thrackan?
Wil wel een beetje tijdig weten wie er wel en niet komen ivm reserveren. Kunnen jullie dat aan mij en/of aan tijn doorgeven?
We zijn in ieder geval met zijn 4-en (ik sleur ook een aanhangsel meeof ie nu wilt of niet
)
Ik geloof ook niet meer in sinterklaas hoor
Maar het is wel gezellig met vrienden.
Arme hangselquote:Op maandag 2 november 2009 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Oorspronkelijke plan was utrecht maar bij nader inzien apeldoorn. Arnhem ligt ook een stukje meer naar t zuiden voor bijv. de limburgers
Maar het is nog geen 200 km toch wat je aangaf thrackan?
Wil wel een beetje tijdig weten wie er wel en niet komen ivm reserveren. Kunnen jullie dat aan mij en/of aan tijn doorgeven?
We zijn in ieder geval met zijn 4-en (ik sleur ook een aanhangsel meeof ie nu wilt of niet
)
Ik geloof ook niet meer in sinterklaas hoor
Maar het is wel gezellig met vrienden.
Voor mij maakt het niet uit aangezien beide ongeveer 2 uur reizen is. Dus voor is Arnhem prima.quote:Op maandag 2 november 2009 19:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Mmmmm hij hoeft geen medelijden al zal die dat stellig ontkennen wat ik best snap als je t met mij te verduren hebt. hehe
Is apeldoorn voor jullie beiden dichterbij? Want in dat geval schipper ik wel,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |