Ik woon in apeldoorn.quote:Op maandag 2 november 2009 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Oorspronkelijke plan was utrecht maar bij nader inzien apeldoorn. Arnhem ligt ook een stukje meer naar t zuiden voor bijv. de limburgers
Maar het is nog geen 200 km toch wat je aangaf thrackan?
Wil wel een beetje tijdig weten wie er wel en niet komen ivm reserveren. Kunnen jullie dat aan mij en/of aan tijn doorgeven?
We zijn in ieder geval met zijn 4-en (ik sleur ook een aanhangsel meeof ie nu wilt of niet
)
Ik geloof ook niet meer in sinterklaas hoor
Maar het is wel gezellig met vrienden.
Arme hangselquote:Op maandag 2 november 2009 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Oorspronkelijke plan was utrecht maar bij nader inzien apeldoorn. Arnhem ligt ook een stukje meer naar t zuiden voor bijv. de limburgers
Maar het is nog geen 200 km toch wat je aangaf thrackan?
Wil wel een beetje tijdig weten wie er wel en niet komen ivm reserveren. Kunnen jullie dat aan mij en/of aan tijn doorgeven?
We zijn in ieder geval met zijn 4-en (ik sleur ook een aanhangsel meeof ie nu wilt of niet
)
Ik geloof ook niet meer in sinterklaas hoor
Maar het is wel gezellig met vrienden.
Voor mij maakt het niet uit aangezien beide ongeveer 2 uur reizen is. Dus voor is Arnhem prima.quote:Op maandag 2 november 2009 19:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Mmmmm hij hoeft geen medelijden al zal die dat stellig ontkennen wat ik best snap als je t met mij te verduren hebt. hehe
Is apeldoorn voor jullie beiden dichterbij? Want in dat geval schipper ik wel,
Dat gevoel ken ik wel... Dan wil je eigenlijk linea recta de deur uitquote:Op maandag 2 november 2009 20:06 schreef Metro2005 het volgende:
Gister wezen bowlen, op zich leuk alleen had ik een biertje op en dat viel me niet goed. Lichamelijk wel maar geestelijk wat minder. Van alcohol krijg ik altijd een versterkt gevoel van de emoties die ik op dat moment heb. Als ik in een openbare gelegenheid ben uit zich dat dus in een angstig gevoel. Alsof ik direct weg wil kruipen. Weg van die overprikkelende situatieGelukkig ging het na een half uurtje ofzo weer wat weg maar echt fijn voelt dat niet. Ik vergeet het ook elke keer weer
Ook altijd weer zo'n fijne wakeup call om te beseffen dat je écht nog niet over je angsten heen bent maar dat je ze alleen redelijk kan onderdrukkenquote:Op maandag 2 november 2009 20:08 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik wel... Dan wil je eigenlijk linea recta de deur uit
Vervelendquote:Op maandag 2 november 2009 20:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ook altijd weer zo'n fijne wakeup call om te beseffen dat je écht nog niet over je angsten heen bent maar dat je ze alleen redelijk kan onderdrukken
Ik ben zelf niet echt van de zoetigheid, maar ik vind het zo leuk om iedereen eens irl te kunnen zien dat ik het allemaal wel best vindquote:Op maandag 2 november 2009 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Weeeet je... Geen terug vind post'je, maar Te Veel Praat'jes, die mis ik bij jou een beetje.. zwijgzame jongen, of niet soms
28 november viel voor mij al af omdat ik dan ein-de-lijk weer naar bo en band ga! Dus daar laat ik mij door niemand tegen houden. 5 december ben ik aan t regelen om gezellig met een groepje vrienden het grote sinterklaas spel te houden (onder het mom van.. Ik krijg weer een beetje een sociaal leventje..) maar het rotte van sinterklaas is dat veel mensen al verplichtingen hebben bij familie dus het zou zo maar kunnen dat ik eind december een sinterklaas spel houd
Ok, om even knopen door te hakken,
http://www.uitjesinarnhem(...)sweet-delight-01.php op 12 december?
Is maar een uurtje maar we kunnen altijd nog blijven zitten en nog een drankje doen.
En logician maak je maar geen zorgen of je wel of niet veilig thuis komt, ik pik je gewoon op as promised, komt helemaal goed!
Geen probleem!quote:Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet echt van de zoetigheid, maar ik vind het zo leuk om iedereen eens irl te kunnen zien dat ik het allemaal wel best vind
ps: Dankje voor de bevestiging
Ziet er leuk uit die tentquote:Op maandag 2 november 2009 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
http://www.bagelsbeans.nl/winkel_koningstraat_arnhem.shtml laten we dan maar hier heen gaan, zoetigheid, hartige dingen en heeerlijke ijskoffie.
Hoeven we ook niet te reserveren, dat scheelt alweer.
12 december 14.00 uur?
Wie komen er?
Tijn
Logician
Cassandra +1
quote:Op maandag 2 november 2009 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
godverdegodverdegodver
hoe krijg je een rasechte optimist in een dip, trap dr op dr hart
Karma..
Doe datquote:Op maandag 2 november 2009 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Mmmmm ik moet even uitrazen, ben gewoon echt verdrietig en boos. Eerst even mijn gedachten ordenen..
Een beetje vaag, ik moet weer gaan solliciteren. Maar de zin en energie is er niet.quote:
Dat kan ik goed begrijpen. Die situatie is ook klote. Onzekerheid al helemaal.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een beetje vaag, ik moet weer gaan solliciteren. Maar de zin en energie is er niet.![]()
Ik weet niet wat er komen gaat en dat maakt mij best onzeker. Ik wil duidelijkheid.
Sowieso laboranten functiesquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kan ik goed begrijpen. Die situatie is ook klote. Onzekerheid al helemaal.
Maar weet je al een beetje waarop je gaat solliciteren?
Het is niet eenvoudig. Gelukkig heb je je leeftijd nog niet tegen....quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso laboranten functiesen inpak en productiewerk als dat niet lukt. Maar het zoeken is al vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |