volgens mij zit er nu weer wat anders vastquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:07 schreef _Bar_ het volgende:
Hoe is het met Lars Karin?
nog last van de osteophaat?
die doeken zijn nu bij de xenos in de aanbieding 3 voor 3 euroquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:10 schreef huuphuup het volgende:
maar wel tof zo op het lijstjeik krijg ineens een goed idee voor een kerstkado voor de opa's en oma's
![]()
Dan heb je toch geen afdruk? Of begrijp ik m nu verkeerd? Ik heb nog zo'n setje liggen, ik ga eens even checken. Mij leek t leuk om een handje én een voetje erin te zetten, maar die handjes gaan steeds dichtquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:33 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ook leuk: een gipsafdrukje
bakje met zand, beetje water erbij, voetje erin drukken, voetje eruit (duh) gips erin gieten
*inbreekt*quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:51 schreef huuphuup het volgende:
huh? komt die er nou uit?
ik wilde gewoon zo'n simpele kopen, waar zo'n indruk in komt te staan zeg maar. Is dat niks?
Oeke heerlijk is dat he? Dat ze zichzelf zo kunnen vermaken met eigenlijk niets![]()
haha Ko zal dan idd wel net even teveel aan zn hoofd hebben ofzo. Ik merk dat Amélie ook niet altijd op de spiegel zit te wachten.maar als ze zich lijkt te vervelen dan doet een rondje huis + stop bij de spiegel het altijd goed.
als ze dronk stak ze ook steeds dat pinkje omhoog. Daar moest de kraam zo om lachen. Dan zei ze: kijk, onze majesteit is er ook weerquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:33 schreef huuphuup het volgende:
oh die laatste
net of ze heel sjiek iets vastpakt
ja, deze zijn van Tess.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:40 schreef oeke het volgende:Wat lief Vicky! Zijn van koningin Tess toch?
Ik dacht al, wat heeft je schoonmoeder behaarde armen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:00 schreef huuphuup het volgende:
ja ik heb ook zulke foto'sheeft mn zwager gemaakt, van zowel handjes als voetjes. Alleen ik vind het dan weer jammer dat op alle foto's de handen van mn schoonmoeder staan die die voetjes en handjes vasthoudt. Ik had graag foto's gehad van alleen de voetjes/handjes. Maar goed, de afstand naar de camera en weer terug naar kind was nog iets teveel gevraagd voor me toen
ik ben wel blij met deze foto van mn lief en mn meiske
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:31 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat heeft je schoonmoeder behaarde armen!![]()
Mooie foto!
Dat zat ik me hier net ook te bedenkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:31 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat heeft je schoonmoeder behaarde armen!![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:06 schreef Kersjes het volgende:
Hai, daar zijn we weer!
Ik heb niet alles teruggelezen maar heb wel begrepen dat het topic nu gespltst is.
We hebben de verhuizing overleefd, zitten nog midden in de dozen en half in elkaar gezette meubels maar het is heel fijn in ons nieuwe huis![]()
Met Toby gaat het geweldig!!
Krampjes zijn zo goed als over en hoewel hij tegenwoordig meerdere keren per dag behoorlijk spuugt lijkt hij er verder niet onder te lijden ofzo. Hij is supervrolijk, lacht veel en produceert er sinds een dag of 2 de allerliefste geluidjes bij![]()
Ik heb hem de afgelopen dagen heel veel gedragen en zo heeft hij de hele onrust van het verhuizen, het wennen aan een nieuwe omgeving en alles wat er verder bij komt kijken het minst heftig ervaren.
Slapen doet hij bij ons in bed, we hebben nu geen ledikant meer op onze slaapkamer staan. In zijn eigen kamer heeft hij overdag al 2 korte hazenslaapjes gedaan in zijn bed maar meestal gaat hij heel hard gillen zodra hij erin gelegd wordt. In ons bed kan hij wel de rust en het vetrouwen vinden om in slaap te vallen als hij moe is maar het lekkerst slaapt hij toch in de draagdoek![]()
Het is zo gezellig met z'n tweetjes en als ik "ons" liedje voor hem zing dan begint hij helemaal te glunderen
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef oeke het volgende:
Ik ben zo ontzettend geschrokken vanochtend. Lief had de kachel op turbostand gezet en wilde hem weer uitzetten, met Ko op zijn arm. Toen kwam Ko zijn handje op de kachel.![]()
![]()
Brandblaartjes op zijn vingers en meteen naar de dokter gegaan. Zalf gekregen en paracetamol gegeven en nu ligt hij gelukkig te slapen, maar wat moest hij huilen zeg, hartverscheurend.![]()
Ik heb er helemaal pijn van in mijn buik. Mijn mooie jongetje.
BE, door teveel zoutoplossing te vaak te gebruiken, kunnen je slijmvliezen ook geirriteerd en ontstoken raken, misschien dat hij daarom soort in een cirkeltje blijft hangen?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, mss moeten wij dan ook eens gaan weer?
We hebben vanmorgen geconcludeerd dat Oscar 10 weken oud is en alleen de eerste week en ergens tussendoor 1 weekje niet verkouden geweest is.
Hij hoest niet doorlopend, maar als hij hoest is het echt wel heel naar en we hebben inmiddels aandelen zoutoplossing om zijn neusje maar vrij te maken...
Maar ja, hij heeft geen koorts, drinkt zijn flessen niet altijd helemaal leeg, maar groeit als kool zeg maar dus dan vind ik het weer zozo om te gaan zeg maar...
N. was al bang dat ik 'r te veel 'wakker houd'. Maar zolang ze vrolijk is en niet jengelt, maak ik me geen zorgen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef huuphuup het volgende:
haha Ssserpente zul je altijd zien![]()
hier was dat ook zo van dat slapenWakkere meisjes!
Echt? Ik dacht dat dat alleen met gewone neusspray is enzo.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
BE, door teveel zoutoplossing te vaak te gebruiken, kunnen je slijmvliezen ook geirriteerd en ontstoken raken, misschien dat hij daarom soort in een cirkeltje blijft hangen?
Ik ben dan zo bang dat ze me niet serieus meer nemen ofzo.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:00 schreef Ssserpente het volgende:
En dan ben je een zeikmoeder. So what?
is inderdaad voldoende, ik doe het trouwens niet dagelijks omdat ik het altijd vergeet.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:54 schreef Stiemie het volgende:
Fopspeentjes gooien wij dagelijk mee in de vaatwasser. Dat was ook voldoende zei de kraamverzorgster van Linde ooit![]()
Whehehe, dat had ik dus ook vannacht. Bert had de laatste voeding gedaan en ik dacht dat dat om 12 uur was geweest, maar het was rond 10 uur en Jochem werd pas wakker om 4 uurquote:Op donderdag 5 november 2009 08:24 schreef Kersjes het volgende:
Nou jaaaaaaaaa![]()
Ben werkelijk stomverbaasd, nog steeds, want Toby heeft gewoon doorgeslapen vannacht!
Rond 23:00 heb ik hem bij ons op bed gevoed en daar is hij tijdens het drinken in slaap gevallen. Ondanks dat ik toch wel wat tegensputterde leek M. het een goed idee hem in zijn eigen bedje te leggen, in zijn eigen kamer. Hij vond dat ik mijn rust nodig had en met Toby in bed slaap ik erg weinig en licht bovendien.
En..... hij is pas om 7:30 vanmorgen weer wakker geworden!!
Of ik nou beter geslapen heb? Niet bepaald, ben wel 20x naar zijn kamer gelopen vannacht omdat ik hem zo miste en wilde checken of hij het nog wel fijn had![]()
Bovendien had ik stuwing van hier tot Tokyo maar durfde ook niet te kolven omdat hij immers elk moment wakker kon worden.
Ik sta nog helemaal perplex
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:13 schreef winniethepooh het volgende:
Hoi Allemmaal,
Mijn kindje van 9 maanden wil maar niet slapen.
Nou was ik gisteren bij het consultatiebureau en die hadden als advies laat hem de hele nacht maar huilen.
Wij kunnen hem toch niet de hele nacht laten huilen of zouden julie dat wel doen.
Waarom vraag je dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:20 schreef winniethepooh het volgende:
[..]
Nou de hele nacht laten huilen vind ik zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |