abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74355444
Volgens mij uit een winkeltje in de straat. Ze hebben ze volgens mij ook bij Action maar dat weet ik niet zeker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74355518
ik vind hem juist wel tof Vicky!
zoiets zie je eigenlijk niet zo vaak. Meestal zijn het van die indrukken zeg maar, daarom moest ik ook even twee keer kijken

Oeke ik wil happen in dat voetje van Ko echt, die rimpeltjes ook <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74355577
oh Tessie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74355730
Tessie, wat een heerlijke foto's!

Die rimpeltjes he? Ik was echt oprecht een beetje verdrietig toen ik besefte dat ze weg waren. Ik miste ze gewoon.

KD, je box is weer 100% vol.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74356148
Die voetjes en handjes zijn
Ik heb er ook 3:

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74356270
oh die laatste
net of ze heel sjiek iets vastpakt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74356324
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:33 schreef huuphuup het volgende:
oh die laatste
net of ze heel sjiek iets vastpakt
als ze dronk stak ze ook steeds dat pinkje omhoog. Daar moest de kraam zo om lachen. Dan zei ze: kijk, onze majesteit is er ook weer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74356442
link naar die 3D handjes/voetjes
is van 3D HappyHands, 19,95
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74356563
Wat lief Vicky! Zijn van koningin Tess toch?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74356684
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:40 schreef oeke het volgende:
Wat lief Vicky! Zijn van koningin Tess toch?
ja, deze zijn van Tess.
Geen idee of ik ze van Amber ook heb eigenlijk.

Ik ga een klein meisje een flesje geven
Tot later
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74358065
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:00 schreef huuphuup het volgende:
ja ik heb ook zulke foto's heeft mn zwager gemaakt, van zowel handjes als voetjes. Alleen ik vind het dan weer jammer dat op alle foto's de handen van mn schoonmoeder staan die die voetjes en handjes vasthoudt. Ik had graag foto's gehad van alleen de voetjes/handjes. Maar goed, de afstand naar de camera en weer terug naar kind was nog iets teveel gevraagd voor me toen

ik ben wel blij met deze foto van mn lief en mn meiske
[ afbeelding ]
Ik dacht al, wat heeft je schoonmoeder behaarde armen!

Mooie foto!
pi_74358286
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:31 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Mooie foto!
hahahahaha
oooh laat het haar maar niet horen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74362394
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:31 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat zat ik me hier net ook te bedenken

Lief zeg al die ieniemienie handjes en voetjes
pi_74362827
Vicky, dat pinkje omhoog deed Iris ook .
Fake it till you make it...
pi_74364492
Leuk al die voetjes....!

Mikoxx, heb je ze nooit zien hangen in de gang hier? Een handje en een voetje van Meike.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 4 november 2009 @ 07:56:36 #241
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_74374216
Heb echt veels te lang niet gepost of mee kunnen lezen echt schandalig, de kinderen zijn bijna een half jaar en de laatste weken heb ik het pas echt druk met ze.

Heb nog niet terug kunnen lezen maar begreep wel dat het topic nu gesplitst is, dus moet alweer bijna gaan verhuizen naar het volgende topic.

Afgelopen maandag naar CB geweest, ze zijn weer volledig goed gekeurd.
Ze wogen allebei ruim 7,5 kilo en waren 67 cm lang. Niks meer terug te zien zij de arts van het feit dat ze prematuur waren. Schrok me rot dat ze al zo lang waren had het natuurlijk wel al aan de kleding gemerkt maar ze zijn gewoon 20cm gegroeid in 5 1/2 mnd . Had vergeleken met M. en die was met 5 1/2 maand net zo zwaar als R en V nu ook zijn alleen begon hij 1 1/2 kilo zwaarder. :S

Gaan nu groente en fruit geven. Fruit vinden ze heerlijk, maar groenten moeten ze nog niet veel van hebben. Wel grappig om die vertrokken bekkies weer te zien als ze iets nieuws proeven.

De nachten zijn alleen echt kl*te op het moment, pffff wat wen je snel aan doorslapen.
Slokslag 4 uur zijn ze wakker, en vallen dan alleen nog bij ons in bed in slaap en dan tot half 6 en dan is het playtime.

En we hebben ook weer iets raars, V. heeft een blaar op zijn billen precies waar het randje van zijn luier zit, hij is zo bewegelijk met zijn benen dat het gewoon nu helemaal kapot is gegaan, zoooo zielig als die dan moet plassen of poepen, krijsen van de pijn. Hoop dat het snel over is.

Alleen vrijdag nog werken, en dan gaan we het hoge noorden van ons landje is opzoeken voor 2 weekjes. HEERLIJK, echt zin in, elke dag lekker zwemmen met de kids en alleen maar leuke dingen doen. De opa's en oma's gaan ook elk een klein weekje mee, dus ik en lief kunnen ook eens lekker bijslapen en een keertje samen eten.
pi_74375916
Dat klinkt als een heerlijk vooruitzicht MamaNik!

Finn heeft iets nieuws uitgevonden. Als ik hem aan het verschonen ben en zijn sokken uit het gedaan dan zet hij zijn hakken in het aankleedkussen en wurmt zichzelf omhoog. Als ik dan vraag waar hij mee bezig is krijg ik een stralende glimlach
pi_74376208
Lekker Mamanik, er even tussenuit

Finn je moet jezelf niet helemaal van het kussen afwurmen hoor

Ik wil ook graag een afdruk gaan maken van Timo zijn handjes/voetjes binnenkort, manlief is binnenkort jarig en hij moet natuurlijk ook een cadeautje van zn zoon krijgen
pi_74377222
Wet van Fok he...
Driekus kwam vannacht echt stipt om de vier uur. En waar ik nog dacht aan krampjes werd al snel duidelijk dat het iets heel anders was: Honger! Nou had ie overdag gekloot met drinken en dus heeft ie het lekker vannacht ingehaald. Pfff, fijn voor hem, maar ik heb toch liever dat ie overdag drinkt. Ga em zo maar eens wakker maken, want nu ligt ie natuurlijk prinsheerlijk te slapen.
Hebben jullie kindjes trouwens ook zo'n overduidelijk ochtendhumeur? Ik moet Driekus echt uit zichzelf wakker laten worden want als ik em echt wakker maak, dan is het brullen en boos zijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74377359
Timo is 's ochtends juist altijd heel erg vrolijk, hij laat mijn ochtendhumeur altijd heel snel verdwijnen Maar ik maak hem tot nu toe ook nooit wakker, laat hem altijd zelf wakker worden... Maar als hij straks 's ochtends al naar het KDV moet dan zal ik m wel wakker moeten maken ben ik bang... Geen idee nog hoe hij dat gaat vinden
pi_74377410
ghehe Mef logisch! ik ben ook boos als ik wakker gemaakt wordt
maar nee ik zou het eigenlijk niet weten, ik moet eerlijk zeggen dat ik Amélie gewoon laat liggen tot ze zelf wakker wordt.

Om de vier uur is hier ook regelmatig 's nachts. Maar in de praktijk betekent dat eigenlijk dat ze rond 11 uur of half twaalf ofzo nog een voeding krijgt voor wij gaan slapen, dan om 3 uur 's nachts (soms 4 uur) voor een voeding komt en dan weer rond half 7 of half 8 en wij staan dan meestal maar gewoon gelijk op (na eerst nog een uur ofzo lekker met t dametje in bed getut te hebben ) dus och, uiteindelijk per saldo telt dat om de 4 uur voor mij als 1 keer 's nachts voor een voeding komen als je snapt wat k bedoel.

Ik ging net even kijken bij mn meiske en ze ligt met dr handjes op haar oogjes te slapen hahaha, soort kiekeboe houding ofzo. Gek meiske, t zal wel lekker liggen zo ofzo?
Vannacht trouwens maar een kruik bij haar gelegd, ik vond het toch wel fris en de verwarming is stuk hier. Morgen komen ze weer kijken dus vanavond gaat er weer een kruik bij. Heeft iemand hier ervaring met die electrische kruik van de Hema?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74377957
Ik laat hem eigenlijk ook altijd zelf wakker worden, maar tja, soms moet je ergens heen en moet ie mee. Dan zit er niets anders op. Gisteren moest ik bijvoorbeeld naar de huisarts, normaal was ie al lang wakker geweest op dat tijdstip, maar nu net niet. En we hebben het ook al eens gehad met het weeguurtje. Of bij overtillen uit box/bed naar maxi cosi.
Ik zal straks trouwens eens een foto plaatsen van onze dwarsligger. Driekus ligt bij voorkeur dwars in zijn hangwieg. Raar kind, in de lengte lijkt me fijner liggen.
En Huup, speelt jouw meisje zelfs in haar slaap nog kiekeboe, fanatiek hoor. En sorry, geen ervaring met die kruik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74378016
Kijk wat Leander net deed toen ik toevallig aan het filmen was

Rollen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_74378286
knappe Leander!!
En wat een leuk kleed!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 4 november 2009 @ 11:38:11 #250
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74379499
Haha, ik zat gisteravond vrolijk in het verkeerde topic te posten
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:06 schreef Kersjes het volgende:
Hai, daar zijn we weer!
Ik heb niet alles teruggelezen maar heb wel begrepen dat het topic nu gespltst is.

We hebben de verhuizing overleefd, zitten nog midden in de dozen en half in elkaar gezette meubels maar het is heel fijn in ons nieuwe huis
Met Toby gaat het geweldig!!
Krampjes zijn zo goed als over en hoewel hij tegenwoordig meerdere keren per dag behoorlijk spuugt lijkt hij er verder niet onder te lijden ofzo. Hij is supervrolijk, lacht veel en produceert er sinds een dag of 2 de allerliefste geluidjes bij
Ik heb hem de afgelopen dagen heel veel gedragen en zo heeft hij de hele onrust van het verhuizen, het wennen aan een nieuwe omgeving en alles wat er verder bij komt kijken het minst heftig ervaren.
Slapen doet hij bij ons in bed, we hebben nu geen ledikant meer op onze slaapkamer staan. In zijn eigen kamer heeft hij overdag al 2 korte hazenslaapjes gedaan in zijn bed maar meestal gaat hij heel hard gillen zodra hij erin gelegd wordt. In ons bed kan hij wel de rust en het vetrouwen vinden om in slaap te vallen als hij moe is maar het lekkerst slaapt hij toch in de draagdoek
Het is zo gezellig met z'n tweetjes en als ik "ons" liedje voor hem zing dan begint hij helemaal te glunderen
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')