als ze dronk stak ze ook steeds dat pinkje omhoog. Daar moest de kraam zo om lachen. Dan zei ze: kijk, onze majesteit is er ook weerquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:33 schreef huuphuup het volgende:
oh die laatste
net of ze heel sjiek iets vastpakt
ja, deze zijn van Tess.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:40 schreef oeke het volgende:Wat lief Vicky! Zijn van koningin Tess toch?
Ik dacht al, wat heeft je schoonmoeder behaarde armen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:00 schreef huuphuup het volgende:
ja ik heb ook zulke foto'sheeft mn zwager gemaakt, van zowel handjes als voetjes. Alleen ik vind het dan weer jammer dat op alle foto's de handen van mn schoonmoeder staan die die voetjes en handjes vasthoudt. Ik had graag foto's gehad van alleen de voetjes/handjes. Maar goed, de afstand naar de camera en weer terug naar kind was nog iets teveel gevraagd voor me toen
ik ben wel blij met deze foto van mn lief en mn meiske
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:31 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat heeft je schoonmoeder behaarde armen!![]()
Mooie foto!
Dat zat ik me hier net ook te bedenkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:31 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat heeft je schoonmoeder behaarde armen!![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:06 schreef Kersjes het volgende:
Hai, daar zijn we weer!
Ik heb niet alles teruggelezen maar heb wel begrepen dat het topic nu gespltst is.
We hebben de verhuizing overleefd, zitten nog midden in de dozen en half in elkaar gezette meubels maar het is heel fijn in ons nieuwe huis![]()
Met Toby gaat het geweldig!!
Krampjes zijn zo goed als over en hoewel hij tegenwoordig meerdere keren per dag behoorlijk spuugt lijkt hij er verder niet onder te lijden ofzo. Hij is supervrolijk, lacht veel en produceert er sinds een dag of 2 de allerliefste geluidjes bij![]()
Ik heb hem de afgelopen dagen heel veel gedragen en zo heeft hij de hele onrust van het verhuizen, het wennen aan een nieuwe omgeving en alles wat er verder bij komt kijken het minst heftig ervaren.
Slapen doet hij bij ons in bed, we hebben nu geen ledikant meer op onze slaapkamer staan. In zijn eigen kamer heeft hij overdag al 2 korte hazenslaapjes gedaan in zijn bed maar meestal gaat hij heel hard gillen zodra hij erin gelegd wordt. In ons bed kan hij wel de rust en het vetrouwen vinden om in slaap te vallen als hij moe is maar het lekkerst slaapt hij toch in de draagdoek![]()
Het is zo gezellig met z'n tweetjes en als ik "ons" liedje voor hem zing dan begint hij helemaal te glunderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |