Na meer omdat ik dacht dat je moslim was.quote:Op zondag 1 november 2009 19:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mag je bellen tijdens het rijden?
MOET drinken?quote:Op zondag 1 november 2009 12:51 schreef Telecaster het volgende:
Nee, nooit - ik rij nooit als ik nog moet drinken.
Ik neem zelfs niet eentje - stel dat ik toch met dat ene biertje op een ongeluk veroorzaak, dan zal ik me altijd blijven afvragen of het zonder die ene consumptie ook zou zijn gebeurd en daar heb ik hoegenaamd geen zin in.
(Tenminste, dit gaat alleen over de auto, neem ik aan..? Ik fiets natuurlijk wel als ik uit de kroeg kom.)
Ik ben een Moslimquote:Op maandag 2 november 2009 06:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Na meer omdat ik dacht dat je moslim was.
Jij mag -ook al ben je hollander- niet bellen achter het stuur?quote:Op maandag 2 november 2009 13:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan mag je toch geen alcohol consumeren?
Waar wil je naartoe?quote:Op maandag 2 november 2009 13:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan mag je toch geen alcohol consumeren?
quote:Op maandag 2 november 2009 13:38 schreef Ridocar het volgende:
Lees de TT, volgens mij staat er niet 'Ben je wel eens onder invloed moslim geweest?'
Nee mag nietquote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raap me op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik die als sig gebruiken..?![]()
Goeie vergelijking manquote:Op maandag 2 november 2009 13:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij mag -ook al ben je hollander- niet bellen achter het stuur?
Ben jij dit?quote:Op maandag 2 november 2009 13:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij mag -ook al ben je hollander- niet bellen achter het stuur?
Ben jij dit?quote:
Bitchquote:
Hij zou willen dat 'ie een S-klasse kon betalenquote:
Anders praat je 't even goed voor jezelfquote:Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef Mattt het volgende:
Met alcohol niet..
Wel met wiet of hash.. dat gaat prima zelfs, mits je niet te knetter bent en als het een beetje
rustig is op de weg.
Bij circa 2 glazen zou je nog door een blaastest moeten kunnen komen als niet-beginnend bestuurder.quote:Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef LoggedIn het volgende:
hoeveel glazen mag je eigenlijk drinken als niet-beginnende bestuurder?
Ben je ook zo bang als je te hard rijdt? Waarschijnlijk niet...hoe zou dat komen, denk je?quote:Op maandag 2 november 2009 23:27 schreef Id_do_her het volgende:
Ooit op een hele avond 3 biertjes gedronken en toen gaan rijden, ik werd gek van het omkijken of er politie in de buurt was.
Je ziet het volgende over het hoofd:quote:Op maandag 2 november 2009 23:26 schreef capricia het volgende:
Leuk topic!
Wat mij altijd zo verbaasd is dat er zat mensen zijn die beweren dat ze NOOIT met alcohol op achter het stuur zouden gaan rijden, maar bijv. wel rustig een flink stuk te hard rijden...
Imo komt dat eigenlijk op hetzelfde neer.
Of zie ik iets over het hoofd?
Als je politie ziet kun je wel langzaam gaan rijden, maar wederom niet de alcohol wegtoveren uit je bloed.quote:Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben je ook zo bang als je te hard rijdt? Waarschijnlijk niet...hoe zou dat komen, denk je?
Te hard rijden is iets wat ik altijd vermijd, geen zin om geld uit te geven aan boetes. Het autorijden is duur genoeg.quote:Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben je ook zo bang als je te hard rijdt? Waarschijnlijk niet...hoe zou dat komen, denk je?
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 2 november 2009 23:30 schreef erikkll het volgende:
[..]
Je ziet het volgende over het hoofd:
Je snelheid kun je minderen in het geval van een gevaarlijke situatie, lastige verkeerssituatie of onbekende omgeving. Ik weet niet of je ooit hebt geprobeerd 'opeens' weer nuchter te zijn, maar dat kan dus niet
Eens.quote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef erikkll het volgende:
[..]
Als je politie ziet kun je wel langzaam gaan rijden, maar wederom niet de alcohol wegtoveren uit je bloed.
Beiden (te veel gedronken, te hard gereden) resulteert meestal in een boete. Of je die daar te plekke krijgt omdat je gedronken hebt, of achteraf als je hard gereden hebt per acceptgiro...dat maakt toch niets uit?quote:
Ik zeg net dat ik het beide niet doe en dat ik rijden onder semi-invloed 1 keer maar nooit meer heb gedaan omdat ik me echt niet op mijn gemak voelde, te hard rijden is iets waar ik mezelf aan irriteer bij andere weggebruikers en doe het zelf zeer zelden tot nooit.quote:Op maandag 2 november 2009 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Beiden (te veel gedronken, te hard gereden) resulteert meestal in een boete. Of je die daar te plekke krijgt omdat je gedronken hebt, of achteraf als je hard gereden hebt per acceptgiro...dat maakt toch niets uit?
Rijd je echt te hard, zuip je echt teveel: Rijbewijs kwijt. Dat is toch ook zo in beide gevallen?
Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe dit in de menselijke psyche werkt: Waarom is een alcoholcontrole kennelijk gevaarlijker dan een staandehouding wegens te hard rijden?
Ik heb het ook niet over jou persoonlijk, maar meer in het algemeen, hoe mensen reageren enzo...quote:Op maandag 2 november 2009 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik het beide niet doe en dat ik rijden onder semi-invloed 1 keer maar nooit meer heb gedaan omdat ik me echt niet op mijn gemak voelde, te hard rijden is iets waar ik mezelf aan irriteer bij andere weggebruikers en doe het zelf zeer zelden tot nooit. [..]
Whehe, het kwam nogal persoonlijk over idd.quote:Op maandag 2 november 2009 23:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou persoonlijk, maar meer in het algemeen, hoe mensen reageren enzo...![]()
Als ik heel persoonlijk ben overgekomen, sorry daarvoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |