abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74319714
Een keer, om half 5 's nachts na een lange lange dranknacht (begon al rond 20 uur 's avonds). Ik voelde me ergens halverwege het feest al goed beroerd, en heb na 3 uur ofzo geen alcohol meer gedronken, maar echt helder was ik om half 5 natuurlijk nog steeds niet. t was maar 2 straten, en 400 meter, dus ik had best kunnen lopen en de volgende ochtend de auto kunnen ophalen, maar ja, eigenwijs he.

Vond het doodeng, stel dat ik politie was tegengekomen
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 2 november 2009 @ 16:58:54 #77
269077 Lano
V van Vrouw
pi_74320450
Nog nooit met ook maar 1 druppel op gereden
ฝัน
pi_74320693
Nee, nog nooit! Een doodzonde om dat te doen ook.
Die mensen moesten ze opsluiten!
"This madness ends now!"
  maandag 2 november 2009 @ 20:42:56 #79
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_74328204
1x dronken naar huis gereden. Hele weg goed gegaan, totdat ik een maat van me thuis had afgezet. Wil wegrijden, raak een stoeprand. Gevolg: velg krom . Voortaan niet meer onder invloed in de auto. Wel op de brommer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 2 november 2009 @ 20:43:27 #80
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_74328227
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:21 schreef Mattt het volgende:
Met alcohol niet..
Wel met wiet of hash.. dat gaat prima zelfs, mits je niet te knetter bent en als het een beetje
rustig is op de weg .
Anders praat je 't even goed voor jezelf .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_74330410
hoeveel glazen mag je eigenlijk drinken als niet-beginnende bestuurder?
pi_74330655
Een keer na een glas champagne naar huis gereden. Ik vond het heel verrassend dat ik het toen al zo moeilijk vond om tussen de lijntjes te blijven rijden . Nooit meer dus.
pi_74332628
Te vaak, eigenlijk altijd wel in het weekend :S Woon 500 meter vanaf de kroeg maar ben te lui om te gaan lopen. Een fiets heb ik niet en ik haat regen. Drugs ook, de BOB naar een feest is dan alleen drugs ipv drugs en bier Ja fout ik weet het, al komt het tegenwoordig eigenlijk niet meer voor. Maar ja dan rij ik niet maar een vriend wel en die zijn ook niet nuchter dus schiet nog steeds niet op.
  maandag 2 november 2009 @ 22:19:01 #84
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_74332841
1x keer wiet gegeten met aantal vrienden. Wiet zat op een pizza (wietza) en 1 iemand werd er zo naar van dat hij naar het ziekenhuis wou, dus toen heb ik hem naar het ziekenhuis gebracht met de auto. Ik heb zelf totaal geen ruk van de wiet gemerkt (met blowen ook niet).

Alcohol? Hooguit 1 glas bier over een hele avond.
Drugs are good mkay?
pi_74332871
Ja
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 2 november 2009 @ 22:21:09 #86
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74332957
tvp
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_74334337
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef LoggedIn het volgende:
hoeveel glazen mag je eigenlijk drinken als niet-beginnende bestuurder?
Bij circa 2 glazen zou je nog door een blaastest moeten kunnen komen als niet-beginnend bestuurder.
Maximum promillage van 0.5, in een glas alcoholische drank zit doorgaans pakweg 0.2 promille (in een glaasje sterke drank van 3 cl zit over het algemeen net zoveel alcohol als een glas wijn van 10 cl of een bier van 25 cl). Maar dit zijn globale richtlijnen en gemiddelde waarden, één en ander is afhankelijk van je geslacht en lichaamsgewicht.

Omdat er geen gegarandeerde formule voor is valt het af te raden om zelf te berekenen hoeveel je in theorie zou mogen. En een beetje snugger persoon drinkt gewoon niet als-ie nog moet rijden
  maandag 2 november 2009 @ 23:12:39 #88
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_74335188
Ik was een keer veeeel te stoned, toen ik van het station naar huis reed (4km). Ik zat echt helemaal weg te spacen, om plotseling te bedenken WTF!!! IK ZIT IN EEN RIJDENDE AUTO!!!

Daarna heel erg mijn best gedaan om mijn concentratie erbij te houden, en veilig thuisgekomen.

Verder heel vaak stoned gereden zonder problemen.
In het begin vond ik het wel eng (50 rijden op een 80 weg ) maar ik raakte eraan gewend.
of niet
pi_74335560
Nee, dat doe ik niet ik ben veel te bang dat ik dan een ongeluk krijg
  Moderator maandag 2 november 2009 @ 23:26:25 #90
236264 crew  capricia
pi_74335612
Leuk topic!
Wat mij altijd zo verbaasd is dat er zat mensen zijn die beweren dat ze NOOIT met alcohol op achter het stuur zouden gaan rijden, maar bijv. wel rustig een flink stuk te hard rijden...
Imo komt dat eigenlijk op hetzelfde neer.
Of zie ik iets over het hoofd?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 2 november 2009 @ 23:27:00 #91
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_74335636
Ooit op een hele avond 3 biertjes gedronken en toen gaan rijden, ik werd gek van het omkijken of er politie in de buurt was.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  Moderator maandag 2 november 2009 @ 23:28:52 #92
236264 crew  capricia
pi_74335692
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:27 schreef Id_do_her het volgende:
Ooit op een hele avond 3 biertjes gedronken en toen gaan rijden, ik werd gek van het omkijken of er politie in de buurt was.
Ben je ook zo bang als je te hard rijdt? Waarschijnlijk niet...hoe zou dat komen, denk je?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74335736
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:26 schreef capricia het volgende:
Leuk topic!
Wat mij altijd zo verbaasd is dat er zat mensen zijn die beweren dat ze NOOIT met alcohol op achter het stuur zouden gaan rijden, maar bijv. wel rustig een flink stuk te hard rijden...
Imo komt dat eigenlijk op hetzelfde neer.
Of zie ik iets over het hoofd?
Je ziet het volgende over het hoofd:

Je snelheid kun je minderen in het geval van een gevaarlijke situatie, lastige verkeerssituatie of onbekende omgeving. Ik weet niet of je ooit hebt geprobeerd 'opeens' weer nuchter te zijn, maar dat kan dus niet
pi_74335775
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Ben je ook zo bang als je te hard rijdt? Waarschijnlijk niet...hoe zou dat komen, denk je?
Als je politie ziet kun je wel langzaam gaan rijden, maar wederom niet de alcohol wegtoveren uit je bloed.
  maandag 2 november 2009 @ 23:33:26 #95
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_74335826
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Te hard rijden is iets wat ik altijd vermijd, geen zin om geld uit te geven aan boetes. Het autorijden is duur genoeg.
  Moderator maandag 2 november 2009 @ 23:34:41 #96
236264 crew  capricia
pi_74335858
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:30 schreef erikkll het volgende:

[..]

Je ziet het volgende over het hoofd:

Je snelheid kun je minderen in het geval van een gevaarlijke situatie, lastige verkeerssituatie of onbekende omgeving. Ik weet niet of je ooit hebt geprobeerd 'opeens' weer nuchter te zijn, maar dat kan dus niet
Daar heb je gelijk in.
Echter, met alcohol op kun je ook onderweg beslissen om te stoppen en naar een parkeerplek te gaan en daar je roes uit te slapen...of je het doet is natuurlijk een tweede...maar het is een optie.

In ieder geval: In biede gevallen kun je een ongeluk veroorzaken, met dodelijke afloop. En dat risico neem je willens en wetens als je te hard rijdt of alcohol tot je neemt. Toch?
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 2 november 2009 @ 23:35:12 #97
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_74335873
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef erikkll het volgende:

[..]

Als je politie ziet kun je wel langzaam gaan rijden, maar wederom niet de alcohol wegtoveren uit je bloed.
Eens.
  Moderator maandag 2 november 2009 @ 23:37:41 #98
236264 crew  capricia
pi_74335945
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:35 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Eens.
Beiden (te veel gedronken, te hard gereden) resulteert meestal in een boete. Of je die daar te plekke krijgt omdat je gedronken hebt, of achteraf als je hard gereden hebt per acceptgiro...dat maakt toch niets uit?

Rijd je echt te hard, zuip je echt teveel: Rijbewijs kwijt. Dat is toch ook zo in beide gevallen?

Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe dit in de menselijke psyche werkt: Waarom is een alcoholcontrole kennelijk gevaarlijker dan een staandehouding wegens te hard rijden?
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 2 november 2009 @ 23:44:21 #99
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_74336133
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Beiden (te veel gedronken, te hard gereden) resulteert meestal in een boete. Of je die daar te plekke krijgt omdat je gedronken hebt, of achteraf als je hard gereden hebt per acceptgiro...dat maakt toch niets uit?

Rijd je echt te hard, zuip je echt teveel: Rijbewijs kwijt. Dat is toch ook zo in beide gevallen?

Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe dit in de menselijke psyche werkt: Waarom is een alcoholcontrole kennelijk gevaarlijker dan een staandehouding wegens te hard rijden?
Ik zeg net dat ik het beide niet doe en dat ik rijden onder semi-invloed 1 keer maar nooit meer heb gedaan omdat ik me echt niet op mijn gemak voelde, te hard rijden is iets waar ik mezelf aan irriteer bij andere weggebruikers en doe het zelf zeer zelden tot nooit.

Ik denk ook dat een alcoholcontrole gevaarlijker is omdat je dan 'betrapt' wordt en ik denk dat mensen de controle missen als ze te veel gedronken hebben, zoals hier al eerder gezegd is, te hard rijden (in nuchtere toestand) kun je controleren terwijl de alcohol niet zomaar weg gaat.
pi_74336179
Ik ben 1x bijna verongelukt door een gast op de pillen, telt dat ook?
I'm not a sinner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')