Ook in ons land doen zich regelmatig zeer vervelende incidenten voor, die gecreerd worden door de onverdraagzame islam en hun volgelingen. Een paar voorbeelden die wel de media hebben gehaald,quote:VS, oktober 2009
Een aantal bezoekers van de Masjid Ar-Rahman moskee in New York heeft er bezwaar tegen dat de gasten van het Breslin-restaurent vlakbij alcohol drinken.
Onlangs vond in het restaurant de z.g. FergusStock plaats, waarbij beroemde Britse koks hele varkens bereidden. Direct daarop drongen bestuursleden van de moskee er op aan dat restaurant en bar zouden verhuizen. De eigenaars voelden daar niets voor. Een van de moskeeleiders zei toen dat ze ‘een paar slechte elementen wellicht niet in de hand zouden kunnen houden. Wellicht krijgt u wel stenen door uw ruiten’. De restauranteigenaar deed daarop bij de politie aangifte van bedreiging.
Een vrijwilliger van de moskee zegt dat het verboden is om binnen een afstand van 200 feet (een kleine 70 meter) van een plaats van aanbidding een bar te vestigen.
De moskee heeft afgelopen weekend haar ramen dichtgeplakt om de moskee bezoekers het uitzicht op een gay-bruiloft te besparen.
Orginele bron:
http://www.observer.com/2(...)slin-clashes-mosque#
Ned bron:
http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/3122
Al die geloven zijn het zelfde; je mag niks en als het wel mag, is het verplicht: Geloven duidt op een verkeerd gebruik van de hersenfunctie.quote:Op zondag 1 november 2009 07:06 schreef Vampier het volgende:moslims
![]()
alle gelovigen zouden prof. hulp moeten zoeken voor hun denkbeeldige vriendjes.
Iddquote:Op zondag 1 november 2009 07:24 schreef oooYEAH het volgende:
Ongelovelijk wer.
Zullen die gasten vd moskee zeker uitmaken hoe de wet gehandhaaft word in een land wat niet eens hun eigen is.
Lijkt holland wel.
Hier krijgen ze ook altijd hun zin.
En nog steeds worden er met goedkeuring van Judas P. Balkenende en zijn politiek correcte volksverlakkers visa uitgereikt aan de veroorzakers van de ellende namelijk de niet nederlands sprekende en predikende haatdemagogen die totaal geen affiniteit hebben met de samenleving waar andersdenken ronlopen.quote:Op zondag 1 november 2009 07:24 schreef oooYEAH het volgende:
Ongelovelijk wer.
Zullen die gasten vd moskee zeker uitmaken hoe de wet gehandhaaft word in een land wat niet eens hun eigen is.
Lijkt holland wel.
Hier krijgen ze ook altijd hun zin.
quote:Op zondag 1 november 2009 07:06 schreef Vampier het volgende:
alle gelovigen zouden prof. hulp moeten zoeken voor hun denkbeeldige vriendjes.
Ben jk met je eens,. Alleen de overheid niet, omdat er vast wel een advocaat is die dankzij de mazen in de wet een schadeclaim weet los te peuteren. En de bestuurders zijn erg bang voor bedreigingen die ook hun gezin kunnen treffen. Want nogal wat moskeebezoekers zien ons als gast in hun land .quote:Op zondag 1 november 2009 09:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dan verplaats je de Moskee toch, ipv dreigementen te uiten? Waarom is er nog geen aangifte gedaan?
De Moskee zou gesommeerd moeten worden te verhuizen als diens aanwezigheid elementen aantrekt die leiden tot ongeregeldheden.
Goedemorgen Disana ik had er twee: en dan nog wat welke bron is 100% objectief ?quote:Op zondag 1 november 2009 10:26 schreef Disana het volgende:
Je haalt wel een op het oog dubieuze bron aan met die http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/3122. Onder het mom van publieke vrijheid in Nederland worden er voornamelijk negatieve berichten over moslims over heel de wereld geplaatst.
]http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/3122[/quote][/url]quote:Orginele bron:
http://www.observer.com/2(...)slin-clashes-mosque#
Ned bron:
[url=http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/3122
Dat is ook wel erg eenvoudig.quote:Op zondag 1 november 2009 10:26 schreef Disana het volgende:
Je haalt wel een op het oog dubieuze bron aan met die http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/3122. Onder het mom van publieke vrijheid in Nederland worden er voornamelijk negatieve berichten over moslims over heel de wereld geplaatst.
Een site met positieve berichten over moslims had geen bestaansrecht denk ik.quote:Op zondag 1 november 2009 10:26 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen Dik. Ik heb het alleen over die Nederlandse bron. Dat lijkt een dekmantel te zijn voor het afgeven op moslims onder de vlag van 'wij houden religie in de gaten'.quote:Op zondag 1 november 2009 10:30 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Goedemorgen Disana ik had er twee: en dan nog wat welke bron is 100% objectief ?
[..]
Waarmee je zegt dat je je (voor)oordeel alleen maar bevestigd wilt zien.quote:Op zondag 1 november 2009 10:32 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Een site met positieve berichten over moslims had geen bestaansrecht denk ik.
Waarmee ik aangeef dat je niet zo moet janken aangezien moslims dit toch echt zelf veroorzaken. De negatieve berichten liggen voor het oprapen terwijl je positieve berichten met een loep moet zoeken. Rara hoe kan dat.quote:Op zondag 1 november 2009 10:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarmee je zegt dat je je (voor)oordeel alleen maar bevestigd wilt zien.
Je bent onbekend met het Nederlandse spreekwoord: Goed nieuws is geen nieuws?quote:Op zondag 1 november 2009 10:39 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Waarmee ik aangeef dat je niet zo moet janken aangezien moslims dit toch echt zelf veroorzaken. De negatieve berichten liggen voor het oprapen terwijl je positieve berichten met een loep moet zoeken. Rara hoe kan dat.
Dat lijkt me dan weer niet zo'n heel vreemde regel.quote:Een vrijwilliger van de moskee zegt dat het verboden is om binnen een afstand van 200 feet (een kleine 70 meter) van een plaats van aanbidding een bar te vestigen.
Das een religieuze wet, niet de wet van het land.quote:Een vrijwilliger van de moskee zegt dat het verboden is om binnen een afstand van 200 feet (een kleine 70 meter) van een plaats van aanbidding een bar te vestigen.
De reactie van de andere partij:quote:Op zondag 1 november 2009 11:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niet zo'n heel vreemde regel.
quote:To which Andrew Zobler, the hotel’s developer, responded: “The law is clear that in order for that to apply it has to be an exclusively dedicated house of worship, and at their space they have both residences and a restaurant, so basically, because of those uses the law allowed there to be a bar within 200 feet. Everyone was aware of that when the liquor license was granted.” He added: “Out of neighborliness and respect we’ve voluntarily acquiesced to covering the window with a curtain.”
Afgezien van het feit dat iedereen wel van die regeltjes kan bedenken. Zo wil ik in dat binnen een straal van 100 km rond mijn huis ieder religieus gebouw wordt afgebroken.quote:Op zondag 1 november 2009 11:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niet zo'n heel vreemde regel.
quote:Op zondag 1 november 2009 10:30 schreef Ringo het volgende:
Help! New York gaat worden overgenomen door de moslims! O noes ook daar al!
Maar gelukkig hebben we Wilders! Die zal de wereld redden!
Dus burgers van NY, bid alvast maar om Zijn hulp. Eerst de Randstad en de rest van NL van 't gespuis bevrijden en dan komt Hij ook bij jullie langs!
Dat zijn dezelfde mensen die zeggen dat Sinterklaas bestaat.quote:Op zondag 1 november 2009 10:15 schreef vosss het volgende:
Hoe kan dat nou? Islam was toch vrede hebben ze mij altijd verteld?
Het lijkt me dat de moslims te laat zijn met hun bezwaar, zie mijn quote boven.quote:Op zondag 1 november 2009 11:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik acht de Amerikanen wel in staat hier een stokje voor te steken i.t.t. het zwakke Nederland. Ik hoop dat de stenen waar diechaatbaarden het over hebben door hun eigen ramen vliegen, Islamfascistische randdebielen.
Een conflictje en een interpretatiekwestie in de ruimtelijke ordeningssfeer dus, met horeca als onderwerp. Er was laatst ook iets de plaatselijke katholieke kerk en de dorpsdisco in St. Michelsgestel meen ik. Zou dat nieuws over de tsunami van kerstening New York ook bereikt hebben?quote:
Whatever it takes to say noquote:Op zondag 1 november 2009 11:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de moslims te laat zijn met hun bezwaar, zie mijn quote boven.
Juridisch gaat het niet lukken denk ik
Als iemand daar op een forumpje een topicje over heeft geopend wel dus.quote:Op zondag 1 november 2009 11:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een conflictje en een interpretatiekwestie in de ruimtelijke ordeningssfeer dus, met horeca als onderwerp. Er was laatst ook iets de plaatselijke katholieke kerk en de dorpsdisco in St. Michelsgestel meen ik. Zou dat nieuws over de tsunami van kerstening New York ook bereikt hebben?
Wanneer het Westen aanstoot geeft aan iets wat niet in je buurt gebeurt dreigen ze of plegen ze een invasie.quote:Op zondag 1 november 2009 11:56 schreef Re het volgende:
wat is er trouwens mis om ergens aanstoot aan te geven van iets dat in je buurt gebeurd?
Dit natuurlijk apart van eventuele bedreigingen die daaruit voort zouden vloeien.
Het gaat helemaal nergens over. Hoe achterlijk religies ook zijn, religieuzen willen nou eenmaal zo min mogelijk gestoord worden in hun geloofsbelijdenis op daartoe speciaal ingerichte plekken. Anderen willen weer heel andere dingen doen, en waar die twee elkaar in de weg zitten heb je regels nodig. En waar regels nodig zijn heb je wel eens een conflict over die regels.quote:Op zondag 1 november 2009 11:54 schreef qonmann het volgende:
[..]
Als iemand daar op een forumpje een topicje over heeft geopend wel dus.
Laten we wel zijn meer dan een topicje op Fok is dit ook niet ..
eens ...overigens komt ook de hotelier voor zijn recht op.quote:Op zondag 1 november 2009 12:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat helemaal nergens over. Hoe achterlijk religies ook zijn, religieuzen willen nou eenmaal zo min mogelijk gestoord worden in hun geloofsbelijdenis op daartoe speciaal ingerichte plekken. Anderen willen weer heel andere dingen doen, en waar die twee elkaar in de weg zitten heb je regels nodig. En waar regels nodig zijn heb je wel eens een conflict over die regels.
Dat gaat nergens over, en heeft al heel weinig met religie van doen, en niks specifiek met de islam. Dat religies hun normen willen opdringen aan anderen is een gegeven, een ernstig gegeven, en iets waar genoeg voorbeelden van zijn en waar alarmerende ontwikkelingen in zijn aan te wijzen. Maar dit is juist iets heel anders, dit gaat om religieuzen die opkomen voor hun recht, of ze dat nou concreet hebben of niet, om hun geloof ongestoord te belijden.
Sja. Dan gaan ze hun geloofje maar met de gordijntjes dicht belijden.quote:Op zondag 1 november 2009 12:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar dit is juist iets heel anders, dit gaat om religieuzen die opkomen voor hun recht, of ze dat nou concreet hebben of niet, om hun geloof ongestoord te belijden.
Het is toch 'geen bericht, goed bericht?'quote:Op zondag 1 november 2009 10:41 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Je bent onbekend met het Nederlandse spreekwoord: Goed nieuws is geen nieuws?
Past hier beter dan geen nieuws is goed nieuws
Dat hangt een beetje van de situatie af, mi.quote:Op zondag 1 november 2009 11:56 schreef Re het volgende:
wat is er trouwens mis om ergens aanstoot aan te geven van iets dat in je buurt gebeurd?
Dit natuurlijk apart van eventuele bedreigingen die daaruit voort zouden vloeien.
Waar slaat dat nu weer op.quote:
Eerder: wie zwijgt stemt toe.quote:Op zondag 1 november 2009 14:24 schreef thingamajig het volgende:
Als je er niet op ingaat houden ze vanzelf wel een keer op met zeiken....
Nee natuurlijk niet! 99,99% van de nazi's waren christenen, gekkie!quote:Op zondag 1 november 2009 14:39 schreef Knarf het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op.
[ afbeelding ]
Zeker ook nazi?
Ik wist niet dat nazi's tegen moslims waren?quote:Op zondag 1 november 2009 14:50 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! 99,99% van de nazi's waren christenen, gekkie!
quote:Op zondag 1 november 2009 14:47 schreef Bowlingbal het volgende:
JA OH MIJN GOD HOE DURVEN ZE DAT TE VRAGEN DAAR IS SCHIPOHOL ALS SE HET NIET LEUK VINDEN EN SE FRAGEN WAT HOE DURREVEN ZE PAS LIEP IK OOK OVER STRAAT VROEG IE OF IK DE WECH WIS IK DONDER OP JE GAAT ALS MOSLIM TOCH NIET FRAGEN OF WEL DAN OPEN JE OGGGEEEEE
Ik vatte de inhoud van de zogenaamde 'Islamcritici' hier even samen. Schreeuwen dat er iets over Moslims in het nieuws komt, maar dat het alleen maar weergeeft dat ze wat gevraagd hebben maakt dan niet uit. Zelfs vragen is blijkbaar al teveel voor velen hier.quote:
Ja ja, dat had ik wel door. Ik moest lachenquote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik vatte de inhoud van de zogenaamde 'Islamcritici' hier even samen. Schreeuwen dat er iets over Moslims in het nieuws komt, maar dat het alleen maar weergeeft dat ze wat gevraagd hebben maakt dan niet uit. Zelfs vragen is blijkbaar al teveel voor velen hier.
Individueel verschillen blijkbaar de normen flink, want ik vat dit, in tegenstelling tot jij, niet samen als 'vragen'.quote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik vatte de inhoud van de zogenaamde 'Islamcritici' hier even samen. Schreeuwen dat er iets over Moslims in het nieuws komt, maar dat het alleen maar weergeeft dat ze wat gevraagd hebben maakt dan niet uit. Zelfs vragen is blijkbaar al teveel voor velen hier.
quote:Direct daarop drongen bestuursleden van de moskee er op aan dat restaurant en bar zouden verhuizen.
quote:Een van de moskeeleiders zei toen dat ze ‘een paar slechte elementen wellicht niet in de hand zouden kunnen houden. Wellicht krijgt u wel stenen door uw ruiten’.
Altijd dat dreigen als ze hun zin niet krijgen..quote:Op zondag 1 november 2009 15:14 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Individueel verschillen blijkbaar de normen flink, want ik vat dit, in tegenstelling tot jij, niet samen als 'vragen'.
[..]
[..]
Ja, en als de politie zegt dat winkels moeten sluiten omdat er hooligans aankomen is dat ook een bedreiging van de politie.quote:Op zondag 1 november 2009 15:14 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Individueel verschillen blijkbaar de normen flink, want ik vat dit, in tegenstelling tot jij, niet samen als 'vragen'.
[..]
[..]
lees even het hele topic, daar staat het precies vermeld allemaalquote:Op zondag 1 november 2009 15:23 schreef StateOfMind het volgende:
Wat was daar eigenlijk eerder gevestigd, het restaurant of de moskee?
Ik vind dit een vreemde reactie. Dit heeft ook totaal niets te maken met het onderwerp.quote:Op zondag 1 november 2009 15:26 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, en als de politie zegt dat winkels moeten sluiten omdat er hooligans aankomen is dat ook een bedreiging van de politie.
Nergens zeiden de bestuursleden dat ze zelf wel even een steen door dat raam zouden smijten, toch?quote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind dit een vreemde reactie. Dit heeft ook totaal niets te maken met het onderwerp.
Nee lullo, van de hooligans om je zwakke voorbeeld onderuit te halen.quote:Op zondag 1 november 2009 15:26 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, en als de politie zegt dat winkels moeten sluiten omdat er hooligans aankomen is dat ook een bedreiging van de politie.
Nee, dan nog steeds niet. Je hebt wel extreem veel moeite met termen als logica, is het niet?quote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee lullo, van de hooligans om je zwakke voorbeeld onderuit te halen.
Dat is nou juist de tactiek. Op deze manier kunnen ze een dreigement uiten zonder dat het ze zelf aangerekend kan wordenquote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nergens zeiden de bestuursleden dat ze zelf wel even een steen door dat raam zouden smijten, toch?
eerder met jouw hersenspinsels.quote:Op zondag 1 november 2009 15:30 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, dan nog steeds niet. Je hebt wel extreem veel moeite met termen als logica, is het niet?
Klopt. Het is daarmee dan ook geen bedreiging. Eerder een vriendelijke waarschuwing voor de daden van anderen. Zoals de politie vriendelijk restaurants zouden waarschuwen dat er hooligans aan zouden kunnen komen. Dat is dan ook nog steeds geen bedreiging van die hooligans gericht naar dat restaurant.quote:Op zondag 1 november 2009 15:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is nou juist de tactiek. Op deze manier kunnen ze een dreigement uiten zonder dat het ze zelf aangerekend kan worden
Ik zeg enkel dat, in tegenstelling tot jij, ik de hele gang van zaken niets met vragen te maken vind hebben.quote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nergens zeiden de bestuursleden dat ze zelf wel even een steen door dat raam zouden smijten, toch?
Op een laffe manier verkapte indirecte bedreiging. De boodschap erachter is maar al te duidelijk.quote:Klopt. Het is daarmee dan ook geen bedreiging. Eerder een vriendelijke waarschuwing voor de daden van anderen. Zoals de politie vriendelijk restaurants zouden waarschuwen dat er hooligans aan zouden kunnen komen. Dat is dan ook nog steeds geen bedreiging van die hooligans gericht naar dat restaurant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |