Waar slaat dat nu weer op.quote:
Eerder: wie zwijgt stemt toe.quote:Op zondag 1 november 2009 14:24 schreef thingamajig het volgende:
Als je er niet op ingaat houden ze vanzelf wel een keer op met zeiken....
Nee natuurlijk niet! 99,99% van de nazi's waren christenen, gekkie!quote:Op zondag 1 november 2009 14:39 schreef Knarf het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op.
[ afbeelding ]
Zeker ook nazi?
Ik wist niet dat nazi's tegen moslims waren?quote:Op zondag 1 november 2009 14:50 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! 99,99% van de nazi's waren christenen, gekkie!
quote:Op zondag 1 november 2009 14:47 schreef Bowlingbal het volgende:
JA OH MIJN GOD HOE DURVEN ZE DAT TE VRAGEN DAAR IS SCHIPOHOL ALS SE HET NIET LEUK VINDEN EN SE FRAGEN WAT HOE DURREVEN ZE PAS LIEP IK OOK OVER STRAAT VROEG IE OF IK DE WECH WIS IK DONDER OP JE GAAT ALS MOSLIM TOCH NIET FRAGEN OF WEL DAN OPEN JE OGGGEEEEE
Ik vatte de inhoud van de zogenaamde 'Islamcritici' hier even samen. Schreeuwen dat er iets over Moslims in het nieuws komt, maar dat het alleen maar weergeeft dat ze wat gevraagd hebben maakt dan niet uit. Zelfs vragen is blijkbaar al teveel voor velen hier.quote:
Ja ja, dat had ik wel door. Ik moest lachenquote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik vatte de inhoud van de zogenaamde 'Islamcritici' hier even samen. Schreeuwen dat er iets over Moslims in het nieuws komt, maar dat het alleen maar weergeeft dat ze wat gevraagd hebben maakt dan niet uit. Zelfs vragen is blijkbaar al teveel voor velen hier.
Individueel verschillen blijkbaar de normen flink, want ik vat dit, in tegenstelling tot jij, niet samen als 'vragen'.quote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik vatte de inhoud van de zogenaamde 'Islamcritici' hier even samen. Schreeuwen dat er iets over Moslims in het nieuws komt, maar dat het alleen maar weergeeft dat ze wat gevraagd hebben maakt dan niet uit. Zelfs vragen is blijkbaar al teveel voor velen hier.
quote:Direct daarop drongen bestuursleden van de moskee er op aan dat restaurant en bar zouden verhuizen.
quote:Een van de moskeeleiders zei toen dat ze ‘een paar slechte elementen wellicht niet in de hand zouden kunnen houden. Wellicht krijgt u wel stenen door uw ruiten’.
Altijd dat dreigen als ze hun zin niet krijgen..quote:Op zondag 1 november 2009 15:14 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Individueel verschillen blijkbaar de normen flink, want ik vat dit, in tegenstelling tot jij, niet samen als 'vragen'.
[..]
[..]
Ja, en als de politie zegt dat winkels moeten sluiten omdat er hooligans aankomen is dat ook een bedreiging van de politie.quote:Op zondag 1 november 2009 15:14 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Individueel verschillen blijkbaar de normen flink, want ik vat dit, in tegenstelling tot jij, niet samen als 'vragen'.
[..]
[..]
lees even het hele topic, daar staat het precies vermeld allemaalquote:Op zondag 1 november 2009 15:23 schreef StateOfMind het volgende:
Wat was daar eigenlijk eerder gevestigd, het restaurant of de moskee?
Ik vind dit een vreemde reactie. Dit heeft ook totaal niets te maken met het onderwerp.quote:Op zondag 1 november 2009 15:26 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, en als de politie zegt dat winkels moeten sluiten omdat er hooligans aankomen is dat ook een bedreiging van de politie.
Nergens zeiden de bestuursleden dat ze zelf wel even een steen door dat raam zouden smijten, toch?quote:Op zondag 1 november 2009 15:28 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind dit een vreemde reactie. Dit heeft ook totaal niets te maken met het onderwerp.
Nee lullo, van de hooligans om je zwakke voorbeeld onderuit te halen.quote:Op zondag 1 november 2009 15:26 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, en als de politie zegt dat winkels moeten sluiten omdat er hooligans aankomen is dat ook een bedreiging van de politie.
Nee, dan nog steeds niet. Je hebt wel extreem veel moeite met termen als logica, is het niet?quote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee lullo, van de hooligans om je zwakke voorbeeld onderuit te halen.
Dat is nou juist de tactiek. Op deze manier kunnen ze een dreigement uiten zonder dat het ze zelf aangerekend kan wordenquote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nergens zeiden de bestuursleden dat ze zelf wel even een steen door dat raam zouden smijten, toch?
eerder met jouw hersenspinsels.quote:Op zondag 1 november 2009 15:30 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, dan nog steeds niet. Je hebt wel extreem veel moeite met termen als logica, is het niet?
Klopt. Het is daarmee dan ook geen bedreiging. Eerder een vriendelijke waarschuwing voor de daden van anderen. Zoals de politie vriendelijk restaurants zouden waarschuwen dat er hooligans aan zouden kunnen komen. Dat is dan ook nog steeds geen bedreiging van die hooligans gericht naar dat restaurant.quote:Op zondag 1 november 2009 15:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is nou juist de tactiek. Op deze manier kunnen ze een dreigement uiten zonder dat het ze zelf aangerekend kan worden
Ik zeg enkel dat, in tegenstelling tot jij, ik de hele gang van zaken niets met vragen te maken vind hebben.quote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nergens zeiden de bestuursleden dat ze zelf wel even een steen door dat raam zouden smijten, toch?
Op een laffe manier verkapte indirecte bedreiging. De boodschap erachter is maar al te duidelijk.quote:Klopt. Het is daarmee dan ook geen bedreiging. Eerder een vriendelijke waarschuwing voor de daden van anderen. Zoals de politie vriendelijk restaurants zouden waarschuwen dat er hooligans aan zouden kunnen komen. Dat is dan ook nog steeds geen bedreiging van die hooligans gericht naar dat restaurant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |